Vinn biletter – drake og the weeknd

Jeg er nå i London, og har hatt den mest stressende dagen i mitt liv. Bare masse fram og tilbake, tull med hotellet og til sist ble pcen min ødeagt, så jeg måtte kjøpe ny her. . 5000 kr. For en pc som suger. Der gikk shoppebudsjettet opp i flammer og jeg er ganske deppa, men kan ikke la det ødelegge turen.  Andre bruker masse penger på dyre vesker, jeg må prioritere å kjøpe ny pc annenhver måned fordi jeg er en klossmajor. Akkurat nå holder vi på å fikse oss og etter det blir det konsert med Birdy, jeg gleder meg til det iallfall! Selv om jeg skal nekte meg selv å bruke penger framover, haha. . 

Uansett! Siden bloggingen min i beste fall kommer til å være litt på skrå idag, kjører jeg igang med en super konkurranse. Jeg har 2 biletter å gi ut til Drake sin konsert den 2. Mars i oslo spektrum, hvor selveste the weeknd oppvarmer! Jeg skal, og gleder meg masse. Alt du må gjøre for å vinne er å like meg på facebook HER, og så kommentere dette innlegget med mailadressen din. Jeg trekker vinneren i neste uke! Masse lykke til, dette kommer til å bli en fantastisk konsert!

 

 

Om du vil kjøpe biletter, legges de ut for salg i morgen på billettservice.no . De bilettene kommmer nok til å ryke fort, så det gjelder å være raskt ute! 

 

1074 kommentarer

Siste innlegg