sweet 19

Nå er det offisielt 18. desember, og jeg er 19 år gammel! Gratulerer med dagen til meg selv ♥ I går “feiret jeg litt smått sammen med Anne-Sofie, Amanda og marte. Pizza, sjokoladekake og film er hva vi brukte kvelden på, og bedre kunne det egentlig ikke ha blitt. Nå er det rett i intervju med p3, før jeg skal lunsje med en venninne og ellers vet jeg ikke helt hva dagen bringer. Jeg elsker bursdag, så håper og tror det blir en fin dag! :) 

Fine Amanda min! Genserne jeg har på meg er fra missme.se 

Ja, det er vegetarpizza. 

 

Rart å tenke på at for nøyaktig ett år siden var jeg i oslo og ventet spent på å få ta silikon. Tviler på at noen bursdager framover egentlig kan toppe den dagen der, det var veldig stort for meg (bokstaveldig talt haha).

 

101 kommentarer

Siste innlegg