trenger et mirakel

 

Det er egentlig litt hardt å si det, men jeg er for lat til å trene, sånn egentlig. Motivasjonen finnes ikke der, og den kommer neppe til å dukke opp heller. Men idag skal jeg altså på treningsstudioet sammen med Marte! Jeg har regnet litt på det, og funnet ut at jeg har trent 2 ganger på ett år, haha. Det skal bli spennende å se hvordan dette går, Marte er jo så flink til å trene så jeg frykter det verste for min egen del. . Jeg ser det klart for meg – hun løper som en gud mens jeg hikster etter pusten etter 20 sekunder på mølla. 

 

Jeg håper jeg får ordnet noe alternativ kontrakt på treningsstudioet, jeg har jo ikke muligheten til å trene så ofte heller på grunn av mye reising, så om jeg hadde en slags avtale hvor jeg betaler for enkle timer hadde det vært best for meg. Vi får se hvordan det blir, jeg håper vi finner en løsning! Kanskje dere har noen motivasjonstips til meg i mellomtiden? Jeg trenger et mirakel! 


Etter trening blir det mat med noen venninner! Tar med kameraet, så vi blogges da ♥

 

Dagens lille antrekk. Elsker den nye genseren fra romwe!  Slik føler jeg meg:

Navn : Mary Poppins

Alder :
12




Genser fra romwe.com, skjørtet er fra BIKBOK


48 kommentarer
    1. Jeg tror du kommer til å digge en jente som heter Lorde. Tror det blir din type musikk, hun er sååååå fanatstisk. Du måååå søke på YouTube.

    2. Et godt tips er å ikke sitte å lure på om det er noe bedre du skulle ha gjort. Bare dra uten å tenke på det. Bare gå på rommet og ta på deg treningsklær, allerede da er mye gjort! Ingen kan forvente at du skal klare så mye hvis du bare har trent 2 ganger på ett år, men prøv å press deg litt. Hør på høy musikk mens du eventuelt løper, det hjelper å ikke høre pusten sin! Og ikke vent 2 uker mellom hver treningsøkt. Bedre å trene litt, men oftere! Håper noe av dette hjelper deg til å komme i gang. Hjelper hvertfall veldig for meg 🙂

    3. Elsker håret ditt! Du er forresten flink som trener 🙂 det er veldig gøy når man kommer inn i det.

    4. Kjøp klippekort, så bare “klipper” du deg inn hver gang du skal trene 🙂 enkelt og greit, og ingen “binding” og følelse av at du MÅ trene fordi du betaler måndtlige avdrag 😀

    5. Meld deg inn i elixia. Da kan du trene på alle sentrene rundt om i Norden når du er ute å reiser 🙂 vet ikke om de har elixia sååå langt nord som Harstad da…

    6. Lag det til en vane å trene, du får garanter mer energi og føler deg gladere, og lager du det som en vane blir det ikke noe problem. Men gi det litt tid til å finne ut hva du liker:) Jeg synes gruppetimer er kjempe bra. Der kan du ikke bare gi opp når du er sliten, og da er det enda bedre å være ferdig 🙂 Lykke til og kos deg.

    7. Utroli fint antrekk! 🙂
      Ha en super dag! Digger bloggen din! 🙂
      Ps: Du er ikke alene om å “dø” under trening. Jeg er ikke i beste form for tiden jeg heller 🙂

    8. Sangen til babe adventures er av carina Dahl og heter who we are. Var det så vanskelig å søke på Spotify? Eller enda værre – er det så vanskelig å svare folk, Sophie? Normal høflighet kalles det

    9. ELSKER STILEN DIN, den er sååå fin men samtidig skiller deg seg ut fra andre typiske stiler, også lurte jeg på om du har tatt ut restasylene eller om du skal

    10. Er ikke ofte jeg kommenterer blogger, men idag følte jeg virkelig for å kommentere din, rett og slett pga håret ditt! Haha, det var veldig pent nå, og for all del, ikke farg det platina blondt igjen, ha det i den fargen der :)!

    11. Hadde det samme problemet før 🙂 Har lenge prøvd å klare å trene regelmessig, men det lengste jeg har klart før nå var max en mnd.
      Siste gang det var, var nå i vinter, og etter det spiste jeg bare dritt og trente ingenting helt frem til skolestart.
      Jeg har nå trent 4 – 5 ganger i uken helt til nå, og jeg har ingen planer om å slutte!
      Du må bare rett og slett bestemme deg for at NÅ skal du klare det. At du skal gjøre det til en rutine.
      De første gangene, spesielt på tredemølla er ganske jævelige, men det blir bedre og bedre for hver gang! Og så fort du begynner å se reslutater, enten det er kondisen du vil forbedre, bygge muskler, gå ned i fettprosent osv, så føler du at du vil fortsette.
      Gjør det til en del av en hverdag!
      Det kan også hjelpe å trene alene med musikk. Ingen du må vente på eller ta hensyn til, og mye lettere å få gjort alt du trenger 🙂
      Dette blir en lang kommentar.. Men det hjelper også å følge masse profiler på Insta der de poster motivasjonsquotes, bilder av jenter(og gutter) som trener, har fin, trent kropp osv.
      Etterhvert blir trening noe du lærer å like, nå savner jeg faktisk å trene de dagene jeg har ”fri”.
      Håper dette hjalp litt 🙂

    12. Jeg synes håret ditt er så mye finere nå, enn det det var for en liten stund siden. Det ser mye sunnere og mer normalt ut med litt tynnere og kortere hår, i stedet for det feite extention-håret.

    13. Et godt tips er å kjøpe nytt treningstøy i fine farger og ny drikkeflaske som matcher! Det har hjulpet mange med å få mer treningslyst. Prøv også å sett deg mål om ting du vil klare, da blir det motivasjonsboost når du klarer disse målene 🙂 Ellers er det bare å komme seg til treningssenteret og gjøre det til en vane

    14. Min beste motivasjon er tanken om at jeg har mulighet til å trene og bevege meg. I jobben min på sykehjem er jeg hver dag vitne til mennesker som ikke kan gå eller løfte armene, samt at jeg gjennom egen sykdom har følt på hvordan det er å bli utmattet bare av å pusse tenner. Så når jeg svetter meg i hjel på tredemølla eller står i planke til magen omtrent står i brann, tenker jeg at det hadde vært verre om jeg ikke hadde mulighet til å kjenne på denne “smerten”. Funker faktisk ganske ofte!

    15. Trenger motivasjon selv jeg! Har mistet helt motivasjon så igår fullførte jeg ikke en hel treningsøkt engang.. Men skal gjøre det opp imorgen, da skal jeg satse alt! 🙂 Elsket genseren forresten, var veldig søt! 🙂

    16. motivasjon er en rar greie. den dukker opp og forsvinner igjen. noen ganger kan den bare vise seg, som en sjikkelse. da blir d aldri noe av treningen. men andre ganger så kan det vere at den holder seg der, kommer selvsakt ann på om jeg gjør noe selv på at denne treningstingen skal vare.. blæ, d gjør jo vondt! nei..
      i morgen tidlig skal jeg trene, i ren trass fordi treningen i dag ikke ble som den skulle. life aint all sunshine and rainbows.
      peace out sophy! 🙂

    17. Jeg har trent i snart 1 år, tung styrke! Når jeg en dag kjenner at jeg ikke har spesielt lyst til å trene og at jeg mye heller bare vil hjem og slappe av, da tenker jeg “NEI du drar den feite ræva di på trening” for når jeg kommer dit så er jeg utrolig glad for at jeg dro! Tror ikke jeg har droppa en eneste trening uten at jeg har måttet etter jeg begynte i november ifjor! Det er så deilig når du trener, og så sitter du igjen med en god følelse etterpå! 🙂
      Siden jeg for det meste trener styrke så er det jo ekstra digg og motiverende å se resultater da, øke med vekter osv! 🙂

    18. Hei:) Hvordan går med deg? Takk for sist, blitt så fin overlegen sia du blei kjendis:) Glømme av hvem dine venner er:) Får å få kontakt med deg, må man jo skrive på bloggen din:) LOL
      XOXOXOXOXOXOX

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg