verdens vakreste?

I går satt jeg og leste litt på diverse jentegrupper på facebook, og ett av spørsmålene var “hvem synes dere er den vakreste dama i verden?”. Og ikke overasskende ble navn som Megan Fox, Kim Kardashian og Alena Shiskova nevnt flere ganger etter hverandre. Det skjønner jeg, de er jo alle pene, men da må også alle finne seg i at de mener damer som har fikset på utseendet sitt er de peneste. For slik blir det jo . . Jeg synes det er så bak mål at jeg hele tiden får mye kritikk for hva jeg har gjort, av samme typer jenter som har disse som forbilder. Hvordan henger det sammen? Kan noen være så snill å forklare meg det? Er det kun i norge dette ikke er lovt..? Eller er det bare lovt om man lyver om det? 

Om man i det hele tatt tviler på at Megan har gjort noe, så er det bare å se filmen “confessions of a teenage dramaqueen”. Der har hun ca lik styling som hun har idag, men ser likevel ekstermt annerledes ut i ansiktet – nesa, kinnbein, lepper, osv. 


Poenget mitt er, man kan ikke sitte å si at naturlig er finest om man likevel hyller disse jentene for deres utseende. Her er det ikke bare snakk om en operasjon, ikke to, men veldig, veldig mange. Og jeg forstår dem godt! Jeg forstår litt hvordan det er å ha alt det presset på seg. Forskjellen på disse og meg er derimot at de ikke er helt åpne om operasjonene de har gjort, hadde de vært det er jeg sikker på at de ville ha blitt kalt stygg. Jeg skjønner ikke det heller, jeg. Det er så mange som opererer seg hit og dit, men lyver om det (eventuelt bare ikke nevner det) og da kan man være verdens vakreste, men om man snakker om det – da er man stygg og dårlig forbilde. 

Plastisk kirurgi er noe man ikke skal ta lett på, og de som velger å gjennomgå det i stor grad er under et enormt press man neppe kan forestille seg fra utsiden. I tillegg til plastisk kirurgi har også disse kjendisene de beste av frisører, proffe som fikser brynene og sminken, hjelp til å velge ut klær og personlige trenere. Jeg har så lyst å se alle jeg kjenner gå igjennom lik behandling, tenk for et selvtilittsboost man sikkert hadde fått da! Og ja, når vi snakker om plastisk kirurgi. Sjekk ut bildet under . . Hva har disse fire menne til felles, tror dere? Jo, de har alle en gang vært kvinner! Det er helt sykt hva man kan gjøre, hva blir det neste? Jeg venter spent! 

Haha jeg har merket at jeg ofte synes jenter som kler seg som gutter, eller prøver å være gutter, er deilige.. Husker før jeg så på en serie som heter “the L word”, og var totalt forelsket i en av jentene der. Vi har vel alle en girlcrush! 

143 kommentarer
    1. Mine tanker om dette er at vårt ideal av skjønnhet er så forvridd uten at vi er bevisste på dette. Noen ganger er vi uviten om operasjonene en kjendis har tatt, og det er da man kanskje forstår at idealet vårt er forvridd, fordi vi nettopp ser på denne kjendisen som vakker. Det er ikke alle som blir presset ut av mors livmor med lotteri-gener som gir deg store bryst, smal midje, perfekte kinnben og smal feminin nese. Vi må lære å se mennesker som vakre uten at de skal passe inn i den lille firkantede boksen av hva som er idealet på skjønnhet.

    2. Jeg synes Kendall Jenner er en av de vakreste kvinnene i verden. Hun er hva du kaller en ‘naturlig skjønnhet’ 😉

    3. Syntes du er utrolig pen men her ser du forskjell på årene!!!! De er mer moderne
      Og eldre når de har tatt operasjon , nesa endres og vil fikses på etter ett par år ,
      Du er 19 år gammel og har operert deg ganske mye , grunnet mye kritikk har vel med alderen
      Og at du er pen som er! Det er slik jenter på 18-19 burde høre , ikke om operasjoner … Hvis man har så utrolig problemer med seg selv så burde man uansett vente .. Jeg er 18 og plages av for små pupper , det første jeg gjør er ikke å fikse på alt jeg ikke liker … Magen fox har utviklet seg til ei nydelig jente ! Dom ung uten operasjoner var hun også nydelig!!! Mye av kritikken jeg tror du får handler om at du er nydelig
      Som du er !!! Du trenger ikke fikse og friske på den fine jenta som du er 👍 digger deg

    4. Helt greit at du tar operasjoner osv. Men du er bare 19 og har allerede fikset masse på deg selv… Jeg skjønner hvis en litt eldre dame som begynner og få rynker osv. Vil fikse på seg, men synes det blir alt for dumt at unge jenter føler at de må gjøre det! Også er det forskjell på om du fikser på ting slik at det ser naturlig ut eller når du fikser på ting så myr at det rett og slett blir kjempestygt..du har et godt poeng, men samtidig så er de damene du nevnte ovenfor mye eldre. Og på dem ser det naturlig og fint ut.. Det gjorde det ikke på deg.. Unskyld altså..

    5. “da må også alle finne seg i at de mener damer som har fikset på utseendet sitt er de peneste.” Hva mener du med det? Hvis man mener at noen kjeniser som har operert er vakre, så betyr ikke det at man må mene at de som har fikset på utseendet, er penest? Alt er relativt..Blir rart å si at du er helt sikker på at hvis de “vakreste”kjendisene hadde gått frem og fortalt om operasjonene, så hadde de blitt kalt stygge? I mine øyne er det noe som heter en mellomting. Man kan mene at naturlig er finest, men likevel synes at enkelte kjendiser med operasjoner som ser naturlig ut er vakrest.. Det er ikke så svart/hvitt:-)

    6. Dessuten var jo alle du postet bilde av vakre før operasjonene?.. og det er ikke sikkert at det var operasjonene som er grunnen til at de er regnet som de vakreste..:)

    7. Skjønner ikke hvorfor man trenger å kommentere utseendet til andre i det hele tatt! Enten det er naturlig pent, operert eller “stygt”! Så lenge personen selv vil ha det sånn og føler seg komfortabel med utseendet sitt, så er det ingen som har rett til å si noe! Selvfølgelig er det bra at man sier fine ting og bygger selvtillitta til personen det gjelder. Hvis man ikke har noe positivt å si, kan man bare holde kjæft!
      Jeg synes alle er pene, jeg har lært meg til den evnen å se på alle med et pent syn. Da er det snakk om ALLE, til og med de med sykdommer så de ser “rare” ut eller andre grunner. Mennesker er vakre! <3

    8. Jeg synes jenter som ellers er feminine i gutteklær kan være hot, ja. De jeg tenker på, har som regel hatt langt hår og bruker sminke.

    9. Du hadde så fin mage,og det har du nok fortsatt! Kan du skrive et innlegg om hvilke øvelser som gjør at man får slike resultater?:) har trent mage lenge,men får liksom aldri de musklene modt på synlige…

    10. omg… hvordan kan du sammenligne 16 år gamle Alena Shishkova uten sminke med en 19 år gamel Alena Shishkova med sminke på det fulleste? geez, kan du ikke se at Megan Fox har vokst 5 år siden bilde du sammenligner, Megan og Alena har fikset på nesa og tatt lip injection, der er alt. + har du kanksje ikke hørt om contour ? som alle kjendiser gjør, du kan jo forandre hele trynet med den teknikken. Du kan har så mange oprasjoner du vil, jeg ser ikke problemet i å fikse på nesa og leppene. hvis det ikke er forferdelig duckface, noens lepper kler ikke lip injection. Hva er vitsen med å prøve å ydmyke kjendiser, de er jo sykt pene før de hadde nese job og lip injection uansett. + man forandrer seg etter alder!!

    11. Min tanke er vel at resultatene på disse kjendisene er vesentlig mye bedre enn det vi ser på deg. Grunnen til at folk sier de er verdens vakreste er jo fordi det ser somewhat naturlig ut – det gjør jo ikke du. Alle merket veldig godt at du hadde gjort noe da du gjorde det, nettopp fordi det ikke så så veldig bra ut. Det er kanskje noe å tenke på før du “angriper” de som sier noe om deg.

    12. Enig i det du sier. Men alle disse var veldig vakre uten operasjonene også, tror de fleste er klar over de som har tatt plastisk operasjon av kjendisene, det kan man i hvertfall se veldig godt på noen.
      Jeg er absolutt ikke i mot plastikk kirurgi, men jeg synes en stor nese eller en for liten nese er det som setter litt personlighet i noen. Du var vakker før, like vakker er du enda Sophie! Ingenting du trenger og endre på.
      Jentene som har disse som forbilde vil bare pirke på deg fordi de har muligheten. De kan jo slenge så mye dritt om de andre kjendisene, men det ville jo ikke de fått med seg uansett 🙂

    13. Men herregud Sophie slut å sammenlign deg med disse vakre damene, du er jo ikke i nærheten så vakker. Forskjellener er at disse ble verdens vakreste etter, og det fakutmet at du har brukt 100.000kr på operasjon og ser fortsatt ikke pen ut er problemet.. Angelina Joile for eksempel er en naturlig skjønnhet (selv om noen spekulerer), og det har ikke noe å si om du er naturlig/fake så lenge du er vakker!

    14. Jeg synes det er bra at du tar opp dette på bloggen din, i og med at det er mange som kritiserer deg fordi du har “fikset på deg” samtidig som de synes andre mennesker som har “fikset på seg” er verdens fineste!
      Jeg synes du er en herlig jente, som har rett til å se ut akkurat som du selv vil.
      Har fulgt deg helt siden du kom opp på topplisten på blogg.no, og jeg synes det er interessant å lese det du skriver og hva hverdagen din består av.
      Stå på, dette kan du! 🙂

    15. “Da må også alle finne seg i at de mener damer som har fikset på utseendet sitt er de peneste.”, det fins da mange vakre kjenidser og kvinner generelt som er naturlig pene, og ofte penere enn deg og andre som har fikset på utseendet dems! Ta for deg Angelina Joile, Jessica Alba, Eva Longoria, Kylie Jenner, Ariana Grande, Victoria Justice, Miranda Kerr, og Lucy Hale.. Ja, listen forsetter til det uendelige, jeg skjønner det du prøver å oppnå med innlegget, men du treffer det ikke helt!
      Og for å avklare det hele, Kim Kardashia hadde bare muligens en naseoperasjon på det bildet (og for all del kan det var at hun ikke hadde noe operasjon, og kunn brukte contouring), det fins andre måter å “fake utseendet”, men da forandrer du ikke DRASTISK på måten du ser ut på, du bare arbeider med det “mama gave you!”

    16. Enig, men jeg tror at disse menneskene du nevte hadde vært kjent som verdens fineste uten oprasjonene. Oprasjonene gjor dem kanskje litt penere, men de er jo fortsatt like nydelige uten. Håper ikke du tror at for å bli fin må man ta opprasjoner, for slik er det ikke. Alle disse damene ble jo kjent for å være perfekte lenge før de tok opprasjoner 🙂

    17. Vet om flere naturlig vakre kvinner, vakrere enn de som er nevnt her. De vakreste i verden er naturliger, som Angelina Joile, Lucy Hale eller Audrey Hephburn. Disse er kvinner man betaler for å se ut som.

    18. Kjære deg, hvorfor er du så opptatt av fasade? Blir helt stresset av tanken på å være så utseendefokusert som deg. Stygge, pene, operert eller ikke, pupper meg her og meg der, hva folk og fe mener om det ene og den andre… Logg deg av internett og lev livet ditt in real life 🙂 Anbefaler deg å senke skuldrene, lære deg noe spennende, lese en god bok, gå en tur i skogen, spise en god middag og nyte livet. UTEN internett og selfies med komisk trutmunn!

    19. Jeg er helt enig med deg. folk har en slik dobbeltmoral at det er helt sjukt. Hyller kjendiser som minst har hatt en opersjon, for så å se negativt på jenter som legger seg under kniven. Blir utrolig frustrert. Virker som om du blir straffet for å være så ærlig om dette som du er. Noe som er helt på trynet. Du er en super jente og hvis det du har rettet på får DEG til å føle deg bedre med deg selv, så er vel det som teller 🙂 <3 stå på Sophie! 🙂

    20. Kan du ikke ha ukas spørsmål snart? <3 jeg lurer på om du har noen tips på hvordan man kan gå ned i vekt

    21. forskjellen er at du disse kjendisene så bra ut før operasjon og ser bra ut etter operasjon også. du derimot ser helt jævlig ut med alt det du har fiksa på. puppene henger har 10 cm mellomrom fordi de er drit store. trynet ditt ser helt ødelagt og acne ut, du har tatt restylane både i trynet ditt og leppene dine.

    22. Du snakker om dobbeltmoral? Du klager på folk som dømmer og sprer “informasjon” uten å ha sjekket selv? Vel da bør du faen meg skamme deg, for du er faen ikke bedre.
      På det øverste bildet av Alena med røde lepper har hun ikke operert seg enda, så der failet du helt jævlig. Se så mye sminke kan gjøre ja. Og du sier “alle disse har ikke bare operert seg en gang eller to ganger, men mange!” Alena har operert nesen EN GANG og det er det. Hun har fylt på leppene ja, men ikke mer. Så kommer du og sprer rykter om at hun har tatt masse operasjoner. Det går ann å se annerledes ut fra man er 16 til 22 vet du? Eller tenker du kanskje ikke så langt?
      Og en annen ting; Megan Fox foretrekker å sminke seg på egen hånd, bare søk opp intervjuet hvor hun sier det. På mange sånne intervjuer eller andre små arrangementer har hun sminket seg selv, fikset øyenbrynene selv.
      Ikke spre falsk info Sophie når du selv klager på lesere som gjør det. Dette er andre gang du bruker Alena Shishkova som eksempel på en som har operert seg mye når hun ikke har gjort det. Du gjør meg så jævlig sint.
      Og enda en ting om Alena, hun har vært åpen om neseoperasjonen sin og leppefyllingen på sin russiske “facebookside” på vk. (http://vk.com/alenkashishkova) Dette er hennes eneste offentlige side i tillegg til instagrammen hennes. Alle andre facebooksider og twittere er falske.
      Skjerp deg.

    23. Som jeg skrev på innlegget mitt her om dagen:
      Folk blir sjalu, fordi at de på grunn av dårlig selvtillit, oppfatter andre folk penere enn dem selv. Noen personer føler seg ikke vakre, og derfor aksepterer de ikke at andre føler seg det. Om de da oppfatter at den personen har fikset på en ting ved utseendet, da er personen plutselig ikke naturlig vakker lenger, og de bruker dette som et argument på hvorfor de ikke trenger å synes at personen er pen. Det virker nesten som om at folk henger seg opp i dette, bare for at de ikke trenger å ha dårlig selvtillit. Altså en “denne personen er fake – og derfor trenger jeg ikke føle meg stygg” mentalitet.

    24. Ååå jeg elsker at du tar opp slike temaer Sophie! Sykt hvordan verden har blitt egentlig.. Skjønner at du blir irritert.. Men sånn er det bare.. Men det blir fort dumt også, helt dobbeltmoral som du sier..!
      Herreguuuud for noen rævhøl av noen av drittsekkene som kommenterer her – IKKE HØR PÅ DEM!! De er kun misunnelige.. Du er kjempe fin nå og du VAR veldig fin før også 🙂 Alle har sin sjarm på sitt eget lille vis :):) Kanskje ikke disse her idiotene her som kommenterer dritt og sjalusi uten like, spyr av det :S Selv om alle får ha sine meninger er det IKKE greit å skrive direkte DRITT til andre. Hold kjeft heller!
      Stå på videre Sophie Elise – du er ei bra jente <3 ha en fortsatt fin torsdag.

    25. Gøy hvordan dine fanatiske fangirls kommer og sier, “Ikke hør på dem! De er bare sjalue!”
      Jeg er ikke sjalu på utseenet ditt selv om jeg sier du kunne roet litt ned archen på øyenbryna + vippeextensionsene.

    26. Forskjellen på deg og disse kvinnene er at de ser smashing ut etter å ha fikset på seg. Du drar det veldig langt med lepper som utrolig nok ser ut som grillpølser og pupper som er fine, ja – men passer overhode ikke den lille kroppen din. Nesa di kan jeg gjerne skryte av og misunne, for den ser jo bra ut, selvom jeg ikke ser forskjellen fra før og nå.

    27. Synes alle skal få ta det valget de vil 😀 om det er å operere seg eller ikke. Noen er penere naturlig enn de som har operert seg, og andre ikke. Der er bra du ikke bryr deg va andre mener om oprasjonene dine, det er ditt valg, ikke noen andre sitt

    28. Er veldig enig i det du skriver! Blir så dobbeltmoralsk av folk å si at du ikke er naturlig pen fordi du har fikset litt på utseendet, men har likevel kjendiser, som har operert seg fra topp til tå, som forbilder.. Var kanskje ikke de beste bildene du brukte som eksempler, men tok poenget ;D

    29. Men jeg synes heller ikke du skal sette deg opp med noen av de største kjendisene i verden? Du er jo bare toppblogger i norge, og kansje ikke så mange som du tror vet i hele tatt hvem du er.. Men du må jo tenke på dette med utseende helt unormalt mye, jeg føler ikke du nevner annet på bloggen? Ikke skyld på kjendisene for du er en vanlig person i forhold. Helt enig med Tine her oppe!

    30. Jeg er egentlig enig med deg. Men jeg må legge til noe. De mennene der har aldri vært kvinner. Det har alltid vært menn. De har bare blitt født i feil kropp 🙂

    31. Merker jeg har lyst å skrive så mye… Og tro meg, jeg begynte på et veldig langt innlegg til deg.
      Men nå er nokk nokk.
      Slutter herved å lese bloggen din, og jeg som er fast daglig leser.
      Lytt litt til de andre leserne, som skriver her oppe. I stedet for de stygge kommentarene så les mellom linjene. Du er for selvopptatt, og umoden… Dette innlegget var bare så utrolig urelevant ifh. til deg.

    32. Hvorfor er dette omtrent det ENESTE du blogger om? Bloggen din handler ikke om noe annet enn hvor usikker du er på deg selv. Og ja, det er seffølgelig opp til dej å velge tema osv. Men slutt å fisk så jævlig etter oppmerksomhet og kompliment. Kvalmt.

    33. Hahaha, dette er god humor. Vi har forskrudd form for skjønnhet i samfunnet i denne tiden vi lever i. Å se deg blåse trutmunn og dyp kløft på reklamen på tv er bare komisk, og du kommer til å le deg ihjel av det selv om 10 år 🙂 Heldigvis vokser de fleste opp fra den fasen, og de som har tatt plastiske operasjoner er de som angrer mest. Hvordan kan du si f eks til ungen din at ” det er det indre som teller” når du selv har gjort så mye allerede som 18åring og fortsatt “leter” etter skjønnheten.

    34. Veldig bra skrevet! Enig i det du skriver til en veldig stor grad. Dette irriterer meg noe så sjukt selv at jeg gruer meg nesten til jeg selv skal ta operasjon bare på grunn av hvor stygg enkelte kan være.

    35. Sminke like falskt, og det bruker sikkert også alle dere som skriver negative kommentarer. Den eneste forskjellen er at operasjoner er permanent. Alle har rett til å se ut som de vil. har du lyst til å se ut som en all-natural-huleboer så er det helt opp til deg, men du trenger ikke rakke ned på andre som vil noe annet 😉

    36. Kim Kardashian har muligens gjort en liten neseoperajon (hun sier hun ikkje har gjort det), men uansett er hun liksom dronningen av contouring. Det blir for dumt å påstå at hun har gjort utallige operasjoner når hun mest sannsynlig ikke har tatt operasjoner i det hele tatt..
      min mening da #nohate

    37. I Norge må man være halvfeit, småstygg og deprimert for å bli akseptert. Fotballfrue er et dårlig forbilde, mens småfeite kjerringer uten ambisjoner og livsnytelse er gode forbilder.
      Har virkelig fått nok av alle dere “normale” mennesker som skal rakke ned på andre fordi de er pene og lykkelige.
      skjerp dere!

    38. Skjønner hva du mener. Det jeg ikke skjønner er hvordan mennesker kan være så utrolig stygge (oppførselsmessig) mot andre mennesker som de ikke kjenner , over internett, og forvente at man skal godta det fordi man er en så kaldt “offentlig person”. Mobbing er mobbing uansett hva slags medier man dekker seg bak!

    39. Man ser fort hvem som leser dette innlegget med kritiske hat-briller.. Hun sammenligner ikke seg selv med disse jentene, hun sier bare at det er rart at hun skal få kritikk for plastisk kirurgi når andre ikke får det. Og hva har det å si at dere synes hennes operasjoner er “dårligere gjort”? Var vel ikke det som var poenget? Er jo akkurat dette hun skal frem til, at hun blir BASHET på nett hver dag pga falske pupper osv, og folk drar konklusjoner om at hun er så jævla høy på seg selv når hun sier noe om det. Jeg synes det er stygt gjort, jeg skjønner ikke hvorfor folk har et så stort behov for å måtte si hver eneste mening, uten å tenke på konsekvenser. Og så kommer dere og sier hvor usikker hun er på seg selv, ETTER at dere har kalt henne fæl og stygg. Lurer faenmeg på hvorfor? Får angst.

    40. Er ikke målet med livet å ha det bra? I Hollywood regjerer jo drama, rusproblemer og dårlig psykisk helse. Dersom du ser nærmere etter vil du se at mange plastiske operasjoner og dårlig psykisk helse henger sammen i veldig stor grad. Du er så sykt opptatt utseende at jeg er redd du mister det store bildet i livet. Føler du deg ikke tom av og til? Føler jeg har fått ett annet bilde av deg i det siste. Helt ærlig virket du veldig barnslig da jeg så deg på tv. Trodde du var mer reflektert og ikke så opptatt av utseende som på bloggen, men du var langt fra slik jeg forventet. Men du er tross alt bare 19. Men vist du fortsetter i samme spor kommer du neppe til å få ett godt liv. Har du det bra slik du har det nå? Tenk over det og vær ærlig mot deg selv. Eller er det mer viktig for deg at andre tror du har det bra enn å faktisk ha det bra? Uansett hvor mye du opererer deg, eller hvor vakker du hadde vært hadde det fortsatt vært like mange stygge kommentarer het, kansje fler. Det handler om noe annet, de som skriver alt mulig stygt hele tiden gjør det ikke fordi de mener det. Ingen er perfekte for alle, men alle er perfekte for noen. Let i deg selv, finn ut hvorfor du har ett så stort behov for å være perfekt. Det er dessverre både urealistisk og skadelig. Om du har noen du ser på som perfekte, er hun sannsynlig ikke enig. Se deg rundt, nesten alle jenter sliter med selvtilliten, da er det noe som er alvorlig galt. Media har mest skyld. Alle måler seg opp mot noe som ikke eksisterer. Og for hvem? Guttene bryr seg ikke halvparten så mye om utseende vårt som vi gjør. Sammenligner du andre gutter med kjæresten din? Nei? Vel han gjør ikke det med deg heller (snakker generelt, fins mange skada mennesker der ute ). Du må ikke miste fokus på hva som virkelig er viktig i livet, da kommer du til å miste deg selv. Prøv å ikke lese negative kommentarer, ting noen skriver er rett og slett hersketeknikk. Skaff deg boka, du vil ha god nytte av den !Går det ikke ann å gjøre slik at de som kommenterer må identifisere seg selv? Sikkert lurt isåfall. Og om du skulle slite med masse negative tanker (tankekjør/ tankespinn) vil jeg på det aller sterkeste anbefale deg å prøve ut meditasjon. Det har hjulpet meg sykt mye. Bare noen minutter om gangen er bra!

    41. Man sier og skriver lovt i nord-norge? Men sophie elise skriver resten av bloggen på bokmål. Litt dumt å bruke et nordnorsk ord da?

    42. Du er bare 19 år! Med marginale interesser og innholdsløs hverdag. Det er vondt å se deg streve sånn med oppmerksomhet og søken etter bekreftelser. Kritiske kommentarer blir fullstendig avfeid, støttet av dine meget unge tilhengere som omtaler disse som “hats”. Er det 14-15 år gamle jenter du ønsker å bli bekreftet av? Jeg rødmer når du uttaler at det er stas å bli omtalt i en svensk avis! 19 år og opphengt i plastisk kirurgi! Det sier seg jo selv – ta deg en skitur, kom deg opp om morgenen og kom igang med livet. Avslutningsvis vil jeg bare legge til at jeg gjerne ville hatt kroppen din, jeg. Men minus puppene. Hadde riktignok droppet påklistrede løsvipper, restylane og vulgær bekledning.
      Du skjønner , den “lille sorte” blir lekker om man velger utringning ELLER kort kort. You see? Du trenger en rådgiver mht klær og uttrykk. Du står i fare for å fremstå som Norges svar, dog en dempet kopi, av Lolo Ferari. Du har jo en nydelig kropp, og jeg antar at det finnes masse charm og ynde under solariumsbrun hud, løsvipper, restylane, “kom og ta meg” blikk og juksehår. Best wishes!

    43. Enig med at megan og kim har forandret udseende, men resten har nok ikke gjort så mye som du kanskje trur! Der er noe som kalles sminke, countoring og higlighting som gjør mer en du trur!
      Og dess forandrer fjeset seg faktisk endel fra tenårene til man blir voksen.

    44. Men det mest komiske av ALT er jo hvor latterlige og spydige komentarer du får, når folk leser bloggen din på eget intiativ! Prat på dobbelt moral! Noe som heter “dont like dont look” , men håper de skjønner att du eier dem uansett, du tjener jo penger på hver å en missunelige jævell som skriver dritt til deg 😉
      Håper du sover godt om natta når du tenker på det, for det er jo genialt!
      Syns du er rå jeg! Operert eller ei,tøff dame!!
      Keep it up!

    45. Godt skrevet 🙂
      Skjer med at flere skriver at det finnes mange flotte NATURLIGE som feks Angelina Jolie? Hun har vell hatt flere opperasjoner enn de fleste?! Og ja, det finnes maange flotte naturlige jenter, men flesteparten av “forbildene” våre er desverre opperert seg, opptil flere ganger!

    46. Nå har det seg slik at mennesker kan bestemme selv om de vil operere eller ei, du har valgt å gjøre dette å det synes jeg er helt greit! Mange sier at de er synd at hun ikke er fornøyd med seg selv, men hvem faen har sagt at noen ikke er det, det kan hende at folk tar operasjoner pga at de har muligheten å det er noe de bare vil fikse på, ikke at de mistrives med utseende sitt, men ja, litt finjustering 😉 Jeg selv har ikke gjort noe av dette, men hadde jeg hatt pengene skulle jeg tatt silikon i puppene og fjernet arr på dagen!
      Btw, du ser bra ut! Du er både søt og sexy på en gang, å det bør du være stolt over!
      Fuck those haters!

    47. Til bl a Eva: “Do not like, do not look”. Riktig det, men bloggen er interessant rent sosiologisk. Det er en studie verdt

    48. Jeg synes ikke det er galt i å fikse på ting utseendemessig (har restylane), men når det ser unaturlig ut og er for mye (ditt tilfelle), så ser det ikke bra ut. De jentene du viste bildet av ser smashing ut, men det ser også _mye_ bedre ut enn det du har gjort. Greit at du vil fikse på lepper, pupper og så videre, men det er jo hvor mye du tar. Men, jeg gidder ikke legge sjelen min i denne kommentaren og bry meg så mye. Dette er dine valg. Jeg tenkte bare jeg kort skulle gi deg meningen min.
      Jeg er også enig i at du har gjort en del operasjoner til å være 19 år, og jeg syns verken du ser ut som Barbie eller deg selv.

    49. synes begge deler kan være fint og stygt jeg… men (selv om det kanskje er den største klisjeen som finnes) det er til syvende og sist det indre som teller!

    50. Antar at det er slik at de som er opptatt av, og applauderer kjendiserers utseende, er de samme som heier Sophie Elise videre ned i parodigrøften.- Ingen dobbeltmoral med andre ord

    51. I tillegg har jo alder litt å si da. Det hadde forundret meg om megan fox så lik ut i 2014 som hun gjorde i 2004, for 10 år siden. Selv uten operasjon hadde hun sett forskjellig ut. Ja, nesen ser operert ut, men kinnbein blir mer tydelige når man blir eldre og mister “babyfacet”. Samme med kim kardashian, hun ser bare mer voksen ut, tror ikke hver minste forandring i ansiktet til folk over 5-10 år skal skylder på plastisk kirurgi.

    52. Barbie Valeria Lukyanova må være Verdens vakreste kvinne, hun er det nærmeste jeg har sett noen gang å ligne en ekte Barbiedokke 🙂

    53. I mine øyne er forskjellen hva personene gjør oprasjonene sine til. Greit nok å ta noen oprasjoner og lignende, men når man f.eks. skal presse de silikonsprengte puppene sine inn i hvert eneste innlegg tar det en smule overhånd. Etter det jeg har forstått tok du silikon for å føle deg 100 %, og det er greit nok – du gjorde det for din egen del. Du trenger derimot ikke å blotte dem hele tiden, det er det som gjør deg til et dårligere forbilde enn du egentlig er. Du trenger ikke lage dope-face og duck-face på hvert eneste bilde (og det uavhengig av restylane eller ikke). Skjønner du hva jeg mener? Du er ikke er dårlig forbilde fordi du har tatt noen oprasjoner for å bli tilfreds med deg selv, du er heller et dårlig forbilde fordi du driver en pornoblogg og stiller opp i FHM for å få oppmerksomhet.

    54. blir litt feil av deg å sammenligne deg med disse nydelige jentene! de var fine både før og etter operasjon, så de hadde blitt sett på som forbilder og verdens vakreste uansett!:) de alle såg stunning ut før operasjonene, og uansett så hadde jo du tatt alt for stor aldersforskjell mellom før/etter da…. haha alle forandrer seg på noen år!

    55. Forskjellen er jo at de du nevner som er operert ikke ser opererte ut. Ergo de ser naturlig vakre ut og er jo det naturlige som er pent. Store pupper på spinkle små damer ser ikke naturlig ut. Mens Megan Fox sine pupper passer perfekt til kroppsformen hennes. Når det er sagt kan jeg ramse opp en hel haug nydelige jenter/damer som ikke er opererte blandt annet ; Jennifer Lopez, Angelina Jolie, Tone Damli, Taylor Swift, Marit Larsen, Voe, Kendal Jenner og mange flere! Så at man er operert betyr ikke nødvendigvis at man er vakker. Er mange operere kjendiser som har dratt det forlangt og ikke ser bra ut. Så forstår ikke helt hvor du vil med dette. Vær fornøyd med den du er, dine valg, stå for det. Du trenger ikke forsvare deg sånn.

    56. Jeg synes at mennesker skal få behandle kroppen og utseende sitt slik de vil og da synes jeg folk kan akseptere det. Selvfølgelig, det blir jo aldri sånn at absolutt alle aksepterer hva andre har gjort med utseendet sitt, men jeg mener at hvis det gjør DEG glad og DU føler deg bra, så why not? Jeg synes du er utrolig pen og vakker og jeg synes du alltid har vært det. Både før og etter operasjonene dine. Jeg synes det er utrolig bra at du er ærlig om det og viser folk hvordan du går gjennom operasjonene både før og etter. Du har vist oss hvordan det fungerer og det tror jeg er veldig positivt. Jeg synes flere burde være åpne om operasjoner. Tror mennesker kanskje hadde akseptert at andre mennesker ville gjøre om litt på utseendet sitt mer om bare flere var åpne om det. Så, jeg synes at folk skal synes hvem de er pene uansett operasjoner eller ikke, men som du sier, om de synes andre er så pene etter operasjoner så synes jeg de kan tenke seg om to ganger før de kommenterer negativt på dine operasjoner og dine valg!

    57. Til line hansen: get your ugly facts right. Angelina jolie har ikke operert seg
      .stfu. Hun har bare fjerna brystene pga faren for kreft

    58. eg er enig med deg det er teit at folk sier at naturlig er best og så liker de best folk som er fixet og pyntet til trengsel.
      men de bildene av de blonde jentene med normal makeup og overstyling har lite med kirurgi ig gjøre. Det ene er jo bilde med full stæsj og det andre er jo et photoshoot
      Kim Kardashian ser da ikkje ut som NOEN av de bildene du la ut uten makeup.
      Og når folk viser bilder av folk i Hollywood som ser ut *som oss* uten makeup så viser de jo de verste bildene for at man skal syns de er stygge.
      alle tar øgly bilder i sterk sollys eller mysende ut fra treningsstudio-eller lekende med barna etc
      Så man må jo sammenligne på rett grunnlag.
      Folk skifter også makeup eller stylist som ofså påvirker hvordan man ser ut. En annen ting er at Megan Fox er jo voksen nå,men var en *unge * før, man blir mer marker i aniktet når man blir voksen.
      Men ja er enig til en viss grad med dobbeltmoralen 🙂

    59. De damene ser jo fantastiske ut, særlig Megan Fox. Hun var VELDIG pen før operasjonen(e) også. Nå er det jo litt forskjell på deg og dem. De er jo faktisk kjendiser, og det er ikke du. Det er vel ganske “naturlig” at de føler et visst press siden de viser seg daglig i media. Hele verden kan jo se dem og det er ikke rart de vil fikse på seg. Dessuten ser disse du har bilde av ganske naturlige ut. Så lenge man ser naturlig ut så er det forsåvidt greit. Det er verre når utseendet er kjøpt og betalt i en alder av 18/19 år. Skjønner ikke hva du vil med dette innlegget?

    60. Du har et godt poeng! Hva er “sannhet” idag, egentlig? Utseendet til mange ljuger jo så det renner. Selv bruker jeg en del sminke, men jentenes perfekte masker må liksom alltid være på uansett hva. Jeg skjemmes nesten av å gå uten 100% dekkevne fordi jeg ikke holder opp til andres forventninger. Men, slik er det blitt, og det er vanskelig å endre på, dessverre? :-/

    61. disse jentene bor i hollywood, eller er store stjerner i USA…ting er ganske så mye mer annerledes der og det samme er mentaliteten. her i norge synes jeg ingen er superstjerner, og ingen må leve at det på samme måte som der, det er en helt annen verden.

    62. Kim var myye penere før. Men nå må du ikke glemme at Penelopè Cruz, Julia Roberts, Triana Iglesias, Katrine Sørvåg, Nina Dobrev, Amanda Seyfried, Beyoncè, Jennifer Lopèz, og mange mange mange mange maaaange flere breathtakingly nydelige kvinner ikke har tatt plastisk kirurgi. Og hvem tror du er lykkeligst? En vanlig jente/dame som er naturlig pen og godtar å ikke se ut som Barbie, og lever livet i selvsikkerhet, eller en som alltid streber etter å ha et perfekt ytre, men som aldri får et perfekt indre?

    63. hahahahaha tenk at du i det hele tatt sammenligner deg med disse kjendisene… Hvem tror du at du er???

    64. Har du hørt om sminke og photoshop? Bildene du legger fram kan like godt være “før/etter redigering” som “før/etter operasjon”. Du vet ingenting om disse personene, du aner ikke om de har tatt operasjoner! Du har aldri sett de, møtt de eller snakket med de! Det blir det samme som om folk skal spekulere ting om deg. Jeg er sikker på at noen kunne funnet eller redigert fake operasjonsbilder av deg også, det er ikke noe hokus pokus i dagens samfunn. Du skriver alltid som om du vet alt om alle kjendiser, virker som du tror du kjenner dem. Ironisk til deg å være, vil tippe du har opplevd det samme mot deg å funnet ut at alt som blir sakt å trodd om deg, ikke alltid er sant.

    65. Det er en helt håpløs sammenligning. På generell basis er det ikke noe galt i å endre på utseende sitt, og alle disse damene ser naturlige ut tiltross for at de har endret på utseende sitt. Medn helt ærlig Sophie, du ser ikke ut. Det har noe med at du er så liten og at det blir så utrolig unaturlig på deg. Leppene er det aller værste. Du er mer den søte jenta, som skulle vært søt å liten, og jo mer du streber etter å være sexy istedet, jo mindre sexy blir det. Samboeren min så deg på bloggerne og det første han sa var fy faen. Hvis du ser på deg, og så ser du på disse damene en gang til, så ser du at du har mye mer det “plastiske skrekk ansiktet”. Det handler ikke om plastisk kirugi, alle dere toppbloggerne har det(så og si), men de andre ser ikke inærheten så falsk ut som deg, og det er ganske fælt å si, for av alle topp bloggerne liker jeg hvordan du skriver best. Jeg var helt satt ut når jeg så deg på tv, for da fikk jeg en skikkelig aha opplevelse på hvordan du egentlig så ut, og jeg syns det er så trist, for jeg vet du har hatt det vondt, og at det kanskje er en av grunnene til at du har gjort det du har gjort med ansiktet ditt. Ett søtt look hadde kledd deg så veldig mye mer. Vanlige øyevipper og IKKE RESTYLANE, nesen din syns jeg er fin og ser veldig naturlig ut. Men igjen, haters gonna hate, er det ikke det man sier? jeg er ingen hater, jeg liker deg som person og hvordan du skriver, jeg syns kanskje bare at du lever i en urealistisk verden. se deg rundt på gaten, jenter med vanlig hverdagssminke og vanlig hår som ikke er krøllet i hollywood style, det er det som er vakkert. 8 av 10 menn vil være enig i det, og 9 av 10 jenter(etter statistikker) Ikke vær så redd for å være vanlig, for noen kommer til å syns at du er vakker akkurat som du er, uten alt dette ekstra.

    66. Hærregud, skjønner ikke hva folk kan ha seg til å si..åhh, blir så irritert (frekkhet!!) Uansett, så må jo de fleste bare innrømme at de ser bedre ut etterpå, og at de faktisk har tatt oprasjoner. bare innse det, ikke vær så trangsynt. Ingen sier at å være naturlig er styggt, men Kim ser myye bedre når hun fikk ordna den nesa! Men det er jo selfølgelig som liker dem skjeve også. Noen overdriver med opprasjoner, men de fleste finner ut av en grense og ender opp med å se bedre ut! Visst noen har noe som gjør dem usikker på seg selv, burde de få lovt til å fikse på det uten at det plutselig gjør dem “stygg” eller til en “dårlig persjon”. Jeg tror det gir dem en ekstra selvtillitsboost, ingenting er mer sexy en noen som er sikker på seg selv. Men uansett, den fineste av de fineste er DEG Sophie<3 (håper virkelig ikke du tar deg nær av noe av det noen lenger opp får seg til å si !.) Du er mitt forbilde! og jeg er glad du er ærlig og åpen om slike ting. YOU GO GIRL!!

    67. Kim Kardashian har ikke fikset på utseendet! Bildet til venstre kan være veldig uheldig, eller bildet til høyre kan være retusjert. I tillegg smiler hun helt forskjellig på bildene. Her gjelder det å ikke sluke alt man kommer over. Alle som fulgte med på sesonene av Keeping Up with the Kardashians skjønner hvilke synspunkt Kim har når det gjelder kroppen sin.
      Håper virkelig ikke du må legge disse jentene frem på en slik “negativ” måte for å heve deg selv. Godta utseendet ditt slik det er, da innser du endelig at det ikke er nødvendig å pirke på andre.

    68. Det finnes ingen konkret betegnelse på vakker. Det kan nemlig være så mangt. Dessverre er det slik at det skal kåres ei jente til å være den vakreste i verden. Det finnes så mange vakre, naturlige jenter/kvinner ute i verden som ikke har vært foran et kamera noen gang. Meningene er mange om hvem som skal “vinne” konkurransen.
      Det at enkelte velger plastisk kirurgi er i mine øyne helt tullete. For min del viser det et tegn på usikkerhet. Er det noe jeg blir provosert av, så er det det faktum at blant annet du står foran kamera, filmer deg selv samtidig som du klager på utseende. Finnes det en annen grunn enn at du ønsker oppmerksomhet og bekreftelse på at du er vakker? Er det ditt eget selvbilde du sliter med?
      Du var ikke gammel da du valgte å ta en brystforstørrelse. Det er sikkert fint det, men dessverre ser det altfor unaturlig ut. Det samme med leppene dine som er millimetere fra å sprekke opp da det ikke er mer plass til en nål til. Greia med disse jentene er at de ikke ser fullstendig unaturlige i motsetning til deg. Alt for mange inngrep til å være så ung.
      Du velger selvfølgelig selv hvordan du ønsker å ta vare på kroppen din, men når du er en blogger, så må du tåle MYE kritikk. Det har nok disse jentene på bildene over fått opp gjennom årene de også. Men én stor forskjell på dere; De er kjendiser. Det er overhode ikke du. Deal with it.
      Ikke ødelegg kroppen noe mer enn det du har gjort til nå. Det er ikke bra for noen.

    69. Sorry, men når skal du lære deg at det skrives LOV og ikke “lovt”, som du har skrevet i alle år? Forferdelig irriterende. Skjønner heller ikke hvor du vil med dette innlegget. Forsøke å sette deg selv i et bedre lys? Disse kvinnene har ikke operert seg til et unaturlig utseende. Du kan dessverre ikke sammenlignes med disse, Sophie 🙂

    70. bedre å være søt og sexy en “vakker” og vulgær. se på the hills feks, lauren c, aldri operert seg, nydelig personlighet; holder ting hemmelig, kler ikke av seg i manneblader, er en tiltrekkende jente som BÅDE gutter og jenter liker. se på heidi montag, dreit seg loddredd ut med all plastisk kirurgien hun gjrorde, brettet seg ut, snakket om sex osv osv, det er IKKE tiltrekkende, og folk blir lei av det etterhvert og synes egentlig det hele bare er kleint som voe så fint sa det. hun minner om lauren, om man kan si det sånn i denne serien haha
      synes du skal prøve å ikke kun tenke utseende, det finnes mer enn bare det…jeg tror du er en flott jente med fine meninger og verdier…men du er altfor opphengt i utseende ditt..det kommer til å falme om noen år uansett…så det indre er det som står igjen og vil bli husket:)

    71. Jeg blir helt sjokkert over hvor slemme folk kan være. Man trenger ikke å være enig i alt folk sier , man trenger ikke å like alle, men der betyr ikke at du har noen rett til å kalle folk stygge. Eier dere ikke folkeskikk? Ville dere sagt slike stygge ting face to face. Mest sannsynlig ikke. Det er en ting å si sin menig på en ålreit måte enn å henge ut noen. Hva bryr det deg om sophieelise har tatt operasjoner ? Hva bryr det deg om hun har en annen mening enn deg? Jeg må være ærlig å si at jeg ikke er enig i alle valgene hun har tatt , men det er da for fader ikke min sak. Husk på at hos alle mennesker ligger det en historie og et liv bak som påvirker våre avgjørelser. Gode eller dårlige. Ikke døm folk med mindre du vet hvordan de har hatt det. Ikke døm folk du ikke kjenner. Ikke døm folk, fordi for alt du vet kan personen hatt det så vondt at det leder til flere valg som du kanskje ikke er enig i. Dette gjelder ikke bare sophieelise, men alle.
      For på slutten av dagen spiller det ikke noe rolle om vi har ulike meninger eller ikke.det som spiller noe rolle er hvordan vi behandler hverandre.

    72. hahahhaha jeg ler så sinnsykt over alle dere som skriver kommentarer hvor dere nevner kjendiser som “ikke har tatt plastisk kirurgi” også har over halvparten av de dere nevner gjort akkurat det! de aller aller fleste kjente i hollywood har fikset på nesen sin.. get your facts straight, selv om personen selv sier at de er “all natural”, er ikke det nødvendigvis sant

    73. Hehe, jeg hadde også crush på Shane! Jeg var veldig seksuelt åpen som tenåring, og var sammen med flere jenter, fordi de utstrålte sex, og jeg tente på dem. Jeg har jo funnet mannen i mitt liv nå, men han sier en liten del av han ønsket han kjente meg når jeg likte jenter.. ;P
      Angående å snakke om operasjoner (og andre ting for den saks skyld…)… På bloggen min fokuserer jeg veldig på å være seg selv og stå for det, og prøver å spre et budskap om å være åpen og ærlig, ikke bare på godt, men også på vondt. Det står respekt av at du er så ærlig som du er- og du er bare 19 år. Du har kommet lenger enn jeg hadde på din alder.
      Stå på, Solstråle.

    74. Man sier og skriver lovt i nord-norge? Men sophie elise skriver resten av bloggen på bokmål. Litt dumt å bruke et nordnorsk ord da?
      litt dumt? haha d e snakk om en bokstav her, viss folk har problemer me å forstå så e d kanskje dem som e litt dum og ikke sophie elise… og uansett så gjør ho det helt sikkert ikke me vilje, sia ho til vanlig skriv på dialekt på meldinger å sånt så e d utrulig lett at et nordnorskt ord poppe in her å der:)
      og i din kommentar skrev du nordnorsk og ikke nordnorskt som ville vært d riktige orde me tanke på restn av setninga… De e jo d samme. D e snakk om e en bokstav som i ditt tilfelle mangle, e ikke d å litt dumt da?;)

    75. Jeg skal være helt ærlig med deg, fordi jeg vet mye om selvtillit. Du kommer aldri til å bli fornøyd eller lykkelig med deg selv, dessuten kommer du til å ende opp seende ut som donnastella versace og katie piper, hvis du fortsetter denne veien. Jeg prøver ikke å være negativ, men jeg prøver bare å si at du må slutte å leve etter alle andres meninger og en oppblåst hollywoodboble, fordi det kommer ALLTID til å være mennesker som syns du er stygg, og vil mene du bør se ditt og se datt ut…. du kan da ikke la deg påvirke av andres meninger ? Hvis jeg skulle slanke meg fordi noen mente jeg så tjukk ut eller tatt silikon fordi noen mente jeg hadde for små pupper, så ville jeg ALDRI blitt glad i meg selv og lykkelig. Tror du kommer til å angre om 5 år, når du forhåpentligvis er blitt litt mer moden. Helt ærlig, jeg syns du var en kjempepen jente inntil du begynte å se ut som en dukke, det fins ingenting naturlig ved utseende ditt. Syns du plastikk er naturlig? Vi mennesker er ikke skapt som barbiedukker, heller er ikke barbiedukker pene nettopp fordi de ser ut som unaturlige dukker. Det er normalt å ha “feil” også “komplekser” fordi ingen er perfekte. Men de som aksepterer seg selv for den er, er de lykkeligste. Dessuten er det forskjell på å ta plastikk kirugi når man ser helt normal ut, eller du så faktisk bedre ut FØR du tok plastisk kirugi og de som “virkelig” er stygge og “trenger” å endre på utseendet….

    76. personlig er jeg ikke superfan av kosmetiske operasjoner, men er det en ting du skal ha, er at du iallfall er ærlig om inngrepene du har gjort. du legger ikke skjul på noe i motsetning til enkelte andre i bloggsfæren som tror leserene sine er dumme som brød….
      og så blir jeg FLAU av å lese mange av kommentarene, folk lirer av seg så mye jævelskap. og kan ikke jenta få skrive akkurat sånn som hun vil, snakk om flisespikkeri!

    77. Det heter da “å snakke norsk”, ikke “å snakke norskt”. Samme med, “å snakke nordnorsk” og ikke “å snakke nordnorskt”. Herlighet, bokmål er jo det samme over hele landet, dialekter er noe annet..

    78. kjempe bra skrevet! Verdens peneste dame må for meg være eva longoria. Jeg syntes disse andre som alle stemmer på har “gjort” litt for mye med utseendet sitt. Det er greit når man ser og kjenner igjen personen, men ikke når man gjør så mye at du ser helt “ny” ut. 🙂

    79. kan prøve å forklare 🙂 – ja, du liker operasjoner – ja, mange mennesker synes det er totalt unødvendig. som alt annet så er det folk på hver side av saken. det er din mening og det er jo greit, men la folk ha en annen mening. greit å være for operasjoner, men du må jo skjønne at det kan være risikofylt og at det å ha giga-tits kanskje ikke er det viktigste for alle. virker som du har liten innsikt i hva leserene dine mener. dumt å spytte ut med setningen “men da må også alle finne seg i at de mener damer som har fikset på utseendet sitt er de peneste” nei, det er ikke alltid slik og ja, slike innlegg provoserer fordi du ikke ser noe annet enn hva du selv mener. dette er ikke hat – prøver å vise deg litt logikk til hvorfor du får så mye kritikk.

    80. Alt med måte:) folk rakker kanskje ned på deg fordi du heller begynne å ligne på la toya Jackson eller versace og ikke akkurat de som blir sett på som “pene” i Hollywood. Nå har også megan fox operert seg så mye at hun ser ut som en mann i sminke og dameklær.

    81. Miranda Kerr! Ingen over, ingen ved siden av. Forutenom et fantastisk utseende har hun brains i massevis! Studert mye forskjellig, deriblandt psykologi før hun ble modell.

    82. Jeg vil nå si at alle de jentene var penere før operasjon jeg da… Så kanskje du burde tenke på hva du skiver, og ikke dra alle over en kam?

    83. mange av dei har sikkert kje operert seg når dem var 18 år liksom
      men hu der med dei røde leppene , var mye finere på det andra bildet, men enig at megan fox er blitt finere etter operasjonene, men eg ser kje helt hva kim har operert

    84. hu blonda fekk mye finere nase etterpå , så skjønne hvorfor hu ville fikse det :p , men skjønne kje koffer hu ødela leppene , dem var jo 100 ganger finere før enn nå , det med rød leppestift ser ut som klovne lepper

    85. Du er så flink som står i mot sånne dumme kommentarer, du er 100% perfekt i mine øyne! Du er så flink som det går ann å bli! ♡ Suuupre Sophie!♡ forget the haters, just think about all the fans! ♡ Cause, we love you!♡ Husk det 😉
      Og Sophie…. Det er kanskje ikke i min plass å si dette, men hvorfor bryr du deg egentlig? Jeg skjønner at det må være tøft for deg å få sånne kommentarer, men du er ikke i nærheten av stygg. Og det betyr ikke noe at noen folk ikke syntes du er pen, den eneste som betyr noe for om du føler deg pen eller ikke er DU. Hvis du føler deg pen, vil alle andre se det også 😉 Trust Me <3 Det gjør deg ikke penere at du er 100% naturlig, det gjør deg ikke penere av at du er 100% unaturlig heller, det som gjør en person vakker er den person de er inni seg. Og sånn jeg ser det.... er du vakker på begge måtene. Selvtillit er det beste tilbehøret du kan ha på deg. Og for å legge ut så mange bilder av seg selv som du gjør, og for å være like trygg på seg selv som du er, er du vakker i mine øyne uansett 😉

    86. Forskjellen mellom deg og dem er også at de faktisk er kjente, mens du er en random overoperert jente fra Nord-Norge, som tilfeldigvis skriver uintelligente underholdende tanker på en rosa nettside. I tillegg ser man ikke at jentene over er operert, mens du ser ut som en 40 år gammel dame som tidligere var for kort til å bli modell og endte i glamourbransjen. Ser du ikke dette selv? Se på det nebbet du har fått! Se på ballongpuppene! Stakkar deg, nå kan du faktisk aldri bli ordentlig pen.

    87. shit, jæveli godt poeng egentlig sophie.. At du ska rakkes ned på førr at du ha att plastiske oprasjona førr at du vil fikse litt på dæ sjøl, som for det første e helt opp tel dæ og ingen andre, og at alle ska gå rundt og si at forksjellige kjendisa e så fin når alle veit at dæm ha fiksa på ALT i tryne sitt.. det e jo bare tragisk spør du mæ 🙂

    88. Kim Kardashian har faktisk ikke tatt noe form for plastisk kirurgi, hun har prøvd før men hun fikk allergisk reaksjon og hun tok bare for å prøve. Hun ser annerledes ut nå enn hun gjorde før, men MYE har med hvordan hun sminker seg. Hun har innrømt selv at hun aldri har gjort det. Hun er bare pen og ferdig med det, man trenger faktisk ikke plastisk kirurgi for å være en av verdens vakreste!!

    89. Kunne ikke vært mer enig! Ler når jenter sier de like naturlig skjønnhet, mens de foretrekker alle som er fikset på 🙂

    90. Hvor mange ganger har du tatt opp dette tema? Synes jeg har sett bildene før. Men de der nederste bildene, de er imponerende!

    91. Jeg ser poenge ditt! Men jeg syns det er utrolig trist. At ideal bilde er jo faktisk helt uoppnåelig, slik at folk må operere seg for å se slik ut, så de perosnene som har “ideal” utsende ser jo faktisk ikke slik ut på ekte selv. Jeg syns det er uffattelig trist at det skal være slik, jeg håper at en dag at samfunne kan forandres å innse at alle er vakker på hver sin måte.

    92. Det heter da “å snakke norsk”, ikke “å snakke norskt”. Samme med, “å snakke nordnorsk” og ikke “å snakke nordnorskt”. Herlighet, bokmål er jo det samme over hele landet, dialekter er noe annet..
      Men d sto ikke “å snakke norsk”, men “litt dumt og bruke et nordnorsk ord”. d e ikke snakk om dialekter eller bokmål i den sammenhengen, men gramatikk. D riktige e jo “litt dumt å bruke et nordnorskt ord”.
      Men poenge me den kommentarn va ikke å rakke ned på dem som skrev at ho måtte lære sæi å skrive “lov” istede for “lovt”, men at alle skriv feil en gang i blant! Og spesielt når man e vant til å skrive i stor grad på dialekt. D va bare litt artig når den som skulle lære Sophie elise å skrive ett ord riktig skrev ett ord feil sjøl;) haha

    93. Om man ikkje liker utsende sitt, og invisterer i det, syns eg ikkje det er feil. man må jo gjere det en vil om man har fks dårlig selvbilde. så om plastiskkirurgi erndrer på det, på en posetiv måpe, er jo det berre flott!
      Wow, såg jo ut som menn jo.

    94. GT betyder Göteborgs posten!! Den är delvis lokal men en väldigt känd och stor tidning eftersom Göteborg är en stor stad!! Så grattis! Helt klart en av Sveriges största tidningar!! Jätte bra blogg sötis!!

    95. Trur greia e at når man veit nån har tatt en operasjon, så skjønn man at den person e/ha vært usikker på seg sjøl. Mens når man e sterk nok psykisk og klar å va glad i seg sjøl, da ser man selvsikker ut, og det e nåkka av d mest sexy som e 🙂
      No e jo det her innlegget bare for å provoser, det skjønn eg jo, og eg vil ikke nå ondt me det eg sei. Men håp bare alle som tar plastiske operasjona går inn i seg sjøl, og ser om det e kroppen det e nå feil med, eller om det rett og slett e et dårlig selvbilde 🙂 Slutt å sammenlign deg me andre, du e den eineste av deg sjøl, va stolt av det!

    96. Jeg skjønner at det å ta plastisk kirurgi for deg var beroende, og du føler deg mye penere og sånt. Men jeg synes du har gjort så mye med deg, eller ikke mye i forhold til disse jentene, men gjort mye ut av de små operasjonene. Du er nydelig uten!! DU ER SERIØST VERDENS NYDELIGESTE OG MEST NATURLIGE JENTE UTEN PLASTISK KIRURGI! du er klart pen nå ogå, men det er ikke naturlig.

    97. Operasjoner for meg er helt greit så lenge det blir gjort med stil og det ser naturlig ut med en liten justering hvis det er egne komplekser uten påvirkning av andre. Å pumpe leppene så man nesten ikke har kontroll over de og pumpe pupper så man nesten ikke ser føttene er ikke akkurat det Megan Fox og de prøver å nå frem til.
      Men folk er forskjellige, skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke tid på å trakassere jenta. Hun er menneske hun og så la hun gjøre det hun trives best med, la vær og les bloggen hvis dere ikke liker den and get a life! Tenk hvis dere fikk slengt 10000 kommentarer på hvert innegg på hvor stygg/dårlig forbilde/dum osv…
      Bare tenk hvor mye dere ødelegger mennesker med vilje !
      Ikke rart jenta har operert seg, først kritiserer dere utseende hennes så er hun ¨GAL¨ når hun først gjør noe med det ?
      Tenk dere om 2 ganger før dere snakker bullshit, ikke alle er født perfekt så spar meg for de ¨du var bedre¨ før du opererte deg når hun garantert fikk mange stygge kommentarer da og.
      Folk viser hva slags selvtillit de har når de har behov for å fortelle andre hvor stygge de er…hm.
      Peace !

    98. Synes det blir utrolig feil og si at de som har operert seg er de vakreste. Kan være jeg har misforstått poenget ditt, men er veldig feil at andre skal tro at de må legge seg under kniven for å bli vakker. Man blir nødvendigvis ikke penere etter kirurgi, bare annerledes.
      Naturlig skjønnhet finnes overalt! Kommer an på øyet som ser. Trenger ikke alltid å være utseendet.
      Jeg synes Nelson Mandela var en vakker person fordi han så godhet i alle mennesker.
      Det er godt vi alle er forskjellige 🙂

    99. HAHAHAHAHAH!! Jeg dør av at et par av leserne faktisk nekter å tro at Alena Shishkova har fikset på utseendet. Uansett, fikset på eller ei. Hun bruker et tonn med sminke hver dag. Det kvalifiserer til unaturlig pen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg