God kveld Norge

 

Da vi var i London kom faktisk God kveld Norge innom en tur for å filme meg, angående denne såkalte “krangelen” med Annette Marie. Min hensikt var aldri noen krangel, det var rett og slett å påpeke hvor surrealistisk det er når man sitter på jenterommet å ser på en serie man liker, hvor man plutselig ser seg selv, og så får høre ditt og datt. Det er rart, og slik hadde jeg aldri tenkt at livet mitt kom til å bli. 

 

Dere kan såklart se på, om dere vil! God kveld Norge begynner klokken 22:15 på tv2, jeg er ikke helt sikker på når jeg er med. . Men programmet varer jo i knappe 40 minutter, så det skal nok ikke bli alt for mye ventetid! 

 

Haha, han som filmet meg var britisk, og jeg svarte jo på norsk. . Han skjønte nok ikke ett ord av hva jeg sa, men satt likevel og smilte og nikket mens jeg pratet i vei. 


 

17 kommentarer
    1. Jeg likte måten du tok igjen på med hu Annette Marie. Du var ikke barnslig som tok igjen, det var hu som var barnslig som begynte! Skal se på i kveld:)

    2. Jeg ser det ikke på get boksen min? tenkte å ta opp, vil se deg. Utrolig barnslig av hun, som i tillegg er mange år eldre enn deg. Hun er nok kun misunnelig på den superbra kroppen din, og når jeg så videoen av ho når ho slengte dritt om deg på fotoshooten, så skjønner jeg hvorfor hun er misunnelig.. Hallo, se på kroppen hennes da!! hahaha.
      Ha en kjempe fin dag Sophie <3

    3. Jeg vet dette har ingenting med innlegget å gjøre, men jeg føler jeg må si det.
      I en av videoene dine flyr det små hvite “bobler” rundt, som ser ut som støv. Jeg vet at du også har sagt det spøker på rommet ditt. Jeg tror da at disse boblene er orber (Google det om du ikke vet hva det er). Oppdaget disse i leiligheten til søstra mi på tantebarnet mitt sitt rom.
      Håper du setter pris på dette, selvom du kanskje vet det 🙂

    4. Hei! Jeg skal til London i slutten av november, og er veldig nysgjerrig på hvor den mexicanske resturanten ligger… Har bodd et halvt år i Mexico, og er desperat etter å få smake mexicansk mat, for ikke å snakke om ølet Pacifico igjen! Håper på svar 🙂

    5. Det fins mye viktigere saker å ta opp ja. Din lille krangel med Annette er det ingen som bryr seg om. De har nok gått tom for viktige saker!

    6. Du må jo skjønne at hun mente at BILDET var jævlig. At hun ikke ville stå å presse puppene sammen og duckface. Hun sa jo ikke at DU var jævlig. Jesus. Dramakjerring.

    7. skal du skrive piss kan du iallefall skrive navnet hennes riktig?! ANETTE MARIE, ikke så jævlig vanskelig altså…

    8. Herregud, så barnslig av Anette Marie! Støtter deg i denne saken, Sophie! Og så utrolig idiotisk gjort å legge ut det instagrambildet som hun gjorde i kveld! You go girl Sophie!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg