video av rommet mitt

Nå kjenner jeg litt på angsten her! Jeg skulle egentlig til Trondheim i morgen for å dra på photoshoot og jobbe litt, men jeg har valgt å ikke dra. Grunnen er at jeg har vært på kanten av et stup i flere måneder, nesten ett helt år, og mistet motivasjonen for alt. Ting jeg liker, ting jeg ikke liker, samme kan det være – ingenting har fristet. Jeg har slitt meg selv ut, rett og slett. Hvordan kan man bli sliten av å være blogger, tenker kanskje du? Nei, hvordan kan man bli sliten av å ha ett press på seg hele tiden, ingen som forteller deg hva du skal gjøre for å gjøre jobben din, du må bare finne ut selv. Man må holde seg selv spennende, slik ta andre skal gidde å lese om livet ditt. Trust me, det er ett stress! Til tider har det vært et deilig stress, men det har vært slitsomt å ikke være hjemme mer enn 14 dager i strekk helt siden Mai. Jeg er klar for det livet, men jeg vil ha juleferie på ordentlig nå i desember. Jeg skal kose meg så utrolig mye! ♥

Det har vært tungt å føle at jeg har gjort en halvveis jobb det siste året, både med bloggen, babeadventure og tv2. Men jeg er veldig klar for å starte med blanke ark i 2014, og gjøre mitt beste med alle ting! Setter forresten helt uendelig stor pris på at dere har valgt å følge meg hele denne tiden som dere har gjort, og all støtte dere har gitt meg.

For å lette på humøret kan jeg vise dere en video hjemme hos meg, fra rommet i Harstad! Og om dere vil dra på smilebåndet kan dere høre min latterlig dårlige engelsk. . Sangen er Carina Dahl med we are who we are! Elsker den. Videoen ble filmet i sammenheng med babeadventure, som også er grunnen til at jeg skulle ha vært i trondheim nå. . 

33 kommentarer
    1. Jeg skjønner at du har et press på deg, og du kan ikke gjøre altmulig heller. Godt at du tar deg pauser imellom 🙂
      Veldig fint rom forresten, ha en fin kveld 🙂

    2. Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det. Jeg har presset meg for hardt i veldig mange år og stresset fra plass til plass for å rekke alt. Nå har jeg virkelig møtt veggen. Jeg orker ingenting lenger og blir sliten av alt. Jeg orker ikke lekser, jeg klarer ikke å konsentrere meg på skolen og jeg er for sliten til å øve på prøver. Det eneste jeg vil er å ligge på sofaen eller sove. Det er jo kjedelig i lengden, men jeg orker ikke stort annet. Mitt råd er, ta det med ro i en godt stund til ting bedrer seg. Jeg vet at du liker å reise og være i utlandet, men reis minst mulig en stund så motivasjonen kommer tilbake og du ikke er så sliten mer.

    3. Du husker på alle andre, dyr og mennesker, men du må ta deg tid til å slappe av og ta vare på deg selv også. Det hadde vært utrolig trist om gnisten jeg alltid ser i videoer og bilder av deg, hadde forsvunnet. Ser utrolig opp til deg, du har virkelig fått meg (og mange fler!) til å åpne øynene.

    4. Er du utenfor i forhold til de 3 andre babeadventurejentene? Ser det er lagt ut mange bilder av bare de 3 i forbindelse med BA, og du virker litt utenfor på filmingen..?

    5. Du har statt så på med det du elsker å gjøre, så du fortjener å ta deg en lang, god juleferie!! <3 <3

    6. Engelsken din er faktisk ikke så dårlig. Den er jo ikke super bra, men ikke noe dårligere enn de fleste normenn 🙂

    7. sophie, du må passe på å ikke slite deg ut. Ikke ha for høye forventninger til deg selv, og gjør ting for deg selv, ikke for andre. Verden går ikke under om du slutter å blogge, eller reduserer blogginga litt, det er selvfølgelig trist, men man blir så psykisk sliten av å hele tiden forvente så mye av seg selv. Noen ender opp med ME av å prøve å gjøre alt perfekt! Gjør det du har lyst til, vær litt spontan, og hjelp verden med din vakre sjel. Jeg elsker at du faktisk har en “politisk” mening på bloggen her, som du engasjerer deg i, det er ikke mange som har det, og det er trist. Det gjør meg glad at vi hvertfall har noen som er slik, det gjør at jeg får et håp om at verden kan bli et bedre sted for våre etterkommere. Bare pass på deg selv!

    8. Man kan ikke gi 100% hele tiden , det har jeg også erfart og man lærer liksom ikke det før man har slitt seg selv helt ut og gitt alt for mye og latt det gå utover hvordan man har det med seg selv . Ta vare på deg selv søta !

    9. Selv om du ikke føler at du har gitt 100 % så må jeg bare si at på i hvert fall bloggen, så ser det ut til at du alltid gir 200 %. Du gjør en utrolig god jobb og kommer alltid med spennende innlegg! Du oppdaterer ofte, tar alltid fine bilder og tar ingenting for gitt. Du tar vare på leserne dine og gjør en god innsats i alt du gjør. Du har mange hjertesaker og gjør virkelig en forandring her i verden.
      Du tenker også på alle andre hele tiden, og det virker som det er mye som går foran deg selv. Det er kjempe bra det, men husk å ta vare på deg selv også 🙂
      Du er et utrolig godt menneske og jeg synes at du fortjener å høre det, for det er virkelig sant! 🙂

    10. Kjære Sophie Elise. Jeg skjønner godt at du har det så tungt, for jeg vet hvilket press det kan være å måtte holde leserene interesserte hele tiden. Men du gjør en fantastisk jobb, og jeg elsker å følge bloggen din. Stå på, det kommer nok til å ordne seg for deg også! Ha en flott jul 🙂
      mvh
      Din Tore

    11. Du er så utrolig vakker, Sophie. Så den videoen din der du fortalte at du ikke fikk sove om nettene pga tankene av kommentarene, men du må bare blåse i de kommentarene, selv om det ikke er lett, men det er lettere når det er misunnelige jenter bak tastaturet som ikke er fornøyd med seg selv og skal hakke på de som er bedre enn dem, det er ikke vanskelig å skjønne at det er jenter. Hvorfor skal de hakke på ei vakker jente? Det sier vel seg selv. Skjønner virkelig hvordan du har hatt det, og det er vondt å lese det. De kommentarene må du bare overse altså, for du er ei utrolig vakker jente, og du er bare heldig. Du har helt sikkert en kjæreste som elsker deg høyere enn alt annet, du har masse lykke du, innerst inne. Du virker som et utrolig godt menneske, og du valgte jo å ikke kle av deg pga du ville ikke blitt sett ned på av leserne dine, og det er faktisk ganske godt tenkt av deg, og folk burde skjønne at du faktisk tenker på oss lesere også, du er et kjempe godt menneske, det skal du ha.
      Nei det finnes ingen ord som beskriver hvor herlig du virker! Om folk hadde kjent deg så hadde dem ikke trengt å hakka på deg av sjalusi og misunnelse, det hadde hvert bedre om de hadde fokusert på hvor mye du deler med oss, du burde aldri slutte å blogge, du er så utrolig flink, og ikke minst den beste bloggen, du deler så mye, du er utrolig pen, virker som du har en utrolig vakker personlighet!! Smiler bare av videoene du legger ut!

    12. Kjære, vakre deg! Jeg syns du er veldig flink med jobben din jeg! Du holder bloggen spennende, og du har vært utrooooooolig flink å oppdatere bloggen din i det siste! Ikke slit deg ut<3 Ta deg noen ordentlige pauser når du trenger det, vi kan overleve vi! 🙂
      Du er god! Ikke stress med å tenke på hva alle andre syns, gjør det som gjør deg lykkelig, for det fortjener du! 🙂

    13. Hei Sophie 🙂 Jeg abbonerte på BabeAdventure for en stund siden, og det sto klart og tydlig at det kostet 200,- for 6 måneder. Telefonregningen min kom på 600,- Jeg har sendt mail til BabeAdventure to ganger, men aldri fått noe svar. Vil jo gjerne ha tilbake de 400,- jeg ikke har sagt ja til å betale. Om du kunne sagt ifra til dem og bedt dem svare på mailen min hadde det vært flott! Mailen min er [email protected]. Takk på forhånd!

    14. Hei! Jeg sendte deg en mail om den vinterjakka du skulle gi bort.. Jeg lurer på om du har lest den mailen? Den var fra Kristine… 😊

    15. Sophie, slapp av! Ingen forventer noe mer enn det du selv gjør. Ikke sant? Til syvende og sist er det ingenting som kommer før helsa. Ikke bloggfølgerne dine heller. Du er så flink og inspirerende at du kunne tatt deg 6 måneders fri hvis det var opp til meg. Ikke føl at du må være spennende, fin nok, interessant nok osv. for det at du er deg selv er mer enn bra nok. Sophie er bra – mer enn bra. Jeg har fulgt bloggen din i over et år nå, og jeg vet at jeg kommer til å lese den i lang tid.
      Jeg husker fortsatt videoblogger fra du var 16 år, for det har jeg sett 🙂 Du er fin og bra, slapp av!
      Håper du får en fin helg i morgen, og at du tar det med ro. Ikke la tankene ta overhånd. Plei deg selv!
      Stå på <3

    16. Sophie du er fantastisk! tvil ikke et sekund på det. Du skriver utrolig bra og har gjort og gjør en utrolig bra jobb med bloggen din, blir aldri kjedelig å lese. Har lest bloggen din i ca. 3 år, ikke vært kjedelig en ensete gang.
      Stå på!

    17. Jeg har sett videoen din om at du er i mot mobbing, og jeg ville bare si at du er virkelig et vakkert menneske, både inni og utenpå. Du virker så god og snill Sophie, stå på videre, klem fra en trofast leser

    18. Åååhh, du er så utrolig nydelig! Du er et stort forbilde som jeg og veldig mange andre ser opp til!
      Skulle så ønske at jeg var noen år eldre og bodde i nord-Norge! Du virker som en så herlig person å vere med og du bryr deg masse om andre:)
      Stå på Sophie, du er herlig <3

    19. Stå på Sophie! Du er en super blogger. Synd du ikke kommer til Trondheim,men skjønner veldig godt, ta godt vare på deg selv. *trønderklem*

    20. Gi deg, er ingenting galt med engelsken din. ^^ Abonnerer ikke så fikk ikke sett alt, men engelsken har kommet seg veldig mye fra den første babe-episoden jeg så der du prata engelsk! 🙂 (du hadde på deg sånn lyserosa kjole om jeg husker rett)

    21. Hei! Har lest bloggen din en veldig lang stund og vet at du hvertfall før var en veldig stor miley cyrus fan? hva syntes du om den nye miley? syntes du forandringen er bra eller dårlig og isåfall hvorfor?

    22. Til “:)” over her: Du trenger ikke bla så veldig langt ned før hun nettopp har skrevet et innlegg om hva hum syns!

    23. Du er helt nydelig Sophie, synes du gjør en utrolig bra jobb med både bloggen, Babe Adventure og photoshoots. Du er jo blitt en litt stor person så skjønner at du har et veldig stort press på deg. Men det ordner seg alltid for snille jenter. <3 Du er en helt nydelig jente, med ett fantastisk stort hjerte! Jeg ønsker deg alt godt her i verden! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg