hva tenker jenter med?

 

Når man ikke har møtt noen på en veldig lang stund, er det alltid masse forventinger til det neste møtet. Man forteller hverandre “det blir så bra!”, men innerst inne sitter man alltid med en liten tvil om at ting ikke skal være som før. Hva om personen har forandret seg? Kanskje dere rett og slett har for mye å snakke om, så da ender man opp med å si. . ingenting? Jeg og Amanda har vært bestevenninner i en lang stund, men har vært vandt med å ha hverandre nært hele tiden. Samme klasse, bor ikke langt fra hverandre, og til og med kjærestene våre er bestevenner. Så da hun plutselig pakket tingene og flyttet til bergen for å ta fatt på voksentilværelsen, føltes det ganske tomt og rart for min del. Men i går sto hun altså der rett foran meg på gardemoen, og det føltes akkurat som før. Hun er den samme, jeg er den samme, vi skravler, ler og tuller like mye som før, og hun er enda en av de beste som finnes på jord ♥

 

 

Da vi først kom til oslo dro vi til hotel oslo city centre hvor vi skulle overnatte, før vi måtte løpe til et møte jeg skulle ha. Det gikk overasskende bra, men det var faktisk ett møte som hadde fint lite med bloggen å gjøre. Jeg er veldig flink på markedsføring, så man kan vel nesten si at jeg har fått en liten jobb i hovedstaden som handler om nettopp det! Den fikk jeg uavhengig av min “status” som blogger, men rett og slett fordi jeg er flink, noe som er en god følelse! Jeg kommer til å jobbe fra harstad akkurat nå, men det er godt å vite at jeg mest sansynlig har noe som “venter” på meg når jeg bestemmer meg for å flytte. 

 

Uansett, etter møtet var jeg i supergodt humør så vi nærmest hoppet ned til Vapiano for å spise kveldens middag. Jeg elsker vapiano og tar turen innom hver gang jeg er i oslo, båte maten, interiøret og de ansatte er helt topp. Jeg spiste salat, Amanda spiste pizza, og en kopp kakao fikk jeg også dyttet i meg. 

 

 

 

 

 

Vi var som vanlig litt bak tidsskjemaet og måtte løpe opp til hotellrommet, en flaske vin måtte styrtes og selvutløsebilder måtte knipses, haha. Vi fikk oppdart hverandre på det siste innen livet i både harstad og bergen, jobb, skole, kjærlighet og alt som hører til. Det var såå godt! 

 

 

 

 

Videre hastet vi ut i regnet og ned på jay-z konserten i oslo spektrum! Han kom på scenen ganske forsinket, men mer hadde jeg ikke forventet – artister kommer jo alltid for sent! Jeg har egentlig ikke hatt noen spesiell formening om Jay-Z, annet enn at jeg har hatt noen seriøse fyllekuler med niggas in paris som soundtrack, og at han er gift (og har sex) med Beyonce som egentlig er grunn nok til beundring. Men jeg må si at inntrykket mitt ble forbedret noe voldsomt igår, det var en av de beste konsertene jeg har vært på! Han hadde god kontakt med publikum, solid framførelse, sanger man kjente igjen og selveste Timbaland var også med! Det var nesten det største plusset, å få se Timbaland beatboxe å lage diverse syke beats og sounds på direkten, det vil jeg huske lenge. 

 

 

 

Ellers lurer jeg litt på hva jenter tenker med. Er det vaginaen? Er det eggstokkene? Fordi det finnes jenter der ute, som setter oss jenter med mye sminke, blondt hår og store pupper i et dårlig lys – uansett hvor smart eller “hard to get” man nå enn måtte være, blir man sett på som en idiot nettopp på grunn av slike jenter jeg betraktet i går på konserten. Her snakker vi hardcore tørknulling på enhver de tror har noe kjennskap til Jay-Z, alle i ett håp om å få være med backstage. Den ene i crewet trodde tydeligvis jeg var en del av gold-digger gjengen der, bare fordi jeg sto ved siden av, og lets face it – jeg ser ikke akkurat smart ut. Men jeg bare “eh, glem det”. Jeg vil faktisk heller dø enn å knulle bort verdigheten min bak en skitten scene, bare fordi en kjent rapper er i nærheten. 

 

 

I dag hadde vi på tidlig alarm og spiste god hotellfrokost – hotel oslo city centre har belgiske vafler i frokosten, som forsåvidt er grunn nok alene til å bo der. I tillegg har de verdens beste senger som er såå vanskelige å løsrive seg fra på morningen!

 

 

Genser fra http://www.voguec.com/ 

 

 

Både jeg og Amanda skulle ta fly hjem på formiddagen, i tillegg måtte jeg rekke enda ett møte. Det er jeg glad for at jeg hastet meg til, for nå er en helt super konkurranse til dere i planleggingsfasen! Jeg hadde adrenalin under møtet, fordi jeg gleder meg sånn til å dele med dere. 

 

 

På Joe & the juice! Må bare prøve powershake!

 

Alt i alt, jeg har hatt det helt supert sammen med Amanda, og jeg håper det ikke blir så alt for lenge til neste gang vi sees. . ♥ 


70 kommentarer
    1. Håret ditt ble fantastisk fint. Ikke bytt farge mer nå, de andre gangene du har byttet har det sett litt flekkete ut, men denne kledde du virkelig Sophie. Så bra at dere koste dere 🙂

    2. Så jævlig fin du var på håret nå! herregud det er den fineste hårfargen jeg har sett på deg hittil. Aldri gjør noe mer med håret ditt nå! Men hvordan er det med exstensionet nå? bruker du klips? 🙂

    3. Må virkelig si at jeg digger deg! 🙂 Er ganske ulik deg sånn på utsiden, og de som kjenner meg ville sikkert blitt veldig overrasket over at jeg skriver dette til deg, men jeg tror faktisk at jeg hadde likt veldig godt å ha deg som venninne 🙂

    4. Kjempe fin på håret! Den fargen er så utrolig fin!
      Jeg synes du passer når du får det litt lysere :)Selvom du er kjempe fin med brunt også.

    5. Hvordan kan man orke å bruke tiden sin på å kritisere deg? Har fulgt bloggen din en stund nå og du er seriøst sykt fet. Du skriver ikke bare utrolig bra men du er ærlig, står for deg sjæl og later til å drite lang fjert i alle de superkleine haterne som leter etter dritt å slenge.. I love u! Og du ser KICK ass ut, du trenger ikke fjerne restylanen heller, synes den gir deg litt karakter i ansiktet:-) Klem fast leser

    6. WOW SOPHIE!!! HÅRET DITT BLE SÅ FINT.
      (ikke at du ikke var det før) men nå ser du sykt fresh, voksen og bra ut. Ble sikkelig sjalu nå, wooow!

    7. Så utrolig nydelig du var med det nye håret! Det kledde du skikkelig! Gjorde ansiktet ditt smalere på en måte og du ser virkelig smashing ut! 🙂 Minte meg litt om alena shishkova!!
      Du er nydelig:)

    8. Alltid hyggelig å treffe igjen gamle venniner, bra alt var som før 😀
      Og du ble sykt fin på håret 🙂

    9. Så utrolig pen du var nå 🙂 det er du jo alltid, men du var ekstra pen på disse bildene 🙂
      Så bra dere hadde en koselig dag sammen <3 Ekte venninner helt kalrt!

    10. Du er braaaa naiv hvis du tror du har fått jobb i markedsføring uavhengig av din status som blogger. Du har ikke utdannelse engang. Markedsføring er mer krevende enn det virker

    11. Jeg mener INGEN seriøse arbeidsgivere i markedsføring ville ansatt en 18 åring rett fra videregående som i tillegg bor i Nord-Norge

    12. Har lest bloggen din nesten siden starten. Har likevel ikke kommentert før, men jeg må bare få sagt at dette er den fineste hårfargen du noen gang har hatt!

    13. God kveld =) ( eller snart natt nå ) Jeg er helt enig! Jay-Z hadde en helt fantastisk framførelse igår! og det var mega gøy å være der! Selv var dette jomfrukonserten min, men han setter lista ganske høy!
      Jeg synes jeg så deg på Vapiano! og har alltid synes du er pen, men i virkeligheten! Ennå penere! =)
      Og masse lykke til med det du holder på med, setter fingrene dine i! =)

    14. Slike venner er gull verdt <3 Må ta vare på de livet ut! Ser ut som dere har kost dere som bare det, og så utrolig spennende med markedsføringsjobb i Oslo. Er sikker på at det vil gå veldig bra, for ja -du er flink Sophie! 🙂

    15. Hei! 🙂
      Kunne du skrevet et innlegg om vougec.com, altså om det er toll, hvor lang leveringstiden er osv.. Prøvde å Google dette, men fant ikke stort da det ikke virker som nettbutikken er så veldig kjent i Norge enda. Hadde satt veldig pris på om du svarte på det 🙂 klem

    16. FYI så var han ikke forsinket:) han skulle komme på scenen 21, og det gjorde han. Grunnen til at det ikke begynte 19.30 var fordi det ikke ble noe av oppvarming. Please rett på dette, det er faktisk ganske viktig ahah

    17. Kjempefint hår, herregud! Men jeg lurer så veldig på hvor langt ditt naturlige hår er nå?? Gror det godt selv med extentions??

    18. Altså, hadde du IKKE vært en kjent blogger hadde du jo ikke fått den jobben, det tror jeg vi begge kan være enige i. Du er sikkert kjempeflink og sånt, det tviler jeg ikke på, men du har ingen utdannelse innen det utenom vgs og heller ingen særlig jobberfaring med det utenom blogging. Grunnen til at de vet du er flink er fordi de har sett hva du har fått til via bloggen, hadde du levert en CV hvor det stor under utdannelse og arbeidserfaring “Hadde markedsføring på videregående” så sier det seg jo nesten selv at de hadde gitt et snyst bort til den og lagt den vekk. Synes det blir litt feil å si at det er uavhengig av bloggen, for som sagt er det jo nettopp pga. bloggen du har fått vist hva du kan og dermed ble ansatt. Men uansett, er veldig glad på dine vegne! Er utrolig vanskelig å få seg noe særlig annen jobb enn bak kassa på Rimi eller butikkansatt på Cubus for en student uten ferdig utdannelse i disse dager, så er jo kjempebra at du har fått deg en jobb som ikke bare er litt “uvanlig” for ungdom, men også innebærer noe du elsker og er motivert for 🙂

    19. men pliiis, bytt utt headeren…den er ikke só bra :/
      den er só jentete…du burde hatt noe elegant og damete…du tok só my fine bilder med babeadventure..kunne settet sammen noe elegant og sexy..:)) men burde heller med de ny hóret, kjempe flott det ser ut 🙂

    20. Ååå herremin. Var hos frisøren og stripet håret, og trodde jeg ble fornøyd. Men seriøst, håret ditt nå er kjempefint! Du kledde det virkelig godt 🙂
      Stå på du fine jente <3

    21. Hei!
      Har lest bloggen din kjempelenge, men kommenterer sjelden. Fikk veldig lyst til å skrive noen ord nå, så da gjør jeg det. Aller først: du er utrolig fin på håret nå. Det jeg aller mest har lyst til å skrive er at du virker utrolig reflektert og bare av å ha lest bloggen din virker du som en veldig dyp person. Håper du får en fin kveld og stå på videre, jeg heier på deg! 🙂

    22. Må bare få lov til å si at jeg virkelig likte det innlegget her, litt røffere enn vanlig kan man vell si?:) den nye hårfargen ble forresten også utrolig bra, og ikke minst kledde du den fryktelig godt! Selv om jeg ikke kjenner deg, må jeg nesten få si at jeg ble egentlig litt glad på dine vegne nå som du har fått denne jobben og, kjempe bra! Elsker helt ærlig bloggen, virker så ekte og bra og etter å ha lest den så lenge kjennes det nesten som om jeg kjenner deg, rart med det der egentlig, for jeg gjør jo ikke det.. Haha:)

    23. Sykt bra innlegg!!! Den kakaoen så god ut!! Bra du ikke tulla med noen bak scenen, du er jo så fin! Spennende med konkurranse!

    24. Sophie, kan du plis legge ut et ordentlig bilde av hele håret ditt? Vurderer å farge håret mitt ombre jeg óg, så jeg trenger tips, bilder osv. Takk på forhond 🙂 <3

    25. ser ikke for meg at noen gidde å ansette deg , når du er en blogghore og lite seriøs av deg og bare opptatt av å bli naken/undertøy/bikini modell

    26. De første setningene traff meg helt… akkurat det har skjedd med meg og min bestevenn. Hun flytta også til Bergen…

    27. Sophie…den som desperat prøver å se deilig ut mens hun spiser salat..se..trutmunn…hvor deilig jeg er når jeg spiser..LOL

    28. Jeg elsker måten du skriver på for tiden. Spesielt dette innlegget, var skikkelig bra 🙂 Håret var også kanonfint, og passa deg utrolig godt! Som jeg ser mange andre har kommentert, så var det en mer voksen look, noe som kledde deg ekstremt bra!

    29. Enig med Maja, du skriver jo sykt bra! Mye bedre å lese. Du ser bra ut med det blonde håret også, fyfaen! Stå på<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg