monsters

. . they sleep inside your head 

 

Jeg har roet nervene litt ikveld med litt shopping. Det har jo gått i ett med både pakking og masse tankespinn, så da blir dette min måte å slappe av på. Jeg trenger jo uansett en kjole både til egen bursdag, nyttår, alle slags julemiddager og andre juledager, så derfor måtte jeg ha hele to nye kjoler + ett skjørt som jeg tenker blir fint til bare en vanlig hvit genser. Løsvipper ble det også, og en kjempefin rosa leppestift! Hva ble deres favoritter? Det jeg gleder meg mest til å få prøve er den nederste kjolen! 

 

svart kjole 399 kr HER / Smykke i søv 119 kr HER / Skjørt med print 299 kr HER / løsvipper 115 kr HER / rosa leppestift 170 kr HER 

 

 

Favoritten, som sikkert blir perfekt til nyttårsaften! Den øvre kjolen jeg plukket ut passer nok best til jul. . Uansett, denne var ett kupp om dere spør meg, 279 kr koser den og kan kjøpes HER 

 

84 kommentarer

Siste innlegg