trening

 Jeg føler meg mildt sagt ikke helt på topp etter vaksinene, min venstre arm kunne like gjerne ha veid 30 kg akkurat nå! De fleste av oss har vel tatt stivkrampesprøyte, og den pleier å gi en lignende effekt. I følge mine google-egenskaper kommer jeg til å ha vondt i armen i ett par dager, det kunne ikke ha kommet på ett dårligere tidspunkt! Men til tross for dette klarte jeg å holde min rutine med å ta treningsøvelser her på rommet, hehe. Jeg har begynt med å trene rumpe, rygg og mage ganske hardt med enkle øvelser som kan gjøres hjemme, og begynner å se resultateter nå etter en måned 🙂 I morgen skal jeg riktignok øke repitisjonene mine, da får vi se på hvor lenge denne motivasjonen varer . . Enn så lenge er jeg fornøyd! 

Jeg har holdt på å fikse meg en god stund, når venstre arm ikke vil bevege seg tar alt plutselig så mye lengre tid. Men, det var utrolig nok litt gøy å legge sminke idag! Denne er fra romwe.com. Jeg innså etter å ha sett igjennom utallige sminkevideoer på youtube, at man faktisk trenger et bredt utvalg av sminkekoster for å få en bra look etterhvert. Det skal bli spennende for meg å prøve litt etterhvert! 

 

 

Ellers, så er det jo ny episode på Søndag! Og jeg gjør nå ett nytt forsøk på å gi dere gratis sumo, ettersom ikke så mange av dere fikk til sist gang. Dette gjelder altså gratis sumo i en måned! Dersom du ikke ønsker å fortsette abonnementet etter den første måneden, er det selvfølgelig helt okei og man trenger ikke betale noe♥ Man kan faktisk se tv2 bliss direkte på SUMO, så da kan dere som ikke har bliss hjemme se BLOGGERNE samtidig som alle andre – klokken 20:00 på søndag. Trykk på bildet for å komme til siden!

 

Det er gøy å ha noe å se fram til hver eneste søndag, og nå er vi faktisk halvveis i sesongen. . Det har gått så alt for fort! 

 

59 kommentarer
    1. Pen du er Sophie!
      Og du har en sykt fin kropp.
      xxx
      Håper alt går bra med deg og ønsker deg en god helg.

    2. du burde heller øke settene i stedet for flere repetisjoner. da kan du ha mer belastning, samt at du klarer å yte mer (blir ikke så fort sliten :-))

    3. Jeg tok vaksine for blant annet stivkrampe forrige onsdag og hadde smerter nesten en uke. Ble også hoven. Det var forferdelig.
      Lykke til!
      Reisen din kommer til å bli fin 🙂
      Hilsen fast leser

    4. God kveld Sophie:-)
      Du har nydelig kropp da – er gøy når en ser resultater. Er jo faktisk da en for ny motivasjon til å fortsette og pushe på! Du er flink 😀
      Ooh, det så ut som et veldig praktisk sminkekoste-sett 😀 (hehe om det i det heletatt er et ord(?)) puttputt.. Tror nok at det du sier der er veldig sant – man trenger gode koster til å faktisk påføre makeupen med 😉
      Gleder meg til ny episode – ja det har gått veldig fort disse ukene her! Tiden bare flyr forbi i rekordfart føler jeg .. 😮
      Ønsker deg en god natt og håper du får deg en god natt søvn <3 Glad i deg skjønneste!

    5. Jeg har prøvd å registere meg flere ganger, altså gratis sumo. Men hver gang etter jeg har skrevet kortnummeret og det der og trykket neste, så kommer det bare opp ”we’re sorry, but something went wrong”.. Hvorfor? :S

    6. Nydeligste Sophie! Utrolig fin kropp du har, vil du fortelle hva slags øvelser det er du gjør hjemme? Stå på <3<3

    7. Uheldig med å få laxoberaldråpene med på bildet. Håper ikke du bruker det for å “tømme deg” på anorektisk vis.

    8. Hei! Jeg følger deg fast, er masse eldre enn deg og synes du virker som en supersuper topp jente! Bare så det er sagt. Men kan du ikke være såpass *grei* mot dine yngre lesere i det minste (pluss alle andre som klikker seg inn på siden sin hver dag) og svare på noen av spørsmålene som kommer igjen og igjen og igjen og igjen…. Mathias, Vegas, Restylane vs testing på dyr, Japan…. Bare lag ett lite innlegg med korte svar så slipper du i tillegg masse skitkasting på kommentarfeltet litt?

    9. Hei, eg så deg på tv her om dagen og du sa at du aldri hadde vurdert å operere deg og sånn hadde det ikkje vært førr oss, men då lure eg på, e du misfornøyd med deg sjøl.. Eg like deg førr den du e, og det bør du også..
      Xoxo, elske bloggen din

    10. Du er så flink og står på! Synes du har råfin kropp fra før av men trening er sunt for både kropp og sjel! 🙂 Skal du kjøpe nye treningsklær, headset, drikkeflaske og slikt? 😀 Jeg er ganske slank men kunne nok verdt litt bedre trent men jeg har ikke så mye ork til sånt..burde bli flinkere jeg og hehe 😀 men i det store og det hele er det viktigst at man er fornøyd med seg selv og har det bra 🙂

    11. Sophie Elise kunne du laget innlegg om hvordan du klarer å bli så brun og ikke minst bevare brunfargen? Er det Betakaroten og solarium eller bruker du selvbruningskremer? Du ser alltid så brun og smashing ut!

    12. Du ser råbra ut! Tror nok treninga blir bra for deg med mer enn bare utsiden 🙂
      Når du finner ut hvilke sminkebørster som passer deg best, vil jeg anbefale å bytte de du liker ut i enten ECOTOOLS eller MAC børster- Er de beste jeg har prøvd selv til nå. Lykke til med treninga!

    13. Hei Sophie Elise! Vet jo du originalt hadde planer om å dra til japan pga delfinene der. Forstår at det ble litt mye…
      Vet ikke om du har fått med deg hva “Grindadrap” er? Ca 950 delfiner som blir drept i danmark hvert år av menn pga tradisjon. Ikke kan de spiser heller da delfinene innholdte noe stoffer som ikke var spesielt bra. Kunne du kanskje skrevet litt om dette, og fått mer oppmerksomhet rundt det? Da det såvidt er noen som faktisk er klar over dette… Leste at de kan bruke timer på å drepe en delfin, med kroker og kniver. Og at skrikende er så hjerteskjærende, det er som å høre et lite barn. Håper ihvertfall du kanskje kan nevne det litt, ble helt sjokkert da jeg fant ut at noe så ondskapsfult skjedde så nærme norge.

    14. Kroppenn din er til å døøøøø for!! ♥♥ Du er så fin og vakker og nydelig og snill! Jeg tror jeg ville brukt lang tid på å ramse opp alt sammen. Jeg elsker deg ♥♥ Du har forresten et nydelig smil!

    15. Jeg er overbevist om at din største drøm er å brette f***a di utover kamera mens du knipser bilder,for så å legge de ut på bloggen. Du er og blir billig. Verker etter å kjøre en gedigen begerdildo langt oppi rævva di og vise frem,sant? Tenker det jeg.

    16. Hvilken mageøvelser tar du? Og rygg og rumpe? Håper du svarer eller lager et innlegg om det! Stå på! 🙂

    17. Kan du legge ut øvelsene du gjør? Hadde vært veldig fint å fått et lite “opplegg” på øvelser man kan gjøre, spesielt når du forteller at du ser resultater med dem 🙂 utrolig fin kropp du har!

    18. Anonym: Jeg skifter øvelser ganske ofte, jeg pleier å lese i Shape up, der har de masse gode tips så varierer jeg litt etter de jeg føler jeg får uttelling for! Men jeg har jo egentlig ikke peiling på trening, og gjør det vel mer som en liten samvittighetspåpeker til meg selv:p

    19. wow, utrolig flott kropp Sophie 😀 Kan du lage et blogginnlegg om de forskjellige treningsøvelsene du gjør? hadde vært utrolig greit! Og hvor ofte og mange repetisjoner du tar? Elsker bloggen din!

    20. Halvveis i sesongen allerede?? Har gledet meg til bloggerne så lenge, men er litt skuffa :/ Varer jo bare i litt over 20 minutter, også skal det bare være så få episoder?

    21. jeg har et spørsmål angående tv2 sumo ting. Jeg bare lurer på om man blir trukket automatisk penger hvis man ikke sier opp abennomanget ?

    22. Hadde vært så gøy hvis du lagde en liten treningsvideo hvor du viser noen av øvelsene du gjør:) ♥

    23. Heihei! Vil først bare si at jeg synes du er råkul, følger deg fast. Men synes det er litt underlig at du legger ut slike bilder etter det innlegget du skrev angående fotballfrues “etter-fødsel-bilde” og kroppsidealet du mente hun frontet. Disse bildene dine er jo faktisk mye mer kroppsfikserte og gjør nok også at ikke så mange føler seg bra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg