mennesker, altså

 

Det er et spørsmål jeg har stilt meg selv mange ganger. Hvorfor må man absolutt “heve seg over” all drittslenging man skal få, uansett hva? Jeg lover dere, i 99,99% av tilfellene gjør jeg nettopp dette, selv om jeg har lyst å si noe stygt tilbake til personene som kommer med frekke kommentarer. Men nå føler jeg mest for å ta igjen.

 

Sååå.. Jeg tenkte vi hadde lagt denne ballen død, men tydeligvis ikke. Grunnen til at jeg bryr meg så mye om nettopp dette, er fordi Anette er voksen, hun skal være ansvarlig, og så bruker hun tiden sin på å lage en youtubevideo av meg hvor hun lager en parodi på meg. . Jeg tenkte jeg skulle spille inn en parodi på henne, men vet ikke hvordan jeg skal eldres 10 år bare for en videoblogg? Jeg får se, synes dere jeg burde lage en tilbake? Om jeg får tid, riktignok. Ikke alle har overskudd og tid til å lage slike ting.

 

Jeg forstår at dette er tull fra Anette sin side, og jeg lo. Åpenbart har hun en humor som kan være ganske lik min, selv om jeg ikke synes vi ligner så alt for mye.. Haha herregud å se oss to sammen på tigerstaden i kveld kommer til å være helt sprøtt.

 

 

260 kommentarer
    1. Syns det er på tide å ta payback! Hun skal ikke få sitte å bitche slik som det der uten at du tar igjen, Sophie! 😉

    2. Hahah, nei .. ikke lag en du :p
      Synes det er såå tragisk av ei såpass “voksen” dame å oppføre seg slik! Jeg synes du fremstår mye mer modent enn det hun gjør og det sier sitt da hun er 26 (?) og du er 19. Herregud! En så barnslig og survete voksen som henne skal man lete lenge etter 🙂

    3. haha morsomt at hun har brukt tiden sin på dette! men syns ikke du skal synke ned på samme nivå som henne, så jeg hadde bare lagt ballen død som du sa 🙂

    4. Nei, ikke lag parodi av henne. Vær den voksne i denne situasjonen og sett en strek for at nok er nok. Det er my bedre. Og da vil hun bli sittende igjen slik at folk får se hvor utrolig umodent gjort dette er av henne. Du er best Sophie!

    5. Så tragisk gjort av en voksen dame. Syntes ikke du skal lage en parodi av henne for hun driter seg ut nok på egenhånd. Men jeg er helt klart også sånn som liker å “ta igjen”.

    6. Vi alle vet at du åpenbart er mer moden enn det hun er når hun er 10 år eldre og lager en parodi for å gjøre narr av deg. Du trenger ikke synke ned på hennes lavmål, selvom det er fristende. Hev deg over det og la henne drite seg ut!

    7. haha, ikke lag en parodi tilbake. Det blir bare litttt for dumt at hun gjorde det, selv om det var morsomt, men hvis du også gjør det virker virkelig dette her som en krangel mellom to tretten åringer. Greit at det ikke alltid er like lett å heve seg over det, men ta heller igjen på en litt mer voksen måte enn en parodi. haha

    8. Herregud.. Bare la det ligge. Betaler du tilbake med samme mynt så kan du ikke klage over hva ho gjør. Bare vis ho at ho er tragisk og at du er mye mer voksen enn ho. Blir ikke bedre av å være like tragisk tilbake. Hev deg over Anette. Aldri sett en så tragisk MOR!

    9. Ikke lag en video.. tenk på hvordan du fremstilles hvis du slutter og blogge, og du skal finne en vanslig jobb.. ingen vil ha en bitch å jobb sammen med! 😀 du virker så utrolig mye bedre enn det! lykke til!:D

    10. å herregud, kor gammel e ho?hadde æ vært dæ hadde æ hæva mæ over det, synk ikke på hennes nivå. ho e jo rett og slett så langt ned i jorda at til og med larvan ser ned på ho. go sophie!

    11. Ikke lag tilbake, ho e allerede utskjemt med at ho lagde dennan, ikke skjem dæ skjøl ut på den måten. Det e jo bare tragisk, med slapp av det ligg i familien hennes å være så på tryne 🙂

    12. Du bør ikke lage en paraodi. Da synker du like lavt som henne. Du bør heller lage et inlegg hvor du viser at du er voksnere enn henne og ikke gidder å bruke tiden din på å bitchfighte med henne. Dette vil fremstille henne i et dårligere lys. Med tanke på at du får frem hvor idiotisk anette er som bruker så jævla mye krefter på å ikke si unskyld.

    13. Fette latterlig av ho egentlig. Men syns godt du kan lage en tilbake 🙂 e uansett fler som støtte dæ enn ho.

    14. Det jeg synes det beste å gjøre her Sophie er å vise at du ikke er som Anette. Vis at du i hvertfall er mer moden enn henne til å ikke gjøre dette tilbake, personlig synes jeg at dere begge hadde flauet dere ut og det er nok med at Anette har flauet seg ut med denne videoen uansett om det skulle være for tull.
      Det er jo åpenbart at du ikke vil være lik en person som snakker dårlig om deg, og hvis du lager samme type video blir det mer drama og da blir du bare mer lik henne. Kanskje det er dette hun vil? Terge deg fram til at du mister kontrollen og gjør noe dumt som kan slå tilbake på deg i ettertid 🙂

    15. Innse det Sophie. Du er en fjortis med meter langt fake hår som bare glir gjennom alt du gjør feil. Din feil at du er så forbanna god troende om folk. Du klager om de minste ting mens du sitter der med de ekle leppene dine, haha, ta deg sammen og ikke mas over den lille greien her

    16. Klarte ikke se ferdig videoen, ble bare for tragisk. Hvem tror hun egentlig at hun er? hahah, ingen visste jo hvem hun var før hun ble med på tigerstaden, lol. Syntes du burde ta igjen enda hardere for det hun driver med er barnselig når hun er såppas voksen.

    17. Haha så sykt tragisk gjort av henne! Det værste er at du er ikke i nærheten av det der engang. Hun overdrep det sånn x 1000. Gad, spør du meg må det være noe galt opp i hodet på den 27-år gamle “kvinnen”. Stå på Sophie, du er den som duger 🙂

    18. det eneste jeg har å si om anette er ett ord :p TRAGISK! stå på sophie <3 du er nydelig tvers igjennom!

    19. synes ikke du skal lage parodi av henne tilbake for det er bare teit, men ho e jo bære fette latteli som gidda å ta sæ tia t å rakk ned på dæ! desutn så e du masse finare og verka mye meir jordnær å snill en ho!

    20. jeg er sikker på at hun bare lagde den parodien pga hun skulle ha en grunn til å vise frem puppene sine lmao

    21. Ha litt selvironi. Det er mange kjendiser som blir gjort narr av hver dag (f.eks på torsdag kveld fra nydalen og nytt på nytt), det er noe man burde tåle når man han en offentlig blogg.

    22. Lage en parodi tilbake,virkelig? Synes du det er det mest fornuftige å gjøre her?
      Legg saken DØD!
      Hva tror du hun vil med dette? Jo, få oppmerksomhet. Og det vil hun få av at du er like barnslig som henne.
      Synes du skal vise deg som den voksne i denne saken, og ikke gjøre noe mer ut av det. Det blir for dumt spør du meg..

    23. så sinnsykt utrolig at en voksen dame kan sitte der og gjøre narr av deg, selv om det er tull. støtter deg sophie!

    24. Dette tror jeg ikke engang på! Alt virker staget, som et PR-stunt. Jeg eier ikke tro på at dere virkelig ville dratt det så langt i virkeligheten.

    25. jeg syns ikke du skal lage en video. hvis du bare ikke viser henne at du bryr deg mer enn det du kanskje gjør, så innser hun at du er mer voksen enn henne. Og om du lager en video så er du bare med på saken og blir like barnslig og teit som henne:)

    26. haha! det var jo ganske morsomt! men jeg syns ikke at du skal gjøre det tilbake, fordi det viser jo at du er mere voksen en Anette!

    27. altså… 1) ikke lag parodi tilbake. hev deg over det og vis at du er den modne av dere to..
      men 2) parodien var dønn ærlig som å se deg.. stemmen, hvordan du oppfører deg på kamera osv.. kanskje fokusere på å være litt mere til stedet når du lager video blogg? 🙂 nå er ikke jeg perfekt, det var bare ett tips. godt du lo av det. børst det vekk , hun er ingen kjendis så ikke føl du taper noe på å ikke være venner med henne.. hun er en tv figur, thats it:) og du er mer kjent enn henne… <3
      stå på, vær deg selv, men alle kan forbedres og ikke synk like lavt som henne selvom den var litt morsom:)

    28. Om du lagger en video tilbake så synns jeg det er utrolig dumt gjort. Det beste er bære å ikke bry deg for da vil ikke Anette fortsette siden du ikke bryr deg. Det å ta tilbake over NETTE er så barnslig gjort, da viser du bære en så dårlig side av deg selv. Du burde heller være den modne av dokker to å snakke til personen privat og ikke sånn som dette!

    29. Syntes dette er morsomt, jeg. Er faktisk veldig lett å se det er deg hun etterligner iallefall. Syns heller ikke dette har noe med om hun har barn og er voksen osv, for hvem som helst kan faktisk lage en parodi uten å være umodene

    30. Denne krangelen har bare blitt mer og mer tragisk siden den startet, og ser ikke noe poeng med å fortsette å gå ned på hennes nivå.

    31. haha, elsker at du klarer å se humoren i det, men for guds skyld IKKE lag parodi tilbake. jeg satt og var flau fra sekundet jeg slo på videoen hennes. ikke dum deg like mye ut som hu..

    32. IKKE lag en parodi tilbake! Det er vel noe av det dummeste du kan gjøre akkurat.
      Du er så mye bedre enn det.

    33. Stakkars.. Æ syns faktisk synd på Anette.. Ho e jo hjærneskada .. ho har ett PROBLEM.. Sophie ikke lag en parodi da blir du like teit å barnslig som Anette er..Men ho inrømmet att ho gikk bak ryggen din haha

    34. HAHA, jeg ler så tårene spruter!! Hun Annette er en voksen dame, også oppfører hun seg sånn? Dette er så latterlig og umodent gjort av henne! Hahahah, fan kor ho drit se ut

    35. Unnskyld meg, men om hun ikke er moden nok til å oppføre seg som en voksen, så synes jeg faktisk du bør vise at du er det! Det beste er nok å heve seg over det, og tenke hvor trist liv hun har, som sitter der som mor og parodierer ei stakkars jente som er 10 år yngre enn henne. Latterlig teit spør du meg, skjønner ikke at du vurderer det en gang, selv om jeg forstår at du blir pissed av hennes handlinger.

    36. fyfaen hvor tragisk går det an å bli? stakkars barna hennes, tenker jeg… Sikkert drit fett å ha en mor som oppfører seg som en 14 år gammel jente

    37. Hahahah… Det er AKKURAT som å se deg! Uten tvil! Syns selv den var kjempe morsom!
      Se humoren i det og hev deg over det!:)

    38. Dette må være det mest tragiske jeg noen gang har sitt…
      Hun har barn også? STAKKARS BARN. Fælt å si det, men altså så barnslig skal det faktisk gå an å være. Jeg synes nå ikke det ligna på deg i det hele tatt, det var faktisk ingenting der som minnet meg om deg.
      Videoen var rett og slett så tragisk og irriterende at jeg klarte ikke se hele en dag, jeg blir rett og slett kvalm. Håper faktisk hun skammer seg, JEG skammer meg av å være samme rase som henne.
      Men egentlig er det bare komisk, fordi det er hun som driter seg ut. Og hun må faktisk like deg utrolig godt dersom hun bruker så mye tid og krefter på å “ligne” på deg! Så jeg hadde nok tatt det som et kompliment og bare ledd av hvor sjalu og “langt nede” folk kan være.
      Så jeg synes ikke du burde lage en tilbake, ikke synk ned på det nivået hun er på, for det er lavt. Fortsett slik som du alltid har gjort! Det er sånn vi liker deg Sophie 😀

    39. Føler hele greia er et PR stunt. Når du skriver om henne går dine lesere inn på bloggen hennes og vice versa, og mange får lyst til å se på Tigerstaden kun fordi det er drama mellom kjente bloggfjes.

    40. Dette vil se veldig teit ut, siden det handler om antikken, Hellas og Sokrates. Men det er irrelevant. Syntes bare du bør tenke litt over dette før du bestemmer deg for å gjøre noe som helst.
      I antikkens Hellas var Sokrates kjent for å sette kunnskap høyt. En dag traff en bekjent den store filosofen og sa: «Vet du hva jeg nettopp hørte om din venn?”
      “Vent litt,” svarte Sokrates. “Før du forteller meg noe, ønsker jeg at at du lar det passere gjennom en liten test. Den kalles trippel filter test.”
      “Trippel filter?”
      … “Det stemmer,” fortsatte Sokrates. “Før du forteller meg noe om min venn, kan det være en god idé å ta et øyeblikk og filtrere det du skal si. Det er derfor jeg kaller det trippel filter test. Det første filteret er sannhet. Har du forsikret deg om at det du skal fortelle meg er sant? ”
      “Nei,” sa mannen, “Faktisk har jeg bare hørt om det.”
      “Greit,” sa Sokrates. “Så du vet egentlig ikke om det er sant eller ikke. La oss nå prøve det andre filteret, filteret om godhet. Er det du er i ferd med å fortelle meg om min venn, noe bra? ”
      “Nei, tvert imot …”
      “Så,” fortsatte Sokrates, ” ” du vil fortelle meg noe dårlig om ham, og du er ikke sikker på at det er sant. Du kan fremdeles bestå prøven, fordi det er ett filter igjen: filteret om nytten. Er det du vil fortelle meg om min venn til noen nytte for meg? ”
      “Nei egentlig ikke …”
      “Vel,” konkluderte Sokrates, “Hvis det du vil fortelle meg hverken er sant, eller godt, eller enda til nyttig, hvorfor fortelle meg det i det hele tatt?”

    41. Jeg tror jeg ler meg i hjel! For det første var det en ræva parodi, og for det andre blir jeg blown away av hvor barnslige noen faktisk kan være. IKKE lag en parodi tilbake, Sophie! Hev deg over det – vend det andre kinnet til. For det blir bare for dumt. Ikke synk like lavt som Anette har gjort. Du er mye bedre enn det 🙂

    42. Denne videoen var altså så idiotisk og teit, at jeg ikke klarer å la være og rapportere den på youtube! Utrolig barnslig av en voksen kvinne.. og jeg vil helst ikke se at yngre barn plukker denne “ideen” opp, og gjør den til en trend innen nettmobbing.

    43. Lyser PR stunt laaaaang vei! Haha ! Dere får i det minste oppmerksomheten dere vil ha da!
      Uansett så digger jeg deg Sophie!

    44. Herregud så barnslig hun er da, er hun liksom voksen? Jeg hadde nok hatt lyst å ta hevn. Men det er kansje best og ikke bry seg i denne situasjonen Sophie. Anette-Marie fremstiller seg selv tragisk med det der. Hvis hun prøver å drite deg ut har hun feila, hun viser bare verden den dårlige personen hun er selv.. Den videoen er jo ikke morsom en gang. Hvis du ikke tar igjen, kan det hende du ikke gir henne noe å ta igjen på deg for igjen etterpå. Så da kan det hende du stopper “krigen”. Hun blir/er taperen uansett. Har ikke sett noe så tragisk på lenge. Jeg har aldri hørt om hun der Anette-Marie før. Jeg kan ivertfall ikke huske henne fra noenplass. Men min oppfatning av henne er : sjalu bitch, som er redd for at noen er mer populær enn henne.

    45. Ikke gidd å ta igjen. Bare hev deg over det. Hun er virkelig tragisk, og bare det at hun i det hele tatt har brukt så mye tid på å lage en parodi av deg, sier jo bare litt om hvilken person hun er. Så hev deg over det, og vis henne hvem som er den voksne av dere 🙂 Love u!

    46. Ikke lag en parodi av henne… Da synker du ned på hennes nivå. Herregud som hun driter seg ut. Bare prøv ditt beste på å ignorere det

    47. Synes ikke du skal lage, ikke vis noe mer oppmerksomhet til hun. Det hadde jo vært litt morsomt å laget tilbake, men synes ikke du skal.Du er mer voksen enn det 🙂
      Du er så flink blogger stå på !

    48. Jeg syns du skal la være å lage boe tilbake! Har alltid likt Anette Marie, men nå viste hu en litt vell så dum side av seg som jeg håper jeg slipper å se av deg også som jeg fortsatt liker veldig godt.

    49. Syns dette var utrolig barnslig av henne. Vær så snill å ikke lag noe tilbake! Det er en perfekt sjangse å vise at du ikke faller ned på hennes nivå. Syns første gangen du tok igjen var helt greit, men denne gangen blir det litt dumt 😉

    50. HERREGUD! for et grusomt menneske Anette er! Man gjør bare ikke sånn!! hu er tragisk!! Ta igjen, gjør det enda værre!!!!!!

    51. Herregud, at det går an – hun er jo et voksent menneske med barn! Jeg synes ikke at du skal ta igjen Sophie, for da er det bare hun som driter seg ut 🙂

    52. Selv om det kanskje hadde vært rettferdig om du lagde en video telbake, så trur æ det blir litt feil. De fleste av kommentaran ho fikk på videoen, va jo negativ. Og æ trur at, hvess du lage en video telbake, vil du også få negative kommentara, og da e du like dårlig som ho .. æ støtte jo dæ, æ syns at ei voksen dame somi har barn og alt, burde være meire moden enn det. Ho sank veldig lavt. Men allikavel, så blir det bare dumt. Førr da kommer det jo aldri tell å stoppe. En av dåkker må jo bare stoppe. Og æ trur det kommer tell å irritere ho meire at du ikkje gjør nåkka av det. Ho vil bare se at du bryr dæ .. Det e jo også mange som likte ho Anette Marie, men som nu bare syns ho e teit. Og hvess du lage en video telbake, kan det hende at folk også syns du blir teit. Ikkje synk like lavt som ho. Vær den voksne av dåkker to.

    53. Haha, at hun faktisk oppfører seg slikt er jo helt på jordet. Ikke lag noe tilbake, bare la karma ta henne. Uansett, hun tjener jo ikke noe på å være så dom.
      Det er jo ikke slik du er heller, så bare fortsett å vær deg selv så får hun bare fortsette å være sitt latterlige jeg.

    54. Du spør lesere av denne bloggen om du skal lage en video tilbake? da er du den siste som skal åpne kjeften om modenhet og ansvarlighet!

    55. HAHAHHAHAHAH så syyykt gøy. Var akkurat som å se deg på videoblogg.
      Men enig med flere, det virker litt desperat. Du ligger jo ikke på 1. plass på blogg.no lengere. Det hele virker som et PR-stunt. Det er jo en sååå liten sak, som blåses opp. Så er vel ikke noe annet enn et lite litt for klar, pr-stunt 😉
      Syyyt gøy video uansett 😀

    56. Har kun en ting å si: JÆVLIG TEIT, BLIR SÅ ****** IRRITERT PÅ HO NÅR HO IKKE KLARE Å OPPFØRE SEG. HERREGUD, HO FREMSTILLE JO SEG SJØL SOM EN LITEN SHIT KID SOM IKKE KLARE Å OPPFØRE SEG MOT ANDRE.

    57. Å bli parodiert er jo bare gøy! Hun overdriver en del, men det er jo slik du er. Ikke noe å bry seg om. Du er en god jente, det er det som betyr noe. For all del IKKE gjør igjen, bare glem henne 🙂

    58. Det verste er at du gidd å lage innlegg om det istedet for å bare heve deg over det.
      Skal forøvrig sies at noe av det Anette marie gjør i den videoen er VELDIG deg.. Spesielt dette med å plukke seg på håret og se seg i speilet..

    59. haha, altså syns helt erlig du overreagerer litt, hun sa jo ikke du var stygg, eneste hun mente var at HUN ikke ville ta ett sånt forsidebilde som du hadde. Det er sykt barnsli av dere begge syns jeg, å det at du laget det innlegget om henne var jo vertfall teit. syns bare dette var litt gøy jeg, hev deg over det, som med all andre dritt slengingen du får 🙂

    60. Dere er så tragiske begge to, at denne kampen er det ingen som vinner. Av all dritten du mottar i løpet av en uke, så synes du dette er det mest treffende og sårende?? Er det virkelig dette som tipper deg av lasset? Nei, en skal ikke trenge å heve seg over all dritten som kommer, men dette er lavmål, og jeg ser virkelig ikke noen grunn til å bruke tid på å ta igjen på dette. Krangler dere egentlig i det hele tatt? Jeg tror det er mest for å vinne oppmerksomhet, hver sin gang.

    61. herregud, er det mulig!
      ikke gid og bruk tiden din på og irritere deg over det en gang, det er nok det ho vil oppnå.. syntes dette blir for tragisk det er rett å slett mobbing! måten ho ete ligner deg ligner deg ikke en plass. ikke synk like lavt som henne og lag en video

    62. Plis lag en, drit i om folk syns du er barnslig! Hater anette, hun er en 50 år gammel drittunge, som tror hun er 15

    63. Så teit at det var morsomt 😛 lag gjerne en tilbake til ho, det er jo bare for humoren sin skyld! Ingen skade skjedd

    64. Med tanke på hvor gammel hun er, og hvor utrolig teit hun oppfører seg, så mener jeg at det ikke er vits i å ta noen hevn… Hun dummer seg jo ut som bare det, og når man er 27 år og så barsnlig så har allerede naturen tatt sin hevn fra hun ble født 🙂 Ikke vits i å legge noe mer i det, hevn er lett å angre på!

    65. Hahahaha! Helt utruli likt. Ja det va kanskje umodent gjort av Anette, men ho har et poeng i det ho gjør;) For det e faktisk sånn du fremstår på kamera og (haha herregud æ dør litt over kor likt det va) du burde kanskje vær mer fokusert når du skal lag en video:))

    66. alle anette marie haters: DET DER VAR GANSKE LIKT!!
      å rette på extensions, lage truttmunn, glemme hva man sier, se seg på selv i speilet osv osv er AKKURAT SLIK DET SER UT NÅR DU SOPHIE GJØR DET haha,
      kan ikke alle bare le av det? ikke gidd å lage mer dramaaa… omg as!!!

    67. ikke lag parodi av hun, hun fortjener ikke den oppmerksomheten. hev deg over det, og ikke synk så lavt som hun.:)

    68. Siden “krangelen” er så åpen og den foregår ute på nett så synes jeg bare du skal sette en strek nå. Jeg har lest bloggen din i alle år, men det er ikke det her jeg har lyst til å lese om på en blogg og om dette går lengre er det en stor nok grunn for meg å ikke lese bloggen din lengre. Jeg synes det er umodent av dere begge å håndtere det på måten dere gjør, og dere oppfordrer jo unge jenter til å bruke sosiale medier til å “henge ut hverandre”! For de tenker at siden dere gjør det så er det greit at de gjør det også.

    69. har fulgt bloggen din i flere år nå, men har aldri lagt igjen en kommentar. Jeg elsker måten du er reflektert osv på, og at du støtter dyr og du virker generelt som en veldig bra person. men jeg synes at du har tapt deg litt de siste mnd, og når jeg ser parodien hun laget om deg, så satt jeg bare å lo fordi det er helt likt! HVER GANG du har video blogg, sitter du å ser deg i speilet og sier hvor stygg du er! jeg har alltid sett opp til deg og synes før du var kjempe søt og pen. men øyenvippe extentionene dine/de falske øyenvippene du bruker hele tiden kan ikke beskrives, de er alt for tunge for øynene dine så du ser super trøtt ut! det ser faktisk ikke ut. jeg mener ikke å skrive dette som en frekk kommentar, men klarer du ikke selv se at det har gått over stokk og stein!? du bruker mindre størrelse i bh en meg, og jeg har ikke silikon, og har en normal puppestørrelse, jeg har vert og målt hvilken bh str jeg skal ha på triumph, og det bør du også sannelig gjøre! trodde man tok silikon for å være fornøyd selv, ikke for å pushe de enda mer opp får å så vise de frem til hele landet!?
      Du skriver gang på gang om denne saken at Anette må begynne å oppføre seg voksent, men er du stuck in time eller? du er faktisk 19 år, du skal oppføre deg like voksent selv! du kan godt skrive hva du vil til hun, men når du legger det ut på bloggen forann mange tusen lesere er du like idiot som hun, som har sagt det på landsdekkende TV! åpne øynene dine, du er i 2013, snart 2014, du er ikke en liten jente lenger!

    70. Gå foran med et godt eksempel! Ikke lag video. Det er hun som gjør narr av seg selv ved å lage en video. Denne videoen må jo reflektere hennes eget selvbilde. Mennesker med selvtillit drar seg ikke ned i gjørma på den måten, uansett alder.
      Du er bra som du er! Ikke rart barn mobber, når man har mobbere som foreldre.

    71. det er akkurat slik du oppfører deg frøken bertnos. skal alltid se på webcam/speil når du snakker. glemme hva du skal si, rette på det fæle håret ditt og lage andelepper

    72. Når du holder på slik, og henger ut personer på nett så oppfordrer du til mobbing! Flere tusen unge jenter leser bloggen din hver dag, og nå for tiden bruker du bloggen din til en plass hvor du kan henge ut en person offentlig!!!
      Jeg vet at når du lager en blogg for første gang på blogg.no skriver du ikke under på at du vil bli ett forbilde for flere tusen personer! men når du har en så stor blogg har du faktisk ett ansvar ovenfor leserne dine! Flere unge blir mobbet over nett, på ask.fm, facebook, blogg, twitter osv. Det du holder på med nå er mobbing! selv om anette kanskje ikke tar seg nær av det du skriver, så henger du ut en person offentlig! du er 19 år, sjerp deg! du vet bedre enn å slå tilbake med samme mynt!
      vil legge til ett ordtak her som jeg synes du skal se nermere på!!!!!
      fighting for peace is the same as fucking for virginity!
      Det er helt sant, det du gjør nå er akkuratt i samme kategori! du mobber tilbake, for hva? for å få en unskyldning fra en person som snakket stygt om deg på tv?
      du går ikke i barnehagen lenger, du kan desverre ikke skylde på at “men hun begynnte” nå har du vert like teit som det hun har, du kan ikke forvente en unnskyldning fra henne uten å måtte gi en tilbake!

    73. Eg DØDE av latter, hun er vittig,men skikkelig patetisk.
      Drit i henne ikkje gidd å lage parodivideo tilbake
      Husk at å bli parodiert er det aller største komplement!!!

    74. Sophie, ikke lag tilbake, men spør henne om et møte! Kanskje sladre til God kveld Norge også? Å sjekke om hun i hele tatt våger å komme;)

    75. Vettu hva sophie, håper virkelig du leser dette!
      grunnen til at hun gjør noe slikt er at hun vet du skal reagere på dette og legge det på bloggen din, som er et av norges største blogg! Og når du linker til bloggen hennes så for hun mer oppmerksomhet og enda mer lesere! ikke vær helt blond da sophie. Ikke la henne gjøre det hun vil.

    76. HHAHAH det værste var at det minna litt om en overdreven versjon av dine videoblogger! Men jeg digger deg, synes du burde lage en tilbake så vi lesere kan få oss en god latter.

    77. Men for guds skyld. Dette her blir bare mer å mer tragisk. Er ikke du også en voksen kvinne? JO! Det er du! Så slutt å sitt der å klag deg ihjel på at hun er så voksen å at hun burde vite bedre… hva med deg selv? Jeg har mistet helt interessen av å lese bloggen din, for du begynner å irriterer meg mer å mer. Du er blitt alt for høy på deg selv å det er bare kvalmt. Håper du kommer tilbake som den du en gang var, å stede for å oppføre deg som en diva! COME ON!

    78. Lag en tilbake !!!! Jeg har aldri likt Anette, å jeg har sett hun på Tigerstaden et par ganger- Jeg kan faktisk bare ikke fordra hun.
      Det at hun er MOR, å driver å lager parodi på deg er helt latterlig egentlig. Hun må tenke jævli mye på deg, være sykt missunelig.
      Lag en tilbake BARE for å vise at du også kan:) At det å synke til det nivået, KAN du og- men du pleier å velge å HEVE deg over ting, være voksen og ANSVARLIG 🙂

    79. Kjære Sophie:) Jeg ser det er litt blandet respons på innleggene dine om dette temaet.
      Jeg er selv en jente på 24 år som pleier å lese bloggen din på dager som denne, da jeg har hatt en søvnløs natt og en lang dag, og bloggen din får meg alltid til å smile. Du har nok mange lesere som er tenåringsjenter og nysgjerrige på livet som ung voksen, de synes kanskje det er spennende å lese bloggen din fordi du er en suksessfull selvstendig ung voksen, og ser nok opp til deg fordi du har et begivelsesrikt liv fullt av reising, og en kjekk kjæreste – alt en ung jente kan drømme om å få i sin fremtid kanskje? Men selv representerer jeg en litt annen gruppe lesere da jeg er en 24 årig psykologistudent som drømmer om å bli forfatter, og jeg er opptatt av kunst og kultur, og ikke noe særlig opptatt av sminke og sånne ting. Grunnen til at jeg synes det er interessant å lese bloggen din Sophie, er fordi du i tillegg til å ha de kvalitene jeg nevnte tidligere; er en reflektert hverdagsfilosof med mange fascinerende tanker om viktige verdensomspennende temaer.
      På bakgrunn av at du har så mange ulike nivåer i deg, er det nok noen mennesker som kun vil kunne klare å forholde seg til ett av nivåene dine, fordi de bare har ett nivå i seg selv, og dermed vil du nok opplve en del situasjoner der folk vil føle seg truet av deg fordi de rett og slett ikke forstår deg.
      Kanskje du vil virke skummel på dem fordi de ikke helt kan forutse hvordan du vil reagere på ting, eller fordi du i tillegg til å dele deres interesser også har en hel del andre interesser, og fordi du helt enkelt hadde kjedet deg om verdenen din skulle vært endimensjonal slik som deres verden er.
      Dermed, hvis jeg var deg (men det er jeg jo ikke) hadde jeg nok bare latt deres tanke-bånd gå sin repeterende bane uten å bry meg så altfor mye om hva tankene deres dreide seg om, siden det sikkert ikke hadde vært spesielt oppbyggende eller revelosjunerende for ditt liv uansett.
      Hilsen Oda:)

    80. haha, fålk sier bare “ta igjen, lag en tilbake” fordi de vil se deg gjøre det. ikke fordi det er det rette å gjøre. hvis du gjør det,er du jo faktisk akkurat like god som hun. ikke synk så lavt. det blir bare lavmål å skal “ta igjen.” det beste du gjør uansett, er å heve deg over det. uansett hvor provoserende det er for deg å se og høre slike ting.

    81. Syns du ikke skal bry deg om hun. Er nok lett for meg og si siden jeg er ikke deg, men du er så mye bedre en hun 🙂 Hev deg over det og ikke la deg ødelegge noe for deg selv 🙂

    82. Seriøst hun er jævlig tragisk. Hun er mye eldre enn deg og hun driver på sånn? Lag en paradoi av hun, hun fortjener dritt tilbake

    83. N-e-i. Ikke lag en parodi av henne. Greit at det kan være litt morsomt for noen, men det bli kanskje litt for dumt. Ikke noe man forventer av deg heller, men la hun bare holde på, vær heller den voksne i denne situasjonen.
      Hun sier selv at det bare er spøk, og bra at du selv kan le av det også, men “skjemst” litt bare av å se på det videoklippet hennes, for noen skal jo absolutt lage drama ut av alt istedet for å bare la det ligge.
      Greit at hun kanskje ikke ville ha bildene sine sånn som du hadde de, smak og behag, men måten hun og kroppsspråket hennes sa det på, var ikke en måte å si sin egen mening, men mer en måte for å rakke ned på deg. Så ja, hun kunne enkelt og greit bare sagt unnskyld visst det ikke var det hun mente, og så hadde dere vært ferdige med en gang! 🙂
      Legg heller ballen død som du sa, skjønner ikke hvorfor jenter skal lage store problem ut av små ting.

    84. hahah herregud kor tragisk ho e! vær heller litt mer voksen enn å dom dæ ut ved å lage en såkalt parodi av ho. Det hold du dæ førr god til! 🙂

    85. Kan ikke si jeg syntes den videoen var morsom i det hele tatt.
      At en mor mobber en person som hun vet har hatt problemer med mobbing er bare tragisk.
      Å heve seg over ting er vel og bra, MEN har du lyst til å si noe om saken så bør du gjøre det – Har du noe på hjertet så må det ut.
      Synes du kom best ut av denne fiaskoen, Sophie.
      Lag en video om du vil men tenk godt over hva du sier.
      Håper du ikke lar dette gå inn på deg, det er for teit 🙂

    86. bare blås i dama! det er ikke vits i å synke på hennes nivå, og ikke gidd å bruk tiden din på henne!

    87. HAHAHAH, dritbra, er jo akkurat som å se deg på videoblogg 😀 (litt overdrevent det her daaa meeen)
      MEEN sykt barnslig av henne, herregud! Ho er jo gammel, haha. IKKE lag en parodi av henne, da synker du på hennes nivå, det er bare teit. Nå er det HO som er den latterlige som har lagt parodi, ikke du <3

    88. Haha, hun er dårlig til å lage parodi på deg!
      Var sikkert ment morsomt men hun klarte ikke å snakke samme dialekt som deg engang!
      Hadde sikkert vært gøy å se deg lage en, men det blir bare teit i mine øyne. Hvorfor skal dere dra dette så jævlig langt? Kan dere ikke bare snakke sammen og bli venner eller bare legge kniven tilbake i skuffen? For all del gjør som dere vil, men dette føles bare som en klein krangel dere to egentlig liker å ha bare for å bitche rundt.

    89. huff som ho lo av deg og mobbet deg på tigerstaten idag.. fikk helt vondt av deg hvordan ho så ned på deg og flirte bare ved å tenke på deg..

    90. Syns den parodien var ganske treffende jeg da! Skjønner heller ikke hvorfor du har startet dette helvete fordi hun ikke likte et bilde av deg! Du er virkeligen umoden drittunge..

    91. Herregud, blir flau over menneskeheten!
      Hvordan kan man synke så lavt som henne? At det kan finnes såpass “voksne” damer som rakker ned på en 19 år gammel jente!
      Jeg syns du ikke burde lage en video tilbake, som andre folk sier, så burde du ikke synke ned på samme nivå som henne.. Bare drit i henne rett å slett, hu er ikke verdt å bruke tid på!

    92. Skjønner egentlig ikke hvorfor hun sier slikt om deg?
      Du har jo ikke hvert noe annet enn snil mot henne, så får du sånnt.
      Jeg liker Anette, men synes oppførselen hennes er litt merkelig og tåpelig. Jeg skjønner ikke helt hva hun driver med, kanskje det er sjalusi?
      Hun er nesten 10 år eldre enn deg, og hun er mer barnslig enn det du er.

    93. fy søren.. hva vil hun oppnå med dette? dummeste jeg noen gang har sett. Du er 100 ganger mer voksen enn henne i hodet.

    94. Jeg er på ditt lag når det gjelder den her “fighten” eller what ever, og er ikke særlig fan av Anette. Men FYFAEN hvor mye jeg lo av den parodien! Unnskyld, men det ER slik du er når du videoblogger.. der traff Anette blinkskudd. Håper du tar dette til deg, får jeg elsker bloggen din. Men de videobloggene dine.. fyfaen så kleint 🙂

    95. så utrolig barnslig.. men du er ikke noe bedre selv ved å lage en parodi tilbake, ikke gidd å bruk tiden din på det;)

    96. Dette er bare oppmerksomhets greie fra begge bloggerne, denne fighten er bare tull. dere må ikke tro virkelig på det tullet.

    97. Haha, dere er bare ute etter oppmerksomhet. Dette må bare være et jævlig teit stønt for media sin del. Til alle dere som tror på dette bullshite her, så er det et skrik etter oppmerksomhet. Trodde du var bedre enn dette. Så jævlig teit… men underholdene da 😛

    98. Nei ikke lag video tilbake.. dette sier jeg for å være snill! alle syns det bare er kjempetragiskt at en som er over 14 år har lagd en sånn video og oppfører seg sånn, så du må ikke gjøre det samme. da kommer bare mange til å hate på deg! og det vil vi jo ikke! kommer bare til å bli masse mer drama. prøv heller å være den voksene, for da kommer anette i enda dårligere lys, og du i bedre lys (y)

    99. Kafan? Ho dær ska liksom ha onga? Stakkars barn som har en så hjerneskada mor. Ikke parodier ho, for tenk nu på ka folk sir om ho nu. Dæm tenke vel AKKURAT likt om dæ hvis du gjør det tilbake? For da e dokker begge to like barnslig som små 10-åringa. Tenk nu ka ongan du måtte få skulle tenke om det? Du ville ikke vist dæ sjøl som et godt forbilde. Det ville du ikke gjort ovenfor læseran dine heller. Det beste ville være om du bare glatt overser måten ho oppføre sæ på, å heller konse på å være modnere sjøl. You go, girl! <3 elske dæ, du e BÆST vettu! ❤️

    100. utrulig smålig av ho. skrive på bloggen sin at ho har lov til å vera barnslig ho og, men hjelpes kor idiotisk. lille drittongen. MEN ho traff ganske godt, da skal ho ha

    101. Hahahah dette er det mest tragiske og umodne jeg har sett! Hun er voksent fysisk ja, men overhode ikke mentalt og psykisk. Du må ikke bry deg, tror hun har store psykiske problemer med seg selv. Hadde hun ikke brydd seg, vært sjalu eller misunnelig på deg hadde hun ikke tatt seg tid og energi til å lage denne hekkans videoen. Hev deg over det Sophie, ikke la hun få “vinne”. Du er bedre enn som så!

    102. Selvom jeg ikke er på noens lag i denne saken, så må jeg bare si at oppførselen til Anette er utrolig barnslig. Hun er ei voksen dame, og at hun da driver på med slike ting er jo bare helt latterlig. Tenk å synke så lavt at hun slenger med leppa mot ei ung jente på 19 år. Jeg må bare le. Jeg synes absolutt ikke du skal lage en video tilbake, da du bare synker rett ned på hennes nivå. Hev deg over det og le, Sophie 🙂

    103. Ikke synk så lavt som henne å gjør det samme.. La henne bare drite seg loddrett ut.. Tragisk at en voksen dame bruker tiden sin på dette ass… Flaut!

    104. I de første sekundene høres hun AKURATT ut som deg, herregud!
      Men uansett om hun er “voksen” så er faktisk du det å. Uansett om du er yngre, så er du forsatt voksen. For det er det man regnes som når man fyller 18, at man er voksen. Syntes du som syntes hun er så umoden og teit skal være den voksne og heller heve deg over det, for herregud.

    105. Synes det er morsomt at hun bruker tiden sin på å rakke ned på deg, synes bare det er jævlig tragisk av en voksen dame å skrive slik til en jente som er 10 år yngre, synes ikke du skal gjøre igjen, hun vil bare ha oppmerksomhet. Det eneste hun får er da haters, men jeg synes du burde vise at du er mere voksen enn henne. You go sophie! <3

    106. Selv om det hadde vært dritgøy om du hadde laget en parodi av henne, så synes jeg personlig at du skal la være. Det er jo hun som blir stående igjen som den umodne. Hvor ironisk er ikke det, hun som er en godt voksen dame?!

    107. helt ærlig visste jeg ikke hvem hun var før du blogget om henne, så seriøst ikke gi henne mer pr enn det hun allerede har fått!!

    108. syns hun var lik deg i parodien, men til ei viss grad. parodi e for humor ikke mobbing.. syns ho skal skjerpe den gamle rævva si mot folk som e hyggelig mot ho sånn som du e. stolt av dæ som hever deg over detta og ler. lag ei parodi tilbake og se ho syns det er så jævelig morro

    109. Du er 19? Du er da vel ikke lenger noe barn da- kan ikke spille på såpass lenge at ei som er 5 år eldre enn deg skal tilsynelatende være så mye mer “ansvarlig og voksen” og du er da, uten å nevne direkte, “det motsatte”. Men for all del- alt er vel relativt. Jeg tror nok at du har like mye “voksen” og fornuft i deg som hun når du vil. (Y)

    110. SOPHIE DET JEG SKRIVER NÅ ER VIKTIG AT DU LESER. Ikke lag en sånn video tilbake, men ta igjen med samme mynt på en annen måte! Å ta igjen det bør du gjøre, men på en annen måte enn henne. For hun dreit seg selv ut samtidig som hun prøvde å hakke på deg, du bør hakke på henne, men uten å drite deg selv ut. Da vinner du 🙂 og om hun fortsetter så får hun aldri en smart kjæreste, for hvem vil være sammen med en som er 26 år som bare fortsetter å mobbe en 18-19 åring.

    111. det her var ikke morsomt i det hele tatt. Hadde det enda vært en parodi som ligner deg. Like kjedelig som amatør standup.
      Lager du parodi, bør den få med at hun
      1.Er totalt ukjent, har ingen ting å komme med, verken utseende eller prestasjoner, ser ut som en grå mus.
      2.Horer rundt med halve hockeylaget til Vålerenga
      3.Er bare fyll etter tomrommet i Tigerstaden som ble da supersøte Therese ikke gadd å være med på Harry-TV lenger
      3.Alenemor, smelt på tjukka da hun var hva, 12? Ungen er jo like gammel som henne omtrent
      4.Chubby (hello belly!), ufresh og ser egentlig ut som hun på klassebildet fra ungdomsskolen du ikke klarer å huske hva het.
      5.Passer så ikke inn med resten av jentene i Tigerstaden. Synes hele gjengen er blodharry, men de tre andre har ihvertfall underholdningsverdi og er flinke på sine ting. Anette Marie er jo bare kjedelig tvers igjennom. MÅ da finnes andre jenter som kunne tatt plassen til Therese. Gikk jo fra class til trash det her 😀

    112. Noen klarer faktisk aldri å bli voksne. Jeg syns Anette er tragisk mot deg. Vis henne hvem som faktisk er mest moden av dere. Jeg syns du står mye bedre frem enn henne. Hun er tragisk! Herregud for ei kjerring.

    113. Parodien var jo prikk lik deg. Du er jo akkurat sånn. Måten du reagerer på og oppfører deg på er bare teit. Parodien var som å se deg i væremåten og sånn som du snakker.

    114. det er jo virkelig du som er den voksne her! med fjeset fullt av botox, og puppa stappfulle med silikon. å mene at hun skal være så voksen blir ganske feil (når du legger frem deg selv som barn/tenåring/ungdom) når du ikke gjør noe annet enn å strebe etter å være så voksen(men så mener du at du skal være barnet), med alt det voksne du gjør av plastisk kirurgi og den generelle bedreviter, heve seg over, overfladiske holdningen din.

    115. Ta deg en chillpill!
      Du legger opp til det selv, beklager, men det gjør du. Synes virkelig du har for mye i leppene dine. Du ser faktisk ut som en barbiedukke. Det er sikkert det som er meningen, men kjære lille deg. Voks opp!

    116. Syns bære dettan va heilt teit av ho, du e ikje i nærheta av kordan ho oppførte sæ nu :p så håp du ikje tok dæ nær utav det dærre!

    117. Syns ikke du skal lage parodi av henne. Det er bedre at hun fremstiller seg selv barnslig og umodent, enn at du skal gjøre det også! Skulle tro voksne mennesker hadde bedre å ta seg til enn å lage dårlige parodivideoer av tenåringer 😉

    118. Ta det som en kompliment og fortsett å le av det. Alle kjendiser må tåle parodier, og det er jo en ære, egentlig. Tenk på alle politikere, skuespillere og artister som blir parodiert. Bare fortsett å være den du er, Sophie Elise. Du er bra nok som du er. Hevn gavner ingen, selv om det kan være fristende. Hev deg over det og gå videre. Bruk heller energien din på det du har foran deg.(råd fra ei eldgammel dame som kunne vært din bestemor)

    119. du burde lage en parodi tilbake, men bare være hun i sånn 30 sekunder også sier du bare at du ikke skal synke like langt ned som hun. da viser du at du er mer voksen enn hun og jeg tipper annette blir litt flau da. hun er jo 10 år eldre enn deg, er det mulig

    120. FAEN så respektløs! Hvordan kan det være mulig og være så idiot.. ikke bry deg! Du er mye bedre enn det trollet der:))

    121. ikkje lag ein parodi tilbake! omg! e du like hjerne død som ho eller? vis at DU e voksen og kan heve deg over sånn dritt og bare overse det. Den greia mellom dere er bare teit og barnslig. Så hvis ikke hun er den voksene og ansvarlige så står faktisk den rollen åpen for deg, du har en mulighet til å ta den og vise at du er bedre… Men for meg virker det som du ikke er noe bedre… God Luck!

    122. Jeg ser faktisk ikke et snev av humor i den videoen der uansett hvor lenge jeg skulle prøvd å lete etter det! Anette er slik en uspiselig og tragisk person, noe som har kommet tydelig frem fra første stund i tigerstaden! hun er virkelig ikke noe mer enn en sleten middelmådig (og middelaldrende forsåvidt) bitter husmor som må dra andre ned, fordi hun aldri vil komme høyere opp en middels på noen av verdens plan.

    123. dummeste jeg har sett, men vær så snill ikke bruk tid og energi på å være like dum som hun. Bare legg den ballen død så slipper du å dumme deg ut like mye som henne:)

    124. hahah, herregud så utrolig umodent. den eneste grunnet til at et annet menneske gjør sånn er pga sjalusi. ikke bry deg! hvis du lager noe tilbake så er du like umoden som henne, og det blir bare mer drama. la hun ha drama med seg selv, for hvis ikke du bryr deg eller bruker energi på det så har hun tapt. stay strong <3

    125. Haha, kommentarene her er til å le av! Dere holder faktisk med Sophie? Jeg syntes Anette traff spikeren rett på hodet! Det er ihvertfall slik min oppfattelse av Sophie er. Det at mange av dere kaller henne den mest ”jordnære bloggeren” skremmer meg.

    126. HEISANN, IKKE LAG EN PARODI TILBAKE, FOR DA BLIR DET BARE SNAKK OM HVOR TRAGISK DU ER. BARE LA HENNE VERE SÅ TEIT OG TRAGISK ALENE. SANN VIL DU VISE AT DU ABSOLUTT ER EN MYE BEDRE PERSON EN D HUN ER.
      GO SOPHIE!

    127. Jeg synes du burde være den voksne her, og ikke lage en video. Jeg lo av den selv;) du kan bare si at hun er en taper, så kan du være den store og bare drite i henne. Hun er ikke verdt å lage en video om!:) Bare dritt i sånne folk du! du har sikker andre ting du skal gjøre enn å lage en teit video som ikke gir noe mening 😉

    128. Neinei, ikke synk ned på hennes nivå! Latterlig oppførsel av henne. Hvor gammel er hun egentlig? Er rett og slett helt tom for ord.

    129. Stakkars lille deg! Hvor lite har du egentlig i toppen? Syns virkelig synd på deg hvis du tror du har noe vett i hodet. Skal sannelig gå på noen smeller i livet du. Voks opp å få deg noen fornuftige interesser i livet, å ikke bare deg selv. Skikkelig falsk klyse jente, æsj!!!!!

    130. HVA!????? Er HUN 26 år? Hu ser ut som a er minst 41 :S jeg er 26 og ser mye yngre ut enn hu i alle fall haha. Tragisk og barnslig gjort av henne, men tro meg det er for å melke til seg litt mer oppmerksomhet, for hey er jo knapt noen som vet hvem hun er 😉 ikke jeg i alle fall før du nevnte henne på bloggen din. Men lag en video tilbake 😀 men da må du nok kjøpe en maske med masse rynker osv :p og ta bestemor krøller 😀

    131. Blir litt lei av deg Sophie.
      Du sier at du synes Anette er barnslig og umoden som legger ut en slik video, men så kommer jo du rett etter hvor du kritisere henne. Bare i dette innlegget til denne videoen skal du absolutt fokusere på at hun er så gammel og umoden. I forrige innlegg skulle du og absolutt ta igjen. Du skjønner kanskje ikke hvorfor man absolutt skal heve seg over andres negative kommentarer, men dette gjør vi for å vise at vi er bedre enn dette og rett og slett ikke bryr oss, noe jeg helt ærlig synes du er ganske dårlig til.
      Syntes selv videoen var utrolig morsom, og skjønner at du sikkert ikke oppfører deg slik i virkeligheten, men da synes jeg du burde vite at det er akkurat slik du oppfattes i videoene dine.

    132. Haha, det ligna jo faktisk på deg også da, de leppene, haha! digger deg sofie, men håper du forstår etter du har sett videoen at det ikke er så fint med de leppene og alt det der, er faktisk nesten sånn som på videoen du framstår selv

    133. haha du må tåle og få motgang en gang du og
      du er ikke no Prinsesse selv om du tru det viss ikke no går din vei setter du deg ned og Griner..
      ja du ah blitt mobet før men du har også vært en mobber så bare holl kjeft

    134. IKKE ta igjen, jeg hater at hun gjorde dette. Men det viser bare hvor jævlig barnslig hun egentlig er. Og du vil jo heller ikke falle ned på hennes nivå!
      Hyl heller så høyt du kan for føle deg bedre og tenk bare på hvor flink du er som hever deg over noen som er så teit og helt idiot som det!!
      Liker bloggen din! 😀

    135. Er det virkelig mulig? Haha, mistet all respekt for denne dama.. Synes du skal la være å lage en video tilbake, da synker du jo bare på hennes nivå. Og som du sier, hvem har vell tid til sånt dritt? Må bare le.. Stå på du 🙂

    136. Hvis det er tilfelle at Annette er 26 år så er hun utrolig umoden. Dette er jo bare helt sørgelig. Ikke lag noe tilbake. Hev deg over akkurat denne iallefall. En dame på 28 burde virkelig vite bedre enn å drive med nettmobbing. Ikke ens henne mer. Ignorer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg