favoritten

 

I går kveld hadde jeg besøk, og vi spiste masse godteri og laget vegetarburger. Det er så godt, må være en av favoritt-rettene mine :D Dette er snart ett døgn siden, og jeg har faktisk ikke spist siden da. Noen dager klarer jeg bare ikke å spise, det frister ikke med mat og jeg føler meg mett uansett. Har noen av dere det på samme måte? Begynner å tro det er noe galt med meg, haha. Sulthetsfølelsen har forsvunnet helt! 

 

 Etter å ha spist litt så vi på “the boy in the striped pysjamas”, den er så grusomt trist. Har sett den et par ganger, og har alltid like vondt i magen etterpå. . Kort fortalt handler den om andre verdenskrig og konstentrasjonsleirer, sett gjennom ett barn sine øyne.

Nok om det, nå skal jeg legge meg i badekaret! 

 

Veldig sløv igår, kan man si! Null bh og skitten kosedress. Deilig! 

 

35 kommentarer
    1. Kunne du ikke lagt ut oppskriften på den vegetarburgeren? 🙂 Btw, JEG ELSKER håret ditt 😀 Nydelig

    2. jeg har det på akkurat samme måte når de gjelder den sulthets følelsen og kan gå 2-3 dager uten mat i det hele tatt og da må jeg rett og slett trompe i meg mat

    3. Åhh, den så kjempegod ut! Og den filmen er så utrolig trist, gråter bare av å tenke på filmen jeg!

    4. da har jeg vel de motsatt som deg, jeg er sulten hele tiden og kunne spist meg feit..det er só vanskelig ó la váre, sliter med det, for jeg vil ikke bli feit, men litt mage har jeg…aaah
      Jeg klarer ikke ó skjönne de som ikke spiser en hel dag, hvordan gó det an at kroppen ikke gir signaler at det er tomt, og den trenger mat energi for ó virke som den skal???!!

    5. Kosedress og bh-fri er deilig!
      Men ville bare gi deg et vennlig råd, håper du ikke tar dette ille opp for det er virkelig ikke ment slik!
      Bildet av deg på headeren din var kanskje ikke det beste jeg har sett av deg, du ble seende ut som litt gammel..? Lyset mot ansiktet ditt fikk frem noen “trøtte/slitne” rynker som jeg kaller det. Du er jo så utrolig nydelig, men dette var kanskje som sagt et uheldig bilde :/ Ellers liker jeg veldig godt å lese bloggen din, du virker som en aldeles hærlig jente og jeg får mye inspirasjon fra deg 🙂 Du har blitt mye flinkere å skrive enn før! Så dette gjør bloggen din enda gøyere å lese 🙂
      Ha en nydelig dag! Klem <3

    6. Headeren din er sykt stygg. du ser gammel ut Og ikke ta det frekt fordi du er jo egentlig en veldig pen jente, men du har ødelagt deg ganske mye. Spess med de leppene, MEN det finnes bilder som er langt finere enn det du har der.

    7. Hei Sophie! I går tok jeg en stor avgjørelse; jeg skal bli vegetarianer. Dette mye på grunn av deg og det faktumet at du er et stort forbilde for meg. Takk:)
      Og så lurer jeg på en ting: kan du legge ut oppskriften på vegetarburgeren? Det ville betydd mye:))

    8. Den filmen er så trist, er det rart jødene tar igjen. De vil neppe gå igjennom ett nytt holocoust!media stiller iisrael i så dårlig lys..de skrur på sannheten. Men uansett støtter folk de fæle palestinerene! Har du noen gang hørt om en jøde som er selvmordsbomber, eller noe sånt? Neppe…

    9. Jeg må bare si at jeg syntes du ser bedre ut enn noen gang <3 Du kledde virkelig ombre <3 Ha en fin dag videre for det fortjener du 😀 <3

    10. Haha, hva er poenget med “Null bh” informasjonen? Hvem bryr seg om du har på deg bh eller ikke? Begynn å blogg som en normal person. Blir dårlig av deg. Dum som faen er du

    11. Du kan få heng i brystene selv om du har silikon. Sier det av erfaring du,, såg du skrev en gang før at det ikke gikk an…

    12. Mm den burgeren så digg ut:) jeg er selv vegetarianer på det tolvte året. Før visste jeg ikke at de brukte gelatin i vingummi og noen sjokolader også har animalsk innhold. Bare en liten headsup itilfelle du ikke visste det:) leser du tonjekvamme sin blogg? Hun la ut en video om gary youofsky, har du sett den? Helt fantastisk mann:)
      Første jeg gjør når jeg kommer hjem er å hive av mg bhen! Kult at du nevner det her på bloggen;)

    13. Synes egentlig den filmen er litt kjedelig.. men burgerne så kjempegode ut! Er vegetarianer selv så takk for tipset 🙂

    14. på headeren , så ser det ut som du er en 30-40 åring som nesten har tatt for mye ansiktløft eller no eller så er det skygger som gjøre at du ser ut som huden begynne å henge

    15. “Dette er snart ett døgn siden, og jeg har faktisk ikke spist siden da. Noen dager klarer jeg bare ikke å spise, det frister ikke med mat og jeg føler meg mett uansett.”
      Jeg er sikker på at du ikke mener å trigge andre, men tenk på alle de unge jentene som leser bloggen din. De blir mer påvirket av det du skriver enn du tror. For noen år tilbake utviklet jeg en spiseforstyrrelse nettopp derfor – jeg ble påvirket av blogger.

    16. Har det sånn selv nå, og har hatt det en liten stund. Sultheten bare forsvinner sånn plutselig avogtil hos meg da uten at det er noe grunn for det. :p

    17. Den filmen er kjempe trist! Jeg har sikkert sett den 5 ganger etter første gangen jeg så den på kino! En veldig god film!
      Og ja,du er nåkk ikke alene med dette med svingende matlyst. Har hatt det slik selv i det siste og begynt og lurt på hva som var galt. Men den er på topp igjen nå da! 😉

    18. Du burde se The Green Mile. Handler om mennesker som ligger på cella og venter på den dagen de blir satt i den elektriske stol. Den er litt lang, men den er veldig bra!

    19. jeg er vegitarianer og jeg drikker ikke cola fordi de støtter noe jeg kaller dyremsihandling, husker ikke hva det het. Og jeg må kjøpe økologisk sukker fordi de bruker bein fra dyr når de lager sukkere. Bare sånn at du vet. Fant nyelig ut det med sukkere. Det går også ann å bestille vegan sukker.

    20. Oi, akkurat slik jeg også har det! Noen ganger frister ikke mat like mye, og slik er det bare 🙂 Andre ganger kan jeg spise masse og være sulten hele tiden.
      <3

    21. Hvordan lager du dine veggisburgere? Er de helt veganske? hadde satt pris på svar, er selv veganer men jeg har enda ikke fått til en ordentlig god burger 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg