beste bursdagen

Jeg skal først starte innlegget med å si hvor mye jeg setter pris på hver og en av dere! Jeg leser alt, og prøver å svare på så mange kommetarer i kommentarfeltet som mulig – jeg vil også gjerne gi litt ekstra oppmerksomhet til bloggleser http://tinejento.blogg.no/ som la igjen en kommentar! Jeg sa jo jeg skulle begynne å gjøre det oftere ♥

På bursdagen sin synes jeg alle fortjener å føle seg som verdens viktigste person. Det er en dag i året, og såpass bør man kunne unne seg. Derfor var jeg litt lei meg da det føltes som en helt vanlig dag først, og jeg ikke fikk noe spesielt eller noe spesiel oppmerksomhet. Men slik sluttet ikke dagen, langt derifra! Jeg skal gå igjennom dagen med dere, jeg. .

Først sto jeg opp tidlig, pakket opp litt gaver fra familie (jeg fikk mest utstyr til jeg flytter hjemmefra), og så dro jeg for et intervju med p3. Jeg snakket med de som sitter i studio i oslo, selv om var her i harstad. Det gikk helt greit, jeg fikk bursdagssang og en god latter! Dere kan høre intervjuet mitt HER og jeg kommer på ca etter 1 time og 33 minutter, så da er det bare å bla ut litt! 

Etter intervjuet møtte jeg Maiken, som er min “big sis”. Ikke på ekte, men det føles sånn! Hun støtter meg alltid, og er akkurat lik som meg ved at hun ikke bryr seg om hva folk tenker. Hallo, se på bilen hennes! Å ha en slik i harstad, er nesten som å be om å bli snakket stygt om (ja, bare for noe så lite som en bil.) Men hun gir seg faen og kjører på, jeg elsker det!

Fine ♥

 

Jeg bestemte meg for å gi en gave til meg selv, som var vinen under og clutchen (fra missme.se). Jeg var plutselig alene hjemme og brukte min egen bursdag på å støvsuge og ta en powernap, humøret var med andre ord ikke helt på topp. Jeg snakket litt med Anne-Sofie på SMS, og siden hun er god som et gull kom hun til meg med godteri for å holde meg med selskap ♥ Vi satt å ventet litt hjemme hos meg, for vi hadde avtalt med Marte at vi skulle komme dit på en liten vinkveld klokken 20. Marte bare utsatte og utsatte, og plutselig fikk vi ikke komme før etter klokken 21. Jeg tenkte det var litt rart på bursdagen min, men at det fikk vel bare være og at hele verden kan jo ikke akkurat bli snudd på hodet. . 

. . Så kom jeg endelig til Marte, og gjett hva som ventet på meg der? 15 jenter som sang bursdagssang, hadde baket kake, hadde masse gaver, vin, hello kitty kopper og fat, og alt jeg måtte ønske meg elelrs. Jeg ble SÅ utrolig glad! Jeg skjønte ingenting da jeg kom inn, synet mitt er så dårlig så da jeg så jentene tenkte jeg bare “eh. hvem er det der? Har marte latt lillesøsteren sin ha jentekveld her eller noe?” haha. 

Tenk at de gikk igjennom bryet for å planlegge det her for min skyld, jeg skjønte absolutt ingen verdens ting. .

Jeg følte meg som verdens heldigste person uten å overdrive. Jeg tenkte hele tiden “hva i all verden har jeg gjort for å fortjene dette?”. Jeg oppfatter jo meg selv som en snill person, men man vet jo aldri hva folk egentlig tenker om meg bak ryggen, hehe. Men nå føler jeg at jeg fikk bevist at jeg må ha gjort noe rett iallfall, for dette var helt fantastisk! Jeg skal gjøre det jeg kan for at jentene mine skal få gode bursdager, de også! 

LOVE YOU!!! 

Her ser dere alle tingene jeg fikk, jeg ble så rørt. . Masse rosa og hello kitty, søte kort og Stine hadde til og med kjøpt meg wallstickers med navnet mitt og hello kitty! Den gale jenta hadde bestilt fra ebay, og jeg er så utrolig glad. Tenk at hun gjorde det, NAVNET mitt liksom! Det skal rett opp på hedersplass på veggen. Jeg er veldig dårllig på å vise hva jeg føler, eller å vise takknemlighet til folk som gjør noe fint for meg. Selv om jeg blir utrolig glad på innsiden så vises det ikke alltid like godt, så jeg må bare si det nå. Jenter, tusen millioner takk. Uten dere hadde ikke bursdagen vært noe spesielt, men dere gjorde det til den fineste dagen i mitt liv. Akkurat nå har det betydd så ekstra mye for meg, og jeg setter sånn pris på alt dere gjør – enten det er bursdag, hverdag, uansett. Alltid er det noen å ringe til for å klage om livet, eller å dele gledelige nyheter med. Dere er forskjellige alle sammen, men jeg ville ikke ha vært uten noen. Stooooooooor klem! Og ” fylla tel helga ja” 

Har du noen gang blitt overassket på denne måten, eventuelt overassket andre? 
 

40 kommentarer
    1. Ååh du, jeg så nettop bloggerne sin trailer, du er så herlig! Jeg blir så glad og positiv av deg! Duuu er herlig og nydelig!

    2. Åååå så utrolig gøy og fint gjort av dem!!
      Tenker meg det var en damn good feeling, haha :D:D
      Såå gøy, det fortjente du masse Sophie, herlige veninner og søøte gaver 😀
      <3<3

    3. Jeg hadde ønsket meg overraskelsesfest til 20 års bursdagen min, men fy så overraska jeg ble allikavel!:P Jeg hadde vært ute og spist med mamma og lillesøster inni byen. Når vi kjørte hjem så skjønte jeg ikke helt hvorfor vi kjørte den veien vi gjorde.. men det skjønte jeg etter hvert da det dukket opp plakater langs veien med bilder av meg og skrevet på var “Hvem har bursdag i dag?” og “Har de glemt meg tro?” Så måtte vi innom butikken og der hang det en svææær plakat med bilde av meg og “Gratulerer med dagen, 20 år i dag!” Når jeg kom hjem sto alle vennene mine i stua og jeg fikk champagne. Beste bursdagen <3

    4. Jeg fikk også overaskelseselskap på bursdagen min i år, 13 november. Det var helt sykt! Jeg hadde følt meg så nedenfor den uken der, og vennene mine hadde stengt meg ute, og så skulle jeg på besøk til en som var bestevennen min før sidne det var så lenge siden. Når jeg kom inn i stuen var det mørkt, men jeg så det låg så mange ballonger i stuen. Plutselig hopte mine syv bestevenner frem! Det 🙂
      Var ikke hjemme på bursdagen din, men vil ønske deg gratulerer med overstått, håper du hadde en pen dag <3

    5. Har overrasket en venninne før, da vi tok bind for øynene hennes, og leide henne bort til huset mitt. Der var det kake og vi hadde det veldig koselig:)
      Skal også overraske en annen venn snart<3
      Klem! Du er så bra Sophie.

    6. Så snilt gjort, du er heldig! Jeg og resten av klassen gjorde det samme for en jente i klassen på bursdagen hennes. Det var for ca en måned siden 🙂

    7. Åh jeg ble nesten rørt av å se bildene fra bursdagen din, vel fortjent! Jeg hadde bursdag bare noen dager før deg og den dagen føltes relativt normal, men fordi jeg har en utmattelses sykdom som gjør at jeg ikke orker all verdens så ble jeg storfornøyd med “bare” selskap av familie, gaver og en god kake. 🙂
      Har skrevet det før, men føler at jeg må skrive det igjen – disse lengre innleggene dine fylt med hverdagslige bilder er virkelig herlige å lese, liker de kjempegodt 🙂

    8. På min 14 års bursdag hadde jentene i klassen laget overraskelsesparty for meg i all hemmelighet. En av dem sa hun skulle ta meg med på kino, men at vi måtte innom jobben til en faren av en venninne av oss først for å plukke venninna mi opp.. og der sto alle jentene å sang bursdagssangen!

    9. Er det bare lyset, eller er alle jentene mørke-brunetter bortsett fra deg og 2 andre?? ❤ haha! Dere var søte da!!

    10. Så fantastiske venninner du har <3 Dette så koselig ut, du er utrolig heldig, fine jenta!
      Ja, på bursdagen min i fjor, da jeg fylte 16 år fikk jeg en stooor overraskelse! Dro på skolen som vanlig, og fikk høre at det var samling i gymsalen. Hele skolen var der inne, og helt fremst var det en scene. Helt ut av det blå kommer bestekompisen min opp på scenen med kake, og får hele skolen til å klappe for meg, før musikken plutselig starter, og FORBILDENE mine, Robin og Bugge hopper ut på scenen og synger for meg! Var helt fantastisk, jeg er blodfan, og visste ingenting om dette selv, så jeg mistet alt jeg hadde i hendene og gråt og gråt. Glemmer virkelig aldri dette her!

    11. Så fint gjort! 😀 hver bursdag håper jeg alt jeg kan for å få en sånn overaskelse, men har ikke blitt noe av enda.. Gleder meg sånn til jeg endelig får det! 😀 håper dagen var vellykket alt i alt <3

    12. ÅÅh så koselig 😀 Neeei, har ikke blitt overassket, og har heller aldri overassket noen andre! Men kan tenke meg at det er veldig gøy!

    13. Det var bra det ble bra til slutt da! Skjønner de følelsene litt, men jeg føler du overdriver litt. Det er ofte jeg har vært helt alene hele bursdagen, og det var ikke så gale i det hele tatt.

    14. Ja, jeg har vært med å overrasket min besteveninne. Vi var tre jenter som hadde snakket med moren til hun vi skulle overraske. Hun hadde lagt seg for å sove, så snek vi oss inn, opp trappen, og braste inn på rommet hennes med kake og sang! Var veldig morro å se noen bli så glad for det.

    15. Jepp! 9. November hadde jeg bursdag, og på søndagen etter det så hadde jeg besøk av kjæresten.. Utover kvelden ringte det på døra og tenkte at han kanskje skulle hjem. Men neida! Alle vennene mine hoppet frem og skrek “gratulerer med dagen” og hadde tatt med kake og pakker! Haha, ble utrolig skremt, men var utrolig hyggelig! Og at noen faktisk bryr seg så mye om meg er en deilig følelse.. 🙂 er så glad for vennene og kjæresten jeg har.

    16. så koselig! det fortjener du 🙂
      Jaa jeg og familie og venner lagde en overraskelsefest til min beste venninne når hun fylte 18 i november, kjempe gøy!
      skulle ønske noen gjorde det for meg på min 18 årsdag

    17. Du er så heldig! Og du fortjente det 🙂 Jeg har ikke blitt overrasket men har verdens fineste venner for det om som alltid stiller opp<3

    18. Jeg elsker å overraske andre! Har stelt i stand 3 overraskelsesbursdager, og dette med glede! Syns det er så stas å se hvor glad vennene mine blir! 🙂 Reiser gjerne på overraskelsesbesøk hvis jeg har tid og penger, gjorde dette til en venninne en gang, hun ble så fantastisk glad!
      Selv har jeg aldri blitt overrasket på disse måtene, men det gjør meg ingenting, er vel heller mer glad for dette siden jeg tar så lett til tårer og er ikke overbegeistrert for overraskelser, da overrasker jeg heller andre 🙂 klisjé er det vell men: “Glede er å glede andre!”

    19. Overraskelser er så utrolig gøy! Så lenge det kommer glede utav dem, selvsagt. Venninna mi bodde i syden i et halvt år, og fødselsdagen hennes kræsjet med oppholdet der. Selvsagt må vi feire bursdagen din når du kommer hjem igjen! Så jeg ordnet lokale, vakter, gjester og en stor bursdagsgave (mange ga penger til meg slik jeg kunne kjøpe mye dyrere ting til henne, fra alle de som spleiset selvsagt!) Jeg gikk opp til venninna mi en dag hun var hos kjæresten sin, og røsket med meg finklær og alt hun måtte trenge til kvelden. Alkohol ble kjøpt inn. Hun la ikke merke til noen ting. Vi skulle “egentlig bare ut og spise” så derfor kjørte jeg, men siden jeg kjenner hun som leide ut lokalet og “måtte hente noe der” på veien, så stoppet jeg bilen og venninna mi var med inn uten at jeg trengte å spørre. Lokalet var mørkt, gardinene var igjen, skoene fra gjestene var ryddet bort fra inngangen. Dørene ble lukket opp, og alle ropte surprise. Det var kanskje et magisk øyeblikk for venninna mi, men herregud, den følelsen kan jeg sitte og ta på enda. Det er den beste følelsen JEG noen gang har hatt, å kunne se venninna mi så glad og lykkelig. Surpriseparty er virkelig noe å anbefale. Got to love it! Og got to love gode venninner <3

    20. Åh så koselig da! Snille venniner du har! 😀 Så glad for å lese at bursdagen din ble så bra utover dagen/kvelden. 😀 Gratulerer så mye med overstått (igjen) Sophie! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg