emotions

Trenger en pause. 

234 kommentarer
    1. Håper alt går bra med deg? <3
      Ta den pausen du trenger, gleder meg til du er tilbake <3
      Glad i deg!
      Husk at du er en fantastisk person Sophie 🙂
      Juleklem <3 <3

    2. Ikke få dårlig samvittighet for å ta deg en pause 🙂 ta deg noen dager og bare tenkt på deg selv og kos deg 🙂 tviler ikke på at det er hardt å være i din posisjon. Kos deg du Sophie <3

    3. Skjønner at du trenger en pause, du bruker ialle fall mye tid på bloggen noe som er veldig positivt. Ta deg en pause du så får jeg se når du kommer tilbake, men håper ikke at den blir alt for lenge 🙂

    4. Ta deg den tiden du trenger, og kom tilbake når du selv føler det passer best. Håper juleferien din fortsetter å være fin, og at du får healt deg og slapper av mer nå enn du noen gang har gjort ellers. Du er en flott person, vi tenker på deg<3

    5. Faens idioter enkelte av de over her. Tenk dere om, Sophie er et helt normalt menneske akkurat som dere. Håper det hjelper på å ta en pause Sophie, du fortjener alt godt!

    6. Er så unødvendig av dere å skrive slike komentarer, bare latterlig egentlig 🙂 God bedring, Sophie! Håper du kommer snart tilbake, fordi jeg trenger virkelig en dose av bloggen din hver dag! 🙂

    7. Gleder meg til du kommer tilbake<3<3 Har det selv ganske tungt denne tiden da jeg lider av vinter/jul deprisjon og angst pga noe som hende når jeg var barn.. Men life goes on, og man må bare gjøre det beste ut av det, og se fremover! Og da kan det være godt med noen dager ''fri'' til å slappe av og ta vare på seg selv <3

    8. Åh sofie! Du er en så nydelig og fantastisk person. Jeg håper virkelig alt er bra med deg. Ta den tiden du trenger. Jeg ønsker deg alt godt i ditt liv og jeg håper virkelig du fortsetter å stå for det du mener og sier, for en person som gjør det er et ordentlig menneske. Du burde virkelig være stolt av deg selv og det du har gjort for både andre mennesker og dyr. Du er et fantastisk godt forbilde, ihvertfall for meg!

    9. Alle trenger en pause en gang i blandt! Mørketiden er tyngts! Nå kommer snart et nytt år, da er det tid for nye muligheter og blanke ark om du trenger det. Mange som tenker på deg, Sophie. Ta vare på deg selv <3

    10. Jeg vil bare at du skal vite at du er helt unik og fantastisk! Jeg setter stor pris på å få lese bloggen din og å få “del” i ditt liv. Du er en helt enestående jente og jeg er virkelig glad i deg. Stå på, fortsett å være den du er, jeg vet du er sterk, og du kan klare deg igjennom det meste. Elsker deg kjære sophie <3

    11. Ta vare på dæ skjøl litt, uten å tenk på alle andre å demmers ønska. Det e lurt 🙂 Ønska dæ allt godt! God jul 🙂

    12. Selv om jeg vet at du gjør dette kun for oppmerksomhet, ønsker jeg deg fortsatt en god jul. Du er favorittbloggeren min, og synes det er synd at du spiller på svakhet for å få oppmerksomheten rundt deg. Jeg synes du gjør en fantastisk jobb med bloggen, bare slapp av, det trenger ikke alltid “være noe” 🙂

    13. for oppmerksomhet? hvafaen, selvom hun er et helt normalt menneske som alle oss andre, bare at hun har en blogg som en “jobb”, betyr det ikke at hun ikke har følelser. Man trenger jo for all del ikke være oppmerksomhetsyk fordi man vil ta en pause fra det tunge? 2013, altså..

    14. Ta vare på deg selv nå, Sophie! Håper du får en fin jul, selv om du har det tungt for tiden..<3 det ordner seg for snille jenter:) stå på

    15. du fortjener også en juleferie, slik vi andre får! ta deg en god pause, Sophie! det forjener du. også gleder vi oss til du kommer tilbake fordi å lese bloggen din er alltid et høydepunkt! håper du ikke er så langt nede.. god klem <3

    16. Ta den pausen du trenger Sofie! Noen ganger trenger man bare en pause fra alt og alle:) Elsker bloggen din, jeg håper at du snart kommer tilbake!
      Forresten du som er helt oppe på kommentar listen, hun er ikke oppmerksomhet syk. Bare fordi hun er en blogger, betyr ikke det at hun ikke har følelser. Hun skriver om hva som foregår i livet sitt, og kanskje nå så går hun gjennom en vanskelig tid, eller bare trenger en pause. Hun vil nok bruke juletiden til å fokusere på familie og venner:) Kom tilbake når du vil Sofie, jeg er her jeg!

    17. Du fortjener det! håper alt går bra med deg. Du er en helt nydelig og fantastisk person, og så glad for å lese bloggen din og få ‘en del’ av livet ditt, og vite at jeg ikke er alene i ting.. setter stor pris på at du deler såpass mye med leserne dine!
      – hva faen feiler det folk? hun er ikke oppmerksomhetssyk, oppmerksomhet har hun mer enn nok av :-). og at hun skriver at hun tar seg en pause, er kanskje fordi – ho trenger en? har Ingenting med oppmerksomhet å gjøre. herrejesus.

    18. Uff stakkars deg:/ må gjøre noe for å få kommentarer? Off synd at du må ta deg en pause for å få oppmerksomhet….

    19. Ta tiden du trenger! Kommer forsatt til å sjekke hver dag om du har skrevet noe her!
      Håper alt blir bra så fort som mulig!

    20. Folk er helt utrolig… Kun pga Hun er en toppblogger og tar en pause er det plutselig noe galt med det eller at hun så og si er oppmerksomhetsyk. Trenger ikke å være sjalu pga Sophie er bedre enn dere og viktigere og at flere bryr seg om henne, haters go kill yourself, you won’t be missed ;-). Verden er et mye bedre sted uten motbydelighet stygge Bitcher som skriver dritt anonymt på bloggen til en jente. Vær ialefall tøff nokk til å skrive navnet deres små drittunger.
      Sophie håper alt går bra med deg og familien din, ta den tiden du trenger og kom tilbake når du føler for det ❤️. Du er er stort forbilde for mange og du er en fantastisk person med beina godt plantet på jorden. Du inspirerer så mange personer hver dag og uansett hva så vil du alltid være min favorittblogger, ta all tid du trenger, om det er dager, måneder eller år så vil jeg alltid følge bloggen din hver dag.
      God Jul Sophie 🙂

    21. Ta den tiden du trenger, fine sophie! Du har vært min favorittblogger i flere år, og det går ikke en dag uten at jeg er innom bloggen din. Du har faktisk hjulpet meg flere ganger når jeg har vært nede. Du er alltid deg selv, og bryr deg ikke om hva andre mener om deg. Det kaller jeg respekt!
      <3

    22. Ta deg en pause og behandle deg selv som gull, det fortjener du! Stå på, du kommer sterkere tilbake.

    23. Håper det går bra med deg og at det ikke har skjedd noe! Sender varme tanker. Ta vare på deg selv og kom tilbake når du er klar<3

    24. Ta den pausa du trenger du Sophie. 🙂 ikke ta til deg alt dritt som folk slenger her! Du er en fantastisk person! Jeg og veldig, veldig mange andre ser opp til deg! Du må aldri glemme det.
      We all love you! Håper alt går bra med deg, og at ingenting alvorlig har skjedd! Kos deg masse i julen og på nyttårsaften og ha et veldig fint og godt nytt år! 🙂
      Xoxo

    25. Kjære, fine Sophie
      Jeg vurderte å sende deg en mail, men jeg regner med at du får haugevis av det hver dag, og at fant ut at sjansen var større for at du så denne om jeg skrev til deg på bloggen.
      Vet helt ærlig ikke hvor jeg skal starte, men jeg kan jo hvertfall si at jeg er 14 år, og har vært fast leser av bloggen din så lenge jeg kan huske. Du er forbildet mitt, og det har jeg fått slengt etter meg. “Serisøt? Er DET forbildet ditt? Hun ser ut som en barbie! haha” – det har jeg fått høre flere ganger, og det gjør meg så irritert. Folk dømmer så lett, og etter jeg har vist dem bilder av deg, så går de ut i fra at du er ei sånn blond liten jente, men det er du IKKE. Det du sier om silikon feks, det gir jo mening! Det gir masse mening, og jeg forstår deg liksom. Du er så søt og herlig, åh, hadde gitt alt for å være som deg.
      Jeg kjenner deg ikke, men alikevel så føler jeg at jeg gjør det, i og med at jeg på en måte har “vært med deg” på bloggen så lenge. Du har kommet med motivasjon, inspirasjon, følelser, historier og triste innlegg. Jeg skulle virkelig ønske jeg var like gammel som deg, og at jeg kjente deg. Håper virkelig alt er bra med deg, fordi du fortjener virkelig det beste!
      Du får ha en super jul, og et herlig 2014! Uansett hvor lang pausen din blir, så har du mange her på bloggen som venter på deg, og ikke minst respekterer at du trenger en pause.
      Stå på, herlige du! <3

    26. Går det bra med deg? Jeg har en vits hvis det hjelper.
      A pirate walks into a bar with a ship’s steering wheel in his pants. The bartender asks “Do you know there’s a wheel in your pants?” The pirate responds “Aghr, it’s drivin’ me nuts!”
      HAHAHHAHAHAHAHAHAAHAH

    27. Skjønner deg godt, håper du kommer deg fort! Utrolig interessant å lese bloggen din! Har lest den ca. ett år nå og du skriver utrolig interessant! Lykke til, Sophie! Du er fantastisk! 🙂

    28. Du er det sterkeste og vakreste menneske jeg vet om. Ta tiden du trenger for å komme deg tilbake igjen! Vi støtter deg, uansett hva som har skjedd. Du er et forbilde for meg og mange, mange andre jenter, du skullle bare visst.

    29. “pause for oppmerksomhet” thats some bullshit, hun er en av FÅ bloggere som har blogget nesten hver fuckings dag, respekt! ta den tiden du trenger, fantastiske personer som deg fortjener det beste 🙂

    30. Tips: Vær sammen med de du stoler mest på. Men ikke midt ta vare på deg selv. Du er en fantastisk person, ta vare på det. Husk at du er deg, å det er det som teller. Tenk på alle de som elsker deg.
      Jeg vet du kommer sterkt tilbake.

    31. Syntes det nesten blir litt lættis at voksne mennesker har behov for å mobbe på nett! Ha en god pause sophie:)

    32. jeg kommenterer ikke ofte på blogger men helt serriøst? hva er galt med enkelte av dere over? dere aner ikke hva som har skjedd, så ikke døm! Alle kan ha det vanskelig til tider så vis respekt. stå på sophie, håper alt ordner seg. <3

    33. Ikke vær redd for å ta en pause, bare ta den tiden du trenger !
      Jeg syns du er den beste bloggeren, du fikk øynene mine opp for dyretesting og du lærte meg noen kule sminke tips
      🙂 Stå på, når du kommer tilbake er du enda sterkere en før <3

    34. Håper det går bra med deg, og ta den pausen du trenger slik at du kan komme sterkere tilbake 🙂

    35. Ta en velfortjent pause Sofie. Håper alt går fint, og om ting ikke er bra akkurat nå håper jeg virkelig at det ordner seg etter tid. Du er en utrolig sterk person, og jeg er sikker på at dette kommer du gjennom. Stå på fineste deg 🙂

    36. Jeg elsker deg, ta tiden du trenger Sophie ! <3 Stå på, du er sterk og et stort forbilde for meg og mange andre ! 🙂 xx

    37. Ta deg en pause, for det fortjener du så utrolig godt.. Kos deg, og gjør det beste ut av whatever som foregår. Vi er her, 😉

    38. Neei💗 huff hva skal je lese nå❤️ Sophie du er en utrolig flink blogger💗 du må komme tilbake på bloggen fort❤️❤️❤️ Håper at alt er bra med deg❤️ Stå på❤️ Du er en helt fantastisk person❤️💗💗 gleder meg til bloggerne kommer på tv

    39. Kommer til å savne deg den tiden du har pause, men en pause er det du fortjener! Vil mye heller at du har det bra. Du er den aller beste bloggeren, og virker som en fantastisk person. Jeg har faktisk lest bloggen din siden jeg var 11 (er 14) så ja, en del av hverdagen min de siste 3 årene har vært å lese bloggen din, og det skal jeg fortsette med til du slutter. Du har vært mitt forbilde i 3 år. Du er så pen, inspirerende og smart, og jeg beundrer deg! Håper det går bra med deg, du fortjener ikke noe vondt.

    40. Hei, du er utrolig fantastisk person. Du trenger virkelig en pause fra alt sammen, å dette mener jeg virkelig. Du er utrolig flink med å blogge selv om du er trist å lei og ikke vil blogge så gjør du det. Håper alt går bra med deg, og håper at du kommer tilbake på bloggen så fort som mulig, kommer til å savne at du ikke blogger. 🙂

    41. Føler du har begynt å blogge litt annerledes den siste tiden? Du aner ikke hvor lenge jeg har fulgt deg, det er mange år! Helt siden du var kjent som “kusina” til haawt, hahah. Må bare si at jeg digger deg! Men tilbake til det jeg skrev først, liker ironien din og samtidig at du er så ekte. Du pynter gjerne på kroppen men aldri på sannheten. Virker det værtfall som, du fremstår ikke som en som liksom har alt og er så perfekt som visse andre toppbloggere. Føler det viser at du er sterk, høres kanskje rart ut. Men du har ikke det behovet for å fremstå som noe annet enn det du er og det digger jeg virkelig! Respekt til deg<3

    42. Noen ganger er det bare sunt å trekke seg tilbake og ha litt alenetid for å ta vare på seg selv. Slapp helt av og ta deg en pause, det er fortjent!

    43. huff, prøv å ikke les de stygge kommentarene! fokuser på det positive selvom det kan være vanskelig. Så at noen skrev noe lurt her oppe; du fortjener også juleferie!! STAY STRONG

    44. ta deg en god pause kjære deg, du fortjener bare det beste ♡ jeg leser mange av bloggene på topplisten og har lest de fleste fast en god stund, og jeg kan med hånden på hjertet si at nesten ingen av dem er like dedikert til bloggen som deg! du skriver ofte flere blogginnlegg til dagen og du kan virkelig legge ned mye arbeid i innleggene dine, noe i allefall jeg setter pris på. det er lett å se at du virkelig bryr deg om leserene dine. at du trenger en pause er fullt forståelig og også vel fortjent, vi er her når du er klar for å komme tilbake ♡
      og til dere over her som absolutt må kommentere drit, skjerp dere! sophie er like mye menneskelig som oss, og med tanke på at bloggen er jobben hennes og folk hadde klagd hvis hun hadde gått en dag uten å blogge, så gjør det henne ikke oppmerksomhetssyk av å skrive at hun trenger en pause.

    45. Iche hat meg for dette eg siar. Dette iche hat på NOEN måter men eg føler du burde vite dette Sophie. Det du gjør gjør meg uvell. Små ungar leser din blogg og du siar “eg vil fikse mer på hvordan eg ser ut”, hvorfor det? Du var nydelig før du begynne å ta det drittet i kroppen din. Du er nydelig no også jeg mener iche noe med det. Men jeg liker iche at du legger bilde av deg sjøl i bh og undertøy eller så utrolig lettkledd. Du skaper et utrolig kroppspress. Og kropspress e noen vil iche trenger mer av. Alt handler jo om å se “best” ut. Eg har gått igjenom så utrolige mye dritt med kropspress. Sjølskading, sulting og alt det der for å bli “perfekt” nok. Jeg mener iche kroppspress e din feil, for det e det iche. Men det med undertøys bilde e iche en god ting. Du e en god person og gir så mye av ditt unge liv te oss men vær så snill; slutt å legge sånne bilder ut, slutt å søke oppmerksomhet på denne måten. Du blir kanskje sett på som en billig person te andre folk? Vær deg sjøl Sophie. Du e nydelig. Støtter deg 100% men du må virkelig sjerpe deg litt.

    46. Herregud! Ro ned. Dette er ikke et rop om oppmerksomhet. Dette er Sophie Elise. Et vanlig mennske. Som trenger en pause.

    47. Hei Charlotte. Dersom “sjølskading” var din respons på kroppspress har du nok tolket det feil, desverre. For å se bra ut må man spise sunt, trene regelmessig og drikke mye vann. Da får man også fin hud 🙂 Dersom du skader deg selv pga andre har en bra livsstil, så burde du ikke klage på de og heller tenke mer på deg selv. Håper det ordner seg for deg! 🙂

    48. Ta tiden du trenger, og jeg gleder meg til du er tilbake 🙂 Håper du har en fin jul, og håper du koser deg masse 🙂 Klem

    49. Om Sophie ville spilt inn en naken skrekkfilm, hva så? Alt dere gidder å bry dere oppi alle her må forstå at sophie er en helt normal jente som dere med normale følelser og normale vanskeligheter i hverdagen. Når hun er så ærlig med bloggleserene og skriver at hun trenger en pause må dere la vær å slenge drit å heller tenke på Sophies beste. Tenker på deg og håper du klarer å få orden på tankene. God bedring til deg og de det gjelder og fortsatt god jul. Ta vare på deg selv og den fantastiske og godhjertede personen du er. Alle gode tanker sendes, tenker på deg<3

    50. Håper alt er bra?!?
      Det er skjeldent jeg kommenterer på blogger,men nå som du trenger en pause,kanskje på grunn av kjærestegreier eller noe familiesaker så tenkte jeg å komme med noe som kanskje kunne være litt trøst. Jeg vet ikke om du leser dette, men jeg ville si noen ting. Sophie,du er en person som jobber hardt for ting du selv mener er riktig. Du er en så sterk person som har gått igjennom A LOT! Det er noen folk som er litt forstyrra i huet som ikke skjønner at du er en helt vanlig jente med et stort hjerte. Folk må da skjønne at når selve overskriften er “Emotion” og det eneste Sophie skriver er at hun trenger en pause, da er det ikke rett tidspunkt å skrive BULLSHITT til henne. Assa det er du selv som velger å søke deg inn i bloggen til Sophie! Hvis dere har noe imot henne, hvorfor gidder dere da å ta dere tid til å sjekke bloggen? Hvorfor gidder dere å i det hele tatt komentere dritt på bloggen hennes?
      Jeg vil at du skal vite at ja det er noen folk som ikke liker deg, selvom de ikke kjenner deg. Men det er fler som ser opp til deg,og som kunne ønske at de hadde den kroppen du har!!
      Håper ikke pausen blir så lang,men ta den tiden du trenger!!

    51. Åh, fine sophie elise. Ta deg god tid og kos deg med kjæresten, familien og venner! Håper du har det bra <3

    52. Sophie, vær så snill å ikke hør på all den negative dritten folk poster her. Ser gjennom bare et par av dem, og jeg kjenner at det klikker for meg! de taperene har det tydeligvis ikke så godt med seg selv så de trenger å rakke ned på andre for at de skal føle seg liiitte bitte grann bedre. hadde aldri klart å høre alt det du hører hver dag.. tror jeg hadde blitt gal og bare slettet bloggen. Du er fantastisk, stå på!

    53. Hei fine du! Vet ikke om du trengte en lite pause pga problemer du har, eller bare det at du rett og slett trengte en liten timeout. Det ornder seg absolutt helt sikkert for deg uansett hva de dreier seg om. Du har gode venner som støtter deg og en flott familie, og ikke minst har du en fantastisk kjæreste. Du er mitt forbilde. Jeg har fulgt deg så lenge jeg kan huske, og du har forandret deg. Du har forandret deg på en possetiv måte. Du har blitt mye mer voksen, utseende ditt er utrolig vakkert, du står for dine valg og du har kommet utrolig langt i livet. Du aner ikke hvem jeg er, men jeg vil fortsatt fortelle deg at jeg er utrolig stolt av deg. Du er helt fantastisk og utrolig nydelig. Du støtter ikke ting som er ille mot dyr og du er vegetarianer. Noe jeg synes er utrolig flott! Og ikke minst, du har DRØMMEKROPPEN! Den er perfekt. WOOW! Du burde være stolt av deg selv. Du burde se deg selv i speilet og tenke: fuck, jeg er perfekt. For det er du virkelig Sophie. Stå på videre kjære deg! Og ikke bry deg om de stygge kommentarene. Det kommer fra folk som bare er sjalue drittunger.
      Jeg elsker deg, leserne dine elsker deg, alle elsker deg!
      Og du burde i alle fall elske deg selv <3

    54. Jeg ville bare skrive dette til deg, For det stemmer så absolutt:
      Hør. DU har en så utrolig vakker kropp, den er utrolig fin. DU har verdens fineste smil, helt klart. DU har en utrolig søt og morsom personelighet. DU blir utrolig brun som sommeren, fyy! DU har absolutt verdens fineste ansikt. DU har utrolig spesielt og fint hår. DU er absolutt helt nydelig. Så hvorfor skal DU bry deg om hva andre mener, når du er helt fantastisk selv? Bare gå å se i speilet. DU kommer til å bli helt sjokka. For personen som står foran deg, er DU.

    55. Håper det går bra med deg Sophie! Det andre skriver her at du bare er etter oppmerksomhet er helt latterlig. De skjønner ikke at du også eier følelser og er ei jente som også kan ha det tungt, ha nedturer og ha dårlige tider. De er bare idioter og de savner vi heller ikke her 🙂
      Håper du ikke er alene å heller er med venner/familie så du ikke stenger deg helt inne. Jeg vet ikke hva som har skjedd eller hva det gjelder, men vil bare ønske deg alt vel og håper du tar tid til å slappe av å samle inn tanker, følelser og alt det måtte være. Ta vare på deg selv, håper du snart kommer tilbake. Hver dag gleder jeg meg for å se på de nye innleggene dine, du gir meg så mye, du skulle bare ha visst.
      <3 Kristine

    56. Håper du føler deg bedre om et par dager, bare du får deg en pause fra press og stress 🙂
      Hadde nettopp en heftig diskusjon med min mor og min søster, hvor de etter å ha sett reklamen for “Bloggerne” påsto at alle bloggere hadde færre tanker i hodet enn “vanlige” mennesker. De tok spesielt deg som eksempel, fordi de så at du hadde store “opererte” lepper som de kalte det. Min søster er spesielt kjent for å være ekstremt forhåndsdømmende, hun mener hun kan uttale seg om folk etter å ha sett et par bilder og lest kanskje to setninger som de har skrevet. De visste ikke helt hva de skulle respondere da jeg fortalte om hva du faktisk ønsker å formidle til dine lesere, hva dine hovedfokus er og at du er en av landets fremste dyreforkjempere, og at det er det du for det meste bruker din makt til å få frem. Ikke at du bare sitter foran speilet hele dagen, tar restylan i leppene og stapper silikon i puppene. Er det noe som får begeret mitt til å renne over, er det folks trangsynhet og forhåndsdømming. Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette her, men jeg måtte bare få det ut et sted for å roe meg ned, haha. Men jeg støtter deg iallefall, og gjør alt i min makt for å prøve å hjelpe trangsynte, stakkars mennesker til å gi en innsats for å forstå deg som person, gjennom å lese hva du skriver, hva du mener og hvor dine hovedsynspunkt ligger. Ikke gjennom å se et bilde av deg de synes ser teit ut.
      Håper det var litt oppmuntrende i alle fall, så håper jeg du føler deg bedre snart 🙂

    57. Ta den tiden du trenger Sophie Elise! Skjønner om du vil ta deg en pause fra bloggen 🙂 Jeg håper du og dine nærmeste har det bra <3 Du fortjener å ha det bra hele tiden, både du og de rundt deg!

    58. ja tror nok det kan være lurt, med tanke på hvor idiotisk og hjertekaldt det forje innlegget ditt faktisk var. ta deg tid til og tenke litt på hvor godt du faktisk har det 🙂

    59. e det non som treng en pause å fortjene det e det vell dæ !
      stå på , og unasett snart kjem bloggerne å da kan du vell ta litt tid te å slapp av for da får vi sje masse av dæ ! < 3

    60. Blir litt skuffet over noen av kommentarene over. Det er faktisk bedre at du tar pause fra bloggen når du gir beskjed, enn at du ikke gjør det. Håper at du har det fint, uansett hva som er grunnen 🙂

    61. Hei Sophie!
      Ikke bry deg om de stygge kommentarene. Bry deg heller om de positive kommentarene, fordi det er det som er sant 🙂 Alle kan det vanskelig og tungt, og det forstår jeg godt! Begynn å blogge igjen når du selv føler at du er klar for det! Ha det bra så lenge 🙂

    62. Bedre å gi beskjed om at man trenger en pause da, enn å bare forsvinne fra bloggen så leserene lurer på hva som skjer? Litt unødvendig med kommentarer som “oppmerksomhetssyk,” etc; om jenta trenger en pause, gi henne det.

    63. Ser M har blitt singel på facebook. Synd å bli dumpa når man venter på ring på fingeren. Føler med deg:( bruk de fantastiske vennene dine! De er der for deg!!!<3

    64. Håper du får tatt den tiden du trenger, og at du ikke tenker altfor mye på leserne dine. Alle dine faste lesere har respekten nok til å la deg få en pause og la alt komme på plass…:)
      Håper ting ordner seg for deg, og det er drøssevis av lesere som ønsker deg alt vel det er jeg sikker på!

    65. Dere som kommenterer at hun er oppmerksomhetssyk osv – dere vet ingenting om livet. Kanskje dere hadde fortjent å opplevd verre enn mammas svidde julemat.
      Lykke til Sophie, du må slutte å gjøre alt for andre på bekostning av deg selv, det sliter deg ut. Ta en lang pause og kjenn etter på hva du virkelig vil. Håper det går bra med deg <3
      De smarte og pene har det verst.

    66. håper du har det bra Sophie! Ta den tiden du trenger, så får vi gleds oss til du kommer tilbake. Vil også si at du er nydelig, å mitt forbilde <3

    67. Ta den pausen du trenger<3 Du kommer sterke tilbake, når du er klar. Det kan ta lang tid, men det er verdt det. Gå en tur, det hjelper ofte med frisk luft. Hilsen meg i NYC, her er klokka 5.25 og jeg skal ut og jogge. Deter alerede mange ute å jogger, denne byen sover aldri. Uansett så er du en fantastisk person sånn jeg oppfatter deg fra bloggen. Love ya<33

    68. Håper det går bra med deg. Fokuserer mye på deg selv og ta tiden du trenger, for alle trenger en pause når det blir for tøft. Stå på Sophie!

    69. “Dere som kommenterer at hun er oppmerksomhetssyk osv – dere vet ingenting om livet. Kanskje dere hadde fortjent å opplevd verre enn mammas svidde julemat.”
      Dette er muligens det dummeste jeg har hørt i dag (har though bare vært våken i 2 timer). Man kan greit mene at når noen skriver én setning i et blogginnlegg som minner mer om hva en 14 år gammel jentunge ville skrevet på facebook så er det å være litt oppmerksomhetssyk. Sier ikke at jeg mener det, men det var det første jeg tenkte da jeg leste innlegget. Samme mener jeg om deg, Elisabeth. Du er en sånn typisk “Jeg har hatt det vondt, ingen andre vet hvordan det er og ingen har hatt det så vondt som meg”-type. Ekkelt.

    70. Uff, nydelige skjønneste du…
      Du vet vi støtter deg, og jeg håper du driter i de negative kommentarene jeg leste litt lengre oppe.
      Ta vare på deg selv <3

    71. Håper det går bra med deg. Aldri glem hvor fantastisk du er, Sophie! Jeg skjønner at det kan være hardt å være deg noen ganger. All dritten du får hver dag, men husk på at det er mange som ser opp til deg også.
      Jeg er glad i deg. Det føles rart å si det, men jeg er faktisk glad i deg. Hvorfor? Fordi det føles ut som om du alltid er deg for meg. Har aldri møtt deg eller sett deg, men du får meg alltid til å føle meg så bra og fantastisk. Jeg rett og slett driter i om hvor og hva du har operert, du er fortsatt mitt største forbilde. Jeg kommer aldri til å operere noe selv, men det er et personlig valg. Jeg ser ikke noe galt med det i det hele tatt, men du har allerede fått meg til å være fornøyd med meg selv.
      Og det er egentlig ganske rart, at du får meg til å bli fornøyd med utseende mitt når du selv har operert for å bli enda penere. Men jeg har innsett en ting ved å lese bloggen din, og det er faktisk at alt ikke handler om å være perfekt. Det handler om å være fornøyd med seg selv. Det at du legger ut lettkledde bilder av deg selv er flott, på den måten at du er fornøyd med deg selv. Og det at du er fornøyd med deg selv inspirerer meg på mange måter.
      Minner også på at jeg elsker at du har så stort fokus på at dyr skal ha det bra, deg er fantastisk av deg, Sophie. Det må jeg virkelig si.
      Jeg vet at dette kanskje ikke hadde noen sammenheng i det hele tatt, det er ganske vanskelig å forklare hva jeg mener. Du er så flink til å være deg selv, og stå for det du mener. Spesielt flink er du til å tørre å si at du faktisk er fornøyd med det og det.
      Håper at du kommer tilbake en vakker dag, og for all del at det ikke er lenge til. Savner å lese bloggen din, selv om det ikke er så lenge siden du tok pause, som var typ i går ellernoe.
      Klem fra ei jente som er veldig glad i deg og støtter deg igjennom alt. ♥

    72. Ta deg den tiden du trenger, Sophie.. Og ikke få dårlig samvittighet for det, har lest bloggen din såpass lenge at jeg skjønner du kommer til og få det. Men vi leserne dine støtter deg og elsker deg uansett.Du fortjener virkelig en pause. Elsker deg♥

    73. haha jeg elsket det Juni sa, ja sophie, var det virkelig så ille og ikke få det du ønsket deg til jul? Det jeg fikk var ikke nødvendigvis det jeg ønsket, men jeg fikk noe, og det er tanken som teller, men virker ikke sånn for deg 😉

    74. De smarte og pene har det verst <3 Håper du har det bra! Og vi gleder oss masse til du kommer tilbake igjen <3

    75. Ta den tiden du trenger 🙂 Setter pris på at du sier i fra! Noen bloggere bare dropper bloggen i en uke uten å si ifra – da er det litt kjedelig :p

    76. Dere som skriver så mye dritt til Sophie, eier dere ikke respekt ovenfor medmennesker? Prøv å sett deg inn i Sophie sin situasjon, og se ting fra hennes synspunkt. Dere må da for faen meg huske at selv om at hun er en toppblogger så er hun fremdeles et menneske som oss andre, med følelser, nedturer, oppturer osv.
      Håper pausen fra bloggingen hjelper, og hva enn som skjer i livet ditt Sophie, så klarer du deg nok! 🙂
      (moren din er forresten i slekta til søsteren min. haha)

    77. Det er ikke rart du blir deprimert når du bare sitter hjemme hele tiden (ikke skole eller jobb), du tjener bare masse penger på å sitte på rumpa og fly avgårde i intervjuer, tror ikke du føler du oppnår så veldig mye. Vet ikke om du har hørt om “behovspyramiden” (søk på google). Jeg satt hjemme uten skole og jobb i litt over 2 år, og det er de to tøffeste årene jeg har hatt frem til nå, selvmord var i tankene hver eneste dag og jeg gråt hele tiden og selvskading er ingenting å se bort ifra. tenk litt på det. (jente 21)

    78. Skjønner faktiskt ikke at folk kan være så slemme og utidige som de er?!! Kan folk begynne å holde de unødvendige og idiotiske kommentarene for seg selv!?
      Håper det går bra med deg Sophie Elise! Ta den tiden du trenger, godt med en pause i blant 🙂 <3
      Du er nydelig og smart, uansett hva enkelte idioter hevder!
      <3 klem

    79. Latterlig at så mange skriver så mange negative kommentarer… get a life..
      Ta den tiden du trenger fine jente 🙂 Fortsatt god jul til deg!! <3

    80. Gratulerer med GRAVIDITETEN! Trist at Mathias gjorde det slutt pga det,men du kommer nok til å bli en super mamma uansett.. (Håper ryktene er sanne Sophie,ellers beklager jeg om jeg tar feil..) ❤️

    81. Ser det er noen som ikke har hatt en så bra jul, når dem må skrive drit til deg, og synn er det. Husk at du har mye og glede deg til, og mye bra som har hendt deg. Det ordner seg snart!<3
      Jeg vil bare du skal sette livet ditt i et annet perspektiv, tenkt om du hadde bodd der det er krig og sult. Vet det høres litt rart ut men det hjelper alltid meg, jeg blir nesten litt irritert på meg selv når jeg ser på hva jeg klager over.
      Men uansett så er det vanlig å være trist av og til og selvfølgelig er det greit! Du har vært gjennom mye og det er derfor du er så sterk som du er!<3

    82. Enten er det for lite kommentarer, eller for mye. enten er det for stort, eller for lite, eller for lyst, eller for mørkt.. Du har selv sagt du leter etter problemer når man har det bra (med kjæresten f.eks), du trenger ikke skrive et slikt innlegg for å skape spekulasjoner og drama hvis du vil ha en pause, bare ta en pause.

    83. Greit Sophie Elise kanskje trenger en pause, men da er det jo bare å ta seg en pause! Når man skriver et slikt innlegg, er det kun for å søke oppmerksomhet 🙂 Trenger faktisk ikke si ifra om man tar seg en pause.

    84. Synes det er fint at hun sier ifra om at hun vil ta seg en pause.. det har jeg og gjort, selv om at jeg har cirka null lesere. Greit at de som faktisk leser bloggen får beskjed og vet det…. 🙂

    85. huff, ta tiden du trenger! <3 om det er sant det med deg og Mathias, så må du vite at det finnes bedre for deg ute der! Da var det ikke "ment to be", og en dag kommer du nok til å finne en som virkelig er verdt tiden din!

    86. Ta deg god tid vennen <3 kom sterkere tebake igjen 🙂 <3 Gleder meg til " bloggerene" kommer på tv:D du og voe e favorittene 😀 Stå på og blås i de som skriver negative kommentarer.. Du e den du e akkurat som oss andre og du er perfekt <3

    87. Ta den tiden du trenger! Alle har behov for en pause iblant! Håper det ikke blir for lenge! Da savner vi deg vettu! Hehe:) bloggen din er flott! Jeg gleder meg til bloggerne begynner på tv!!:)

    88. Pleier aldri å kommentere blogger, men jeg håper det ordner seg for deg! Jeg håper virkelig at det gjør det<3

    89. Hei, sophie. Jeg kommeterte i går og, men vil bare kommentere igjen etter å ha lest alle kommentarene som kom etter det.
      Til dere som sier at sophie er oppmerksomhetssyk, at det er buhu for henne, at hennes problemer er små i forhold til andres. Vel, sannheten er jenter og gutter, at alle har problemer, forskjellige problemer som ikke kan måles med hverandre. Det er ikke opp til hver enkelt å bestemme hvilke problemer dem har og hvordan man skal takle disse. Selv om det finnes andre mennesker her i verden som har problemer med sult og livstruende sykdommer, betyr ikke det at vi ikke har lov til å være lei oss. Vi har følelser, og vi skulle vel alle så inderlig ønske at vi kunne hjelpe disse stakkars menneskene, men det er ikke noe et enkelt menneske kan gjøre med det. Vi må få lov til å ha våre problemer, vi må få lov til å være lei oss visst vi har krangler med en bestevenn, kjæresten, et familiemedlem, fordi, ja, det er dumt at dette er våres “største” problemer, men det er bare sånn. Vi kan ikke bestemme at vi ikke skal bli såret eller lei oss, det er en følelse, og følelser kan man bare ikke styre.
      nå ble dette veldig langt, men jeg ble bare litt revet med. Poenget mitt er at vi har alle forskjellige problemer, men hvert enkelt problem, er noe man selv må takle, uansett hvilke problemer andre har. Med dette avslutter jeg med å si at, sophie, du er virkelig unik. Ta den tiden du trenger, uansett om det har skjedd noe eller ikke, at du bare trenger litt ro og fred, så er vi her, for alltid, som vi alltid har vært. I hvertfall jeg, og som jeg har lest, ganske mange andre også. Stå på, som du alltid har gjort! Du er til for å få gjort en forskjell i verden, det er jeg sikker på! <3

    90. Det er faktisk bedre at du tar pause fra bloggen når du gir beskjed, enn at du ikke gjør det. Setter pris på det og er sikkert ikke den eneste som gjør det.
      Håper at du har det fint(eller at det blir bedre), uansett hva som er grunnen 🙂

    91. Håper det går bra med deg! Ønsker deg alt godt. Du er superflink med bloggen så ta deg en velfortjent pause.

    92. Tenker på deg, og håper at det går bedre. Uansett hva det gjelder, så ordner det til slutt. Det ordner seg alltid, til slutt. Lu

    93. Er det slutt mellom deg å Mathias? Å kjære deg, sophie! Hvordan går det? Hva skjedde!?! Jeg vil ikke strø salt i såret men hva skjedde? Jeg trodde dere var det perfekte paret!! Hvem slo opp?
      Men Sophie Elise Isacksen, det finnes heldigvis flere fisk i havet. Da er ikke Mathias den rette. Å det må du bare bite i deg. Du er jo bare 19 år, å du må jo ikke finne kjærligheten akkurat nå! Det hadde jo var litt rart at akkurat han du har gått i klasse med skulle være den ene. En dag vil han banke på døren din, om det er Mathias eller ikke. Det er mange som VELDIG gjerne vil være SOPHIE ELISE sin kjæreste.
      Stå på, Sophie! DU er best:)

    94. OK, men det hadde kanskje vært litt mer professjonelt å komme med en “senest-dato” du kommer tilbake.. i det minste for å gi en oppdatering på nytt om hvordan ting er, om du trenger lengere pause eller hva?
      Helt greit at du trenger en pause, men er litt kjipt for oss og ikke vite NOE om når du kommer tilbake. 1 dag? 1 uke? 1 måned? Eller kommer du kanskje halvveis tilbake? med tre innlegg i uka? her sitter jeg og bare vet at du “trenger er pause”. det sier meg fint lite. sorry assa 🙂 Håper selvfølgelig også at du snart får det bedre. Men det skjer veldig plutselig for oss lesere. Du skriver om alt du gleder deg til og at du har kost deg så mye med vennene dine i det siste også plutselig kommer denne meldingen :O Det eer helt greit om du oppfører deg proffesjonelt og kommer med en dato du kommer tilbake, det kan godt være en måned, to måneder, så lenge du trenger. Også vet jeg og andre når vi kan komme tilbake på bloggen din og fortsette å lese 🙂 Uansett, god bedring! eller hva man skal si, vet jo ikke hva det gjelder(mener ikke at du trenger å fortelle det)<3 Klemz :*

    95. Leser en del ” vær deg selv Sophie”! Hva om henne selv faktisk er å legge ut de bildene hun legger ut, det at hun vil fikse kroppen sin. Har ho råd så selvsagt skal ho få lov til det. Hadde jeg vært like heldig som hun så skulle jeg nok selv ha fikset en del ting på meg selv. Men gi faen å be Sophie om å være seg selv. Når Sophie er seg selv. Bare fordi hun er en rosa blogger betyr det ikke at hun må legge ut lettkledde bilder. Det er hennes valg og hun velger å gjøre det! og ja, det drar ned selvtilliten på andre, men man kan alltid gjøre noe med kroppen sin om man virkelig brenner for det. Ingen har sagt det vil bli lett, tror dere virkelig det er så lett å være en rosa og topp blogger? Overhodet ikke. Hun velger å dele nesten hele livet sitt med mange tusner av oss, og vi er bare såkalt “fans”, ingen hun personlig kjenner. Passe på at hun alltid blogger og underholder dere, tror dere det er lett? For om det skulle være så lett så skulle jeg allerede ha vært på topplista og ikke minst 1.plass. Man må ha de rette orda, oppleve en del for å kunne blogge. Dette er hennes jobb og hun gjør det ikke bare for seg selv men for dere også. Og værst av alt hun har 10000 av folk som hater henne. Hun er en helt normal jente akkurat som oss og å bli hata bare fordi hun er en rosa blogger og fordi hun vil fikse på kroppen og ikke minst på grunn av at hun legger ut lettkledde bilder, og derfor skal hun bli hata? Det er hva jeg mener er en dum verden! Dumme mennesker, dumme valg mennesker tar. Før en skal rakke ned på en annen så skal man først se godt etter på seg selv og tenke” er jeg virkelig så mye bedre?” For det tror jeg neppe. Sophie er seg selv når hun legger ut bilder av seg selv i bikini eller undertøy, jævelig Nice at ho har baller til det! Hvis dere har problemer med hva ho gjør så ikke følg med på bloggen hennes. Men ikke rakk ned og kom med dumme kommentarer før dere virkelig har møtt Sophie personlig og blitt kjent med henne ordentlig. Jeg vet hvordan det er å bli hata for rett og slett ingenting. Lever livet, fornøyd ved meg selv og ikke minst min egen kropp også skal det være noen dumme mennesker som skal rakke ned på oss fordi vi for engang skyld føler vi faktisk ser bra ut, og ikke trenger å føle at vi er forferdelige og stygge! Dummeste jeg har hørt! Prøve å rakke ned på andre for å gjøre deg selv bedre.. Gjør bare deg selv til en forferdelig person. Gå å tren og bli tynn! Blir vanskelig men det klarer dere om dere virkelig vil. Så trenger dere ikke å rakke ned på alt Sophie gjør og legger ut! Takk for meg!!!

    96. Om det er tilfelle at det er slutt mellom deg og Mathias, så forstår jeg det om det var han som gjorde det slutt. Jeg hadde aldri likt det om dama mi hadde breia seg ut på nettet med så og si nakenbilder, jeg hadde ikke klart å at dama mi (ja jeg har dame) hadde vist så mye av seg selv, når det egentlig er meg hun skulle spart de delene til. Husk at du er ung, og at det er flere fisk i havet 😉 Og: like barn leker best. Finn deg en dude som er like show-off som deg, så kommer dere til å leve lykkelig i alle deres dager.

    97. Herregud, nå må folk slutte å være respektløse her! Er bedre at Sophie sier ifra om at hun tar en pause enn at hun skal få tusenvis av negative kommentarer om hvorfor hun tar en pause og at det er “dårlig” gjort av henne som topblogger osv osv..! Jenta har et liv, akkurat som deg og meg! Og om det idet hele tatt er noe om Sophie og Mathias er ikke det noe “vi” har noe med å gjøre! La henne få orden selv, og løse sine egne problemer! Slutt å være stygge og vokst opp! er nok mange småunger som sitter her og kommenterer stygt! Før dere kommenterer så tenk dere om selv – hadde dere likt at flere tusen mennesker skal kommentere stygt og blande seg mer enn normalt inn i livet ditt! Tenkt deg presset å faktisk være på topplista! Ser også at folk kommenterer om hvis det er slutt så er det pga eksponerina av kroppen til Sophie, la henne leve selv – vi er unge bare en gang og livet er kort så lev det! Hadde jeg hatt kroppen til Sophie hadde jeg nok også eksponert kroppen min jeg også – den er jo amazing!
      Og Sophie om du leser dette, du virker som en super jente! Drit i de som “hater” og lev ditt eget liv! Du er amazing og ikke la noen ta det fra deg! Håper alt ordner seg for deg, uansett hva det er som står på! Du er en sterk jente, du klarer dette!

    98. Da den tiden du trenger. Håper virkelig det går fort over, for du fortjener ikke å ha det dårlig. Herlige, fine, snille, gode sophie, god bedring forbildet mitt <3

    99. åå gullet <3 <3 <3 ta den tiden du trenger kjære <3<3<3 vi elsker deg uanzzzz
      sttooooor klemmzzz fra kAttyyy

    100. Stakkars jente, la henne være i fred! Jeg tror ikke norges mest hengivende blogger tar seg en bloggpause uten en god grunn, og da skal hun få den pausen hun fortjener. Alle som følger bloggen til Sophie vet at hun setter stor pris på leserne sine, og hun har ikke glemt oss, men prøv å sette dere i hennes situasjon!
      Hun kan ikke til en hver tid lese igjennom hvert bidige ord hun skriver før hun poster det, for uansett så kommer det alltid til å være noen som søker etter noe å grille en henne for. Det er en fryktelig verden å leve i som ungdom, og Sophie er fortsatt er godt forbilde på mange måter! Jeg er sikker på at vi får en forklaring når hun kommer tilbake, men hun må få lov til å holde privatlivet for seg selv. Selv om hun er blogger betyr ikke det at hun skal blottlegges hver gang det skjer noe i livet hennes – det hadde gjort en syk!
      Ta deg pausen du fortjener, Sophie. Jeg har aldri kommentert på bloggen din før, men jeg er fast leser og beundrer det du gjør for de kjære dyra våre. Aldri la noen i dette kommentarfeltet gjøre situasjonen din værre, du er bare 19 og skal ikke ha hele verden på dine skuldre. Håper det går bra med deg!

    101. Oh, se folk er sjalu fordi du er rå lekker 🙂 Om jeg fikk bestemme ville jeg sett mer av den herlige kroppen din! Du er ett stort forbilde, vakker og intelligent ;3

    102. fyfaen dokker som kommentere at det e for oppmerksomhet og andre unødvendige ting – dokker gjør mæ kvalm! kordan kan dokker si at å skrive ei enkel setning som at man treng en pause, e for oppmerksomhet? det har ikke slådd dokker at ho faktisk e menneskelig og nån gang så treng man faktisk en pause fra alt! nån ganga så får man bare nok og treng å trekke sæ litt tilbake fra alt. og INGEN av dokker vet kor tungt det e for sophie, men Æ vet kor tungt ho faktisk har det og har hatt det på sitt verste. om ho ikke hadde skrevve at ho trengte en pause så hadde ho fått kjeft hos dokker for det også, fordi da hadde ho bare forsvunne fra bloggen uten å si nåkka og dokker hadde nok en gang kommet med “det e for oppmerksomhet”. LOL jævla lowlifers som treng å rakke ned på andre for at dokker sjøl skal ha det bra. sitt å trykke på et tastatur og på “send kommentar” og føle dokker 100 ganga bedre enn før dokker skreiv nåkka. grunn til at ho skreiv detta e for at dokker skal vite at ho kommer tilbake, men treng bare en liten pause. bruk nu FOR GUDS SKYLD det lille dokker har i topplokket og tenk ut ikke bare en, men kanskje to-tre grunna til at ho skreiv detta. og æ kan love dokker at det e alt annat enn for oppmerksomheta si skyld. og sitt nu ikke å finn opp grunna til koffør ho treng en pause. ho trengte det, det e det eneste dokker treng å vite inntil videre. til å klare å åpne pcen og skrive et blogginnlegg igjen 🙂 og kanskje ikke engang da e det nødvendig for dokker tapera å vite koffør ho har vært borte ei stund. tenk å sitte å hate ei jenta dokker ALDRI har vært ilamme eller kjenne. JÆVLA IDIOTA!! (detta e selvfølgelig ikke til dokker som faktisk har hjernecella og støtte ho)

    103. Jeg får helt vondt i magen av å lese alle de stygge kommentarene på dette innlegget. Du skal virkelig ha kudos for at du holder ut med det! Jeg vet ikke om jeg noen gang hadde klart å bli vandt med noe sånt. Håper det går bra med deg!

    104. kanskje du har lært til neste gang? tror det er få gutter som liker at dama breier ut med lettkledde og så å si nakenbilder av seg selv, når det bare skulle vært spart til ham. som en annen skrev, du får finne deg en lik mann, som elsker å dele lettkledde bilda av seg selv, og som liker at du gjør det samme, like barn leker best 😉

    105. Får helt sjokk når jeg ser hvor mange stygge kommentarer som folk skriver her.. Mennesker burde ha respekt for andre og forstå når di trenger en pause. Jeg håper du får en fin pause, og at du tar deg den tiden du trenger : ))
      Du er en kjempe flink blogger, og jeg håper du snart er tilbake : ) Stay Strong <3

    106. Det er helt utrolig at noen i det hele tatt kan si at Sophie er oppmerksomhetsyk, og at hun skriver dette bare for å få kommentarer. Det er latterlig. Flaut, rett og slett. Hun får nok kommentarer på bloggen sin og hun trenger jo absolutt ikke å skrive ”tar pause” for å få kommentarer, når hun likevel har flere tusen lesere og flere hundre kommentarer på innleggene sine. Det som også blir for dumt er å klage på at hun skriver at hun tar seg en pause, fordi hvis hun hadde vært borte fra bloggen i en del dager framover uten å si i fra om det så hadde jo det også blitt gale. Nei, dette er sykt. Det å sitte å skrive stygge kommentarer til et menneske, til og med helt anonymt, det er mobbing. Sophie er et vanlig menneske som eier følelser like mye som alle andre, selv om hun har en blogg som er langt oppe på topplisten, så er hun av den grunn ikke et menneske uten følelser. Jeg mener at de som kommenterer stygge og frekke kommentarer til Sophie er veldig sjalu, og at det er det alt handler om. Når jeg leste i gjennom alle disse kommentarene så satt jeg med en klump i magen, fordi kommentarene er voldsomt frekke! Det er nesten som om jeg spør meg selv om dere som kommenterer noe slikt til et menneske, ikke har et hjerte? Sophie trenger en pause, og la henne få være i fred. La hun få den tiden hun trenger. Det er utrolig respektløst å kommentere slikt når hun kanskje ikke har det bra akkurat nå, og trenger en pause. Selv om en er toppblogger så kan også den personen ha dårlige dager. Hun eier følelser hun også. Jeg har bare et tips til Sophie, og det er at hun ikke skal bry seg om disse kommentarene! Hun fortjener bedre. Hun trenger støtte fra sine faste blogglesere i kommentarfeltet, fordi dette er noe jeg er sikker på at hun setter stor pris på. Sophie er en av de veldig, veldig få bloggene på topplisten som blogger hver dag, noe vi lesere burde sette pris på! Samfunnet har utviklet seg til noe dårlig, for det meste. At noen klarer å være anonyme og skrive slikt til et menneske har jeg aldri forstått før, forstår ikke nå og dette er noe jeg aldri kommer til å forstå. Tenk dere om før dere trykker på tastaturet og sender kommentaren.
      TIL SOPHIE: Ta den tiden du trenger! Det vil snart ordne seg. Jeg håper det ikke har skjedd noe alvorlig, og jeg gleder meg til du er tilbake igjen på bloggen, men slapp av og kom tilbake på bloggen igjen når du føler for det 🙂 Ikke bry deg om disse stygge kommentarene Sophie! Det handler bare om sjalusi. De er sjalu, veldig sjalu. Ta det som et kompliment 🙂 Jeg ønsker deg, og håper du vil få, noen fine dager framover.. og at alt ordner seg 🙂

    107. ta den tiden du trenger jentami! glad i deg! <3 du er virkelig forbildet mtt og jeg tror egentlig at du kan ha litt av æren for den jeg er idag! du er virkelig noe denne verden her har godt av! <3

    108. Uffa, dette er helt forferdelig! Håper dette ikke er slutten på bloggen din! Jeg kjekker bloggen din hver eneste dag og kan ikke leve uten de innspiererende tekstene dine. Jeg er bare 14 år men jdg forstår godt at du har problemer. Jeg har det veldug mye selv nå. Men sophie, vi må være sterke og komme oss igjennom det. Jeg kjenner deg ikke men jeg kan si at jeg har blitt glad i deg gjennom bloggen. Stå på sophie, håper du kommer tilbakr snart!

    109. Flau over å være menneske når jeg leser noen av kommentarene over her.. Ta vare på deg selv og gi faen i de patetiske menneskene som bruker tiden sin på å slenge dritt og spre rykter.

    110. Må le av enkelte folk som kommentere. Eg var ei sur, sjalu, missfornøyd og bitter jenta sjølv for nokon år sida, som kommenterte stygge ting på bloggen til andre for å føla meg bedre. Takk gud for at eg har vokst opp og starta å tenka litt meir på andre sine følelsa 🙂 Enten er dåke ein gjeng med 14 åringa som enda ikke har hatt ein einaste livserfaring, eller så er dåke eldre jente som eg oppriktig syns synd i då.
      Ta deg den pausen du trenge, da versta ville vore om bloggen sleit deg ut! Da er bare ikkje verdt da 🙂
      Så onga, voks opp.

    111. Til dere som sier hun er ei normal jente, hun er ikke det. Hun er et forbilde for flere tusen jenter i en alder fra 10-20++, hun er en av Norges mest kjente 19 åring! Det et stort press å ha en blogg og mye ansvar, hun må passe på hva hun sier, hvilke bilder hun deler og egentli det meste! Sophie, du fortjener en pause, ta den tiden du trenger og jeg håper at det bare er utmattelse som er grunnen for pausen din

    112. Jeg skjønner ikke meg helt på de personene som sier hun la ut dette innlegget kun for oppmerksomhet. Husk at denne bloggen faktisk er jobben hennes. Det er jo helt normalt og si ifra hvis man må ta en pause fra jobben. Og ingen av dere veit hva som har skjedd. Husk at hun er et menneske hun også og har like mange følelser som alle andre. Hvis hun trenger tid for seg selv så trenger hun tid for seg selv, ingen vits og kommentere dritt av den grunn.
      Håper alt ordner seg for deg Sophie, det fortjener du!

    113. Ååh, kjenner den følelsen så godt, men heldigvis har det ordnet seg for meg, og jeg håper det gjør det med deg også! Masse varme tanker til deg <3

    114. Hei Sophie Elise!
      Jeg vil bare si at jeg og mange flere der ute er utrolig takknemlig for at setter av så mye tid til oss lesere. Du er så modig, så fantastisk og ikke minst smart! Du er et stort forbilde for meg, og har vært det i nesten to år nå. Grunnen til at jeg leser bloggen din er fordi du er noe helt for deg selv. Du er ikke en sånn typisk rosablogger som bare tenker på seg selv og på å se bra ut. Selvfølgelig, alle tenker jo på å se bra ut, men ikke du gjør ikke BARE det. Det er så mye mer du har på hjertet, spesielt med tanke på dyr og dyremishandling. Det jeg prøver å si er at du er noe for deg selv, og tenker mer på de rundt deg enn deg selv. Og det med lettkledde bilder syns jeg bare er bra jeg, fordi hvis vi alle ser på det som en positiv måte finner vi faktisk ut at det bare er bra at du legger ut slike bilder. Hvorfor? Fordi det inspirerer. Jeg blir iallfall inspirert av det, fordi du får meg til å være fornøyd med hvordan jeg er og vil bli like modig som deg en dag. Jeg velger faktisk selv å se positivt på det du gjør. Jeg kan snu det om, slik at alt det du gjør plutselig er galt imine øyne. Men det vil jeg ikke, fordi jeg velger å respektere det du gjør. Du har flere tusener som ser på bloggen din hver dag, og jeg syns du er modig som tørr å vise frem såpass mye av deg selv og dele dine meninger, og rett og slett drite i alle de sjalue menneskene som kommenterer dritt og lort på bloggen din. Du takler alt så utrolig bra, som igjen er inspirasjon for mange.
      Så hvis folk bare kunne begynne å tenke seg litt mer om, så kan vi få mye lærerikt ut av bloggen til din. Jeg syns det er dårlig gjort av dere som kaller henne for oppmerksomhetssyk bare fordi hun velger å ta en pause. Dere er så respektløse, dere eier ikke respekt i det hele tatt. Jeg er iallfall glad jeg, fordi Sophie velger å si ifra om at hun tar pause fra jobben hennes. Tenk på det, dette er faktisk jobben hennes. Kommenterer man virkelig stygt til andre på jobbene deres? Går man til for eksempel en frisør og sier at, “herregud, du er så oppmerksomhetssyk du, fordi du er så lettkledd.” Nei! Det gjør man bare ikke. Jeg blir så lei meg at jeg bare har lyst til å gi opp livet noen ganger, selv om det ikke er jeg som får denne dritten. Jeg blir rett og slett flau over menneskene. Sophie Elise takler dette kjempebra, og det er hun som kommer til å lykkes i livet, og ikke dere som prøver å ødelegge.
      Aldri glem hvor fantastisk du er, både på innsiden og utsiden Sophie.
      Hilsen ei 12 år gammel jente
      (Hadde forresten blitt veldig glad om du hadde delt denne og flere av kommentarene over her på bloggen! Det er virkelig mange flere som burde lese og lære av dette…)

    115. Hærremann, når ho dele så mykje av sine kværdaga og private anliggender, syns eg det e på sin plass at vi også kan ta del i probleman hennes og støtte ho. Ikje alle har det like bra bestandig.

    116. Den er grei, håper alt går bra med deg til slutt, men skjønner nok ar det tar på å være toppblogger! Ta den pausen du trenger, synes i det minste at du er en god blogger som sier ifra om at du tar en pause 🙂

    117. Enkelte opp for meg, må skaffe seg et liv.. Fyfaen, selvom hun er blogger, så betyr det ikke at hun er en slags følesløs skapning! Hun har følelser, og det at noen av DERE kaller hun for oppmerksomhet, sier jo bare litt om hvordan DERE er som person! Hun har også perioder der livet er på topp, men også der livet er på bunnen av universet! Hun har dårlige dager, og gode dager. Det har alle!
      Nei vet dere hva? Dere som kaller henne oppmerksomhetssyk, og sier at hun skriver dette for oppmerksomhet er en gjeng med idioter. Er heller omvendt 😉
      Håper du blir bedre! Ta den tiden du trenger! Spesielt når får sånne idioter som dette på nakken! Kos deg i resten av juleferien! Digger deg! <3

    118. Slutt å selge din egen ulykke for penger og oppmerksomhet. Gjør noe meningsfullt med livet ditt istedenfor. Reis til Afrika eller ta deg en utdannelse eller noe. Det er veldig usunt å leve som du gjør nå. For din egen psyke. Lykke til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg