underholdning

Jeg kan påpeke hvor mange ganger jeg vil at dette er min blogg og jeg styrer alt her på min måte, men det er likevel dere som skal lese den og forhåpentligvis få litt underholdning, haha. . Og jeg har ikke vært så veldig flink til det den siste tiden. Inspirasjonen er ikke helt der, for tiden føler jeg meg litt som et tomt skall (utrolig nok er det min beste beskrivelse), men jeg prøver så godt jeg kan – men jeg trenger deres hjelp. Hva vil dere ha mer av? Mindre av? Hva liker dere best at jeg blogger om? Hva er ikke så gøy? Gleder meg til å lese igjennom :) Eksempler kan være: kropp, kjærlighet, vegetarianer, meninger om ditt og datt, flere videoer ++. 

Jeg satt å tenkte litt på å lage en gjennomgang av året 2013 som flere andre bloggere har gjort, og jeg kom meg igang – helt til mars før jeg ikke klarte mer. Det er tungt for meg å se igjennom dette året akkurat nå, nettopp fordi det var så fin. Dere skjønner tegninga. Derfor kommer det ikke noe slikt fra meg, noen av dere har jo spurt. 

254 kommentarer
    1. hei sophie! Eg slite veldig mykje med motivasjon til å trene og har tenkt at dette året SKAL bli eit år eg ser tilbake på som ein begynnelse på det nye livet. Kan du skrive meir om kle og mote, trening og korleis du får motivasjon. Eventuelt kva du gjer kvar dag/veke for å holde kroppen ved like :)?

    2. Gjerne fler videoblogger! Elsker sminkevideoene dine spesielt!
      Hva synes kjæresten din om de “lettkledde” bildene du deler med oss? Synes han det er greit?
      Ikke ment negativt! Jeg digger deg og bloggen din og kroppen din er aldeles perfekt!

    3. Kropp, kjærlighet og dine meninger om ditt og datt 🙂 det hadde også vært fint med et innlegg der du viser (og legger til linker) sminke som ikke er dyretestet, men som er bra merker 🙂 jeg er veldig usikker på dette området. Stå på, loveyou ❤️

    4. Videoer! Favorittprodukter. Hvordan du tar på falsk hår. Hvordan du tar vare på håret ditt. Sminkevideo.

    5. Lag flere lange videoer ! for eksempel: spørsmåls runde med vennine dine.
      eller lage en sminke video.
      Ps: du er super vakker ! (:

    6. syntes bloggen din er utrolig gøy å lese, og jeg får masse inspirasjon 🙂
      mitt forslag er at du kan legge ut bilde av de 3 yndlings blakkene dine.
      og skrive hvor du har kjøpt de. og blogge litt mer om din mote, og om det er en spesiell du ser opp til når du velger klærne dine. jeg syntes du har en helt fantastisk klesstil!
      hadde også vært veldig gøy å lese om: ting som hjelper deg til å få bedre selvtillit og gi ut noen tips til andre som leser bloggen din og som ser opp til deg. tror/vet at det er mange som ser opp til deg og vil ta i mot forslag fra deg 🙂

    7. kan du forklare hva som har skjedd?;( kanskje ha et innlegg om det? slevom det er privat, men kanskje bedre en og få melding om det hele tiden?

    8. det er gøy med videoer da! du har så herlig dialekt og hele deg er søt 🙂 eller kanskje kjærlighet?

    9. Hei søte Sophie 🙂
      Du kan gjerne lage flere videoblogger, skrive meningene dine om ting (det liker jeg veeldig godt) osv 🙂 Ikke stress med å finne noe å skrive om. De beste innleggene blir som regel når en har noe på hjertet, noe en brenner for ogl.
      Og jeg kommer til å fortsette å lese bloggen din uansett Sophie, du er så flink <3 Bryr deg om oss lesere.
      Ha en god fredag videre, klem!

    10. Hei! lurte på om du kunne skrive litt om hva du spiser osv som vegitarianer? Har startet som veganer, å synes det er litt vanskelig å vite hva man skal spise til middag osv.. haha.

    11. Skulle gjerne ønsket at du hadde skrevet mer om vegetarianer da jeg ble det for et halvt år siden og trenger fortsatt litt tips 😀 Setter veldig pris på alt du gjør for dyrene og dyrevelferd!

    12. skriv meir om vegetarianer! elsker virkelig meiningene dine rundt dyr og hvordan du står på. utrulig bra at en toppblogger har sånne meining og kan anbefale forskjellige produkter uten dyretesting osv. Jeg er selv vegetarianer og har vert det i 1 år snart. folk veit jo ikkje kva som er dyretesta eller ikkje, og det er veldig trist.
      stå på!

    13. Hei Sophie! Jeg vil høre mer om kjærligheten iallefall 🙂 Synes at du og Mathias er verdens søteste par! Hvordan går det med dere? Og hvordan går det med deg nå? 🙂

    14. Vegetarianer og dyrevelferd!! Du er grunnen til at jeg ikke bruker sminke som er testet på dyr, noe som jeg er så glad for! Takk skal du ha <3

    15. Kunne tenkt meg å lese litt mer om det å være vegetarianer, f.eks hvilken mat du bestiller når du er på restaurant o.l (:
      Og hva er dine meninger rundt dyretesting? Har ikke lest bloggen din så lenge, så vet ikke helt om du har laget noe innlegg rundt dette, med f.eks om du bruker sminke som er testet på dyr og slikt.

    16. Jeg vil også lese litt om vegetarianer 🙂 I og med at du spiser gelatin(dyrebein) og fisk. Hvorfor det? hvordan føler du deg? osv

    17. Kunne du skrevet mer om silikon? Jeg har lett opp og ned i bloggen og på nett, men du har ingen kategori for det så vanskelig å navigere seg fram 🙂

    18. Vakre Sophie, jeg føler sånn med deg <3 Om det er noen som helst trøst, er du ikke alene om å ha det vondt,, Jeg håper 2014 blir året for oss begge;-) Jeg synes forresten alltid det er gøy når du legger ut videoblogger!

    19. Spørsmålsrunder?:). Pengebruk(tur,klær osv). Og familien, ett innlegg om alt om det å være vegetarianer kanksje?:)

    20. Kjærlighetssituasjonen din hadde jo vært interessant å lese om. Da mener jeg hvordan det er for kjæresten å vær sammen med en toppblogger, hvordan det går med dere og hva som er det absolutt beste med å ha kjæreste 🙂 kanskje han kan lage ett innlegg på bloggen din også? 🙂
      Stå på, bloggen din er min aller strøste inspirasjonskilde <3

    21. trening
      tips til sparing av penger
      tips til sunt kosthold
      gjerne litt om kjærlighetslivet, ting man kan finne på med typen, noe man kan gjøre for at personen skal stole på deg osv
      musikk tips

    22. Personlige innlegg! er så sykt kjedelig å lese blogger som alltid har det så perfekt. Du virker som en normal person med et normalt liv i forhold til mange andre bloggere på topplisten fordi du skriver innlegg som ikke bare inneholder hvor fantastisk dagen har vært. Dine personlige innlegg er nok helt klart en stor grunn til hvorfor du ligger så langt opp på topplisten som du gjør. Fortsett slik! Jeg vil lese mer om kjærlighet. er også veldig nysgjerrig på hvorfor det ble slutt, selv om det sikkert et veldig privat, men som sagt elsker jeg slike personlige innlegg. Men ikke misforstå, synes det er sykt trasig at det er slutt! dere virket som det perfekte paret som aldri hadde noen problemer. Men allerede rundt bursdagen lurte jeg på om det var noe galt. Du tilbringte nesten bare tid med venner og familie. Tenkte det var normalt å feire med kjæresten å. Nå vet jeg jo ikke om du feiret med han, men du skrev aldri om det.

    23. Elsker når du skriver om egne tanker og filosofier, og slike bilde du har pleid å lage innlegg om før, drømmesteder, dyr, natur osv, slike bilder som får en til å glemme hverdagen om du skjønner? Hahah
      Også liker jeg å lese om sminketips, og hvor man f.eks. kan få kjøpt bra sminke som ikke er testet på dyr. Elsker bloggen din, forresten! Du er så åpen og ærlig, og skriver liksom ikke bare om dagens outfit og hva du har gjort i dag, det er så mye mer! ☺️

    24. Mer om det å være vegetarianer! Har vært det selv, vise fler at det ikke er det å holde seg unna kjøtt som er vanskelig men at det vanskelig er å få tak i soya kjøtt osv i lille Norge..

    25. Kan du lage en sminkevideo av hvordan du sminker deg til fest??
      😊😊
      PS. Digger deg! 😜

    26. Hadde vært gøy med et innlegg hvor du kom med anbefalinger om diverse ting/produkter du liker 🙂 også gjerne høre litt om hvordan du og kjæresten din har det! Hva han tenker rundt det å være sammen med en toppblogger. Du er virkelig helt perfekt 😍

    27. personlige ting, om du fatter? Sånn “min historie”-ish innlegg
      Du er seriøst et STORT forbilde!!

    28. Jeg har nettopp byttet om kostholdet mitt til vegeterianer ettersom du har inspirert meg sånn og du har fått meg til å innse hvordan vi mennesker er mot dyr. Takk for det!
      Bare disse 3 dagene som vegeterianer så føler jeg meg allerede som en bedre person. Jeg føler kostholdet mitt blir bedre og jeg vet jeg hjelper dyrene. At det er litt mindre kjøtt som blir kjøpt, litt mer som må kastes og litt mindre som butikkene kjøper inn i hyllene.
      Jeg ville veldig gjerne lest litt om dine typiske vegetar-retter! Hva spiser du, hvor kjøper du det og hvordan lager du det? Jeg satt på skolen i går og skrev masse fine oppskrifter på veganer mat, men legger til ost, melk og fløte til selv, ettersom å være veganer vil bli litt vanskeliggere for meg. Har og kjøpt inn masse soya karbonader og pølser fra Sunkost, eller er det tofu, haha?

    29. Leste gjennom alle kommentarene, veldig mange gode ideer.
      De som var mest relevant for meg og de jeg likte best, er kanskje tips til å spare mer penger. Har fått inntrykk av at du er flink til å prioritere pengene dine. Og hvordan du kommer deg ut av en vanskelig periode.

    30. Mer videoer av f.eks der du sitter med kjæresten, søstra de eller venniner.
      Hus tour eller hva det heter, syntes det er spennende å se hvordan andre bor.
      10 tips til sminke,
      10 ting du hater/elsker.
      OG de verden rundt bilder, elsker de gir så mye inspirasjon!

    31. Vil ha fler videoer! Sminkevideo, svar på spørsmål, favoritt sminke…Men ikke snakke videoer på 1 min
      Innlegg om kjærlighetslivet ditt!

    32. Jeg elsker bloggin din jeg synes du ikke burdeforandre noe som helst unntatt en ting og det er at du kan kanje ha litt flere vedio ❤️Men ellers så elsker jeg deg og din blogg

    33. Jeg liker veldig godt når du skriver personlige innlegg (skjønner jo at du ikke vil gjøre det så ofte!) siden da føler jeg at vi blir bedre kjent med deg, og jeg liker også veldigt godt når du skriver om dyr!

    34. Videoer er gøy, kjoler fra nelly er kjedelig! Det blir litt mye nelly innlegg synes jeg! Skjønner jo du MÅ blogge om nelly da..:)

    35. Kropp og kjærlighet 🙂 Det er vel noe av di tingene ungdommer søker seg til.
      Du er et flott forbilde! Jeg elsker at du skriver dine meninger og driter i alle andre.

    36. Har så lyst til at du skal skrive mer om vegetarianer-livet, hva du spiser og sånn! Prøver selv hardt å være veggis 🙂 elsker også å lese om dine meninger rundt dyr, du har såå mye bra å si. Og mote, liker å bli inspirert av deg, du har så herlig stil 🙂

    37. Jeg kunne tenkt meg å lese mer om din hverdag som vegetarianer, vurderer å prøve det selv for en periode. Dog ikke livet ut, kjøtt er alt for godt og jeg er alt for egoistisk:p

    38. Masse meninger om ting! Skriv gjerne om kropp, vekt, vegetarianer opplevelsen din, hva du spiser, osv og litt sminke, klær og rosabloggete ting da selvsagt 🙂 kanskje lage sminkevideo? Og flere videoer generelt? Spørsmålsrunder oh sånn.

    39. Forresten! Da er det snakk om pescetarisme, altså ikke en anerkjent form for vegetarisme av Det norske vegetarianerforbundet. Hva er dine tanker rundt dette, der fisk er tillatt, men ikke kjøtt? Og hva er dine tanker rundt veganisme? Hvorfor vegetarianer, og ikke veganer? Osv.

    40. Det hadde vært morsomt med en evaluering av reisene dine, og hvor du ønsker å reise osv! Og om du kanskje hadde noen spennende vegetarretter å dele med oss?

    41. vil bare ha mere bilder av fine deg 🙂 og så elsker jeg når du bare “skriver” , når du bare lar alle tankene komme ned på papiret liksom hvis du skjønner 🙂

    42. Videoer, reisetips, spørsmålsrunder(ukens spørsmål), hvor du er i media, og ellers bare vanlig hverdag :- )

    43. vil høre mer om hvordan det er å vere vegetarianer og hvordan det på påvirker resten av familien din, og om meningene dine om “ditt og datt” 🙂 elsker bloggen din og deg sophie. du er bare helt herlig! stå på <3

    44. Produktanbefalinger; sminke, ansiktspleie, kroppspleie osv. Det du faktisk bruker og kan gå god for – ikke det du får betalt for å mene.

    45. Spørsmåls runder er kjekt å lese gjennom, men like også videoer godt:) kanskje også litt dypere innlegg om dine følelser rundt forskjellige ting:*

    46. Kanskje mer av: Videoer, Kropp og kjærlighet
      Vido tips: hvordan du sminker deg til trening (eller bare vanelig sminkevideo) , spørsmåls runde osv
      Kropp: hvordan du trener, dine trenings klær, pupper, osv (det vanelige)
      Kjærlighet: (haha ja kjærlighet er kjærlighet, hvem liker vel ikke kjærlighet?) noen flørte tips, hvordan din første date va, ditt første kyss, lit om første gangen du klina
      (Alt dette var bare eksempler, men jeg blir glad for allt) jeg synes egentli du er en ganske flink blogger, men du har litt mye av “det samme” liksom hva du skal/har gjort osv <3

    47. Hei, Sophie! 🙂 Det første du burde gjøre er å skrive et innlegg om hva som har skjedd og hvorfor livet ikke er helt på topp for tiden. Tro meg, det vil lette på trykket. Du vil få enorm støtte fra oss lesere, uansett! I tillegg vil den enorme flommen av rykter forsvinne, og sladderkjerringene får mindre å gjøre. Haha!

    48. Jeg er vegetarianer selv, som jeg ble bare dager før du bestemte deg for å bli det også, med veldig mye inspirasjon fra deg. Jeg har ingen rundt meg som er det som kan gi meg tips til god og enkel mat jeg burde prøve ut og forskjellig. Så det hadde vært veldig gøy om du skrev litt om hva du spiser, hvor du får forskjellig vitaminer fra, og kanskje dine favoritt vegetar-retter? 🙂

    49. Hei! Vil høre mer om neseoperasjonen din og hvorfor og hvordan dette foregikk, føler jeg aldri har fått sett noen skikkelige nesebilder hvor jeg får se forskjellen. Liker veldig godt å lese om klær, du har så fin stil! Du kunne kanskje hatt sminkevideo?
      Noen kjørlighetsstips, for eksempel hvordan komme seg over kjærlighetssorg, eller hvordan slå opp med kjæresten og komme seg videre..
      Mer om interessene dine. Er det noe du ikke har delt med oss? Og om dyr og hvordan det er å være vegetarianer.
      Flere spørsmålsrunder?
      Du er super flink til å blogge! Har lest bloggen din i minst 3 år og ser veldig opp til deg <3

    50. vil høre mer om livet som vegitarianer og hvordan du “håndterer” det(kosttilskudd, ersatting av mat o.l.) og mer om meningene dine i diverse saker 🙂

    51. Gode minner burde ikke sees på som vondt! Du har hatt
      en fin tid i livet, og slik vil det fortsette å bli. Du har det fine tv-showet ditt
      å se fram til og reisen til vegas.

    52. Huff stakkar deg, forstår godt at det ikke er lett for deg å skrive om året! men det er bra at du har hatt et fint år, så blir forhåpentligvis dette like bra, bare tenk positivt! Du er en nydelig jente og alt ordner seg for fine og snille jenter hehe 🙂 Syns det er veldig kjekt å lese om når du skriver om meningene dine! 😀

    53. hva dine planer for 2014 er, mer om livet ditt, hva er dine kjæreste eiendeler, kjærlighet og sånne ting

    54. Tabu-belagte temaer er alltid spennende å lese om, herunder kunne jeg godt ha ønsket meg å lese om deg og dine dype og filosofiske tanker. Jeg føler vi to er veldig like på dette området; både konklusjonene og tankegangen. Det er så spennende!! Men noe som alltid slår an: overfladiske innlegg- rosabloggeren Sophie, klær, sminke, hverdagslivet ditt (for ja, selv om du kanskje har en “kjedelig” og rolig hverdag engang i blant, så opplever du så utrolig mye som vi leserne ikke får opplevd. Det er inspirerende å følge deg på alle dine reiser:-) En ting til jeg og muligens fler vil lese mer om, er neseoperasjonen din! I et litt mer detaljert innlegg, for man ser før- og etterbilder og faktisk ser en forskjell (for jeg kan ærlig si at jeg ikke ser noen forskjell, hehe). Så skal det nå bare sies at du er kjempeflink på å blogge, en av de som oppdaterer mest! TOMMEL OPP til deg.

    55. Jeg vil veldig gjerne ha mere videoer spesielt sammen med Amanda, Anne-Sofie, Lotte, Caroline osv! Men hvertfall ikke bare videoer der du sitter på rommet ditt og snakker.. men kanskje fra en fest? Eller en sånn “sommer 2012 video” som du lagde? bare ikke for sommer, men noe annet?

    56. Ikkje gi opp etter å ha mimra tre mnd av fjoråret ditt, frøken! Kanskje du faktisk burde skrive og fortelle om resten av opplevelsane dine for at du skal komme deg igjennom den vanskelige tida. Du har so mange tusen lesara som bryr seg om deg, sophie. Av og til må man presse seg kjempehardt for å kjenne at livet fortsatt går framover, ikkje sette alt innerst i ein støvete krok og håpe at da ordna seg sjøl. Godt nyttår vennen, ønska da beste for deg!

    57. Dette har du jo spurt om før, men du hører jo liksom ikke etter 😛
      Ha mer personlige innlegg, feks. enkle viste du dette om meg innlegg.
      Dine personlige erfaringer rundt kjærlighet, hva bør man ikke gjøre/gjøre.. det tror jeg hadde slått godt an..
      Blogg om hundene, lag foto-story med dem.
      Generelt personlige erfaringer og meninger. – Rundt alt som angår dagens ungdom; rusmidler, sex, sminke, venner, film, sport, osv osv.

    58. Vet hvordan det er å se tilbake på et år og bli så trist fordi året var så bra og den bra perioden var over :/ Ble så utrolig lei meg da det ble slutt mellom meg og kjæresten og har gått rundt og deppa i flere måneder nå. Håpte virkelig det skulle bli meg og han, men jaja, ingen vet hva fremtiden bringer :)Nå er det slutt med deppinga! 2014 skal bli året ♡ dette klarer vi sophie elise! Stå på!

    59. Fortelle litt om deg og kjæresten, festsminke & kvardagssminke på video, kva er dine planer for 2014 osv .. Lika bloggen din veldig 🙂

    60. Selvfølgelig er det forståelig at du ikke har inspirasjon for tiden, ikke press deg selv mer enn nødvendig, Sophie! 🙂 heller ta deg tid til å få tilbake blogglysten, enn å tvinge fram “falske” innlegg. Vil heller at du skal være ivrig på bloggen enn at det bare blir tomme innlegg fordi du må tilfredsstille enkelte av dine lesere! Du er ei super jente, ikke la dette bryte deg ned! <3

    61. Hva du spiser, du forteller jo at du spiser sundt men MYE godteri, godt at det finnes flere som ikke unngår søtsaker 🙂 Men vil vite hva du spiser for å ikke gjøre måltidene så usunne.
      Fortsett med klesskjøp innlegg, elsker det! 😀
      Kanskje anbefalinger av produkter du bruker og liker, utenom sponsor avtaler 🙂

    62. Kunne tenkt meg flere innlegg med dine meninger om forskjellige ting, ting der du utrykker deg om forskjellige saker etc?
      Hadde også vært fint om du kunne skrevet litt mer om når du tok silikon, hvordan du opplevde det, om du er fornøyd med resultatet, også videre?

    63. Elsker alt som har med skjønnhetspleie å gjøre!! Elsker “plastikk” eks. Jeg liker alt ved bloggen din! Den passer midt i blinken for meg. Du tør å være ærlig, du tør å snakke om kirurgi, du står for dine verdier og tingene du gjør! Elsker det 🙂

    64. Sangvideo, kjærlighetslivet, og Video når du har et nytt innkjøp! Sistnevnte er et stort ønske! 🙂 Vil veldig gjerne se innkjøpene dine på en video en gang :))

    65. Hvorfor gikk du fra AUF til unge høyre? Støtter deg der 😀
      Hva liker du å kjæresten din å gjøre?
      Hvordan løser man krangler og problemer med kjæresten?
      Hva pleier du å kjæresten din å gjøre når dere har ferie?
      Skriv mer om kropp! Bilder med ny bikini osv.
      Skriv om hvordan man kan overaske kjæresten med sexy undertøy?
      Skriv mer om forhold 🙂
      Kom med sex tips. Hvilken stillinger man burde prøve. Hvordan man skal unngå å gå lei av sex?
      Hvorfor blir man sett ned på eller kastet ut av vennegjengen hvis man aldri drikker alkohol?

    66. Kjærlighet, kropp, meninger, og en liten video every now and then letter alltid litt på smilebåndet. Hehe, så lenger du viser deg selv igjen i innleggene dine, så er det helt perf. Vi lesere kommer inn på bloggen din for å lese om deg, og se deg.

    67. Ukens spørsmål, slik som l0ve pleier å gjøre. Det er greit fordi det er så regelmessig, og det blir ikke bare de samme spørsmålene, men nye spørsmål. Kanskje sett opp en dag i uken å svare på spørsmål fra kommentarfeltene som du har notert deg, f.eks. søndager? Man føler seg litt mer inkludert i bloggen da, ikke at man ikke allerede gjør det hos deg. 🙂

    68. Ønsker mer om:
      – Dyr, dyrevern, dyrevelferd osv.
      – (vegetarianer) PESCETARIANER
      Synes at du burde kalle deg pescetarianer og ikke vegetarianer siden det er det du er.
      – Psykiske lidelser, det å slite psykisk, hvordan komme igjennom en tung periode osv…

    69. Kan du ikke skrive en innlegg om andre blogger? F.eks. mammatilmichelle, tcmn, sisteplass osv… Dine meninger om bloggen, om du liker den eller ikke og sånn… 😉 det hadde vært kult! Digger deg. :*

    70. Jeg liker personelige innlegg hva du mener om ting
      Restylanens bakside. Arrene etter silikonen. Hvis du forteller oss dette ,blir det bedre. Det er bedre å si og få det ut istedet for å holde allt inni deg. Liker kropp,silikon,personelige,Restylane innlegg?

    71. Hvordan går det med deg og Mathias? Sminkevideo, outfitvideo, babeadventure, noen av dine samarbeidspartnere? Tabu-teamet og provoserende innlegg er alltid spennende 🙂
      Håper du kommer deg opp av hullet 🙂

    72. Kan du snakke om psykiske lidelser, dårlige/ bra avgjørelser du har tatt?
      Synet ditt på selvskading? Har du selvskadet deg selv noen gang pag depresjoner/ tunge tider?
      Elsker at du er så ærlig om hvordan du har det og snakker fritt ut om at du ikkr har det så bra osv! Alle tror du er en rosablogger som bare snakker om sminke, opprasjoner, kropp, pupper og er dom i huet, men du en en av de beste rosabloggerene fordi du er alltid ærlig og snakker om følelser og at livet ikke et perfekt

    73. Kunne gjerne tenke meg litt flere videoer som du gjør litt mer innsats i, ikke bare “Ville si hei, skal snart ut. Elsker dere, snakkes”. Kanskje en hårvideo med hva du gjør med håret ditt, eller en sminkevideo. Noe annet enn bare snakkevideoer 🙂 Elsker bloggen din og jeg håper du får et fantastisk 2014!

    74. Personlige innlegg:)) selv om du har skrevet at du ikke vil være så åpen på bloggen mer, (du er også laaaangt mindre åpen enn du var for 2-3 år siden) er det jo sånt man gjerne vil lese. Meningene dine er alltid interessante. Ikke mer hår nå. Haha

    75. Marie: Tusen takk! Har tenkt på dette mange ganger, men jeg har ikke noe redigeringsprogram for video så derfor har det lbitt litt vanskelig som dere sikkert skjønner.. Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne gjøre det, da!

    76. Jeg synes det e veldig interessant når du skriver om dyreplageri fordi jeg er veldig i mot dyreplageri. Og det hadde vært veldig kjekt om du kunne ha skrevet om det å være vegetarianer og tips. Jeg har veldig lyst til å bli vegetarianer men jeg greier det ikke. Det hadde vært veldig greit å få høre din erfaring med å være vegetarianer. 🙂

    77. Vet du har gjort dette før, men du har kanskje fått noen nye lesere, så kanskje du kan lage et inlegg om piercingene og tatoveringene dine? Sånn hvor mye hver enkelt kostet, om det var vondt, hvordan de er nå osv?
      Synes du er en flott jente, stå på videre, om ikke lenge er dagene lysere!

    78. åå sophie… så trist å lese at dere ikke er sammen lengre! veldig uventet… klisje å si kanskje, men du kan finne deg såå mye bedre!
      Musikktips er noe som alltid er gøy – gjerne fast en gang annenhver dag kan du legge ut en ny sang! og skulle ikke du lage sangvideo? 🙂

    79. Kan du lage ett innlegg om vegetarmat å hvordan hvorfor og hvorgammel du var da du ble vegetarianer ?:) kan du foreksempel legge ut oppskriften av vegetarpizza ? 🙂

    80. En ting jeg er super lei av å lese om her inne er nettopp det å “krølle håret” det virker som at det er 6 innlegg i uken om nettopp det hehe, så hvis du dropper å snakke om krøller og retting og hår generlet for en stund hadde det vært greit 🙂
      Men en ting som de fleste sikkert bare ønsker å høre om er det som har skjedd med deg. Altså alle vet jo så å si hva det er, men liksom…det ble så obvioust at det var noe kjipt, så alle innlegg siden da virker så “falske” på en måte, siden alle sitter bare å venter på et inlegg om det som skjedde. Skjønner at det er vanskelig å snakke om da selvsagt.
      Men du er viduderlig Sophie, leser alt som kommer ut uansett, gjort siden jeg var 14, er 19 år nå!
      Så ja, whatever you write, I’ll follow!
      Klem <3

    81. Jeg elsker bloggen din. Greit at du har noen kjedelige iblant men når du først skriver så er du helt rå, og jeg bare digger deg! Er helt avhenging av å lese bloggen din 🙂
      Elsker når du skriver om meningene dine, selvom jeg ikke alltid er enig er du flink med ord og om det handler om homofil, plastikk operasjoner, dyremisshandling, utroskap (tilgi eller ikke tilgi) eller what so ever. Kjærlighet er også veldig morsomt, og jeg føler at du har mye erfaring? Eller tar jeg feil? Det å være sammen med yngre, det å bli dumpet, det å ikke være på samme stadiet i livet, uansett, alltid morsomt og noe alle liker å lese om. Jeg syns også for eksempel “topp ti reisemål” “topp ti yrker jeg aldri ville jobbet med” “topp ti peneste damene i verden” “topp ti beste minnene i livet” osv er morsomt 🙂
      .

    82. Elsker å se sånne små søte bilder du har laget et par innlegg om 🙂 f.eks. om søte dyr, spesielle steder eller ting, hvis du skjønner hva jeg mener 🙂

    83. Skriv om alt som folk sier(mye av det) så bare lagrer du innleggene og så poster du de etter hvert. Det er gøyest og lese sånne innlegg, å litt kjedelig når du bare skriver sånne innlegg en gang hver 2. månde. Gjør det oftere 🙂

    84. Flere videoer! Har villet det lenge, så det hadde vært kult om du faktisk begynte med det 🙂 og, det høres kanskje teit ut men, mer bilder av deg som smiler 🙂 du legger kanskje ikke så godt merke til det selv men jeg som leser får en helt annen følelse etter å ha lest et innlegg med bilder av en glad Sophie enn en tilsynelatende “sur” Sophie. 🙂 også mer bilder av hunden din hadde gjort med glad 🙂 litt mer hverdagslige bilder, ikke sånn at du trenger å ta bilde av bussen når du tar buss hahaha, men bare litt sånn småting i hverdagen 🙂 når du skriver om noe, også legge ved bilder av nettopp dette og ikke vanlige bilder av deg selv, som jeg har merket at du gjør noen ganger. Kanskje fordi du ikke har noe bilde av hendelsen du skriver om og du allikevel vil ha med bilder i innlegget ditt, men jeg kunne tenkt meg litt mer hverdagsbilder. 🙂 men selvfølgelig også bilder av deg (som smiler 🙂 hihi)

    85. Jeg orker i alle fall ikke et sekund mer av Nelly på denne bloggen, det er sikkert! Jeg savner innlegg om saker som tar deg opp og viktige tema. En ting jeg sjeldent ser på denne bloggen er personlige innlegg der du enten forteller eller gir tips om enkelte situasjoner/tema/dilemma (røykedrikkepress, hvordan “fikse” en stygg krangel med ei venninne, osv). Fra før av så vet jeg du gir veldig mye av deg selv, så jeg skjønner du vil ha litt privatliv. For å ikke presse på livet ditt for mye er ikke personlige innlegg akkurat noe jeg savner, for du fortjener jo å ha noe privat også, men det hadde vært interessant 🙂
      Ellers hadde det vært gøy med en spørsmålsrunde i uken, der du feks tar 10 spm som du har fått gjennom uka. På denne måten hoper det seg ikke så innmari opp med over 500 spm hver gang du først har en spørsmålsrunde, derav bare 10-12 spørsmål blir svart på.
      Også hadde det vært utrolig gøy om du feks i alle fall EN gang i mnd, kanskje to gang pr mnd, hadde frontet en sak om bl.a dyremishandling, pelsindustri, testing på dyr, aksjoner/underskriftskampanjer osv. Det merkes fra tidligere av at når det gjaldt en underskriftskampanje, så deltok mange av dine lesere. Du har stor respekt fra min sin side i alle fall, når du snakker for de som ikke har stemme.
      En ting jeg kunne tenkt meg mindre av på denne bloggen, det er i alle fall reklamen fra Nelly flere gang i uken. Skjønner at dette er noe av grunnlaget for din inntekt, men det blir liksom litt vel mye i blant.
      Håper du setter pris på disse tipsene, og kanskje vurderer noen av de 🙂

    86. Om du spiser fisk er du ikke vegetarianer! Men jeg vil gjerne lese om mattips fra deg likevel, uten fisk.
      Flere videoblogger som er litt lengre der du svarer på spørsmål eller noe hadde vært gøy..
      Flere bilder av hundene dine!
      Syns du er en kjempeflink blogger, digger deg 🙂

    87. Vil lese om AAALT! Men er mest interresert i meningene dine åsånn. Ikke så mye sånne overfladiske innlegg. Og litt motivasjon på dyrefronten. Kan gjerne fortelle om livet som vegetarianer og om hvordan du planlegger fremtiden <3 Elsker at du bryr deg så mye om oss, suss og klems fra Meg!<3

    88. Kan ikke du skrive et innlegg om andres blogger? For eksempel mammatilmichelle, tcmn, sisteplass osv… det hadde vært utrolig interessant å høre hva du mener om deres blogger, hvilke blogger du leser, hvilke blogger du liker og hvilke du kanskje misliker! Pliiiiiiis, legg i det minste igjen en kommentar! :* Hilsen Malene, en fan og fast leser. 😀

    89. Skriv mer om kjærlighet, lag flere videoblogger, ha spørsmålsrunder og fortell om fortiden din. Mindre av nettshopping og nye produkter du har kjøpt 😀

    90. Syntes det er gøy å lese om dine meningner, og ting som betyr mye for – og du selv syntes er viktige!

    91. Kan du lage et innlegg der du svarer på rykter?
      Du har gjort det to ganger før, og det er så spennende å lese!
      Andre tips:
      – Hva det er du og Mathias gjr for å få det til å fungere så bra. Har det noe med reisingen å gjøre?
      – Dine tanker nå i ettertid om at du ikke dro til japan. Angrer du? Kommer du til å gjøre det en annen gang?
      – Et innlegg om dine planer/drømmer/mål for fremtiden
      – Skriv litt om familien din. Lurer så på hvem som synes du er det “sorte fåret” og hvorfor?
      klem

    92. Syns det er morsomt med spørsmålsrunder, og når du bruker ironi i innleggene dine. Bare synd ikke alle forstår ironien..

    93. Jeg liker å lese om tanker og synet ditt på forskjellige ting:-) For eksempel kroppspress, vegetarianer, pels og kjendiser åsånt!

    94. Kan du blogge mere om hjertesaker og om hvordan det er å være vegetarianer, hva man kan spise sov… Så kanskje flere får inspirasjon til å bli vegetarianer 🙂

    95. Skriv veeeldig gjerne mer om dyrevelferd og det å være vegetarianer. Jeg er vegetarianer selv, og det er det beste valget jeg noen gang har tatt. Stå på, fine du 🙂 Du er mer en god!

    96. Kan du plis plis pliiiiis lage et innlegg om hva du hadde gjort om du hadde en datter som ble gravid i 14-15års alderen? Det kan blei kleint eller jeg vet ikke men også litt uvanlig fra det du vanligvis blogger om, og du er sikkert åpen for utfordringer eller? Du er en fantastisk person! Jeg har kommentert flere ganger men ingen av ønskene mine har blitt oppfylt så håper du kan innvilge dette haha<3

    97. Vil forresten tipse deg om noe herlig vegetarmat! Det heter Vegetarian Taco Mix fra SantaMaria og er soyaprotein i tacokrydder. Det finnes i tacohylla på de fleste dagligvarebutikker.
      Det er verdens enkleste å lage og man kan bruke det til det meste der man ville hatt kjøtt!
      Det er kjempebillig, ca 20 kroner. Man trenger bare blande det med 1 dl hakkede tomater og 2 dl vann. Elsker det, det smaker som kjøtt! Jeg lager taco med det, “kjøtt”saus til spagetti (da bare koker jeg det med litt mer hakkede tomater), fylt paprika, pizzafyll.. Det finnes ingen grenser 🙂
      Gjerne bruk dette tipset i et innlegg, sikker på at flere vil få glede av det uansett om de er vegetarianere eller ei 🙂

    98. Gjerne mye innkjøpsinnlegg! Elsker dem, og vil gjerne vite mer om vegatrianer-livsstilen din! Hva spiser du? (: Vet hva slags type, men det er så interessant! Spiser du godteri med gelatin? Du er super, Sophie! Stå på!! (:

    99. Dagens antrekk, men ikke overdriv som alle andre gjør. Ha det innimellom det hadde vært kult, sminkevideo, A day in my life, rom tour 10 ting jeg hater/elsker

    100. – Ditt forbilde/noen du beundrer. Tenker ikke på kjendiser, men personer rundt deg, slektninger.
      – Vise fram noen av smykkene dine, fortelle hvordan du fikk de og hva de betyr for deg.
      – Hvor du ser deg selv om 10 år.

    101. Jeg synes det er så gøy når du skriver om dine meninger rundt vegetarianere og sånn. Og sånn hva du spiser i steden for. Jeg er også vegetarianer og synes det er gøy å få tips om hva jeg kan spise og sånn!

    102. Kropp,klær,produkter,flere videoer,vegetarianer,dagens middag,dyrevern,kjærlighet ja litt sånn<33 Elsker bloggen din og leser den minst 4 ganger om dagen<3Du er mitt eneste forbilde og det betyr så mye<3Sophie du gir så mye inspirasjon<3Du må stå på av all den dritten du får slengdt midt i trynet Jeg kunne godt ha drept de som snakket stygt til deg <3De som slenger dritt hvorfor leser dere bloggen hennes da? om jeg tørr spørre !Selv om sophie kanskje ikke tar all dritten så inn på seg men innerst inne tar hun det til seg !tenk om folk hadde slegdt så mye dritt til deg !Bare tenk over det synes virkelig synd på henne!

    103. Jeg vil gjerne at du skal snakke mer om vegeterianer, dyrevelferd, kosthold og ikke mins videor med for eksempel spørsmål du er blitt stilt osv 🙂

    104. eg vil veldig gjerne høyre om korleis det er å vere vegetarianar! å komme med feks tips til mat, ke du ete, ke du ikkje ete, om du tek kosttilskudd osv 🙂 du har sikkert skrive om da før, men oppskrifte i ny og ned hadde vore kjekt!
      so syns eg det er so kjekt å lese om kjærleik, reiser, familien din, korleis du har det og ja, egentleg alt!

    105. Det å være vegitarianer! Jeg er selv det, men jeg synes det er spennende å høre om andre også. Eks. hva du spiser til middag? Middagtips, ettersom jeg ikke er så flink på det. Hvordan godte du spiser som ikke er gelanin i. om du spiser fisk. kostilskudd. Hvordan det er å være veggis når du reiser rundt. anbefalinger av steder. mye tips!!

    106. Hei Sophie 😉
      Syntes bloggen din er kjempebra som den er, men hvis jeg skulle komme med ønsker vil jeg at du blogger om trening, kropp, å være vegetarianer, hva du spiser og ikke spiser. Kanskje litt om sminke og hudpleie? Videoene dine er drit bra, så kanskje flere av dem? Men syntes alikevel at du klarer bloggen kjempefint som den er. Et inlegg der du forteller om hvordan du opplevde ungdomsskolen og venner og sånn før og etter aborten hadde vært interessant å lese. Men du trenger ikke hvis det blir litt for personlig. PS: Det hadde vært kjempekult om du fikk en i familien din eller kjæresten din til å skrive et gjesteinlegg om deg og fortelle f.eks 5 ting de liker og ikke liker med deg(hvis det går ann å ikke like noe med deg) Det hadde blitt skikkelig bra! BTW Stå på, ikke bry deg om stygge kommentarer, de er bare sjalu de som skriver stygge ting. Men uansett, Ha en fin dag ! 😉
      <3

    107. For en stund siden begynte du med periodisk faste, kan du fortelle om hvordan det fungerte? Gjør du det fremdeles? Litt detaljer 🙂

    108. Jeg synes det er bra når du tar opp mer alvorlige temaer, f.eks om dyrevern o.l . Du har alltid bra meninger om slikt. Ellers er det alltids gøy med videoer, enten det er spørsmålsrunde eller sminkevideo. Ønsker IKKE at du blogger om trening, kosthold og lignende, da så sinnsykt mange andre blogger om akkurat disse temaene. Hvis jeg vil lese om trening, går jeg heller inn på en treningsblogg som fitnessnora. Det jeg synes du burde blogge mer om er reiser (f.eks ha reiseguider til de forskjellige stedene du har vært), sminke/hår, anbefalinger (filmer og bøker) 🙂

    109. Vegetarianer (vurderer å bli det selv) og dyrevern og sånt:) Eller bare å høre dine meninger om ting:) PS! Digger bloggen din!;)

    110. DIY, og sminkelookvideoer ++ video tags. Som my boyfriend does my makeup, eller the cotton ball challenge. Dette elsker i hvert fall jeg å se på!!<3<3

    111. Jeg hadde likt å lese et innlegg om hvordan det for deg er å være vegeterianer, der du snakker litt generelt og f.eks. deler noen smarte mat-tips 🙂 Selv ble jeg vegeterianer for 2 måneder siden og føler meg så utrolig mye bedre nå, men sliter litt med å spise variert, da man virkelig må legge om kostholdet sitt og det har jeg ikke helt klart enda.
      Ellers ville jeg bare tipse deg om en video – det var faktisk denne som fikk meg til å slutte å spise kjøtt – som jeg syns alle burde se. Jeg tror nemlig at mange hadde bestemt seg for å bli vegeterianer av å se den, og bare tenk så mange du kan rekke ut til! Jeg synes alle fortjener å vite “sanneheten” og vite hva de faktisk gjør, slik at de har et valg. Her er den iallefall:
      http://www.youtube.com/watch?v=es6U00LMmC4&list=LLpHvlkMT–CvYoFqyoW2AYw

    112. Elsker å se innkjøp (eller rett og slett bare ‘ønskelister’ for klær) for man får ofte mange gode tips derfra!

    113. Liker veldig godt når du videoblogger, kanskje en sangvideo? Jeg synes du har en utrolig nydelig sangstemme som jeg gjerne skulle hørt mer av! 🙂
      Har forresten lest på bloggen din at du er i et stadie nå hvor du føler for å være alene og bare se på serier og ligge i senga. og det var sånn jeg startet året også. Jeg føler også for å bare være alene og se på serier, bare være i fred rett og slett. Så jeg føler med deg der! Stay strong, du er fantastisk, og aldri la noen få deg til å tro noe annet! <3

    114. Jeg synest det hadde vært fint om du skrev litt mer om hva du spiser og sånn 🙂 gjerne middagstips, for sliter litt selv med hva jeg kan spise til middag etter at jeg ble vegetarianer ❤️

    115. kan du skrive et innlegg om hva du kan spise ikke kan spise etter du ble vegiterianer? måtte du f.eks. gi opp sjokolade siden det er animalsk fett i det? og kan du spise fisk å reker?

    116. en ting jeg har tenkt lenge på som hadde vært gøy om du blogget om er en ”hverdagsvideo” at du lager et par snutter i løpet av dagen , når du finner frem klær, drar til skole/jobb , butikken , møter venner , filme litt rundt om der du bor ? kansje et lite klipp fra en plass du ofte er , kansje om du bruker å gå litt rundt i sentrum? osv , åsså legger du alle disse små klippene sammen sånn at vi kan få et lite innblikk i hvordan dagen din var 😀

    117. Hadde elsket om du kunne skrevet flere innlegg innenfor HJERTESAKER kategorien. Du har så mange fine tanker jeg er enig i når det kommer til dyrs ve og vel! Og det er supert at du som er såpass kjent tar slike gode standpunkter i f.eks. forhold til pels etc.

    118. Jeg har husarrest etter nyttårsaften, så da bestemte jeg meg faktisk for å lese gjennom bloggarkivet ditt heeelt fra starten, haha. Husker så godt det blonde håret ditt, savner det skikkelig! Jeg har alltid sett på deg som en stor inspirasjon, virkelig! Så kanskje du kunne skrevet litt om den tiden? vet ikke helt hva, men sånn ting du savner fra den tiden, både ting du gjorde og ting med utseende personlighet osv..ja noe sånt 🙂

    119. Temaer:
      Ting som ikke er dyretestet; håndsåpe, tannkrem, shampoo, balsam, sminke eller andre ting man bruker mye i hverdagen man kanskje ikke tenker over at kan være testet på dyr.
      Enkle, og helst ikke for dyre oppskrifter. Hvilke ingredienser kan brukes til mye forskjellig etc.
      Hvis du har noen sparetips. De aller fleste av leserne dine har jo ikke så alt for mye penger, enten om de bor hjemme eller er studenter.
      Ett innlegg med f.eks: hvordan bruke en sort kjlole på ti forskjellige måter. Dette hadde vært gøy med flere forskjellige plagg slik at man kan prøve å bruke det man har mer og unngå overproduksjon / at man selv kjøper for mye.
      Jeg synes det hadde vært artig med innlegg der du selv viser deg i andre klær. Altså slik som kjoleinnlegget over, at noen av variantene ikke nødvendigvis er løsninger du ville gått med, men likevel er fine valg.
      Ellers innlegg med topp 5 eller topp 10 av filmer, sanger, bøker
      Tips til jentekveld: drinkkveld, byttekveld, spakveld, bakekveld, spill etc
      Toppliste over “ting du ikke kan leve uten”, ikke nødvendigvis snakk om akkurat nå, men generelt
      sminketips, hverdags og til fest.
      Hvis du har noen virkelig gode produkter: eksempel: jeg finner aldri tykke fine strømpebukser som varer lenge. Altså helt vanlige tips man ikke tenker over, men som andre kanskje leter lenge etter å finne.

    120. Elsker å høre om personlige meninger, historier, dine tanker, om vegetarianer, om dyrs rettigheter og om dine synspunkter. synes ikke det er så gøy å lese om alt det rosa egentlig:) hehe

    121. * Gi tips til noe som gir motivasjon til å trene
      * Personlige meninger
      * Nettsider du shopper på (hva du syns om de osv)
      ‘* Sunn mat
      * Kropp
      * Neseoprasjonen!! (jeg har selv lyst til å opperere nesen)
      * Klessinspirasjon

    122. Jeg elsker å høre om reiser og å se bilder! Dette er du flink på allerede, men kanskje mer bilder og det hadde vært gøy å høre om dine meninger om diverse tema som for eksempel homofili, media, kroppspress osv!

    123. Elsker bloggen din!!
      Synes det alltid er interesangt å lese bloggen din, fordi du har så mange bilder og sont.
      Du kan blogge mer om kropp, helse og trening,
      Sminke som du anbefaler og ikke anbefaler, sminkevideo kanskje.
      Styling tips til håret.
      må gjøre video?
      stå på sophie!

    124. Kropp, media, personlige meninger, hvordan man kommer ut av vanskelige situasjoner (hva som ofte hjelper), videoblogger (!), hva du syntes om alt presset det er på å være perfekt, tips til vellykkede jentekvelder osv. Jeg elsker at du er så ærlig og åpen på bloggen din. Stå på videre 🙂

    125. Elsker bloggen din! Du er så jordnær, og har hjertesaker du er opptatt av. Du er opptatt av å bruke “makten” til å nå til mange lesere. Det er mange bloggere som kunne gjort det, men de gjør ikke det! 🙂

    126. jeg har spurt tidligere også, men kan du skrive ned alle nettsidene du har shoppet klær/sko/sminke på å si (på en måte et tærningkast) nagative/positive ting om nettbutikken? og evt ups and downs fra det du kjøpte der? store i str, små i str osv? masse bilder og linker! pluss jeg vil gjærne vite litt om hvor og hva slags sminke du bruker! hva har du prøvd som IKKE er bra? hva synes du er BRA og legg ut bilder, evt pris OG steder man kan få kjøpt det! :))
      hva slags hårprodukter bruker du? hva har du brukt å hva var bra/dårlig? + bilder og linker til nettstedene! 🙂 gleder meg til å se hva som skjer på denne bloggen fremover og hva du kommer til å skrive mere om !:)
      hadde vært fint med et ”månedes innlegg” med disse innleggene! 🙂

    127. Kan du skrive litt mer om det å være vegetarianer? Har nettop bestemt meg for og bli det, men er litt stuck på hva jeg skal spise av og til. Går stort sett i det samme.. Hadde vært fint om du noen ganger kunne hatt litt tips til mat når du er vegetarianer? 🙂

    128. Hei Sophie!:-)
      Det hadde vært litt spennende om du kanskje kunne blogge litt om politikk, hvis det er noe som interesserer deg? Virker som du er litt opptatt politikk siden hjertesaken din er dyrevelferd, så kanskje du kunne blogget litt om politisk ståsted, hva du synes om den nye regjeringen osv

    129. Jeg syntes det hadde vært litt gøy å lese om å:
      Når du var mindre (13-14 års alderen) med bilder av deg, Hva du syntes om alt kroppspresset, og om restylane liksom hvordan det var om du har fått noen bivirkninger av det liksom, også om å ta tatoveringer var det vondt?

    130. Jeg hadde likt veldig godt hvis du skrev mer om gutter og sånne “tenåringsjente” problemer…. Når du skrev det forrige innlegget om at vi velger gutter som sårer oss kjente jeg meg veldig godt igjen og har faktisk endret mitt syn på hvordan vi alltid dømmer de… Så sånne tenåringsting som hvordan man kan komme over noen, takle når venner lyver eller dolker deg eller sånne ting 🙂
      Men du er kjempeflink til å blogge og setter stor pris på deg!

    131. Jeg digger bloggen din uansett hva du skriver om! Det er hvertfall ekstra interessant med spørsmålsrunder, videoblogger, meningene dine om forskjellige ting (alt fra sminke til politikk), og litt mer alvorlige ting som hvordan man kommer seg ut av vanskelige perioder, hva du gjør hvis du er lei deg og sånn. Litt feelgood. Alle leserne dine skjønner at slike alvorlige og personlige ting er vanskelig å skrive om, men det hjelper virkelig. Jeg har mange ganger blitt inspirert og følt meg bedre på grunn av noe du har skrevet 🙂 Ikke glem at uansett hvor mye hat du får, så har du mange trofaste lesere som virkelig bryr seg om deg og elsker bloggen din!

    132. –ting som irriterer deg og fakta om deg selv videoer.
      –kjærlighet
      — beskriv hvordan drømme gutten som være selv om du har kjæreste kan du ha innlegg om det.

    133. Hei Sophie 🙂
      Hadde vært morsomt å lest mer om vegetarianermaten, f.eks. dine yndlingsoppskrifter og sånt. Gode tips til frokost, middag, mellommåltider osv 🙂
      Kjempefin blogg, så fortsett å blogge ! 😀

    134. Mer om ditt vanligdagse liv. Mer om hvorfor det ble slutt, og hva du ser etter i en mann.
      gjerne mer videoer.
      støtter hun som ville ha sex tips, som f.eks hvordan unngå å bli lei av sexen med kjæresten. hva kan gi mer gnist i forholdet. sex stillinger.
      Bikini bilder, elsket rumpe innlegget ditt. game on 🙂

    135. noen idioter her som ber om sextips fra deg…? herre…
      jeg gjerne lese mer om hvor dårlig selvtillit du har, jeg vil gjerne se mer av hva slags plastikk rot kroppen din er, og ja! jeg vil veldig gjerne lese mer om hvor mye du elsker deg selv.. not

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg