love will remember

Jeg tenkte å gi en liten lyd fra meg, så vet dere at jeg lever. Jeg er litt tom for ord akkurat nå, og har litt problemer med å håndtere meg selv og mine egne tanker. Om en stund kommer jeg nok til å fortelle dere, men akkurat nå vil jeg holde meg selv og mitt eget veldig privat, håper dere skjønner det. Jeg trenger nok litt tid til å sortere følelser på egenhånd, uten at andre skal påvirke! 

Jeg koser meg med venner og familie, og har til tross for alt hatt en fin jul så langt. Vi har gjort masse gøy og har laget minner jeg kommer til å huske lenge, så når jeg tenker tilbake på denne julen er det først og fremst glede som vil stå i fokus, heldigvis! Jeg prøver så godt jeg kan å hente meg inn igjen og komme tilbake i vanlig bloggmodus, det hadde vært det aller beste for meg, men det tar litt tid. Jeg kommer dit snart , det vet jeg.  At jeg har dere hjelper meg masse, flere tusen venninner rundt i norge ♥

Bilde fra 2. juledag. Jeg har dratt ut hver eneste dag i det siste, herregud det tar på – men vi har det så gøy! “Finpusien” mine, Amanda og Anne-Sofie. 

162 kommentarer
    1. nå skal ikke jeg gjette vilt her, men hvis det er slutt med kjæresten så er jeg veldig lei meg på dine vegne! Ble nettopp slutt med kjæresten min, og det har vært veldig tøft, men har masse venninner jeg også som hjelper meg gjennom det!
      så håper det går bra med deg <3

    2. Så godt å høre at du har det bra og koser deg med familie og venner! Heerlig bilde av dere også!
      Det er jo superviktig, spesielt i en tid der ting er tung og dumt..
      Gleder meg til du er tilbake til normalen, og kjekt å høre at du setter pris på oss også. Jeg setter iallefall pris på deg Sophie 🙂
      Kos deg videre, og nyt julen. Husk at vi er veldigveldigveeldig mange som er glade i deg <3

    3. sender deg en klem, og varme tanker <3 husk at tiden leger alle sår!
      <3<3 ha en fortsatt god jul og godt nyttår pena!

    4. Jeg håper på dine vegne at den tunge tiden snart er over! Du gir så mye til oss lesere og er ærlig og oppriktig, så du fortjener å være lykkelig! =) Og uansett hva enn det måtte være stiller både jeg og sikkert mange andre lesere opp for deg!
      Ha en fin romjul og nyttårsaften, Sophie =)

    5. Håper alt ender bra for deg ♥ Og at ingenting skal stoppe deg fra å blogge, for du inspirerer så utrolig mange og det hadde vært en stor sorg igjennom meg om du slutta… Så jeg er glad du kalle dine lesere venninner , det setter jeg pris på ^^ Utrolig glad i deg Sophie♥

    6. Kos deg masse og ikke minst: SLAPP AV! Unge mennesker går igjennom dårlige tider iblandt, og håper det ordner seg. Godt det går bra etter omstendighetene da, så skjønner jeg godt at man vil holde litt for seg selv så det ikke strømmer på med ting.
      Gleder meg til du er tilbake, og når du vil si hva som har foregått så er vi her å støtter <3

    7. åå noen av de som kommenterer er så frekke.. Har du ikke noe pent å si så ikke si det, dette er tydeligvis tungt for Sophie, skal vi dra henne enda mer ned med kommentarer som “dumpa”? NEI. Har hun og typen gjort det slutt er det veldig vondt å få den kommentaren slengt på bloggen. Men du skal vite Sophie at vi er her for deg, du har blitt en del av hverdagen til de fleste, og gud så herlig du er! Dette kommer du gjennom, med eller uten oss <3

    8. Håper alt ordner seg. Eller, det vet jeg at det gjør, ting ordner seg alltid. Håper bare det ordner seg raskt! Er kanskje ikke den største overraskelsen om hva som har skjedd nei. Du er enda ung og har mange flotte år til å finne den ekte kjærligheten. “If it’s meant to be, it will be.” pleier jeg å høre litt på. Bare ta den tiden du trenger. Men for all del ikke glem hva for en fantastisk person du er. Definitivt et av mine forbilder! Til tross for at jeg bare er 5 mnd yngre enn deg. Har ikke oppnådd 1/4 del av alt du har. Hver gang jeg lei meg hjelper det alltid å gå litt inn på din blogg. Elsker alt du skriver, og du er vel et lite lyspunkt i dagen. Men har full forståelse for at man kanskje ikke alltid kan føle seg helt topp. Så slapp av og ta tiden du trenger. Stå på Sophie! Du er flink. 🙂

    9. Håper 2014 blir en bedre start på ting! 🙂
      Forresten, dette er egentlig ganske sært, men tenkte kanskje også at det er en morsom ide. I stedet for å kalle oss lesere, så kunne du kanskje kalt oss for “mine barbies” eller noe sånt (siden du også er barbie) 😉

    10. Håper alt blir bedre for deg snart. Ta deg en velfortjent pause, pust ut og nyt livet med venninnene. Kos deg masse 🙂

    11. Ta den tiden du trenger, sophie! Psyken er viktigere enn bloggen, håper du har det bra, så venter vi her fortsatt når du kommer tilbake 🙂 <3

    12. har en følelse av at det er slutt mellom deg og mathias? Isåfall, så er jeg veldig lei meg og håper det går bedre med deg snart <3 ikke stress med å blogg, bare slapp av å nyt ferien!
      Klem!

    13. Kanskje kjæresten har blitt syk igjen :/ ikke vet vi lesere. Det beste vi kan gjøre er å gi henne oppmuntring og tid! <3

    14. Jeg er SÅ glad for å høre at du er ute med venninnene dine!! Å isolere seg når man er trist og lei er ikke bra!!

    15. Haha. Kjæresten din fikk nok av deg.
      Må være kjipt å bli dumpet i sellveste juletida. Kanskje det var julenissen som kom i mellom. Lol

    16. blir litt sjokert over at det er så mange som er så frekk her oppfår.. Sophie du er sterk, og jeg vet at alt kommer til å ordne seg. psyken e mye mye viktigere enn bloggen, så ta vare på deg selv en stud, så kommer du tilbake med bloggen når du føler for det! vi e her for deg <3

    17. åååh , det som kommer til hode mitt nå er at du ikke lengere er sammen med mathias : (
      håper det er hodet mitt som tenker feil her alltså !
      stå på , digger deg !

    18. Alt bra med deg og kjæresten? Iallefall så så jeg deg på reklamen, og fy flate så pen du er! 🙂 vakreste. Livet er som en karusell, oppturer og nedturer, det ER livet. Tenk på meg, som aldri har hatt kjæreste!? hvor fæl tror du ikke jeg føler meg? 🙂 Hadde vært drømmen å være deg, penger og utseende, åh.
      Glad i deg Sophy!

    19. Ganske mye i denne innlegge tyder på at det er slutt med kjæresten.. “love will remember” og “med familie og venner”.. I tillegg hadde du nok nevnt kjæresten viss ikke. skal ikkje komme til ein bestemt konklusjon hær altså, men viss det er tilfellet så håper jeg det går bra! Noe av det verste som finst er kjærlighetssorg.. 🙁

    20. Håper alt står bedre til med deg etterhvert! Det er aldri gøy når noe tar slutt.. Even if you try to forget, love will remember!<3
      Klemmer til deg:(

    21. Åå herregud noen folk eier virkelig ikke respekt. Om dere bare er ute etter å spre kvalme så kan dere like så godt bare ikke kommentere noe som helst. Og Sophie, stå på! 🙂 Du er ei fantastisk jente med en utrolig herlig personlighet. Du fortjener kun det beste. Det vil bli bedre, jeg lover. Bare ta den tiden du trenger så ordner det seg etterhvert!

    22. Uff… Det handler om kjæresten ikke sant? Håper alt går bra med deg eller dere. Elsker deg Sophie! ;* <3

    23. Typen din var sikkert lei av alt silikonet, dobelthaken, den slappe rumpa og ditt dramatiske vesen. Hahahaha!

    24. Blir helt sjokkert av noen som kommenterer her.. har man så liten selvfølelse at man sparker de som allerede er nede? o.o

    25. Hvorfor må dere spekulere i hva som har skjedd? Bare respekter at hun ikke vil si det enda, og kanskje hun sier det senere? Det er i alle fall hennes valg, og det er ikke vits å komme med masse spørsmål når hun skrev at hun ikke vil fortelle hva som har skjedd enda.
      Du er forresten veldig pen 😀 og du har fått meg til å bli mer fornøyd med høyden min, som jeg har hatt litt komplekser for, haha :(( (er like “lav” som deg)

    26. Fysj så mange folk som skal spekulere, og vil skape drama her… Har dere IKKE noe bedre å gjøre?
      Kvalme mennesker som tydeligvis trenger å hakke på andre.
      Sophie, jeg håper du har det bra og jeg tenker på deg.
      Hold ut.

    27. Uff så dumt!! Syns så synd på deg :’/ vet at det er veldig vanskelig nå, men det blir bedre med tiden <3 tenker på deg! :*

    28. Ta deg all den tiden du føler for Sophie<3 selv om livet går opp og ned, er DU fantastisk! håper det går bra med deg, du inspirerer meg hver eneste dag, stor klem!

    29. Håper det går bedre med deg snart, og ta den tiden du trenger! 🙂 Bare hold ut, jeg lover, det vil bli bedre uansett hva det er! <3

    30. Godt å ha gode venninner i tunge stunder! Håpe alt ordner seg, og husk at det er i motbakke det går oppover:) Ikke noe godt å føle seg trist i juletider, men alt ordner seg til slutt.
      Stå på, vakre deg:)!!

    31. Kan ikke alle bare slutte å anta at det er ting med kjæresten, for så om det er eller ikke er det en grunn til at hun ikke forteller alt nå. Bare legg igjen en koselig kommentar i stedet for å grave og pirke i privatlivet hennes, tror ikke det er såå kult om såpass mange skal vite det mest private om deg. Så slutt å spørre! Det er greit folk er nysgjerrige, og det forstår jeg, men det er en grunn til at hun sa hun skulle fortelle senere. Så la det ligge og la henne få ordnet opp med seg selv før hun skal besvare hver og en av spørsmålene:)

    32. Kjære deg,
      Håpe det går fint med deg etterkvert, og eg trur du kjem endå sterkare tilbake! Les bloggen din heile tida, og syns du er eit inspirerande menneske. Må få sei det at eg verkeleg ser opp til deg 🙂 Eg tenke ofte på kor vanskelig det må vere for offentlige personar og innrømme at dei har det vondt, og rett og slett ikkje orka meir. Det er noko heilt anna for meg, som berre kan trekke meg tilbake som eg vil. Ta den tida du treng, det viktigaste er jo at du skal ha det fint med deg sjølv.
      Sender deg varme klemmar og tankar frå vestlandet <3

    33. Ååå 🙁 så trist å høre at du ikke har det så bra.. men du skal vite at oss som leser bloggen din er veldig glad i deg, og vi støtter deg! blir veldig lei meg på dine vegne, men håper at ting går oppover nå snart! Du er veldig heldig som har så fantastiske mennesker rundt deg 🙂 We love you Sophie <3

    34. Herregud! Hva skjer med folk? Jenta er lei seg, da hjelper det ikke å komme med sånne spydige kommentarer. Voks opp! Blir helt flau over oppførselen deres! Tenk over om det hadde vært dere som hadde fått sånne kommentarer når dere ikke hadde det noe greit. Dere har lov til å tenke akkurat hva dere vil, men har dere ikke noe fint å si – så for guds skyld la vær å kommentere!

    35. Elsker bloggen din! Håper alt ordner seg for deg vakre Sophie! Hvis situasjonen er at du og Mathias har gjort det slutt så skal du vite at vi er her for deg! Vet at Mathias har hatt kreft, og kanskje kan bli syk igjen.. Hvis det er tillfelet så er alle vi leserene her for deg og Mathias❤️❤️❤️ Elsker bloggen, bildene og stilen din! Du virker som en helt herlig person som ikke fortjener å ha det vondt❤️❤️

    36. Hærregud Sophie, nu e eg bekymra!! 🙁 uansett ka det e så støtte eg deg fullt ut. Du har så mange som e gla i deg i heile lande, husk det. Du kjæm deg over kneika, men det kan være så førbanna tøft. Tiden leger alle sår, men så tar det jo så jævli lang tid, når man har sår og ondta i sjela. Eg lån ikje øre te de røktan som spres, vil hør det ifra deg. God bedringsklæm fra meg ! Og suss på kinne, som dæm gjør i england

    37. De som pirker i privatlivet hennes, så og si alle dem er anonym…
      Selvfølgelig vil folk vite hva det er, men la nå Sophie ha litt privatliv, kose seg med familie å venner uten at folk med en gang tenker hun og kjæresten har slått opp fordi hun ikke nevnte ham.
      Som sagt fra mange, stå på, kom tilbake når du vil. Vi er veldig glad i deg ♥

    38. Så idiotisk av folk og skrive negative ting til henne. Det lyser sjalusi! Hun er et vanlig menneske, med følelser som alle andre. Man skal virkelig passe på hva man skriver! Uansett Sophie, håper ting ordner seg, uansett hva som har skjedd. Du vet vel at alt ordner seg for snille jenter 🙂 Ha en fortsatt god jul og et godt nytt år 🙂
      God klem til deg!!!

    39. Håper alt går bra med deg! 🙁 Anbefaler Ben & Jerry’s Half baked is, gjør under mot kjærlighets sorg <3 Det ordner seg nok <3 !!!

    40. Ta den tiden du trenger . de som virkelig bryr seg kommer tilbake og vill lese bloggen din . Følelser har alle , så du burde iallefal få litt fred også håper jeg det som har skjedd fikser seg , ingen vil se en vakker jente som deg lei seg .

    41. Håper det går fint med deg. Skjønner alt for godt at en i blant trenger å bare ta en pause fra bloggen når ting skjer på det private. Har det slik selv akkuratt nå også. Stor klem <3 Håper det går fint med deg, og alt ordner seg <3

    42. Ut ifra det du skriver virker det som det er slutt mellom deg og Mathias, og jeg ser jeg ikke er den eneste som har fått den tanken inn i hodet. Det kan selvfølgelig være mye annet, og ingen av oss har rett til å blande oss inn i privatlivet ditt. Uansett vil jeg du skal vite at du får ta akkurat den tiden du trenger, og ikke blogg bare fordi du føler at du “må”. Du ser kanskje her at de fleste leserne dine bryr seg nok om deg til å la deg ta en pause. Og husk at uansett hva som har skjedd vil det bli bedre med tiden, selv om det ser mørkt ut nå. Du er sterk og jeg vet du kan takle dette, uansett hva det er, med tanke på hvor mye du har gått gjennom. Vi ser frem til at du kommer tilbake og kommer deg over det. Masse klemmer.

    43. Uansett hva det er, håper jeg det blir bedre fortest mulig. Jeg tenker på deg, og ønsker deg alt godt. Ta den tiden du trenger, de som vil ha forståelse, har det! <3

    44. Skjønner. Ta den tiden du trenger! Tenker mye på deg! Håper det blir bedre og at du samler deg. Husk du fortjener det beste. Og det som skjer kan være ment å skje, selv for det beste. Alt har en grunn, ikke sant <3 ?

    45. Åhh,håper det går bra fine deg! og jeg håper virkelig ikke det er slutt. tenker på deg, og du må vite at allt ordner seg til slutt. Uansett. Du er et stort forbilde for meg, og en av grunnene er fordi du er en så sterk persjon. Vi lesere bryr oss mye om deg. Masse masse masse klemmer<3
      Everything will be ok in the end
      If it`s not ok, it`s not the end.

    46. La merke til at du ikke nevnte kjæresten her slik som du har pleid å gjøre…håper ikke det er slutt mellom dere to 🙁 du fortjerner å ha en fin gutt ved din side, virkelig! håper alt ordner seg, og det vil det gjøre uansett hva det måtte være. <3
      <3"Everything's gonna be alright"<3

    47. Aawww, føler jeg kjenner deg, selv om jg ikke gjør det. Du er så koselig!
      Stå på Sophie, gjennom dette. Du klarer deg, jeg vet det, du er sterk:) kos deg masse, fine deg!
      Du er vakker:)

    48. Jeg håper det ordner seg, du virker som en sterk person så dette tror jeg du kan fikse<3
      Kunne du forresten tatt en titt innom bloggen min?
      Hadde blitt så utrolig glad da<3

    49. kjempe fint bilde av dere! <3
      tenkte bare å nevne noe siden du er så opptatt av dyr. noe som hadde vært litt morsomt å lese litt om er hvordan dyr blir påvirket av at reinskogen blir tatt ned. Dette har jo ganske mye og si for dem,med tanke på at de mister hjemmene sine! og det finnes mange hjerteskjærende bilder fra dyr som har mistet hjemmene sine. Dette ville blitt en liten variasjon fra dine vanlige dyre inlegg.
      (Som jeg forøvrig også liker veldig godt!)
      Det tror jeg hadde vært ganske morsomt! Såklart så skjønner jeg om du ikke vil skrive det nå, men hvis du noen gang føler for det, så er det jo noe og tenke på.
      Stå på! <3

    50. Sophieeeee:( håper alt går bra med deg. du har mange lesere som faktisk er der for deg…tro det eller ei, men det er sant, og jeg er en av dem. dette ordner seg! ha gode folk rundt deg.
      øsnker deg kun godt.
      glad i deg<3

    51. La nå jenta få litt fred! Utrolig unødvendig å begynne å spekulere i det ene og det andre når dere tydelig ser hun inntil videre vil holde det privat.. Ha tålmodiget folkens!! Ikke gøy at du er lei deg Sophie, sender varme tanker til deg og håper det ordner seg for deg så fort som mulig, hva enn det er som har skjedd. Og ikke minst, ta den tiden du trenger ♥ klem

    52. Forstår deg godt jeg ❤ stå på vidre, kom tilbake når du føler at du er klar for det
      -en av dine “flere tusen venninner rundt i norge” 😉 :**

    53. Hva enn det er for noe så håper jeg det går bra med deg. Vær sterk og ta all den tiden du trenger ♥ Klem ♥

    54. Til alle dykk som kjem med frekke og stygge kommentarar, søk hjelp! Utruuuleg dårleg gjort å sparke nokon som ligg nede. Fyfaen altså.

    55. Har lest bloggen din en stund nå, og det er ikke ofte du har tatt sånne pauser. Uansett hvor langt nede du er nå, vil du alltid klare å jobbe deg opp igjen, det er viktig å tenke på når man har såkalte “deppe” perioder. Du er sterk Sopie, og husk du har mange rundt deg som søttter deg, er kanskje ikke alle vennskap som er like sterke lengre, og kanskje ikke det går like bra med forholdet, men du kommer alltid til å komme deg igjennom det. Ta den tiden du trenger til å komme deg tilbake til bloggen, livet ditt er rett og slett mye viktigere enn å oppdatere bloggen i slike perioder. Håper deg går bedre med deg! Stå på nydelige deg, du vil oppleve så mye fint i fremtiden uansett hvordan du har det nå. Fokuser på det positive, selv om det ikke alltid er like lett.
      Husk at flesteparten av oss støtter deg, selv om det kanskje er lett å henge seg opp i alt det negative du får. Rett og slett, drit i alt det negative og slapp ordentlig av nå. Igjen, ta den tiden du trenger, vi er glad i deg og vi har all forståelse for at du ønsker å holde dette privat, det er ikke alt du et nødt til å dele på bloggen.

    56. Uff, høres kjipt ut 🙁 men uansett hvor tungt ting måtte føles, blir det garantert bedre, d blir det alltid 🙂

    57. Om hun så har gjort det slutt med kjæresten; sofuckingwhat? Herregud, trodde dere virkelig at det forholdet der kom til å vare evig? Dere må lære dere å skille mellom personer som har ekte kjærlighet, og hvilke som ikke har det. Virket som for meg at Mathias og Sophie var HELT forskjellige personer, ettersom Mathias er en rolig gutt og Sophie….tja, hva skal jeg si? Det helt motsatte. Jeg tror det har noe med den nye tvserien å gjøre at det ble slutt, herregud haha isåfall var ikke Mathias mye til mannfolk om det var derfor.

    58. alt ordner seg. tror vi alle skjønner hva alt dette handler om. men jeg vil bare si at alt ordner seg og det virker som du har fått god kontakt med dine gamle venninner igjen. jeg heier på deg sophie 🙂 du er fantastisk kjære deg

    59. håper det går bra med deg! sånne ting gjør utrolig vondt og kjennes som et hardt slag konstant i magen. men det ordner seg alltid. fokuser på de gode minnene istedenfor. han har vært en positiv del av livet ditt, men nå er det tid for ett nytt kapittel. hvis det er meningen dere skal være sammen, så ordner det seg. hvis ikke? screw it! det finnes mange kjekke og smarte gutter der ute!

    60. En riktig god jul til deg og dine! Jeg håper julekvelden din var fantastisk!
      Jeg ønsker deg et riktig godt nytt år sammen med nære og kjære 🙂
      Jeg håper også du fikk alt du ønsket deg, og dersom du ikke gjorde det kan jeg tipse deg om julegavekonkurransen jeg har på bloggen min nå. Jeg gir bort en eksklusiv julegave til en av leserne mine, den er full av sminke, et par plettfrie klesplagg og accesories 🙂 Vinneren trekkes på selveste nyttårsaften!
      Lykke til! Håper du ender opp som vinneren av gaven<3 GOD JUL OG GODT NYTT ÅR!

    61. Ånei, håper ikke du og Mathias har gått hver sin vei 🙁 Dere er bare det søteste parer altså! Heldig som har så gode og vakre venner, og du også for all del! Du har virkelig fått en slik glød over deg i det siste, som du virkelig kler ♥ Stå på videre, og kom tilbake når du har fått sortert tankene dine! Kisses

    62. SOOOOOORYY FOR at jeg går helt ut av tema men jeg må bare si det før jeg glemmer det. Du ligner sykt på jenna i awkward!!! Det er helt sykt . Spesielt når hun har mørk øyenskygge på ! 😀 jeg venter på deg sophie, tenker på deg 🙂

    63. Ta den tiden du trenger <3
      Hahah ganske sært egentlig, men for litt siden drømte jeg at jeg og en venninne møtte deg og vi ble gode venner. Vi gikk på byen i lag, hahahah.

    64. Åh, sophie! Jeg sender de varmeste tanker til deg, og håper du koser deg masse i julen. Ta deg den tiden du trenger, det kommer til å gå så bra så <3

    65. hadde du gitt han hodemassaje, hadde han kanskje tolerert deg.. men rynkene under øynene ble visst for mye for stakkaren
      . huff og huff

    66. hey dere RÆVSLIKKERE…. u doin A good job 😉 give this somali woman some self-esteem so she can rock the world and even LAS VEGAS.

    67. Håper virkelig ikke det er slutt mellom deg og mathias. Du har ikke nevt han på bloggen på kjempe lenge så jeg regner med det er det som er problemet. Du skal i alle fall vite at alle oss lesere støtter deg og du har gode venner og fin familie. <3 Stå på videre

    68. Husk at det meste skjer for en grunn, og uansett hvor hardt det føles nå, så vil det lette på trykket om du bare gir det tid. Prøv å se det positive i alt som skjer. Hvis det er sant som folk sier, at det er slutt med kjæresten, kan du jo se det positive med at du har mindre å forholde deg til akkurat nå når du viper mellom ung og voksen. Du kan flytte hvor du vil, gjøre hva du vil, uten å matte veie opp og inngå kompromiss på hvor du vil flytte for at ditt liv skal passe inn med hans.. Tro meg, jeg holder på med det nå (må kun søke jobb i et område i England så jeg kan bo med kjæresten), det setter grenser og jeg inngår et stort kompromiss her. Har utallige ganger veid opp om forholdet er verdt mer enn drømmejobben hjemme i norge, men kommer alltid frem til at jeg skal sates på privatlivet mitt med det første. Jeg sier ikke at jeg ikke ser en fremtid med kjæresten, men det hadde vært mye lettere å starte jobblivet og karrieren min om jeg var sinlle! Se det positive i alt.
      Ta tiden du trenger, du har jo ikke hatt ferie ennå!

    69. har sendt deg en mail om å hjelpe dyrebeskyttelsen her på haugalandet. Vi er med i en konkurranse hvor vi kan vinne 85.000 kroner!
      sjekk mailen din!

    70. Hvis det er det med at du er blitt singel, er jeg utrolig lei meg på dine vegne!
      Ha masse tid med venner og gjøre ting som gjør deg glad.
      Jeg har vært der selv, og det er ikke lett, men du klarer å komme deg igjennom det 🙂

    71. Forstår godt om du ble dumpa.. Hadde ikke taklet en kjæreste som la ut (så og si) naken bilder av seg selv på bloggen nesten hver dag..

    72. Livet er ikke alltid lett. Men tenk om alt hadde vært perfekt hver dag. Om vi ikke hadde hatt våres nedturer i livet. Da hadde vi aldri kunnet sette pris på det positive. It’s always darkest before the dawn <3 Bare tenk på det ! (:

    73. kjære Sophie! håper det går bra og at du finner støtte i oss! selvom vi ikke kjenner deg så er vi veldig glad i deg og vi setter stor pris på deg. du er et forbilde for oss alle! jeg vet selv at jeg gleder meg til å gå innpå bloggen din hver dag for å se om du har nye innlegg, men det er helt forståelig at du har det litt tøft. stå på Sophie, du er sterk! <3

    74. Sophie…Jeg kan ærlig si jeg har aldri vært fan av deg eller måten du er på.
      Men håper det går bra med deg. Virker som det er over mellom deg og kjæresten. Vet hvor tungt det kan være…ville bare si hold deg sterk, alt skjer for en grunn i livet..Du mister noe bra, men finner kanskje noe enda bedre…
      Og til dere som på liv og død mååå være frekke i til og md tider der et mennesket har det vondt..skam dere…

    75. Vakre sophie, dette klarer du <3 jeg har også ekstremt kjærlighetssorg akkurat nå, og har hatt det en liten stund(om det er det du har). Men ting begynner å se litt lysere ut, selvom jeg fortsatt er utrolig lei meg, og jeg vet jo at det høres super klisje ut- men tid leger alle sår, men det vet du vel!! Du er en fantastisk person og du er sterk, stay strong!!

    76. Hadde jeg og kjæresten gjort det slutt og folk som enkelte av dere hadde kommentert slike ting dere gjør så hadde jeg personlig oppsøkt dere og sørget for at dere ikke hadde fingre igjen til å skrive slike ting noen gang siden.

    77. Hei Sophie! Om det er snakk om det med typen og sånt, så vet jeg veldig godt hvordan du har det. Det ble slutt med meg om min kjæreste som jeg har åpnet meg og nesten ligget med hjertet mitt i handa for hans del. Men jeg orket ikke mer, selvom det er tungt, er det bedre å være singel og ha selvrespekt enn å være sammen med noen som trykker deg ned og ikke setter pris på hva du gir av deg selv.. Du er forbildet mitt og jeg heier på deg! <3 Og jeg vet at om du hadde blitt behandlet sånn som jeg ble hadde du nok ikke orket mer selv. Hadde et sånt "hva ville sophie elise gjort?" moment haha 😀

    78. Anonym: Haha det var koselig å høre! Men jeg vet av erfaring at jeg selv også finner meg i litt for mye, ikke med tanke på kjæreste men livet generelt. mathias er en veldig god person så er ikke noe vondt med han 🙂

      Men uansett, tusen takk<3

    79. mitt nyttårsforsett er å slutte å kutte meg.. kom nettopp hjem fra fest, nøyaktig 1 år og 1 mnd siden jeg kuttet meg i dag,så gjør jeg det på selveste nyttårsaften 🙁 så skuffet over meg selv…

    80. Du er en sterk person Sophie! ikke la en gutt komme i veien for den utrolige person du er <3 kanskje det ikke er på grunn av kjæresten du er lei, sur osv... Men uansett hva det er må du ikke la det komme i veien for den nydelige personen du er. For når du er lei og trist er vi som er glad i deg også det. Du vil alltid ha oss lesere på din side (håper jeg da :p) <3 selv om du ikke kjenner oss, så vil vi fleste være her for deg <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg