spørsmålsrunde

Bursdag idag, og jeg skal bruke den med de som betyr mest – familie og venner ♥ Jeg har hatt en fin dag så langt, og satser på at den blir enda bedre. Men, jeg glemmer ikke dere helt likevel. :) Flere har etterspurt en spørsmålsrunde, så det kjører jeg igang med nå. Her er det bare å spørre om alt som kan falle dere inn, men et par ting jeg kan tenke meg dere vil vite litt om er kanskje litt om livet mitt generelt (haha), jobb, blogg, bloggerne, venner, kjæreste, operasjoner . . Ja, alt!

Svarer allerede i morgen så da er det bare å fyre løs. Vi blogges!

 


I guess it’s time for another round of Q&A again! It’s my birtday today, so I will be spenting it with my family and bestfriends, but my blog is never forgotten, hehe. I will answer as many questions as I can tomorrow! Can’t wait to read trough them all  🙂 I have no idea of what you want to know, but usually it’s something about boobs, nose, lips or love. . Haha. One of those!

I’ll talk to you tomorrow! 

 

 

244 kommentarer
    1. vises extension festene dine bake? hvis ikke, kan du lage en video hvor du viser hvordan du fester de? 🙂

    2. Er du fornøyd slik livet ditt er nå?
      Hvis du hadde et ønske, du kunne ønsket hva du ville mellom himmel og jord.. Hva hadde det vært?
      Elsker bloggen din forresten! Har vært fast leser siden 2011 🙂

    3. legger bare igjen en kommentar for og si; stå på! rett og slett:)
      Du er et så fint forbilde for både yngre og jevnalldere. Dyrevern verdiene dine er noe alle burde hatt etter min menning. Ser veldig opp til deg:)
      Mange av venninene mine sier jeg ligner sånn på deg i utseende, det er et stort komplimang for meg!
      Stå på videre, og kjemp kampen så mange er for late til og gidde!

    4. – Hvor langt har du kommet på billappen? (Har du tatt, glattkjøring hvor mange kjøretimer..)
      – Hvor har du lyst å reise i verden?
      – Kan du ha 10 ting jeg hater/elsker/irriterer meg over?
      Kan du svare på video? Og ha mer videoer generelt?

    5. hva synes du om SheInside? Kan du fortelle litt om klærne du har derfra, og litt generelt hva du synes om nettsiden? 🙂

    6. Hva skal du neste år?:)
      Har du og Mathias planer om å flytte sammen?
      Elsker bloggen din, ha en super bursdag videre <3
      :)))

    7. Kan du fortelle om noe du angrer at du har gjort?
      Noe du ville tatt/gjort anderledes.
      Hva syntes du om Rannveig heitman?
      Hvorfor dro ikke du og tcmn på ferie sammen, du har ikke fortalt det enda..?

    8. Blir du og kjæresten din noen sinne sjalu? Når den ene er på byen f.eks.
      Tok du silikon under eller over muskel?
      Lav, middels eller høy profil?

    9. Du er et stort forbilde for meg, og du er veldig lik meg og jeg lurte hvordan har du kommet deg gjennom all den haten?

    10. Når du en gang skal ha barn, tror du det at du har silikonpupper vil effekte amming og voksing av brystene osv?
      Jeg har lyst til å ta silikon den dagen jeg blir 18, men jeg har hørt at når man blir gravid og får baby, vokser puppene og at man begynner med amming og slikt kan ”ødelegge” dem.

    11. Hvor ser du deg selv om 10 år?
      Neste drømmedestinasjon?
      Hva er dine værste uvaner?
      Hvordan er du som person?

    12. Hva gjør det mer rett å ta silikon og restylan testet på dyr, enn å kjøpe en jakke av pels og sminke testet på dyr? Er ikke det like ille? I så fall hvorfor skriver du egne innlegg om det, som virker som reklame for silikon og restylan(selv om du ikke vil reklamere for det så gjør du det likevel med tanke på hvor mange lesere du har, flere som nølte vil tenke at siden det gikk bra med deg så går det bra med meg også9 ?

    13. Jeg har sett at dette splrsmålet har blir spurt i kommentarfeltet, men reiner med at det ikke er lett for deg å svare på absolutt alle spørsmål.. Så jeg nytter sjangsen, spør her og håper på et svar! 🙂
      – Hva mener du om inlegget som mammatilmichelle skrev ang dyreplageri?
      – Hva syns du om at hun langer ut den ene canada goose jakken etter den andre, uten å ta til seg det blogglesere og andre kommenterer på facebookpagen hennes?
      – Er bloggerne og finne online?

    14. Hvor mye veier du ?
      hvor høy er du ?
      hva er din BMI ?
      hvor ofte trener du ?
      har du alltid vært tynn eller har du blitt tynn iløpet av årene?
      er det noen dager du faster?

    15. Hvordan ordnet du den tykke hestehalen når du var på tv å snakket om mobbing? (Du hadde blondt hår)
      Det var så fint 🙂

    16. Når begynte du med sminke?
      Savner du det platina blonde håret?
      Har du alltid vert opptatt av dyrs rettigheter?

    17. Har lyst til å følle med på bloggerne den nye serien på tv2 bliss. Men når starter den ? Helst klokkeslett og dato:) Elsker bloggen ♥

    18. Er du kristen?
      Blir du ofte full?
      hvilket sted har du lyst til å dra til? ( jeg bor på Hawaii, virkelig mitt favorittsted! )

    19. Syntes du duckface er fint?
      har du hatt sex med en person uten å enten holde på med den eller være sammen?
      hvor gammel er kjærsten din?
      Er det mange som sier at kjærsten din ser yngre ut enn han er?

    20. Hei! Jeg har fulgt med på bloggen din en god stund nå. Har aldri kommentert før nå.. Vil at du skal vite at du er helt fantastisk! Hadde jeg vært i dine sko så hadde jeg vært utrolig stolt over meg selv! Tenk at du har klart å oppnå så mye, og du er 19! Well done girl:) men uansett så lurte jeg på en ting som betyr veldig mye for meg. Jeg er en perfeksjonist akkurat som deg! Er det noe jeg kan endre på for at det skal bli bedre, så gjør jeg det. Jeg Skal oppere nesa og puppa i sommerferien. Eneste jeg lurer på er hvor mye du har.(skjønner det hvis du ikke vil svare på det) jeg likte dine utrolig godt, og det er greit å vite litt om hvor mange gr eller hvordan form ulike personer har tatt. Hvis jeg ikke tar feil så hadde kissie tatt 535gr i hver? Akk nå så bruker jeg 70c, og den er for liten. Blir vel for stort om jeg tar 500 gr i hver? Du vet litt mer om det enn meg, hadde satt urolig pris på om du svarte:) jeg heter sahars0ragool på insta

    21. du er jo halvnaken på bildene dine , hva syns kjærsten din om det?
      – dere er jo ofte ute og reiser , blir det mye sex?

    22. Hei!
      Kan du hilse til Kristine Oleanna? <3
      hva liker du best å gjøre med venner?
      kan du svare med video?
      favoritt serie for tiden?
      Syns om Justin Bieber?
      har du noen gang sjult noe fra foreldrene dine?

    23. Hva spiser du på julaften?
      Hvor kan man kjøpe soyakjøtt?
      Hvor høy er du?
      Gratulerer med dagen! Du er best <3

    24. Hva syns du om dyretesting når det gjelder kosmetikk?
      Bruker du bare sminke og andre produkter som ikke er dyretestet?
      Har du noen gode tips til sminke og sminkemerker som ikke er dyretestet? 🙂

    25. Herregud, så mange dumme spørsmål. Det sier litt om hvordan samfunnet vårt er når folk spør om vekt, bmi, sex, “duckface” osv… tragisk at det virkelig er DET som opptar folk!
      Hvilke reisemål vil du anbefale av egen erfaring? Hvorfor?
      Hvorfor ble akkurat DU plukket ut til å være med på bloggerne, og hvorfor sa du ja?
      Hva synes kjæreste/venner/familie om bildene av deg i feks. FHM osv? Pga lite klær..
      Hva var dine framtidsdrømmer før du begynte å blogge og kunne leve av det?
      Hvordan reagerte du når du innså at du fikk en så populær blogg?

    26. har du tjent mer pengen på bloggen i det siste?
      tjener du penger på bloggerene tv-programmet, hvor mye?
      har du tenkt og flyyte hjemme fra snart?

    27. Jeg har et spørsmål om helse/livredning. har du noen gang opplevd å redde noen fra feks ett Epilepsianfall, Overdose, hjerteproblemer eller lignende?

    28. Hvor og hva gjør du om 10 år?
      Hvilke nettsider kjøper du klærne dine på?
      Hva vil du jobbe som/med?
      Trives du i Harstad eller kunne du tenke deg å bo et annet sted i landet? Eller kanskje i utlandet?
      Hvilke reiser skal du på i fremtiden som du allerede har planlagt?
      Har foreldrene dine ett annet syn på deg etter du startet å blogge?

    29. Føler du at dine opplevelser fra tidligere har preget deg mye som person (voldtekt,abort)?
      Angrer du på noen av operasjonene dine/tatoveringer?
      Hva synes du om hester?
      Hvor lenge tenker du å blogge? (år fremover)
      Tar du i mot besøk av lesere hjemme? Møter dem om de kommer til Harstad?
      Er du trygg på deg selv?

    30. Hvilke planer har du neste år? Har du tenkt å leve av bloggen for alltid? Skal du studere senere en gang? Hva er det verste noen har gjort mot deg pga bloggen?

    31. hvordan var det å filme til den blogger serien? 🙂 (gleder meg til å se på tv når det begynner)
      Var de andre bloggerne koselige?
      Går det bra med hunden din, og hvor gammel er den?
      Hvordan er forholdet mellom deg og kjæresten? hvis du skal beskrive med 5 ord.
      Hva ser du etter i en gutt, eller hvordan må drømmegutten din være?
      Har du fortsatt kontakt med vennene dine som har flyttet?
      Hvordan er det å bo i harstad? i forhold til oslo?
      Ha en fin dag 😀

    32. – hvor kjøper du som oftes klær? (butikker og nettbutikker)
      – hvem er din aller beste venn?
      – hvilken person stoler du mest på, som du kan fortelle alt til?
      – ønsker du deg barn? i såfall når?
      – beste og værste minne fra året 2013?
      – drømme reise?
      – drømme opplevelse?
      – beste du noen gang har opplevd?
      – beste plassen du noen gang har reist?
      – hvilken år har vært best til nå?

    33. – var det rart å være med på et tvprogram? siden de følger etter deg hele tiden…
      – bestemte de hva du skulle gjøre osv?
      – hvem av jentene i “bloggerne” ble/er du mest kjent med, og hvem likte du deg best med?

    34. Skulle ikke du lage en sminke video for lenge siden? Kan du ikke lage en ny en då, nå har du jo kjøpt nytt kamera.

    35. Hva syntes du man burde veie når man er 160 cm og er 13 år?
      Hva gjør du for å fa bedre selvtillit?

    36. Hvilken solariumskrem bruker du? Hvor kjøper du? Merker du forskjell, og anbefaler du det? :)) Lurer veldig på om jeg skal kjøpe selv, og du er vel en ekspert på slik, hehe!

    37. Jeg skjønte ikke helt hva som skjedde med deg og hu fra Tigerstaden? I det ene øyeblikket kallte du henne en bitch, og det andre øyeblikket er dere bff.. Kan du forklare hva som skjedde? Og på video?

    38. Hvilken bil har du, eller hvilken skal du kjøpe? 🙂
      Er gravid og venter en jente, og lurte på hva du synes om navnet “Juni” ?

    39. hva syntes du om tcmn, har du møtt henne? dere virker ganske like! <3
      hvilket språk hadde du på ungdom skolen? <3
      du e mitt forbilde! <3

    40. Du er jo imot at dyr blir holdt fanget, men dyrehagen i Kristiansand da, har du noe i mot dem?
      Hadde du reist dit med ungene dine visst de hadde hatt lyst? Eller kommer du til å si at du er imot at de blir holdt fanget?
      Gratulerer med dagen håper du har hatt en fin dag <3 digger bloggen din , ser virkelig opp til deg <3

    41. Er det ingen unntak for når du kan spise kjøtt? Si for eksempel at du vet at dyret har levd og blitt slaktet på en “ordentlig” måte, kunne du spist det da? For eksempel ett dyr som har levd fritt i skogen – altså ikke i fangenskap, og blitt skutt og dødd fort og uten smerter?

    42. Du sier du bryr deg om miljøet, men hvordan kan du da forsvare at du reiser så mye med fly? Har ikke tellingen på hvor mange flyturer du har hatt iløpet av 2013, men det er trolig minst fem ganger så mye som gjennomsnittsnordmannen. Hvorfor tar du ikke buss/tog når du skal til for eksempel Oslo?

    43. Hva med deg selv har du lyst å fikse? Føler du deg selvsikker i din egen hud, eller er du fortsatt litt usikker på noe angående deg selv? Hva er det isåfall som hjelper deg med å føle deg mer selvsikker? For eksempel når du tar photoshoot i lettkledde bilder, du trenge jo å være komfortabel i egen hud.

    44. Kan du fortelle litt om forholdet til deg og Mathias? Virker som dere har det helt strålende, men lurer på ting som om dere blir sjalu på hverandre, hvor mye snakker dere sammen(hver dag?) og hvor ofte er dere med hverandre?

    45. Ulemper og fordeler med bloggen til TCMN?
      Hva syntes du om Erica Kvam?
      Hva syntes du om Sisteplass? Syntes du at Sisteplass prøver å være morsom? hun er jo ikke morsom

    46. gratulerer med dagen! 🙂
      Jeg har lyst til å spørre deg om noen ting ang neseoperasjonen din, da jeg har tenkt til å ta selv!
      Hva kostet det, og hvem gjorde du det med?
      Var det helt SYKELIG vondt? og ser du det endelige resultatet av den den dag i dag? 🙂
      Innbiller meg du har svart på noen av disse spørsmålene før, men klarer ikke finne de..
      Forresten: kunne du ikke svart på video? :))

    47. Vil starte med å si gratulerer så mye med dagen, fiiine Sophie Elise <3
      Jeg har enda ikke kjøpt julegaver til kjæresten, å lurte på om du har noen tips til kjærestegaver!? 😀

    48. Hvorfor kaller du deg vegetarianer når du spiser fisk? Har spurt om dette før, men ser ut som om kommentaren alltid blir slettet.

    49. Hei 🙂
      Kan du fortelle hvordan du tok silikon med tanke på at du hadde så store pupper fra før av? Måtte du ta ut av noe, for så ta inn silikon? Min lege vil ikke anbefale meg å ta silikon, fordi jeg har så store pupper allerede. Men jeg har så lyst på. Håper du virkelig svarer meg på om hvordan det var med deg og silikon med tanke på at du hadde store pupper? 🙂

    50. Gjorde det vondt å ta tungepiercing? Skala fra 1-10? Er det vondere enn å ta navlepiercing?
      Elsker bloggen din!

    51. Top 10 shoppingsider på nettet? Kan du fortelle hvordan toll og frakt er med disse sidene?
      Gratulerer med dagen btw!

    52. Hvem trenger å vite BMIen din og hvor ofte dere har sex? haha
      Jeg lurer på hva du har tenkt å studere etter dette friåret, hvis du skal det da?
      Og hva du ønsker å jobbe med?

    53. Har du en favoritt boblejakke/vinter jakke?
      Hvilken shampoo og balsam/hårkur bruker du?
      Første gang du hadde sex?

    54. Betaler du for alt når du har med Mathias på turer? Med tanke på at dere er sykt mye på ferier og sånt. Mathias kan da umulig tjene så mye penger til å ha råd til det?

    55. Ville du heller ha vært på en fest med bare de kuleste kjendisene, eller en fest med bare dine største fans/ lesere ?

    56. Yes, da kan du endelig svare på spørsmålet jeg og andre harstilt deg mange ganger nå men ikke fått svar på! Hvorfor sier du selv at du er vegetarianer når du spiser fisk? Altså, en vegetarianer spiser ingenting som må dø, og nei jeg blander ikke med vegner nå, for veganere spiser/drikker ingenting som kommer fra dyr i det hele tatt (altså ikke melk, ost, vingummi godteri, andre produkter som inneholder dyrestpffer etc..). Du er altså ikke vegetarianer, men pescetarianer. En pescetarianer er en som ikke spiser kjøtt men spiser egg, så ja.. Men mange som er vegetarianere har startet som pescetarianere, så det er en start!:)
      Må bare få avslutte med at jeg digger deg og bloggen din, men ønsker virkelig at du svarer på set spørsmålet nå.. Er blitt stilte mange ganger nå uten svar, av flere enn bare meg..
      Men gratulerer med dagen, du er fantastisk! ❤️

    57. Jeg tenker veldig mye på det med silikon… Jeg er ikke “nok gammel” til det ennå, men jeg synes at det er veldig viktig å tenke på det allerede nå, så jeg kan ta at enklere valg frem i livet. Siden du har silikon så tenkte jeg at jeg kunne spørre deg om dette.
      Er det veldig vondt de neste dagene/ukene etter operasjonen? Blir det “merker” etter stringene? Må man bytte ut silikonet?

    58. Hva syns du om at Andrea badendyck og Benny rakket ned på tcmn sin tatovering?
      Bloggere nevner ofte at de får mye dritt fra personer over nettet, siden begge de to blogger selv burde de vel vite bedre?
      Vet at det er en stund siden og at Andrea har bedt om unnskyldning, men vil bare høre din mening

    59. -Hva heter foreldrene dine?
      -Hva er favoritt minnet ditt fra barndommen?
      -Hvilket kamera bruker du?
      -Hvorfor reiser du så mye?
      -Hvem stoler du mest på i hele verden?

    60. Tenker du på å flytte sammen med Mathias,og kanskje gifte dere?
      Hvilke huspleieprodukter bruker du i ansiktet?
      Hvor får du kjøpt all sminket din?
      Kan du lage et innlegg om hva du ønsker deg til jul?
      Hvor mye tjener du på bloggen i måneden?

    61. Hei! Jeg lurer veldig på om du tenker mye på at du to abort? Hadde du tatt den samme beslutningen idag? Du er flink Sophie, stå på!

    62. Gratulerer så mye med dagen Sophie!
      Håper den blir like fin som deg!<3
      Hvilket sted er det beste stedet du har vært på ferie (inkl. bra hotell, shopping, attraksjoner og menneskene) ?

    63. Gratulerer med dagen, håper du får en fantastisk jul sammen med de som betyr mest for deg. Du virker som en hærlig person tvers gjennom og det at folk hater deg bare fordi du tør å stå for det du sier syns jeg er helt ræva. Men uansett, elsker bloggen din og hvordan man kan se at også du er et menneske, syns spesielt at innlegget “jeg vil også” var bra fordi jeg har det helt likens! Ha ei fantastisk god jul!
      Har du noen gang jobbet deltids på f.eks bensinstasjoner eller lignende?
      Kan du legge ut spotifylistene dine?

    64. Har du noen gode råd til dem som sliter med depresjoner og er stadig lei seg, men har ikke helt kontroll på hvorfor?

    65. Hvor gammel var du da du tok navlepiercing? Hvor tok du det? Var det vondt? Måtte du ha underskrift av foreldre? Når (hvor mange uker måneder) kunne du bytte piercing for første gang?

    66. Gratulerer så masse med dagen! 🙂
      Spørsmålet mitt:
      – Hva skjedde med den hunden du skulle hjelpe på Finn.no?

    67. hvor langt er håret ditt uten extantions? og hvor lenge holder de?:)
      og lurer på om du kjemper for noe annet en dyr?:) sånn fadder eller fredkampanjer ellernoe!
      elsker bloggen!

    68. Hei, mitt spörsmål till deg er: hva er dine grenser? med tanke på at du legger ut lettkledde bilder. Du har vært på forsiden av FHM, hva er next? hva kunne du gjort og hva kunne du ikke gjort? hvordan vil du at “verden” skal oppfatte deg som person? en jente som ikke er redd for å kaste klærne?

    69. hva kostet neseoperasjonen din? og hvor lang “recoverytid” trengte du etterpå? ble det noe som helst arr? var det veldig vondt etterpå?

    70. -Pleier du å tenke over hvor bra vi i Norge har det, og hvordan det ville vært hvis du bodde i et av verdens fattigste land?
      -Hvordan går det med treningen?
      -Hva pleier du å spise i jula, siden du er vegetarianer?
      -Hvor mye penger donerer du til dyrevelferd? (skjønner hvis du ikke vil svare)
      Og gratulerer med dagen, bra du har hatt en fin dag nydelige deg! 🙂

    71. Digger bloggen! Har lest den ekstremt lenge!
      Hva synes du om falske profiler? (Er forresten en falsk profil som er “deg” på facebook, synes om det?)
      Kan du svare på video? :a
      Har du og Mathias et perfekt forhold? Hvordan er dere to sammen med hverandre?

    72. Hvilket politisk parti holder du med?
      Hvilken er din favoritt i twist-posen?
      Skriver du dagbok? om ja: hvor lenge? om nei: hvorfor ikke?
      Vil du ha flere dyr?
      Synes du det er feil at reptiler skal være lovlige kjæledyr?
      Føler du at Mathias er han du skal gifte deg med og få barn sammen med?
      Hvor mange barn vil du ha?
      Hvis du ikke skulle bodd i Harstad, Oslo eller utlandet, hvor ellers i Norge ville du bodd?
      Yndlings dialekt?
      Følger du med på alle sånne reality-programmer som farmen, robinson, paradise?
      Kan du dele en hemmelighet med oss?
      Kan du vise rommet ditt?
      Ser du på Hotel Cæsar?
      Er du nerd?
      Kan vi få se video av deg oftere?
      Yndlings sjanger å skrive på på skolen?
      Hva skal barna dine hete?
      Har du naturlig lange negler?
      Når mener du det er tidlig og sent og begynne og drikke?
      Når mener du det er tidlig og sent og ha sex for første gang?
      Kan du gi tips til “smalltalk”?
      Vet du at du er pen?
      Har du søsken? Hva synes de om Mathias?
      Nesen din lignet på moren din sin før operasjonen. Tenkte du på det at dere hadde lik nese, og du var så misfornøyd med den at du valgte og operere den og hva hun følte om det?
      Lykke til med alt. Love u<3 Gratulerer med dagen!

    73. Hva ønsker du deg i fremtiden ? Hva vil du bli ? Tenker du å blogge for alltid, eller har du noen back up planer (: Og gratulerer med dagen din.

    74. Hvor mye penger bruker du på å reise i gjennomsnitt pr år ca? (Hvis du ikke vil svare på det, er det helt greit altså) 🙂

    75. Hva er favorittboka di og hvorfor ? Og favorittforfatter og hvorfor ? Høres sikkert dumt ut, men jeg syns det sier mye om “personligheta” til en person 🙂

    76. Kanskje et litt uvanlig spørsmål, men hva hadde du gjort og tenkt om du hadde en datter som ble gravid som 14-15 åring?

    77. Hvor mye kostet nese oprasjonen ? Har allerede begynnt å spare..
      Ble nesa di som forventet ?
      Kan man velge akkuratt hvordan nesa skal se ut eller blir de litt annerledes?
      Vet du noe om hva de koster om man vil fjerne rynker og få finere hud liksom ?

    78. Kan du oppsummere paris? Reiste dere med selskap? Og hvilket hotelll? Noe man bør se/gjøre? Skal dit med kjæresten til våren. Gratulerer med dagen foressten:D

    79. har du hatt vondt i puppene etter operasjonen?
      hvor mye kostet det å ta silikon og hvor mye tok du?
      angrer du på noen måte?
      hvor ligger hendrixhair?
      ble håret ditt slitt da du brukte tape extentions? liksom mer enn clips?
      elsker forresten bloggen din!

    80. Var du redd før du opperterte nesen din?
      Tanker som “Tenk hvis jeg ikke våkner opp igjen” eller “tenk hvis det blir mislykket”
      Jeg har vurdert å operere nesen min selv, så lurer litt på hva slags tanker som gikk gjennom hodet ditt før operasjonen, er så redd selv skjønner du…

    81. Hvordan får du til å være så utrolig selvsikker? misunner deg det
      Har du nå noen idè om hva du skal gjøre til høsten?
      Går det bedre med deg?

    82. -Hva setter du mest pris på i livet?
      -Hvor lenge tror du at du blir å drive denne bloggen, og hva er planene om det eventuelt blir slutt på bloggingen i nærmeste framtid?
      Elsker bloggen din, stå på videre!

    83. leser du andres blogger, isåfall hvem?
      om du trener, hvor ofte trener du?
      hvordan har du det for tiden?<3
      du har nok vendt deg til det nå, men syns du det var "vanskelig" å være vegetarianer i starten? var det noen ganger du på en måte bare ville slutte

    84. – skal du ta noen nye tatoveringer? hvis du skal, hvor?
      – Hvordan møttes du og kjæresten din 🙂 ?
      – Kan du ha denne spm runden på video?
      Gratulerer med dagen btw 🙂 håpper du får en super kveld 😀

    85. 1. Synes du at du er annerledes enn alle de andre toppbloggerne?
      2. Hva ville du endret på om du hadde “fått” en operasjon til?
      3. Vil du ha flere tatoveringer?
      4. Hva er det sykeste du har opplevd?
      5. Hvordan ser du for deg fremtiden?

    86. Er stooooor fan av deg!!<3
      1.kan du si en lite ån hilsen til meg!<3 (heter Maiken)
      2.har du noen gang opplevd at noen har vert utro mot deg?
      3.kan du ha et innleg eller video om hvordan man kan få kontakt med en man liker som er ett år eldre?
      Eller bare noen tips til hva man kan snakke om når man ikke kjenner verande:)

    87. Hvordan er ditt forhold til familien til kjæresten din? Hvordan var første gang du møtte dem?
      Digger deg forresten❤️

    88. GRATULERER MED DAGEN <3 ELSKER DEG!
      Tror du at du og mathias kommer til å være sammen resten av livet, eller tør du ikke å tenke så langt?
      kommer du noen gang til å spise kjøtt igjen?
      pleier dere å være hos han eller deg?
      sanvner du ikke å være singel og fri?
      kan du være så utrolig grei og ha videoblogger oftere, savner den tiden du var flinkere til det!
      håper du har en fortsatt fin dag, sender deg varme tanker på dagen din <3

    89. Hei;) jeg er en jente som har fått ganske mange kommentarer på nesen min , om at den er for stor ogsånn altså jeg blir ikke mobbet men de småe kommentarene får meg til å tenke litt på om jeg skal ta en neseopprasjon når jeg blir eldre?. Siden jeg får dårlig selvtillit av å se meg selv i speilet nå, og den eneste som jeg vet og spørre om syns jeg burde gjøre det er deg .. Hva synes du jeg skal gjøre??!

    90. Dyrevelferd:
      1. Siden både OB, libresse, always og tampax tester på dyr, hva gjør du som dyrevenn når du har mensen?
      2. Hvis du hadde fått barn nå, ville barna fått lov å spise kjøtt?
      Håper VELDIG på å få svar på dette! 🙂

    91. Har noen spørsmål om erfaringene dine på Hove ettersom jeg skal dit neste år I think:
      1. var du der når du var under 18?
      2. Hva vil du anbefale å bo i hvis man ikke har råd til campingvogn etc
      3. Hvordan holdt du deg fresh? haha
      Håper du kan svare 🙂

    92. Siden du aldri har nevnt noe særlig om det, hvorfor tok du restyline i kinnbena? Og når tok du det?
      Hva synes du om Tromsø? Har du vært her før?
      Sminkevideo?<3<3

    93. Er det greit å ha sex med eksen sin, hvis dere nettopp har slått opp og ingen av dere har tenkt til å gå inn i et nytt forhold med det første?
      Syntes du piercing i navelen på jenter med litt fett på kroppen er fint?
      Hvorfor dro du ikke i militæret?
      Piercing i musa, hot or not?

    94. -Hva har du å si til ungdommer som eksperimenterer med narkotika? fks. hasj, marihuana, ecstacy, speed osv
      -Hvor mye skadet du deg selv før, og har du arr nå?
      -Har du noen gang gått til psykolog? (siden du har nevnt at du slet mye før)
      -Hvorfor spiser du egg, fisk og melk? Det er veldig mye dyremisshandling i den industrien… Har du i så fall ønske om å kutte det ut med tiden?
      -Hvor mange unger vil du ha?
      -Ser du for deg at du å Mathias kunne blitt gift og fått barn en gang?
      -Er der noen andre operasjoner eller andre kosmetiske inngrep du ønsker å ta i fremtiden?
      -Hvor mye penger bruker du i måneden (ca.)? Føler du bruker ekstremt mye..
      -Sparer du på pengene du tjener via bloggen?
      -Hva mener du om jenter som får barn i ung alder?
      -Hva hadde du gjort om du ble gravid nå? Behold, abort eller adoptert bort?
      -Er det sant at du tok abort en gang når du var yngre?
      Ble ganske mange spørsmål, men håper det går bra! Håper du ikke tar spørsmålene som noe frekt eller sånt, er bare nysgjerrig 🙂 Har lest bloggen din i maange år nå, så har egentlig mye mer jeg kunne spurt om haha!
      xxx

    95. hvor mye kostet silikon, neseoperasjonen og restylane(per gang), og i perioden da du hadde størst lepper, hvor ofte hadde du fylt på da?

    96. hei!
      jeg har bestilt brystforstørrelse i februar, og er litt usikker på hvor mye silikon jeg skal legge inn. lurer derfor på hvilken bh-størrelse du hadde før din operasjon, og hvilken bh-størrelse du bruker nå?
      er du fornøyd med størrelsen og har du opplevd noen komplikasjoner?

    97. Hei 😀
      ble 18 i juni og kan endelig gå på polet selv! lurer på om du har noen tips til drinker en kan lage når man er 18? ting man kan kjøpe selv altså! du skrev en gang om rød micky finn + solo og det digger jeg men har du fler drink-tips? 😀

    98. Hvorfor mener du at det er privat å fortelle hvor mye du har fylt i puppene dine? Om jeg var blogger ville jeg heller fortalt om det enn å fortelle når jeg begyte å ha sex! Og hvorfor prøvde du å skjule det?

    99. Hva er forholdet mellom deg og pornografi? Syntes du det er ok at partneren kikker på porno, isteden for deg?

    100. hvorfor er du så hemmelighetsfull på hvor mye silikon du tok? hvilken betydning har det at folk får vite det? de andre bloggerne legger ut om det, så ser ikke problemet

    101. Hei. Mine spm:
      – har du lappen?
      – hva er det lengste forholdet du har hatt?
      – går hunden din deg så på nervene at du av og til ønsker å selge henne?
      – hva tenker du å gjøre etter friåret?
      – har du hundgård?
      – har du julegavetips til hva å gi til en mormor?

    102. Jeg lurer ikke på noe, jeg ville bare stikke innom og si gratulerer med dagen som har vært! håper du fikk en fin dag 🙂
      Også må jeg bare legge til at jeg liker bloggen din veldig godt for tiden, jeg følgte deg litt helt i starten når du lå på topplisten, også ble det litt bortglemt. Men nå har jeg vært fast leser i snart et år og jeg må si du har vokst veldig, og du skriver veldig gode, underholdende, tankevekkende, provoserende og flotte innlegg. Fortsett med deg gode arbeidet.
      Takk for at du gir meg noe å lese hver dag, og for mye inspirasjon 😀

    103. gratulerer med dagen forresten! 😀
      hva slags påvirkningskraft tror du du som blogger har ovenfor den yngre generasjon?
      hvilken kjendis kunne du ønske du så ut som?
      Hvis du skulle ta en ny plastisk-operasjon, hva ville du endret?
      Hvis du kunne vært med i et reality program (foruten babe adventure og bloggerne), hvilket ville det ha vært?
      Kunne du ha spilt i en pornofilm?
      Hva er det flaueste du noengang har opplevd?
      Hvilken norsk kjendis beundrer du mest?
      Hvilke bloggere tar du avstand fra?
      Hva irriterer deg mest ved kjæresten din?
      hva liker du minst ved ditt eget utseende?

    104. Kan du fortelle litt om din opplevelse da du tok naken bilder hos Omag? (eller han som tok bilder av deg til FHM) Angrer du? Var det ikke flaut at familien din kan se de? og ikke minst de usensurerte bildene om de betaler VIP?

    105. Hi) Om du inte vet att du har många fans i Ryssland)
      Kan du göra en gåva till dem alla?
      Skriv på papper “vk.com/sophieelise1” och ta bilder?
      Vi älskar dig väldigt mycket

    106. Tror du “bloggerne” kommer til å fremstille hendelsene slik de faktisk skjedde, eller tror du at redigeringen blir litt som Charterfeber for tcmn og de andre bloggerne?

    107. Hvor mange gram la du inn når du tok silikon, og hvor vondt var det på en skala fra 1-10?
      Er det noe mere du tenker å fikse på?
      Største motivasjon for å slutte å trøste spise?

    108. angrer du på neseopperasjonen, eller er du fornøyd?
      Har neseopperasjonen gjort selvtilliten din bedre?
      Jeg lurer veldig på dette fordi jeg vurderer en neseopperasjon, har tenkt på det lenge men er så redd for at det blir misslykket.

    109. Hvor ofte trener du?
      hva slags foundation bruker du?
      er det vondt å ta tattovering?
      kjenner noe noen andre toppbloggere?
      Fester du mye?
      hvor gammel var du første gang du hadde sex?

    110. Hallo Bloggen!
      Hvorfor ser du så billig ut på alle bildene du oubliserer?
      Tror du på krig og fred å sånn?

    111. Gratulerer så mye med dagen på etterskudd!! Håper du hadde en kjempe fin dag Sophie! 🙂 Du er den beste bloggeren jeg vet, og du er nydelig! <3

    112. Jeg hater virkelig den røde stygge fargen jeg får på leppene når jeg tar foundation i resten av ansiktet. Har du noe bedre tips enn foundation til å dekke over det? Er ikke så gøy at kjæresten blir full av foundation når vi kysser 🙁 ser fjortiss ut også

    113. Hva vil du jobbe med senere i livet? 🙂
      Hva vil du anbefale ei singel jente å gjøre for å finne drømmegutten? 🙂

    114. Hvitt eller høyglans? 🙂 Og kan man ha begge deler i stua, eller ser det rart ut? Du er så flink med slikt 🙂

    115. kan ikkje du fortelle litt om krefeten til kjæresten din? bare sånn generelt og om han er frisk den dag idag osv.

    116. trener du?
      hvor tid mistet du jomfrudommen din, hvordan var det hehe ? 😛
      hvorfor har du ikke mac? alle bloggere har det..?
      hva heter kjæresten din på instagram.?

    117. Hvordan gikk det etter 3. klasse, var du fornøyd med vitnemålet? Og hva har du tenkt å eventuelt studere vider?

    118. SYKT AT INGEN HAR SPURT OM DETTE ENDA
      Du får sikkert mange mail om selvtilliten din, hvordan klarer du å ha en så åpen blogg om livet ditt. Du er jo klar over at du har ekstremt mange lesere og du får sikkert slengt mye dritt etter deg.
      Hva i all verden GJØR DU for å opprettholde den gode selvtilliten? Hvordan ignorerer du alle de slemme og til tider grusomme kommentarene du får? Har det aldri skjedd at du har blitt drit lei deg for en kommentar? I så fall, hvilken?

    119. -Hvor lenge har du og kjæresten din vært sammen?
      -Favoritt farge?
      -Tar du med alle spørsmålene?
      -Vil du ha barn?
      -Har du hatt sex?
      -Hvor fort løper du?
      -Ynglings blogg?
      -Ditt forbilde?
      -Favoritt kjendis?
      -Justin bieber eller One direction om du måtte velge?
      -Lilla eller rosa?
      -Liker du linni meister?
      -Ser du på tigerstaden?
      -Kan du ha fjortis sminkevideo?
      -hvorfor er du så pen???
      HÅPER DU LKTE SPØRSMÅLENE MINE 🙂
      Hade

    120. Hei. Jeg har planer om å ta silikon og vil vite litt fra en som har erfaringer. Jeg har funnet et sted i Oslo som tar det for 32 500kr. Da er alt inkludert.
      – Hvor mye ga du for silikon?
      – Kan du legge ut et bilde av deg i bh/bikini uten innlegg?
      – Hvor mye tok du? Hvem bh str. bruker du?
      Liker veldig godt formene og størrelsen på puppene dine! 🙂

    121. Kan du forklare hvorfor du spiser fisk, drar i akvarium og bruker produkter som går utover dyr når du elsker dyr såpass mye og sier alle dyr er verdt noe?

    122. kan du ha 10 ting du hater og 10 ting du liker video?
      3 ting du liker med deg selv og 3 ting du ikke liker med deg selv?

    123. Hva er din naturlige hårfarge?
      Hvilke av dine venner tilbringer du mest tid sammen med?
      Vil du studere i utlandet?

    124. Jeg blir helt satt ut av spm til enkelte av dere! Ærlig talt, samlivet mellom hun og Mathias er privat, skjønner at enkelte er nysgjerrige, men det er ikke noe man spør om! Det er ikke et passende spm og tenk selv..hadde du svart på det på din blogg?
      Og jeg lurer på om enkelte av dere i det hele tatt leser bloggen og sett bak i arkivet? Spm om “hvor gammel er du?” Hun hadde et innlegg igår om at hun fylte 19 år!! Følg med folkens!:)
      Jeg lurer helt enkelt på:
      – Hva er det beste juleminne ditt?
      – har dere noen faste tradisjoner i familien som dere gjør i julen?
      Ha en fin dag Sophie! 🙂 Og gratulerer med overstått!:)

    125. du er jo utrolig flink til å gi mye av deg selv på bloggen og ikke være redd for hva andre mener! drit bra sofie! men er du noen gang redd for å gi for mye av deg selv? <3 <3

    126. Skal du begynne med lappen?
      Tar du opp fag? Har du tatt eksamen?
      Hva har du tenkt til å søke videre?
      Gikk du stuediespesialisering? Hvordan er linja?

    127. Hva syntese familien din når du ble vegitarianer ?
      Var dt noe du bare bestemte deg for en dag, eller tenkte du veldig lenge og nøye igjennom det?
      Spiser du kylling og fisk?
      Fikk du kritikk for at du ble vegitarianer?
      Merket du noe på utseende som forandret seg?
      Hvor lenge har du vært vegitarianer?

    128. Liker du noen fra One Direction, hvem?
      Hva er favorittlandet ditt?
      Spiser du segmenn selv om det er grisefett i dem????
      God helg <3

    129. Når du er hos frisøren; bruker de da produkter som ikke er testet på dyr? Hårfargen og stylingproduktene?
      Jeg finner nemlig ingen i mitt hjemområdet som har produkter som ikke er testet på dyr.

    130. Jeg er en mamma. Har barn som er på din alder og jeg hadde nok ikke likt at mine hadde lagt ut bilder av seg selv minimalt påkledd. Hva synes foreldrene dine om det og får de mange kommentarer fra sine venner og øvrig familie. Synes d det er vanskelig?

    131. Hva er det mest minnerike du har gjort med kjæresten din?
      Hva syns du om ekteskap i en alder av 18 år ?

    132. Spørsmål om FHM shootene!
      1. Hvorfor valgte du å ikke ta med bildene av deg på en seng i hvit genser, og bildene med “fotballrustninga” i garderobe? Kan vi noen gang få se noen av dem?
      2. Hva tenkte du om forsiden og bildene når dere i Babe Adventure var i FHM?
      3. Vil du flere gang stille opp i magasiner som FHM?

    133. Spørsmål:
      La oss si det ble slutt med kjæresten, – Hvordan ville du taklet kjærlighetssorgen?
      – Hva mener du er utroskap, hvor går grensen?
      – Hvordan ser du for deg ditt drømmebryllup?
      – Hvordan kan man unngå sjalusi og usikkerhet i et forhold?

    134. Hvor gammel var du første gang du hadde sex?
      Får du dårlig samvittighet av å spise?
      Følte du deg populær på videregående og ungdomsskolen?
      Hvordan selvskadet du deg?

    135. Hei!
      Hvor høy er du? Siden det ser ut son du bruker høye hæler NESTEN hele tia, har jeg en følelse på at du er litt lav. Stemmer det? Og hvor høy blir du med høye hæler?

    136. Hva synes du om Stavanger?
      Hvor lenge har du og kjæresten vært sammen nå?
      Ser du “Jul i Svingen”?
      Synes du er en svært bra blogger!

    137. Anonym: Jeg svarer deg bare her, jeg! Noen av spørsmålene som ikke ble svart på i spørsmålsrunden svarer jeg på i kommentarfeltet.

      Jeg husker en gutt som var et par år yngre enn meg som lignet ganske mye på Mathias, traff han første kveld på fotballbanen og var litt sammen da. Jeg husker også noen gutter som latet som om de var britiske og snakket med meg og Marte, så vi begynte å snakke OM dem på norsk, haha. Mens de sto der..

    138. -Har du planer om og få barn? hvor gammel vil du i så fall være?
      – Hva er det skumleste du har opplevd?
      – Kan du skrive om alle operasjonene og tatoveringene dine?

    139. Hva tid er neste gang du kommer til Bømlo?
      Har så syykt lyst å se deg…. Bror min hadde sett deg på en bensinstasjon, på en plass som heter Innvær! Hhaha .. 😉

    140. til verdens beste Sofie Elise <3
      Har du begynt og grine av haters før?
      Var du populær på skolen?
      kan du legge ut et bilde fra når du var 12 år?
      Hvor lenge har du hatt bloggen din?
      Leser du alle komentarene?
      Hvilke blogger leser du?
      Hva er din favoritt parfyme?
      Var det mangen som spurte om og ta bilde så Selena Gomez konserten?
      Liker du Glee?
      <3-lig hilsen en stor fan som ELSKER DEG og jeg møtte deg på selena gomez konserten <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg