tatovere øyenbryn

Jeg fant disse bildene på en svensk blogg, og har dere tenkt over hvor mye det stemmer? Det er ett “ideal-bryn” som alle prøver å oppnå, og resten ser egentlig ikke bra ut. Mine “drømmebryn” tror jeg tilhører Eva Longoria eller Kim Kardashain! Begge er en annen “rase” enn meg, og jeg har nok ikke anlegg til å få slike fine bryn. Derfor spør jeg nå dere, har noen av dere tatovert øyenbryn før, og er dere fornøyde? Jeg har tenkt på det lenge, men er så usikker! Så jeg vil gjerne høre alt dere vet om saken, før jeg bestemmer meg. Dere er veldig gode å ha når man skal ha råd ♥

Jeg har helt greie bryn nå, eneste problemet må være helt innerst mot nesa, brynene mine er ganske “korte”. Det vil jeg gjerne ha fikset på! 

Bildene fant jeg på isabelles.nu ! 

173 kommentarer
    1. jeg er skandinavisk selv, så har ganske lyse og tynne bryn naturlig. jeg har tattoovert dem nylig og er super fornøyd! det var ganske dyrt, men absolutt verdt det. og ikke vondt i det hele tatt i forhold til hva jeg hadde forestilt meg! jeg syns det er en super ide av deg, og støtter deg fullt på det! du sparer deg for sååå mye tid ved å slippe fikse bryna hver dag

    2. Det jeg ville startet med er å prøve et øyevippe serum du bruker for å få lengre vipper, dette skal du kunne bruke på brynene dine også. La de vokse og heller gå til et spa å farge og vokse dem! Er i hvertfall vert et forsøk! Dumt å tatovere dem i så ung alder!

    3. Jeg syns du har kjempefine bryn!
      Har selv lyst til å tatovere mine når jeg kan, men ikke i en annen form, bare for å fylle dem inn:)

    4. Hei 🙂
      Jeg tatoverte mine bryn i sommer, og er storfornøyd! Eneste som du trenger å tenke på i ettertid er at hårene må uansett farges for at det ikke skal se rart ut om man har lyse hår. Brynene vil også bli rødlige etter en periode og da må man etterfylle. Dette er viktig å tenke på, og at du tenker at det er greit for deg at dette skjer… Det er også ganske vondt å gjøre det. Er virkelig fornøyd med mine ihvertfall. Elsker å våkna opp med perfekte bryn 🙂 anbefales!

    5. Ikke gjør det! Jeg tror du vil angre. Man skifter meninger heler tiden! Og vær naturlig i fjeset det er penest, så kan du heller tatovere andre plasser på kroppen 🙂

    6. Ikke gjør det. det ser så ufattelig kunstig og rart ut! vet også om mange som sliter med svette(!!) på og under øyebrynene etter dette. litt kjedelig med dråper over øynene 😛

    7. Hei Sofie! Jeg har tattovert bryn i Bodø på 7.himmel, og er kjempefornøyd! Jeg har så klart beholdt de brynene jeg har, men fylt inn og fått de litt mer markert. Har hatt 2 påfyll over to og et halvt år. Her har du noen bilder:
      Rett etter påfyll: http://distilleryimage9.s3.amazonaws.com/1e5d7ac06b9f11e2a1c022000a1fb718_7.jpg
      (her ser man også teknikken, ser ut som hårstrå)
      Andre bilder som det vises greit på:
      https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/943239_10151432969423295_59103348_n.jpg
      https://scontent-b-mxp.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/68209_10151567979598295_174435388_n.jpg

    8. Har selv tattovert bryn, og er svært fornøyd med det. Gjore det når jeg var 14, å nå er jeg 16. Det er svært lettvint og du kan alltid være sikker på at det ser pent ut osv. Jeg vil apselutt anbefale det 😉 dessuten hvis du skal det, vil jeg anbefale en dame i Bodø som jobber spessielt med permanent make up! Hun gjor det på meg og jeg er sykt fornøyd. Hun tegner ikke bare en strek men hun tattoverer 3D som gjør at det blir mye penere og ser mer naturlig ut. Tror hun het Ingvild eller noe sånt 🙂

    9. min mor gjorde dette for noen år siden. hun fikk veldig fin form og det gikk i ett med selve brynet hennes. nå er det halvveis borte, men fortsatt litt igjen. så jeg anbefaler deg å ta det hvis du ønsker å ha øyenbryn som du ikke må fikse noe på hver morgen, eller fikse når det evt. sminken er smittet over rundt selve brynet.

    10. jeg vil si nei, for når du er 40 årene er det ikke pent, samtidig som naturlige øyenbryn er veldig mye penere! ha de du har, de er pene nok, de passer din ansiktform helt perfekt 🙂

    11. Hei! 🙂 Ja, jeg tatoverte mine første gang i sommer og har hatt en refil allerede, mangler en så skal de holde i 3 år! 🙂 Jeg er SUPER fornøyd! Tatoverte de i Oslo hos Solpmu. Solpmu er det studioet som blir brukt av flest kjendiser, feks Lena Alexandra.
      Servicen var kjempe bra, og damene var utrolig hyggelige, flinke og ikke minst nøye.
      Første gangen du er der får du se former med litt forskjellig form og si hva du ønsker. De ser utifra ansiktet ditt når det både gjelder form og farge.
      Som sagt, jeg er SUPER fornøyd. Før brukte jeg kjempe lang tid på å tegne de på hver morgen, og jeg har veldig lite hår på øyenbrynene, så det tok evig lang tid, og ble nesten aldri bra.
      Etter at jeg tatoverte de har jeg brukt så mye mindre tid, øyenbrynene passer kjempe fint til ansiktet mitt og ser utrolig bra ut! Jeg anbefaler det på det sterkeste. Koster 5000, med 2 refil inkludert i prisen!

    12. Jeg har tattovert brynene mine og er kjempefornøyd! Jeg tattoverte de fordi jeg har så bleke og smale bryn fra før og syns det var veldig stress med å tegne opp bryn hver morgen. Alt er så utrolig mye lettere med tattoverte bryn, for da kan du stå opp om morgenen og allikevel føle deg fresh! 🙂 Veldig deilig å kunne slippe 5 minutter med småpirking på brynene hver eneste morgen 🙂 Anbefaler det virkelig. Eneste minusen er at det gjør mye vondere enn vanlig tattovering (jeg var nesten på gråten, men det er fordi jeg har veldig tynn hud i annsiktet) og man må fylle på vartfall en gang i året 😉 Lykke til 🙂

    13. Tatovere bryn er fint men det er finest om du har dine egne bryn “over” sånn at du ikke shaver bryna. Så tattoveringa er der for å på en måte fylle inn istede for å erstatte 🙂 du hadde nok kledd det

    14. Tanta mi har gjort dt å ho e fra russland, men æ syns ikke det e spess fint førdi de blir grå tilslutt å du tattovere jo blekk i ansikte å det går jo ikke bort å det e jo litt dumt fordi kanskje du vil endre de

    15. Både moren min og søsteren min har tatovert brynene. Resultatet blir helt utrolig bra! Fargen går litt ut etter hvert, men da er det bare å la hårene vokse der du har tatovert. Da ser det ihvertfall mye mer naturlig ut.
      Har selv tenkt til å gjøre det når jeg fyller 18 🙂

    16. Ei vennine av meg tatoverte på seg øyenbryn. I begynnelsen var hun kjempe fornøyd, men så og si alle tatoveringer blir ca grønne når de blir gamle, noe hennes ble. Så hun måtte ta laser å ta bort. Jeg har selv vurdert det, så jeg har spurt han som bruker å tatovere meg om hva han synes, å han sier att der er ikke det lureste du gjør, der er jo i ansiktet, og vil du forandre på de da så går det jo ikke.

    17. Jeg har tatovert brynene og jeg er kjempe fornøyd!! Jeg pleier og tegne over dem får at de skal se mer fine ut men de er kjempe fine uansett.. Det er deilig og måtte slippe og stresse med å tegne bryna hver fuckings dag så det er sykt chill med tatoverte øyebryn 😉 Anbefales <3

    18. syntes kanskje at du ikke burde gjøre det, i tilfelle det ikek blir så bra så må du ha det i ansiktet resten av livet. ellor om du vil endre på dem…
      jeg sier du burde vente, eller så kan du bruke serum som gjør hårene lengre

    19. Eva Longiria er latino og de har ofte mye hår -vi her i Nord er litt mindre hårete -ikkje så logisk siden det er kaldere her ?
      Anyway du kan heller vokse ut hårene dine med serum elelr castorolje og få dem laet med threading. Du er ofte i Oslo og der er etpar studioer som er geniale på å få bryn lekre når de ikkje egentlig er det i utgangspunktet,men du må spare så hun kan forme de.
      Tatovering kan du angre på senere og noen farger fader………

    20. Oi, her var det mange som trodde at bryntattoo er permanent! Nei, det er det ikke,, ansiktscellene fornyer seg raskt, og det forsvinner ekstra raskt hos unge personer. Første gang ble det som var inntattovert borte hos meg etter ett år. Var dog veldig lite første gangen, og fylte inn for andre gang i april. Det sitter bedre nå, og det ser helt ekte og fint ut. Det skulle uanssett vært bryn der om det ikke var overnappet, så det fins ikke despor unaturlig!

    21. personlig synes jeg at det er litt teit å ha “ideal brynene”, eller hva jeg skal si. Misforstå meg rett, men jeg synes ikke det er så “bra” at alle skal ha “like” bryn. Jeg synes man skal velge selv hvordan form man skal ha, uten at det blir sett på som “galt”.
      Jeg synes heller ikke du burde tatovere brynene dine, i tilfølge du angrer, eller at de brynene du tatoverer ikke passer til ansiktet ditt (formen). Man forandrer seg jo.
      Men det er jo etter smak og behag, og så håper jeg du blir fornøyd med valget ditt. 🙂

    22. man blir sikkert superfornøyd med det, kjenner noen som har gjort det! MEN da MÅ du huske at da har du samme brynfargen i flere år assa! Uansett hårfarge, da er det ikke bare å bytte til ett hakk mørkere eller lysere, sånn som du kan med brynpennen! 🙂 Synes d u har superfine bryn forresten!

    23. Har hørt at ansiktstatovering ikke sitter permanent som en vanlig tatovering. Den vil blekne etter 3-5 år, noe som er veldig bra med tanke på at man kanskje vil ha brynene formet annerledes i senere tid! Dette bestemmer du selv, blir nok bra, men snakk ordentlig med personen som skal utføre dette før du gjør det.

    24. Ikke gjør det. Det er så stygt! Mye penere med naturlig, du kommer til å angre. Du må barbere bort hårene som er utenfor, og da får du hard hårvekst som aldri kommer til å bli fin igjen. Du er mye penere som du er, det skal jeg låve deg!

    25. vennina mi har tatoverte øyenbryn, og hun er superfornøyd. tatoverte øyenbryn varer heller ikke resten av livet, sånn som en vanlig tatovering. go for it!

    26. Mamma har gjort det og det kler henne skikkelig. Hun slipper det daglige med tegning av bryn og napping. Det gjorde heller ikke noe vondt etter hennes meninh

    27. Du burde forhøre deg litt om hvordan brynene blir når du tar såpass mye solarium. Er fort at brynene falmer, og blit litt rødlige. Om du finner ut at du vil gjøre det, anbefaler jeg deg å gjøre det hos Sol pmu en gang du er i Oslo. Du kan sjekke bloggen hennes http://www.sols.blogg.no 🙂

    28. Du kan jo heller ta permanent make-up på brynene ? Det vil forsvinne etter noen år om jeg ikke tar helt feil.. + at det er billig! 4000 her i Namsos.

    29. Jeg har tenkt på det selv også, men vil prøve vippe og bryn-serum for å få mine egne hår til å vokse og at hårene mine skal gro tetter og bli mere fyldig 🙂 men det er utrolig vanskelig også, siden man allerhels vil slippe å få noen hår under der man tegner opp øyenbrynet sitt (slik sol jeg gjør forsi mine hår vokser ikke så tett og bryna er veldig lyse, ingen farge setter seg på de!) men forreten; når kommer serien du er med i på bliss? 😘

    30. Hei, om jeg hadde vært deg, så hadde jeg ikke gjort det, tek når du bir gammel, for teit blir ikke det.. men det er ikke for og være slem/frekk på noen som helst måte.. jeg synnes selv naturlige bryn er fine.. Noen jeg skjenner angrer , fordi hun tenkte ikke at når hun blir gammel kan det se litt rart ut.. men det er fint.. men det kan jo bli veldig rart når du blir gammel. men du bestmer selv 🙂 min mening… ps JEG ELSKER BLOGGEN DIN UTROLIG MYE <3

    31. Jeg hadde ødelagt brynene mine, de var alt for tynne og hadde nesten ikke form. Så jeg bestemte meg for å spare, så jeg sparte i 4 måneder, og vokset dem hos en hudpleier 🙂 da jeg vokset de hadde jeg sinnsykt stygge øyenbryn og vennene mine skjønte ikke hvordan jeg klarte å gå sånn, haha. Men man får ikke pene bryn “gratis” og nå har jeg de brynene jeg alltid har ønsket meg 🙂 kjempe fornøyd

    32. hahaha hva er greia det er bare ansiktshår (har forresten slike bryn som i midten på det nederste bildet, jeg har visst feil øyebryn :((( )

    33. Mamma har gjort det og det ble drit bra hun gjorde det for noen uker siden i Oslo og nå ser man ikke at det er tatovert på det ser ut som øyenbrynene hennes er liksom “ekte”

    34. Har tatt permanent makeup på øyenbrynene, er nesten det samme som tatovering, men fargen blir lysere med årene, så da går man å får refill så fargen holder seg, hvert år. Jeg er kjempefornøyd, og det ser veldig naturlig ut 🙂 Anbefales!!

    35. Sophie! Jeg skriver ønskeliste, og hårrullene som du brukte må være på den.. Kunne du ikke hørt med kusina di hva de heter/hvor man kan kjøpe/bestille dem fra? Hadde vært supert! Får aldr til å krølle håret mitt ettersom det er så langt og tykt, og hvis jeg gjør det er krøllene borte på en time. Brukte hun noe spray i tillegg? Angående øyenbryn, ta en titt på dette! : http://www.coverbrands.no/sminke/oyne/oyenbryn/the-brow-buddy-kit
      Klem

    36. ÅÅ, er så glad du tar dette opp, har så SYKT lyst å gjøre det selv, har heelt lyse bryn, må tegne de hver dage ellers ser det ut som eg ikke har bryn… men er jo et stort valg og ta, så jeg får lese gjennom kommentarene dine, så blir valget lettere :-DD

    37. Jeg har tatovert å kunne ikke hvert mer fornøyd! Anbefaler det absolutt om du er lei av å tegne de opp og bare ønsker at de skal se perfekte ut døgne rundt:) finnes ikke vondt og pengene er absolutt verdt det:) jeg tatovere i Drammen hos regnbuen helse og naturterapi. Jeg har tatt kosemetisk makeup tatovering på brenner som varer i 6-12 år. Var usikker en stund jeg også, men når jeg dro på konsultasjon å tegnet opp og valgte farge, visste jeg at dette var riktig valg. Nå bruker jeg halvparten av tiden på badet om morningene:) håper dette var til noe hjelp 🙂

    38. Hei, Eg har tatovert øyenbryna og er veldig fornøgd 🙂 Første ho gjorde før vi skulle begynne var og tegne på med penn slik ho skulle tatovere, slik at eg kunne sjå korleis det kom til å sjå ut 🙂 Eg gjorde det i Slovakia, og der kosta det 800kr, rekna med det kosta meir her 😉 Men er som sagt veldig fornøgd !

    39. Ikke tatover øyenbrynene er du snill, det ser ikke bra ut! Jeg selv slet mye med blonde, tynne, korte og flate bryn, Etter årevis med øvelse av å tegne dem på med eyeliner og nappet dem fikk jeg ganske sånne Megan Fox øyenbryn. Veldig fornøyd med dem nå! Øvelse gjør mester, ikke tatover dem på pls.

    40. Ta lakserolje på de hver kveld så lenge du kan! Det høres ikke bra ut men det hjelper ! En venn av meg hadde bare en strek på Bryna før, etter han brukte det hver kveld i 3 måneder hat han fått såååå fine bryn herregud, sånn ordentlig tykke bryn!

    41. Vis du ikke har så mye hår i øyenbrynene, kan det se rart ut å tatovere. Da ser det liksom ganse unaturlig ut. Du bør forresten prøve litt forskjellige øyenbrynsfasonger, bare med øyenbryns-blyant. Så du er helt sikker på hvordan du vil ha brynene tatovert. Da snakker jeg ikke om de stygge på bildene i innlegget, men du fårstår nok hva jeg mener. Kan jo hende at du ser fin ut med “Eva Longoria”-bryn..Jeg personlig ville aldri gjort det. Jeg nøyer meg med øyenbrynsblyant. Hva skal man med tatovering hvis man har det?! Ja, man slipper å tegne brynene hver morgen. men det er bedre å bruke 2-3 minutter på å tegne de på enn å tatovere, og kanskje angre for resten av livet.. Bare tenk på de som har tatt laser for å få bort øyenbrynene, også kan du jo google og se hvor “nydelig” det ble etterpå! Its your choise, men jeg bare gir deg noen “kriterier” (hvis man kan si det sånn) som du kan tenke på før du går inn på tattostudioet. Good luck!

    42. ei venninne av meg tattoverte brynene sine i sommer. da tattovøren hadde tegnet formen på henne var hun kjempefornøyd, men da tattovøren var ferdig med å tattovere ble formen helt annerledes enn det som var tenkt. i tillegg hadde tattovøren brukt hårstråteknikk, men resultatet ble ikke fint + at fargen ble altfor rød i forhold til det som er normalt. venninna mi ble så misfornøyd med brynene, så da kjørte vi til sandvika for at hun skulle fjerne de med laser, kun 5 dager etter at hun hadde tattovert brynene sine! om du er en perfeksjonist på brynene dine slik venninna mi er vil jeg anbefale deg å ikke tattovere på deg bryn! er ikke sikkert resultatet blir 100% slik du ønsker.. om du ender opp med å tattovere brynene dine så sjekk ut tidligere arbeid tattovøren din har gjort!

    43. Hadde ikke tatovert dem iogmed at du kanskje en dag vil ha en annen form osv. Då blir det jo litt kjipt. Hvorfor ikke gjøre slik andrea badendyck gjorde ? Er ikke det noe lignende, bare det forvinner etter en stund ?

    44. Hei kjære Sophie Elise! Jeg er 16 år og tatoverte mine bryn i en alder av 15. Jeg hadde litt mindre hår på det ene øyenbrynet og tattoverte derfor med metoden som heter “hårpåtegning” som vil si at det blir naturlig tegnt på ekstra hår på øyenbrynene for å få dem like. Jeg er kjempe fornøyd og brynene mine ser like ut.. og jeg elsker følelsen av og våkne opp me flotte bryn. 😀
      anbefaler virkelig! brynene mine er tatovert på samme måte som “yes” – brynene, bare med en litt mer naturlig “knekk” i brynet! 😀

    45. Mamman min har tattovert augenbryna for noen par år tilbake. Dei har blitt litt missfarga, men dei er veldig fine og ser ikkje ut som en tattovering:) Det er jo selvølgelig litt riski å ta tattovering i fjeset, men om det er en proff som tattoverer så går det sikkert bra!

    46. Jeg syns det å tatovere bryn(med pmu selvfølgelig), kan være et fint alternativ hvis man ikke er fornøyd med brynene sine. For det om syns jeg ikke du burde fjerne dine naturlige øyenbryn, for å endre formen totalt på dem, men heller fylle de litt inn for å få de mer fyldige. Selvfølgelig kan du jo også lage brynene tjukkere, et større/lavere bue elns. PMU går jo bort av seg selv etter en stund så det er jo ikke noe som vil være på for alltid. Og de som gjør det er nok erfaren og kommer med gode tips hvis du spør dem om hjelp. Det gjør nok litt ondt, kommer helt an på person. 🙂

    47. De som jobber der hjelper deg med å få en form som passer til ditt fjes og akkuratt sann du selv vil ha de! Du kan velge mellom hårpåtegning eller skyggelegging, hårpåtegning gjør at de ser mer naturlige ut. Jeg har skyggelegging og elsker det! Du slipper å tenke på å fikse brynene før du går ut døren og DET er ikke noe man angrer på!;)

    48. Jeg er utdannet hudpleier og kan derfor en god del om bryn og ulike brynformer. Den naturlige hårveksten man har på brynene, og den naturlige formen man har, er faktisk tilpasset ansiktet til punkt og prikke for å få symmetri og for at det skal se naturlig ut og passe med resten av ansiktet (formen på øynene, leppene osv). Det høres kanskje rart ut, men det er faktisk ganske utrolig hvordan “kroppen” er laget på den måten også. Man må selvsagt nappe de hårene som vokser i hytt og pine, men den naturlige formen man har vokser faktisk til for en grunn. Jeg personlig vil ikke anbefale deg å tatovere de da det fort kan se ganske unaturlig ut, men heller eventuelt gå jevnlig til en hudpleier som kan farge og forme de slik at de blir riktig i forhold til fasongen i ansiktet ditt. Håper dette hjalp litt, men selvsagt så er det jo i bunn og grunn din egen avgjørelse, det viktigste er å føle seg vel 🙂

    49. Jeg har tatovert mine og er super foryd UTEN sminke, men må tegne allikevel om jeg tar på foundation. Mamma har også tatovert i en lysere nyanse og de har dessverre blitt oransje. Jeg har selv den mørkeste fargen og valgte å fylle helt igjen, i stedet for disse strekene som skal fremstå som naturlige hår.
      Jeg hadde ikke gjort det igjen.. Tror jeg!

    50. Jeg har også tatovert øyenbryn. Er ganske fornøyd faktisk. Men ulempen kan jo være at du faktisk ikke kan fikse med annen form. Men om du er sikker på at det er akkurat “sånn” du vil ha dem så er det bare å kjøre på. Det varer jo ikke sånn kjempee lenge heller, etter tre år starter det å gå bort.

    51. Har absolutt IKKE øyebryn, dette er ikke tull har mørkt hår på hodet, men øyebrynene er med få hår, og farging som ikke setter seg. Jeg har nettopp tatovert øyebryn, fikk det i 16 årsgave, og ble selvfølgelig KJEMPE fornøyd, bedre gave kunne jeg ikke fått altså! men jeg er veldig fornøyd med formen, og at jeg faktisk har øyebryn når sminken blir tatt av, og i sommer kan jeg bare kose meg uten å tenke på dette. Har bare hatt det i litt under en måned, men kan si hittil at jeg er ganske fornøyd, er sånn at man tar to runder med tatovering på en mnd. Har gjort dette, men resultatet ble altfor lyst etter min smak, så ender opp med at jeg må tegne på morgenen uansett.. Men hun som gjør dette, sier at hu skal ta en runde til med en mørkere farge, og da blir jeg nok 100%fornøyd. Du tar først en runde med tatovering, så får du bedøvelse og så fortsetter tatoveringen (må tatovere først slik att huden åpner seg og bedøvelsen funker bedre) Gjør ikke sånn veldig vondt, men skal sies etterhvert når hun har holdt på en stund! Men husk dette, fargen er mye mørkere med en gang hun tatoverer, enn en uke etterpå. Ble selvfølgelig kjmpe fornøyd med fargen rett etter tatoveringen, men fant jo ut at fargen sakte men sikkert ikke var slik likevel.. Får jo en skorpe som detter av. Er dette jeg skal fikse på MÅ ha en mørkere farge! Men lykke til, håper du finner ut av det, Hilsen fast leser 🙂

    52. Jeg tattoverte øynebrynene mine for en måneds tid siden, og jeg er kjempe fornøyd!! Det eneste som jeg kanskje syntes er litt minus er at jeg har heldekkende farge, noe som vil si at bryna mine er tattovert sånn som jeg til vanlig tegna de, så man kan jo klart og tydelig se at det bryna er tattoverte. Jeg syntes personlig at brynene blir finere når man tattoverer små hårstrå inni bryna. MEN når det er sagt så er jeg kjempe fornøyd uansett!! Jeg skal tilbake å fylle i morgen, for dette er noe man må gjøre. Så jeg regner meg at jeg bare blir enda mer fornlyd med det da.Det er utrolig deilig å våkne om morgenen å slippe å tenke på de dumme bryna som må være fine, er ikke bare bare å sitte og tegne to streker når man er stuptrøtt om morgenen. Men det er som jeg ser noen andre også skriver her, at man nesten må tegne litt over uansett med mindre du er superflink til å ikke ta foundation over bryna

    53. Om jeg husker rett så skrev du at du ble glad da Miley Cyrus hadde delt filmen Blackfish på twitter? Den filmen har gjort stort inntrykk på meg, i likhet med deg. Jeg har anbefalt den til vennene mine, og ville bare tipse deg om enda en kjendis som har spredt budskapet. Shay Mitchell fra Pretty Little Liars delte nettopp dette bilde på instagram. http://instagram.com/p/hNtZdXwr5G/
      Tenkte bare det var noe som ville glede deg 🙂
      Du har en veldig fin blogg og jeg har stor respekt for det du står for!

    54. du bør heller bare spare brynene dine, du har en alt for synlig og hard “knekk” noe som gjør det veldig tilgjort og unaturlig.

    55. Anbefaler heller at du tar ” Permanent makeup” behandling! Det er en behandling som utføres omtrent på samme måte som tatovering, men at det varer i 3 til 5 år når behandlingen er ferdig! Jeg har selv tatt permanent makeup, grunnet NULL øyenbryn. Min behandling er enda ikke ferdig (tar dårlig i mot blekk). Så i mellomtiden tegner jeg over de, da jeg selv tegner over de, blir de ikke perfekte. Men så langt som min behandling har kommet, er jeg stor fornøyd!

    56. Det å tatovere øyenbrynene vill jeg ikke ha gjort! Kanskje du blir fornøy nå, men tenkt om 10 år…..kanskje du er misfornøyd med de da? Da kan du ikke gjøre noen endring for de er tatovert inn! Syns brunere dine er kjempe pene, har selv litt korte øyenbryn, men det fikser jeg med øyenbrynssminke!
      Før du tatovere inn øyenbrynene dine bør du tenke deg godt om! Ikke sikker at de øyenbrynene du ønsker deg nå er de du ønsker deg når du er 60:) mye bedre og kunne skifte litt på formen som det passer seg! Som sakt øyenbrynene dine er kjempefine!!! <3

    57. Husk nå at den formen du har på øyenbrynene dine nå, er den formen som passer ansiktet ditt best fordi den er liksom tilpasset ansiktet ditt, så om du skal begynne å tegne/tatovere bryn med annen fasong så er det stor sjanse for at det ikke vil passe til ansiktsformen og øyenbrynsbena dine, noe som kan se veldig unaturlig ut 🙂

    58. Søstra mi gjorde det ganske nylig. Det ser helt naturlig ut og ble kjempefint. Det som linea skrev stemmer ikke. Tattovøren vet hva som passer ansiktet ditt best. Hun kunne velge mellom to nyanser og betalte 5000kr. Og hun må ned en gang i i året for å fylle på. Da betaler du 1000kr. Men det gjorde visst veldig vondt.

    59. Tatoverte øyenbryn er kjempefint 🙂 Var i tankeboksen tidligere i år og bestemte meg for å gjøre det. Har overhodet ikke angra. Jeg var på Headhunted i Tromsø, hvor make-upartisten Elisabeth er. Hun er kjempeflink og jeg anbefaler henne på det sterkeste, Jeg betalte 4500 og ingenting for etterfyll…Jeg har vært bort i andre ting som var vondere enn dette…

    60. Har tenkt litt på det selv, men ettersom jeg er naturlig blond ville det sett rart ut med så mørke bryn på meg. I tillegg kan de får en ganske rar farge etterhvert når fargen falmer. Hadde vært utrolig greit og sluppet og sett ut som en kreftpasient uten sminke da…tungvindt å tegne dem hver eneste morgen. Heldigvis varer bare tatoverte øyebryn i noen år, så man slipper å tenke på at det blir stygt når man er gammel osv.
      Så til dere som sier at “det ikke er fint når du er 40”; tatoverte bryn varer ikke så lenge. Sjekk litt opp i faktaene muligens før dere kommenterer noe dere tror dere har peiling på.

    61. Tror ikke det er noe problem å ta en slik tattoo, du kan tross alt ta en som går bort etter så så lang tid. Høres også veeeldig deilig ut å slippe å tegne de hver dag 🙂

    62. Anbefaler det på det sterkeste. øyenbryns hårene mine var kjempe tynne, som ende i att jeg måtte tegne dem hver eneste dag og passe på att de var like på hver side. jeg bestemte meg derfor for å tattovere øyenbrynene i fjor, jeg ble super fornøyd! 🙂 men det er lurt å sjekke at de som skal gjøre det er proffesjonelle. og lese mye om de.
      Ett tips: se på før og etter bilder der tattoveringen på øyenbrynene er grodd.
      etter at jeg tattoverte øyenbrynene ble det en helt ny hverdag for meg 🙂 smerten på tattoveringen er litt vondere enn vanlig tattovering, men du får bedøvelse krem, noe som hjelper veldig .
      Anbefaler det på det sterkeste!! 😀

    63. Hei!
      Jeg har tattovert brynene mine hos sol pmu i oslo. Er suuper fornøyd og har ikke angret et sekund. Så ei kommentere at brynene blir rødlige etterhvert, dette skjer IKKE med fargene sol pmu bruker 🙂 Brynene er like fine, bare at fargen reduseres etterhvert. Fikk endelig en fin fasong på mine, samt “hale” som jeg ikke har hatt siden brynene er så “korte”. Og det ser veldig naturlig ut, så er kjempe glad for at jeg gjorde det 😉

    64. Jeg anbefaler heller å gå hos en skjønnhetssalong/frisør/hudpleier og få de til å farge og forme brynene! Jeg ble super fornøyd! Jeg har så lyse øyenbrynshår at de ikke vises uten farge, og etter jeg farget og formet de hos hudpleieren slapp jeg å gjøre noe øyenbrynene hver morgen! Man må jo selvfølgelig gå og fylle på de, men det er ikke så dyrt. 🙂

    65. Jeg har essensiell tremor, en kronisk nevrologisk sykdom, som gjør at jeg skjelver – så øyenbrynene mine ser ut som et mess til tider. Har selv vurdert å tatovere øyenbrynene mine da jeg vet om flere som er veldig fornøyde, og minimale “tabber”. Ville gått for det 🙂 å bli 18 blir himmelsk!

    66. Jeg er jo gutt så ville jo tatt seg ut med og tattovere øyenbryn. Men mange av veninnene til min mor har tattovert øyenbrynene sine og de er fornøyde! Er ei veninne som har tattovert bryna sine, hun har gjort det sånn at hun kun har disse brynene i 5 år. Så hvis du er usikker så er det faktisk mulighet for og tattovere brynene uten at du skal ha de resten av livet! 🙂 <3 Ha en fin natt videre <3

    67. Har tatovert brynene mine hos Elisabeth i Tromsø. Bare søk etter Elisabeth permanent makeup på Facebook så kan du se hva hun har gjort tidligere. Vil virkelig anbefale det! Lureste jeg noen gang har gjort. Man trenger ikke tenke på å fikse øyenbrynene når man skal ordne seg, å man sparer mye tid!:) Disse vil gradvis svekkes i løpet av 3-5år, så du vil ikke sitte med de samme øyenbrynene når du er 40;)

    68. Sophie ikke gjør dette!! Du må få dette med deg. Du er helt perfekt som du er! Du har di perfekte bryn, hvertfall i mine øyne. Dette vil du angre på. Vær så snill å vær fornøyd med brynene dine, selv om du blir lei av brynene så vil alle andre være missunelig på deg. Du har di perfekte brynene til ditt fjes! <3 IKKE GJØR NOE DOMT 🙂 men uansett hva du velger er det bare en ting som teller, nemelig at du er fornøyd!
      Håper du gjør det beste for deg:)
      PS: jeg ville tenkt meg om en gang til hvis jeg var deg!

    69. Jeg hadde aldri turt å tatovere bryn. Har hørt så mange som har angret i ettertid, fordi fargen etterhvert blir grå, eller lilla.

    70. Jeg har tatovert brynene mine hos Sol pmu i Oslo som regnes som Norges beste på dette feltet. Hun driver flere kurs og lærer opp andre innen for pmu. På denne klinikken tatoverer de hår slik at det ser mye mer naturlig ut, og du må selvsagt ikke fjerne dine egne hår. De er også veldig opptatt av formen på brynene. Fikk akkurat gjort siste refill på brynene mine. Superfornøyd! Se gjerne bilde her: http://instagram.com/p/hLp5sbO0Kb/ (fargen minsker 40-60 % etter 10 dager)

    71. Jeg har tenkt på det samme selv , dessverre har jeg sett mange som ikke har fått så veldig bra resultat , og sånt er jo litt skremmende da :/ Jeg vil jo ikke ende opp med å ikke vært fornøyd !

    72. Jeg tatoverte øyenbrynene mine tidligere i år, og jeg har allerede tatt de vekk med laser. 6000 for selve behandlingen hos proffe folk, og flere tusen for å ta de vekk med laser. Dette anbefales virkelig ikke.

    73. Jeg personlig ville helst anbefalt å tatt permanent på øyenbrynene i og med DET komme til å se mer naturlig ut enn å tattovere dem på. + med permanent får ihvertfall beholde øyenbrynhårene og det vare 3-5 år og ikke livet ut.

    74. Jeg har tatovert brynene mine , å er strålende fornøyd, angrer ikke en dag på at jeg gjorde det! Jeg anbefaler deg å ta det om du har lyst på det, men du må være trygg på stede du skal ta dem!
      Du bürde finne ut hvem som er flinke å hvem som har ordentlig utdanning å er stødig på hendene, for dette blir jo ^merke^for livet 🙂

    75. http://www.solhegge.com
      Jeg har tatovert mine bryn hos Sol Pmu. Kristine som jobber der er kjempe flink!!
      Jeg hadde ikke bryn og er super fornøyd med de jeg har nå.
      Skal tilbake på første refill i desember.
      Gleder meg 🙂

    76. Tatoverte øyebryn pleier ikke å se så flotte ut når man ser det på nært-hold. Kjenner flere som har gjenomgått dette, og selv om det på bilder ser greie ut er det ganske harry når du ser det i virkeligheten. Hadde det ikke vært for folk jeg kjente med tattoverte øyebryn tror jeg at jeg selv ville ha falt i fellen. Syns du burde ekspirimentere deg fram littt, prøv å tegna på litt mørkere øyebryn med en pen også fyll deg med litt lysere tone-farget med en pensel. Det hjelper meg, eller så farg de litt mørkere og fyll inn områdene 🙂 Syns selv ikke Kim Kardashians øyebryn er noe realistisk for deg ettersom du er blondine, kanskje du burde se på hun Hayden Panettiere, Scarlet Johanson eller Emma Stone. Lykke til 🙂

    77. Herregud, kan folk lese om temaet på for eks. google eller no før dere kommenterer, “Nei! Tenk om du angrer om 10-20 år?!” Øyenbrynstatovering er IKKE permanent, det fader relativt raskt og må fylles på hvert år ca. Noen litt senere. Hater folk som så vidt leser overskriften før de kommenterer om ting de ikke har peiling på.

    78. husk at du kan også gå til noen som kun tattoverer øyenbryn (ikke andre tatoveringer) og da tegner de på kun hårene, slik at det ser 100% ekte ut, så sparer du dine egne oppå tattoveringen.. hvis du liker gruppen BIOTEK PERMANENT MAKEUP på facebook ser du før og etter bilder av denne typen tattovering jeg snakker om 🙂 jeg har tenkt til det, (etter jeg har spart opp mine egne som jeg skrev lenger oppe) 🙂

    79. mamma har tatovert de litt mørkeblond (fordi hun er blond) og det se helt naturlig ut og de er kjempfine!! selv 3 år etter 🙂 det ser veldig naturlig ut, så du burde absoultt prøve det. det er jo veldig dumt hvis du ike liker dem for du kan ikke gjøre så mye med det. Alle som skal fikse noe ved utseende er vel litt redde, foreksempel da du kulle ta silikon, du var sikkert redd for hvordan det ville bli? Men du tok sjanse og er fornøyd, så jeg sier ja.

    80. Hvorfor i helvette endrer du på bryna dine?? Vær fornøyd med sånn du ser ut. lol. Men du ser vel ikke ut uten sminke lenger, du har jo herpa hele kroppen din snart. hahah. whats next: større rumpe 😉 lol

    81. den gangen brynene dine bare rekker til halveis av øyet dit og du nesten ikke har noen hår igjen burde du tatovere på øyenbrynn, men når man har greie øyenbrynn som man bare kan ta litt solpudder over eller tegne litt på så burde du virklig iiiikkkke gjøre det du virker så mye mere ekte når du har dine egne øyenbrynn… ja når man ser at det er dine hår som er der

    82. Jeg kjenner en jente som tatoverte bryna. Jeg syntes det blei helt forferdelig og tror ikke hu var så veldig fornøyd med det selv. Hun var med på(Trinny og Susannah-oppdrag Norge) og de syntes heller ikke det var noe særlig fint. Foretrekker heller at du tegner på eller bruker pudder med kost! 😀 Bare et lite tips!

    83. Jeg har tatovert øyenbryn, og kunne ikke vært mer fornøyd! Har alltid slitt veldig med lyse øyenbryn, og de har aldri syntes noe særlig. Er en befrielse og gå ut av dusjen, våkne opp om morgningen, og ikke minst gjennom russetiden MED øyenbryn! Jeg tok det på et privatsted her jeg bor, og betalte rett under 2000,- og det fulgte med 2 gratis påfyll, men ettersom huden min tok fargen såpass lett, trengte jeg kun 1 påfylling, mens venninna mi trengte 3. Det holder i ca 5-8 år, og jeg angrer ikke ett sekund! Tok det for ca ett år siden, og elsker bryna mine. Må selvfølgelig farge hårene som er mine ekte øyenbryn, men det tar meg 5 minutter 1 gang i mnd, så det skal jeg klare å leve med! 🙂

    84. Æ tattoverte mine øyenbryn for snart 1 år siden, og kunne ikke vært mer fornøyd! Angre ikke ett sekund. Mye enklere å nappe riktig sjøl, og dæm hold sæ fin hele tiden – så længe æ e flink til å farge dæm. Har akkurat likens øyenbryn som de nederste 🙂 Ho som tattoverte dæm sa at æ hadde anlegg til det, måtte bare spare ut – så jukset ho litt med andre småhår som var over brynet. Og det ser HELT NATURLIG ut, ingen som ser at æ har tattovert dæm 😉 Men anbefale ikke å tattovere “alt”, heller tattovere “hår” – ser bedre ut. Dra til en som er flink og dyktig, som har et godt rykte på seg – for det finnes MANGE som virkelig ikke kan sine saker! Om man e misfornøyd, så forsvinner det jo litt etter litt.. skal væll holde i 3-5 år sier dæm. Lykke til!

    85. Venninna til mamma har tattovert øyenbryna sine, dem har vært tattoverte i flere å r nå da, men det ser helt naturlig ut, og ho sier at ho er fornøyd

    86. Har tattoverte øyenbryn, kunne ikke vært mer fornøyd! “Pleieren” tegnet etter ansiktsformen min, og valgte farge etter hva som passet meg best. Siden jeg er mørk i håret og har mørke øyne, ble brynene mørkebrune. Det koster mye, men det er sååå verdt det!!! 🙂

    87. Jeg har tottovert mine bryne får to er siden
      er selv bare 23 år.
      Er stor fornøyd, og du KAN endre form med tid.
      kalles å kamuflere 🙂
      jeg hadde de litt tykke før, å ønsket bare litt tynnere
      ingen som ser at jeg har tattooverte bryn pga det ligger jo hår over som er dine! 🙂
      de blir IKKE barbert av.
      Og jeg har de ganske mørke også, folk tror bare jeg er helldig,å fyller inn litt med sånn pudder
      Fin en salong som har annsate som har gjort dette i mange år og har skole gang!
      IKKE KURS innforbi tattoo..
      kjenner selv flere som har tattoovert på min alder og yngre.
      de er stor fornøyde 🙂
      lykke til uansett hva du velger.

    88. Jeg tatoverte bryna i fjor. Veldig fornøyd Våkner opp med bryn hver morgen og føler meg rett og slett mer ‘frisk’. Absolutt å anbefale 🙂

    89. heihei:)
      anbefaler virkelig å tatovere bryn:))) jeg er så fornøyd, og du har alltid noe å gå etter når du skal nappe eller tegne itt mørkere fare over. og brynene dine er alltid på plass:)

    90. Jeg synes du har helt greie øyenbryn, men om jeg var deg ville jeg gjort en litt mer jevn “arch”, ikke så spiss som den du har.

    91. Du har jo kjempefine bryn! man kan ikke bare fjerne tatoveringer igjen..Synes du skulle ha de som de er.

    92. Jeg har gjort det før. Gjorde det da jeg var 18 år.. Men de ble ikke 100 prosent like, og det har ødelagt mine egne øyenbryn. Det er jo ikke permanent, men holder opp til 5 år. Nå de så forsvinner igjen blir det kjempe stygt. Især fordi at moten også forandre seg. Så om det plutselig ikke er moderne med tynne/tykke øyenbryn lenger er det ikke så kult.. Jeg anbefaler ikke å gjøre det. Mye bedre å sette seg inn å hvordan man tegner de opp ordentlig!
      Min kusine gjorde det samtidig som meg, og hun brukte samme farge. Det så helt jævlig ut, og hennes øyenbryn ble nesten ginger! Og nei det var ikke en som var dårlig til dette, som vi tok dem hos. Vi er begge to halvt utenlandske, og har mye hår, men det ble uansett ikke bra.. Tok også tattovering på leppene samtidig.. Dette så SYKT dumt ut da det gikk bort igjen. Så ut som om jeg hadde en lipliner halveis på, og måtte tegne det opp konstant så jeg ikke så flekkete ut rundt munnen. Dont do it…

    93. Ikke tattover! Det blir skikkelig unaturlig og hvis du en gang vil ha tynnere eller tykkere så kan du liksom ikke endre på det… Du har dritfine bryn nu!

    94. Tenk på den gangen du begynner å få grått hår, både på hodet og øyenbrynene! Kan alltids farge det da, men det kommer et punkt der man ikke orker å farge håret konstant. Da kommer du til å angre…

    95. Tatovere mine bryn for over et år siden.. Har gjort det rundt 10 ganger fordi fargen vil ikke sitte orgentlig .. Utrolig kjedelig, for må enda tegne litt på de dersom je skal noe ! Men verdt det uansett !

    96. hvis du søker på @solpmu på instagram ser du noen utrolig fine øyenbryn som hun tattoverer. det ligger i oslo 😉

    97. Jeg hadde aldri turt å gjort det hvis jeg var deg! Vet så mange som får mye styggere bryn etter de har tatovert dem og du har dem liksom i ANSIKTET! Blir det feil syns det ekstremt mye..
      Du bestemmer såklart selv, men jeg synes ikke du skal gjøre det 😮

    98. jeg hadde heelt nednappede og stygge bryn før, de var ultratynne, men så tok jeg en beslutning og lot de vokse, det var viirkelig helt jævli når det bare var stubber under det ordentlige brynene, men mine har blitt veldig tykke og akkuratt som jeg vil de nå 🙂 Må fortsatt tegne de på i og met at de er ganske lyse og hele brynet er ikke helt fyllt ut om du skjønner.
      Men om du ikke klarer å vokse ut så mye, om du bare ikke har masse hår på brynene naturlig er det jo et godt alternativ å tatovere på. Jeg vet ikke av så mange som har gjort det, men andrea badendyck har gjort det er jeg ganske sikker på. Du kan jo kontakte henne og spørre hvor hun fikk det gjort, du er jo en del i oslo så det er jo null problem om hun gjorde det der 🙂
      Andrea snakket om at det hun fikk tatovert var ikke 100% permantent noe som er veeldig beroligende!! Noen blir selvfølgelig missfornøyd, men da går de vel til dårlige plasser tipper jeg, LYKKE TIL 🙂

    99. Hei Sophie,
      Familien har lenge drevet med permanent makeup og kan si deg et par ting om saken. Det aller viktigste du gjør er å gå til noen som har holdt på i flere år. Dette kjennetegnes ofte i teknikk, hvor de gode tatoverer på ett og ett hår, og ikke kjører på med én lang strek og deretter fyller inn. På denne måten vil det se naturlig ut. Utover dette vil de ta i bruk et utrolig godt pigment som ikke misfarver. Permanent makeup vil de fleste tilfeller skli ut med årene, og det gjelder at fargen hos noen forsvinner helt, men også at det kan skli ut i huden (dette er sjeldnere naturligvis). Her er det derfor viktig med gode farger og helst i varme, lysere toner. Får du kalde toner sier det seg selv at det fort kan få et grønnskjær. Ettersom yngre kvinner ofte har et lengre liv å leve, er det greit å ta dette i betraktning til senere.
      Dersom du velger å gjøre dette ville jeg i første omgang ikke tatt for mørk tone, og bruke tid på å oppsøke en flink tattovør. Gå for all del ikke inn i et tatoveringsstudio, da disse tingene er heelt forskjellige. Da deg god tid! Tatoverte bryn ser dessuten kjempe flott ut når du blir gammel og pensjonist.
      En som er dyktig i faget vil ta seg god til å forklare ovennevnte og ikke la deg gå ut med stygge bryn, alt skal se naturlig ut!
      Lykke til!

    100. Hei! Eg syns du har perfekte bryn, og hadde ikkje tatovert bryn selv, de er ikkje så lett og fjerne de igjenn hvis du ikkje liker de 😛 ♥

    101. Hei! vet ikke om du ser denne kommentaren, men kan du vise hvordan du krøller håret ditt med varmerullene? eller hva det heter :p

    102. Gå inn på sols.blogg.no
      Hun som skriver bloggen er profesjonell og eier en egen klinikk i Oslo hvor hun blandt annet tatoverer øyenbryn. Jeg har sett mange før og etter bilder og de er utrolig flinke til å få det til å se naturlig og fint ut.

    103. ‘Jeg tatoverte brynene hos Pink Ink i Oslo for ca ett og et halvt år siden! Meget fornøyd 😀 Anbefales!

    104. Har ikke tatovert, er tross alt bare fjorten, men tanten min har tatovert brynene og de ble super duper fine, det var så vidt at jeg så at dem var tatoverte. Du gjør som du vil, men jeg syntes at du har utrolig fine bryn fra før av. Om du syntes de er korte så kan du jo bare ta en øyenbrynsblyant og tegne på litt ekstra, selvfølgelig ikke sånn at det er helt åpenbart at du har tegnet, men man må jo egentlig bare øve seg. 🙂 Men det er jo absolutt ikke mitt valg, men det er i vert fall min mening/mitt råd 🙂 Lykke til ! Er fast leser av bloggen din ^^

    105. sjekk ut sols.blogg.no, du kan sende mail og spørre om spørsmål! se også igjennom bloggen for å se resultatene av tatoveringer av bryn, de virker veldig flinke og profosjonelle! 🙂

    106. Har ikke tatovert er tross at bare 12 , men jeg har heller aldri tenkt til å gjøre det. For min del syntes ikke jeg det er så fint med tatoverte bryn. Så plis Sophie ikke gjør det ! Leser bloggen hver dag stor fan ! ( Bor til og med i Harstad ♥) Håper du leser denne kommentaren med ros og kanskje man kan føle det som litt ris også . 🙂

    107. Hei! Etter fjortistiden da det var om å gjøre å ha tynnest bryn så har aldri mine vokst helt ut igjen. Jeg har prøvd uendelige mange kremer, serumer og alt som skal få de både tjukke og fine. Til slutt bestemte jeg meg for å tattovere. Jeg gikk til Sol PMU i Oslo og fikk permanent makeup. Brynene gjøres ferdig i 3 omganger med 1-2 månders mellomtid. Det fine med dette er at du får god tid til å bli vandt med de nye brynene dine samtidig som du også kan si hva du vil endre på (mørkere, lysere, større osv). Jeg er ekstremt fornøyd med sol pmu. Øyenbrynene mine ser helt naturlige ut men er også markerte og fine. Mamma som var helt imot dette gikk faktisk og tattoverte selv fordi hun synes resultatet ble så bra! Jeg anbefaler sol pmu på det sterkeste!! Litt dyrt, men absolutt verdt det! De som jobber der er snille, imøtekommende og veldig flinke til å informere deg om hva de gjør. Flere av venninnene mine har også gått dit etter de så resultatet mitt.
      STORFORNØYD!!

    108. tror ikke jeg selv ville gjort det, rett og slett fordi jeg ville vært redd for at det ble mislykket! tenk om du om noen år vil ha en annen form liksom? men om det er noe du har tenkt godt gjennom, og fortsatt har lyst til det, kan jeg jo ikke hindre deg i det da, selvfølgelig:-D

    109. Jeg har tatovert øyenbryn og er utrolig fornøyd! Gjorde det for 2 og et halvt år siden. Jeg angrer ikke et sekund. De tatoverer jo over øyenbrynene dine så de blir blandet på en måte! Det ser veldig naturlig ut og det er ingen som noengang har sett at mine er makeuptatoverte. Det bedret min selvtillit masse fordi jeg frannaturens side er veldig lys i håret og da inkludert øyenbrynene i tilegg har jeg ikke mye øyenbryn. Sist men ikke minst man trenger aldri å farge/forme øyenbrynene igjen kun nappe utenfor de som allerede er formet:) hadde jeg vært deg så hadde jeg gjort det, bare husk å gå til profesjonelle! Lykke til vakre Sophie<3

    110. mamma har tatovert bryna sine, og er veldig fornøyd! hun kjente hun dama som gjorde det, og hun fikk se andre som hadde gjort det hos akkurat henne 🙂 fargen er ekstreeeemt fin og det holder veldig lenge! ANBEFALES 🙂

    111. Personlig synes jeg tatoverte bryn er stygt. Det ser fint og naturlig ut på avstand, men når du kommer nærme vedkommende ser du at det er tatovert og det er ikke så veldig pent. Dessuten finnes det ingen revers knapp, og en må gå med dette resten av livet selv om det falmer.
      Hva med øyenbrynserum? Jeg har ingen personlige erfaringer med det, men tenker det må være bedre å prøve det, framfor å ta et permanent inngrep 🙂
      God helg!

    112. Jeg synes det kan være veldig stygt, men hvis du blar tilbake til februar-mars på andrea badendyck sin blogg så får du se hvordan hun så ut med det. Hun kledde det veldig godt og det så helt naturlig ut. Så hvis du skal gjøre det så ville jeg gått for noe lignende 🙂

    113. Du bør passe på hva du skriver Sophie- elise!!!!
      Mine “drømmebryn” tror jeg tilhører Eva Longoria eller Kim Kardashain! Begge er en annen “rase” enn meg, og jeg har nok ikke anlegg til å få slike fine bryn

    114. Jeg kjenner ei som akkurat har gjort det. Jeg la ikke merke til det engang, før ho sa det til meg. Så jeg hadde gjort det,hvis jeg hadde vært deg og var “missfornøyd” med bryna. Ser ganske naturlig ut:)

    115. Ikke for å være prirkete eller negativ, men kanskje bedre å bruke ordet etnisitet?
      Rase er kanskje et ganske misbrukt uttrykk. Hest og esel er forskjellige raser, de kan få avkom men avkommet er sterilt. To personer av forskjellig “rase”som du sier, har vel aldri hatt slike problemer… ;P
      Uff, jeg synest ikke du bør tatovere øyenbrynene, øyenbrynmote forandrer seg den og. Hva viss du en dag vill ha lysere/tykkere/tynnere bryn eller bare en forandring? Men jeg må tørre å påstå at det kan være svært tidkrevende å opprettholde “ekte bryn”.
      Kanskje det ikke synest på bilder, men når du ser en person med tatoverte øyenbryn, så ser du at bryna er tattoverte liksom.

    116. Nei seriøst Sophie ikke gjør det! Du har jo vist flere ganger på bilder uten noe sminke at du absolutt ikke har bruk for å gjøre noe så drastisk. Er noe annet enn de som faktisk ikke har noe. Men du vær så snill å ikke gjør det. Er det virkelig så ille å forme og tegne de om morran? :/ syns sånn som det her er helt tragisk at noen gjør det. Off 🙁

    117. om du skal tattoere bryna så må du for gudsskyld ikke bruke den gmle metoden! 3D øyenbryn finnes nå. Se før etter bilder på google feks:

    118. Æ tattoverte brynan mine for 2 mnd sia og e kjempe fornøyd!! Klarte ikke tegne de sjøl så e ganske grett å gå ut av dusjen og brynan e der! Høres litt dumt ut men e sant..så værdt det. Æ tok hos ho Elisabeth på headhunted i Tromsø, ho har gjort det i 13 år og e kjempe flink. Vet ikke ka dåkker har i Harstad så du kan jo vurdere det hvis du skal til Tromsø. Du kan se noen bilda av noen ho har tattovert på Facebook på Elisabeth permanent make up. Men trur ikke ho har ledig for etter jul og ho tar 4500kr for det 🙂

    119. Du kommer til å angre når du blir gammel… kjenner ei som gjorde det, og nå er hun skrukkete, og det var ikke pent

    120. jeg gjorde det for to år siden og er SÅ fornøyd. det bli nok ikke lenge til neste runde, siden man minster fargen etter tid 🙂

    121. Nei vær så snill Sophie!
      Jeg syntes du har perfekte øyenbryn som du har!
      Men jeg orker ikke tanken på at du skal tatovere deg i ansiktet, for det er allerede så fint!
      Og visst du angrer kan du ikke gjøre noe med det 🙁

    122. Jeg har tatovert brynene mine hos flinke Sol i Oslo:-) Er veeldig fornøyd! Hun er altså kjempe flink, og resultatet ser veldig naturlig ut synes jeg! Perfekt form og alt:-) Var veldig uvant i starten da, og angret kanskje litt med en gang, men det er bare fordi det blir så stor forandring med en gang! Nå er jeg kjeempe fornøyd, og kommer mest sannsynlig til å tatovere brynene mine der resten av livet. Hahah. Jeg synes absolutt du burde gjøre det, og har faktisk lurt på tidligere hvorfor du ikke har tatovert brynene dine… Er veldig fint for oss som har lite hår eller lyse øyenbryn naturlig:-)

    123. Faren med tattoverte bryn er at de kan bli røde, dette pga fargen noen bruker og at det ligger rødt i det som fremheves mer med tiden og resultatet blir dermed ikke fint! Det fins også mange som ikke er flinke på det i det hele tatt og man kan ende opp med for korte bryn eller helt feil bryn rett og slett. Gjør research isåfall. Vurderte det selv men etter flere som har fortalt har jeg lagt det fra meg og sett meg fornøyd med de jeg har og som jeg kan styre selv med både farge og form 😉

    124. Huff, nei Sophie, jeg tror rett og slett at det er noe du kommer til å angre på når du blir eldre.
      Spar deg selv for de pengene, ansiktet ditt kommer til å endre seg, du er enda ung og det er ikke sikkert det ser like fint ut senere. Og pent blir det ikke nødvendigvis i ettertid av laserfjerning…
      Huff, du har jo naturlig fine bryn, nyt dem så lenge du har dem 🙂

    125. Hei Sophie!
      Selv tok jeg permanent makeup på øyenbrynene i Mars.
      Jeg har ikke angret et sekund.
      Fra før av hadde jeg bare en tynn strek med hår, ingen ting på sidene.
      Så for meg tok det irriterende lang tid på badet om morran!
      Brukte 2 år fra jeg tenkte på det til jeg gjorde det.
      Jeg skulle være 100% sikker, og jeg skulle finne den beste innenfor yrket.
      Jeg fant den beste, og du har helt sikkert hørt om henne? SOLVÅR HEGGE 🙂
      -Anbefaler henne på det sterkeste! 🙂
      Hvis det er noe annet rundt det du lurer på, så bare spør 🙂

    126. hei! jeg synes tatoverte bryn er helt ok. du har jo så fine bryn fra før! også er det jo slik at hvis du ikke blir fornøyd kan du jo ikke få dem vekk igjen (utenom hvis du tar sonn vond operasjon ting). hadde jeg vert deg hadde jeg tenkt lenge på det og kanskje ikke gjort det, men du velger riktig uansett<3

    127. Jeg synest ikke tatoverte er så veldig fint, men alle har hversin meing : ) Har du dine egene kan du jo regulere dem gjennom tida, men det kan du jo ikke helt med tatoverte : P
      Jeg selv liker litt tykke og rette bryn som er mes mulig naturlig, for da ser en yngre ut å det blir ikke så krise om jeg ikke har sminke på 😛

    128. Hei! Jeg syns ikke du burde tatovere brynene dine. Jeg ville brukt mer tid på å fylle inn brynene istedet for å bruke en masse med penger♥
      Jeg er egentlig ikke gammel nok til å tatovere, da. Men jeg hadde ikke gjort det. Men selvfølgelig da, jeg dømmer deg ikke! Jeg hadde aldri i mitt liv snakka stygt om deg for du tatoverer øyebrynene dine! Jeg digger deg uansett hva!

    129. For Guds skyld ikke tatover, blir du misfornøyd er du stuck med fæle bryn! Jeg anbefaler permanent makeup hos Sol Hegge i Oslo, hu er den beste!

    130. Det e jo ikke nå problem å tattover bryan, men for å vær sikker på at du har en sjanse til å angre. Så e det veldig lurt å ta sånn som vare i 2-5 år eller ka det e, her æ bor så e det en klinikk som hette hud og velvære klinikken der tattovere dem bryn. Dem e veldig flink! Vudere sjøl å tattover bryan mine der, men æ har ikke 2000,- å bruk på det. Det e å anbefal, venninna mi har gjort det å dem e kjempe fin 🙂 Ser naturlig ut å det e utrolig kjekt å faktisk kan se bra ut når man står opp!

    131. Anbefaler deg å gå til Solvår i Oslo (siden du allerede er der så mye) om du vil tattovere brynene dine. Gjør det som føles best for deg, og vær KRITISK til hvem som skal gjøre det på deg. Anbefaler som sagt Solvår, og du har sikkert sett bloggen hennes før: sols.blogg.no. Der legger hun ut mange før og etter bilder, og hun har virkelig peiling på hva hun driver med, etter mange års erffaring. Ser noen nevner Knikken på instagram over her, og det er dattera hennes, som har gått i lære hos Solvår. Så hvis dette er noe du virkelig ønsker, gå for noen som kan det, det er alt for mange feiltatoverte bryn der ute. Lykke til 🙂

    132. Har faktisk selv sett etter flere alternativer til forskjellige øyenbryn og mitt råd er å ikke gjøre det.
      Det er jo tattovering og om noen da skal gjøre noe feil eller at du får det i feil farge så kommer det jo til å være der en stund, man vet aldri.
      Jeg sier heller spar opp øyenbryn, og gå til noen profesjonelle og få nappet/vokset de også farge, det ser mye mer naturlig ut og mye finere ut. Værsåsnill Sophie!

    133. Nei uff ikke tattover! Farg dem og kjøp en bra øyebrynskajal til å fylle ut, det tar litt ekstra tid, men bedre det enn å se ut som en wannabe pornostjerne?
      Du har et så pent ansikt, så ikke kast det bort så du ender opp med et falskt utseende som folk gjør narr av bak ryggen din!

    134. Anbefaler Solpmu! Har fått mine øyenbryn gjort hos Anniken v/Solpmu i Mosjøen. Hun er utrolig flink! Moren hennes Solvår Hegge v/Solpmu i Oslo er også utrolig dyktig!! Anbefales på det sterkeste 🙂 Sjekk ut @knikken og @solpmu på instagram 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg