kjendiser uten bryn

 

Som noen av dere kanskje vet, går jeg til en profesjonell for å farge og forme øyenbrynene mine en gang i måneden, i tillegg til dette bruker jeg selv tid hver morgen på øyenbrynspudder og øyenbrynsblyant. Som om ikke dette er nok, vurderer jeg også mulighetene for å tatovere på øyenbryn i nærmeste framtid. Om jeg ikke hadde gjort noe av dette, så hadde dere fått sett mine naturlige, kommunebrå monobryn spre seg over hele ansiktet, haha.

 

Øyenbryn gjør faktisk sykt mye for ansiktet! Jeg fant dette bildet av en del kjendiser hvor øyenbrynene har blitt retusjert bort, og det ser virkelig helt grusomt ut. Se for eksempel Selena Gomez, haha. . En av verdens vakreste med øyenbryn, men helt grusom uten. Hun ligner jo egentlig sykt på Taylor Lautner (bildet ved siden av) når man ser dem på denne måten!

 

Med fine øyebryn kan nesten alle se ut som “verdens vakreste”, eller? 


30 kommentarer

Siste innlegg