niggas in oslo

 

I morgen tidlig reiser jeg til oslo igjen, hehe. . Klarer ikke å holde meg hjemme som dere kanskje har merket! Denne gangen skal jeg i to møter og til beste Hendrix for å fikse håret, mens på kvelden blir det jay-z konsert med Amanda-bestis! Har ikke sett henne på en evighet etter hun flyttet for å studere, men vi er heldigvis flinke til å holde kontakten flere ganger i uken. Er også veldig glad vi får tatt oss en jentetur til oslo sammen nå ♥ 

 

 

Sååå glad er jeg for den kommende osloreisen, haha. . Neida, jeg er veldig glad! Dere får nok sikkert se entusiasmen bedre i morgen. . Håper jeg. 

 

 

I dag dro jeg til SpaSpa for å gjøre siste finish på vippene mine, nå blir det en måned til neste gang! Etter dette var unnagjort gjorde jeg noe jeg aldri gjør – jeg dro på biblotet. De fleste på vår alder glemmer nok at det tilbudet finnes, men etter utallige runder rundt bokhandlere på gardemoen uten å ha noe hell, tenkte jeg at jeg skulle prøve lykke andre steder. Bøker ser plutselig mer spennende ut når de er gratis, ikke sant? Jeg fikk god hjelp til å velge ut noe som kunne passe for meg, så nå gleder jeg meg til å sluke disse bøkene på flyet i morgen! 

 

 

Så spiste jeg litt grøt . . 

 

 

. . før jeg begynte å sette opp litt nytt dilldall på klessrommet! 

 

Blomsterlampe fra ellos HER – den skal egentlig henge på veggen, men på mitt stappfulle klessrom funket ikke det akkurat nå. Syntes uansett dette ble ganske fint! 299 kr koster den.

 

 

 

Stige fra ellos HER – planlegger å henge litt skjerf og tilbehør på den når plassen ikke strekker til lengre. 299 kr koster den! 

 

Og her kommer dagens outfit ! Sko fra Jeffrey Campbell, jakke fra sheinside.com, kjole fra vouguc.com, strømebukse fra bikbok, skjerf h&m 

 

 

 

 

Hva synes dere om antrekket? 

 

62 kommentarer
    1. Elsker stilen din!! Du har sånn søt- aktig stil, også med sånn fint krøllet hår og fin sminke! Liker det 😀

    2. Jeg skjønner ikke hvordan du orker! Haha! At du ikke blir helt utslitt!
      ÅÅ, har så lyst til å lese den boken om Christoffer. Den tidligere sjefen til stefaren min banket opp stefaren hans faktisk!

    3. Søtt antrekk, og jakken var utrolig fin! Kunne du skrevet et innlegg om fakkeltoget mot pels? Det hadde vært så supert om du hadde fått flere til å stille opp, for du er et stor forbilde når det kommer til dyrevern og mange hører på deg, Sophie.

    4. hei!Kan du legge ut et innlegg om hva du skal gå med konserten? Hvordan er du på konsert? Danser du eller er du mer rolig i bakgrunnen med øl?

    5. Utrolig fint antrekk!
      Antrekksbildene var veldig lyse og fine, mye kjekkere å se på! Håper du er enig. Du ser jo veldig stor forskjell på de første bildene, og de siste. Mye bedre kvalitet på antrekksbildene.

    6. boka om kristoffer er en kjempetrist, men god bok! Den var ikke noe for meg egentlig fordi det var mye snakk om rettsvesenet og rettsaker osv, som jeg ikke forstod noen ting av, men jeg er utrolig glad jeg leste den 🙂

    7. Det andre bildet så du utrolig naturlig og pen ut. Synes ofte du gjør deg mye til på bilder (noe du IKKE trenger), for du var så fin med munnen lukket, og det så ut som bildet bare var tatt “i farten”, så fortsett med disse type bildene. Det gjør at du fremstiller deg mer moden, for du er jo så moden på innsiden, men noen ganger kan bildene du poster ødelegge dette inntrykket.

    8. Vanligvis pleier jeg ikke å like stilen din (den blir ofte litt for harrytass for meg) Men isdag var du kult kledd!:)

    9. Jeg leste “jeg tenker nok du skjønner de sjøl” på flyet. Den er fantastisk fin, og utroolig trist. Satt på flyet og gråt mens jeg leste

    10. Åh, boken om Christoffer er så fin og så trist på samme tid. Jeg gikk i klasse med han, han var bestevennen min. Jeg savner han sånn. 🙁

    11. Har lest boken av Jon Gangdal, den er rett og slett helt jævlig sterk lesning! Veldig bra, men den setter dype spor

    12. “Jeg tenker nok du skjønner det sjøl” er en utrolig nydelig bok! Ble akkurat ferdig å lese den, og den er verdt det!

    13. “Jeg tenker nok du skjønner det sjøl” en veldig sterk bok, aldri vært så sint etter å lest en bok, veldig engasjerende. Burde vært pensum hos ALLE som skal jobbe med barn.

    14. *jeg tenker nok du skjønner det sjøl* er utrolig trist! Har lest den selv og det var mange ganger jeg var på gråten og ble veldig mange ganger rett og slett forbanna! Veldig bra og sterk bok!

    15. “jeg tenker du skjønner det sjøl” har jeg lest, og det er den tristete boken jeg har lest…. gråt å gråt når jeg lest d værste ja,og itilegg er det sant. ska ikke røpe noe om den her… men den gutten er enesående og tøff! stakkar…

    16. Hei, jeg tenkte bare at siden du er så opptatt av dyr og sånt så burde du skrive under på denne side, og kanskje lage ett blogginnlegg om det? Det hadde hjulpet veldig tror jeg siden du har så mange lesere.
      Det er helt forferdelig at noen kan gjøre dette mot dyr! Håper du ser denne kommentarer og lager et innlegg om det! <3
      Elsker forresten bloggen din <3 <3
      https://secure.avaaz.org/en/petition/Petition_contre_les_amulettes_danimaux_vivants_en_Chine/?aCHrOfb

    17. Helt nydelig antrekk du hadde denne dagen, du ha rkanskje fortalt det før men den kåpen din var en drøm, hvor er den fra og hva kostet den? ^^ Ha en koselig dag videre 😀

    18. Kjære, kjære Sophie Elise.. Altså, dette er ikke en stygg kommentar, jeg synes i allefall ikke det. Jeg håpre du leser dette og tar det til deg. Jeg er 17 år, og blir flau over å se på bloggen din. Jeg ser att du er en snill ung jente, som viser “litt” for mye av kroppsdelene sine. Så her er noen tips:
      Ta ut silikonen, slutt med brystbilder, ikke farg håret ditt, men fortsett med det fantastiske forholdet til deg og din kjæreste. Han setter nok pris på deg fordi du er en så flott jente, gamlere enn meg, og jeg ser din indre skjønnhet, Sophie! Så hør på det jeg har skrevet her, og ta dine egene valg, men dette var noen tips. Prøv litt og litt, for storesøsteren min, Trine på 21 år, var som deg, men hun har nå blitt en nydelig ung jente, med en datter på 3 mnd. Det kan bli din fortid, jente! Takk for meg 🙂

    19. “jeg tenker du skjønner det sjøl,” er en utrolig trist bok om en helt forferdelig hendelse, men boken er fantastisk bra og en god minner på hva som faktisk skjer der ute i verden bak lukkede dører.

    20. Kos deg masse på tur 😀 Godt å reise å komme seg ut en gang iblant. Oppleve noe nytt, vær der når det skjer, det er veldig viktig! 🙂
      Også må jeg si, at på noen bilder ligner du veldig på Pamela Anderson, ikke ta det bokstavelig, synes det er ganske tøft 🙂 Og selv syns jeg PA var en pen ung modell i sine yngre dager, du burde tatt det som en komplimang 🙂

    21. Jævla rasist! Hva faen får deg til å tro at det er OK for en hviting som deg å si/skrive “nigga”? Ikke klag neste gang en farget person sier de ikke fucker med hvitinger. Problemet ligger i dere, fuckheads.

    22. du blir ikke kul av å si nigga. det beviser bare hvor rasistisk du er. jeg veit noen tenker sikkert “hun mente det ikke rasistisk, da” men det er fuckings rasistisk uansett fordi det er et ord som ble brukt for å nedverdige mitt folk. fucka jævler.

    23. Folk som rager over at hun har skrevet “niggas” har kanskje ikke hørt Jay-Z sin sang “NIGGAS in Paris”??
      Det som overrasket meg litt var at INGEN reagerte på at du skre BIBLOTET. Det heter da vitterlig bibliotek..

    24. du er faktisk den flinkeste bloggeren! ikke bare er du pen og fine klær og alt det der. men du er smart, du skriver så mye bra og inspirerende andre mennesker. jeg ser faktisk litt opp til deg, du er et forbilde, selvom det er barn som leser bloggen din og får med seg dine tidligere “operasjoner” så er ikke det ditt problem, jeg synes du påvirker leserne dine utrolig positivt! du er så jordnær. jeg håper du vet at du er vakker både på utsiden og innsiden! aldri la noen føle at du er noe annet enn super bra! for det er nettopp det du er 🙂 og aldri slutt å blogg. for når du kommer med slike innlegg! er det bare fantastisk bra! du kommer til å nå langt du, og se hvor du er allerede.. lykke til med livet. kjenner deg ikke, rart hvordan et menneske over nettet kan inspirere så mye! men du er råå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg