bursdag imorgen!

1innlegget inneholder reklamelenker 

Se hva jeg var så heldig å komme hjem til igår! 

Snille mamma hadde satt opp ett nydelig hvitt juletre i stua mi, med bare rosa og hvite kuler. Det er meg! Ser dere ikke hvor sophie elise det ser ut, med bildet av bena mine og det hvite treet forann? Haha! Treet er kjøpt på clas ohlson. Fint, ikke sant? 

Ikke nok med det, jeg hadde også en adventspakke å komme hjem til med masse fint i ♥ 

Men enda finere enn noe som helst juletre, og noen som helst adventspakke var det og endelig få bestevenninne mine på besøk igjen! Amanda og Anne-Sofie har som sagt begge flyttet bort for å studere, men vi holder sammen likevel. Til sommeren blir det Hove (vi har allerede biletter og bosted!), og nå i jula blir det masse kos sammen. De to var på overnatting hos meg, og vi lå og snakket til langt på natt – kanskje litt for lenge, for vi alle måtte tidlig opp i morges og var utrolig trøtte, hehe. Men slik blir det når man ikke har sett hverandre på en god stund. Love you girls! 

Jeg måtte tidlig opp fordi jeg skulle på SpaSpa. Farging og forming av brynene mine sto på planen, de er faktisk veldig fine naturlig nå! Vippeextensions fikk jeg også, jentene på SpaSpa er så flinke og hyggelige. Siden jeg går dit så ofte føler jeg at jeg kjenner flere av dem nå, og vi snakker akkurat som venner om ting som har skjedd siden sist, hva man skal gjøre i helgen osv. Koselig! 

Etter SpaSpa tok jeg meg en tur på brun og blid, som har blitt en slags vane for meg hver gang jeg har vært der. Det passer så fint siden jeg likevel er i byen og uten sminke etter en spa-behandling, hehe! 

Her kan dere se både vippene mine og brynene mine uten sminke. Så fint ser det altså ut nå! Hele meg er forsåvidt uten sminke her, rart hvor mye litt ekstra vipper og bryn kan gjøre. 

Etter solarium har jeg stresset rundt i byen for å hente pakker på posten og kjøpe alkohol til julen. Viktig å være tidlig ute, slik at man får det man vil ha! Og please don’t judge me, nå er jeg snart 19 år (i morgen!) så såklart blir det litt drikking i julen. Men for å være ærlig liker jeg ikke engang alkohol noe særlig, så jeg skal lievel prøve å holde det på ett minimum. Jentene snakket igår om å dra ut hver dag, og jeg tenkte bare “oh, holy macarony”. Eller, “holy f***k” tenkte jeg vel helt ærlig.

Så til pakken jeg hentet på posten! Som dere sikkert har fått med dere er jeg en freak og handler masse møbler og interiør selv om jeg bor hjemme, men det er jo faktisk litt lurt så slipper jeg å kjøpe så mye den dagen jeg flytter ut (helst vil jeg aldri flytte ut, men det er en annen sak). Denne tavlen kjøpte jeg på Ellos HER, jeg har alltid elsket slike! Nå kan folk som er på besøk skrive beskjeder til meg før de drar – det skal faktisk ikke være annet enn obligatorisk, jeg skal ha søte beskjeder på den tavlen! Man skal vel egentlig tegne med kritt, jeg tegnet med rosa eyeliner – det funket like bra! Skal se om jeg får kjøpt noen magneter med bilder av meg og mennesker jeg er glad i, som jeg kan henge opp på den. Kanskje ett fint lite julegavetips, dette her? Eller noe å ønske seg. Den koster bare 299 kr! 

 

Lillesøsteren min vet hva hun får i julegave, og idag mottok jeg pakken hennes i posten. Jeg tenkte å vise dere den her, slik at dere også kan bli litt inspirerte! Hun får et polaroid-kamera, det vil si at bildene skrivers ut fra kameraet med en gang de er tatt. Jeg er så sjalu, jeg hadde egentlig tenkt å ønske meg det også men føler det blir dumt om vi gir hverandre det samme, haha. Det er kjøpt på coolstuff.no og leveringstiden var på 5 dager, så dette rekker man så vidt før jul! Kameraet kan kjøpes HER – papiret som bildene skrives ut på følges ikke med, men man får fårespørsle om å kjøpe det når man legger kameraet i handlekurven. Det var slik jeg gjorde det! Desverre kan jeg ikke vise dere hvordan bilder det tar, det tillhører jo lillesøster og jeg må pakke det inn igjen, haha. . Men jeg hører mye bra om det! 

Vel, nå skal denne bloggkjerringa ta seg av mailen og lese kommentarene deres, før jeg disker opp med pizza og sjokoladekake til jentene som kommer hit om noen få strakser. Forresten, hva er greia med bloggere som omtaler seg selv i tredjeperson? Tenk om jeg hadde skrevet” Nå skal Frk. Isachsen ut på tur, hoho!”. Herregud hadde jeg snakket slik i virkeligheten ville nok vennene mine tro at jeg hadde sniffet kokain.. Skriv som dere er, jenter! Jeg skjønner ikke greia. Men jeg får vel avslutte med “håper denne desemberdagen behandler dere vidunderlig, i neste innlegg skal jeg tipse om en helt fantastisk binders! Woho, hørte jeg ett gledeshyl? 😉 “. NEH. 


Look at my christmas tree! My amazing mom put it up for me while i was in istanbul. White, with pink decorations. And with the picture of my feet in the background, it just screams “sophie elise”; haha!

Well, last night i had my two best girls over for a sleepover, it felt so good to finally be able to talk to them in real life again. I’ve seen them both since they moved, but not together! We are an amazing threesome, haha. Well, we stayed up talking way past our bedtime, so today we are all tired. I went up early to go and get my eyebrows and eyelashes fixed, before i took a powernap while i got my tan on (brun og blid is my favorite place on earth). I also did my shopping for christmas, not gifts this time, but alcohol, haha. Things might get a little crazy now. .

And btw, what’s the deal with bloggers talking about themselfs in third-person? That would be like if i wrote ” Now miss Sophie Elise is going for a walk! Hoho”. Omg, if i talked like that in real life my friends would think that i might be high on a little more than just life. 

36 kommentarer
    1. jeg tror jeg skal kjøpe en sånn tavle som jeg kan ha når jeg skal gå fhs 😀 tror jeg skal gjøre som deg, få venner til å skrive beskjeder og henge opp bilder… haha 🙂 du er så pen! god jul 😀

    2. Så utrolig fint juletre, elsker slike hvite! men et lite tips, ikke ta solarium etter du har tatt vippeextension. Når jeg tok vippeextension fikk jeg beskjed om å ikke ta solarium før 24t hadde gått 🙂 limet må rekke å tørke ordentlig og herde 🙂 så et lite tips bare!

    3. så vakker du er <3
      har også sykt lyst på et polaroid kamera, teenk så deilig, å bare samle alle minnene og henge de opp på veggen med en gang! Du kan jo lage en hel vegg av bare en stor collage! btw, har faktisk snakket med søsteren din før, og leser bloggen hennes fast, dere er begge vidunderlige <3

    4. Hva drikker du når du er ute? Selv så er jeg veldig lei av vodka å synes ikke det smaker så veldig godt. Har drukket litt hvitvin i den siste tiden, men har ikke enda vendt til meg smaken helt.. Har du noen tips? (ikke cider og slikt)

    5. Helt enig med det om tredjeperson-saken. Det er derfor jeg digger deg.
      Du prøver ikke å være annet enn den du er!

    6. Fine bilder!!
      haha du er så utrolig morsom <3 elsker humoren din.
      Kos deg masse med jentene 😀 selv ligger jeg syk med halsbetennelse og drit..
      Loveu!

    7. Herlighet jeg må bare få sakt det men du ser heilt UTROLIG nydelig ut nå!! Du har ikke lenger det store ”duckface” etter du tok ut restylanen og du ser utrolig fin ut:) pleier aldri å kommentere på bloggen men nå syns jeg du fortjente det….. stå på!! du er helt super:o)!

    8. Haha flott innlegg! Liker at du skriver de lengre innleggene med tekst og bilder fra hverdagen, man får et så annerledes innblikk i livet ditt 🙂 Må si humoren din kommer godt frem også, måtte le av nederste setning hehe 😛

    9. kan du ikke legge ut bilder av søsteren din også? kanskje skrive litt om henne, eller la henne skrive et gjesteinnlegg. hadde vert så kult!

    10. åå,kan du skrive liiitt om hvordan bildene blir, om det er god kvalitet,verdt pengene osv? Etter hun har åpnet pakken selvfølgelig 🙂

    11. Så fint juletre! 🙂 Det var helt klart et tre som matcher deg, Sophie! 😀
      Aah, gjennsynsgleden til bestevenner man ikke har sett på lang stund er den beste! 🙂 Håper dere har det kjempebra sammen mens de enda er hjemme, nyt tiden godt <3

    12. Gratulerer med dagen din i morgen! Eller i dag, siden klokka er over 12.. Håper den blir perfekt 🙂 Jeg lurte på om det er lenge til du skal lage innlegget om hvilket butikker du pleier å bestille klær fra? For du har så mye fine klær og jeg trenger en seriøs oppgradering på klesskapet mitt nå!

    13. Hei, hvorfor bruker du egentlig sminke? Du trenger ikke det !
      På bildet nummer 9 så det ut som at du ikke hadde sminke på, vist det er rett. Så trenger du virkelig IKKE sminke, du er like pen med sminke og uten <3

    14. Hei!
      Dette er irrelevant i forhold til dette innlegget, men noe alle egentlig burde se.. Jeg vet at du er imot testing av sminke o.l på dyr, og syns dette var en genial video: http://youtu.be/f4K9iSyj_lk
      Nå vet jeg jo ikke om du har sett den eller ikke, men hvis ikke, gjør det! Tenk om det var vi som var et dyr som brutalt blir testa for kosmetikk!
      Ellers må jeg bare si: stå på Sophie! Du blogger som en Gud, dagens lille høydepunkt!

    15. Ettersom at du ikke har publisert noe innlegg i dag, så skriver jeg det her:
      GRATULERE MED DAGEN, SOPHIE!!!! 😀 DU ER FANTASTISK <3

    16. GRATULERER MED DAGEN VERDENS BESTE BLOGGER OG JENTE!! du er en av de vakkreste jeg vet om, og du er er stort forbilde for meg! Håper du får en kjempe fin dag Sophie <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg