jeg fikser

reklamelenke luxushair

 

Nå sitter jeg og kjæresten på gardemoen. Allerede føles uken i tyrkia bare som en fjern drøm, men slik er det jo alltid når jeg kommer fra ferie. Det er så rart når man kommer tilbake til snø og minusgrader, den tanken på at det faktisk er sol et annet sted i verden. Haha, man glemmer det på en måte av! Nå venter i underkant 6 måneder med mørketid, jippi. . Heldigvis har jeg masse planer framover, både med jobb og med reiser og andre festligheter! Jeg drar jo til oslo igjen allerede i overimorgen, to møter står på planen, jay-z konsert med min elskelde Amanda og muligens skal jeg være med på ettermiddagen igjen! 

 

Og til dere som lurer : extensionene jeg bruker finner dere HER!! Om dere vil vite fargen dere skal bruke, kan dere maile luxushair på [email protected] – de svarer veldig kjapt! Får spørsmål hele tiden, og av en eller annen grunn får ikke alle det med seg, så da må jeg gjenta meg selv! Hehe. 

 

Jeg holder forresten på å fikse en bra konkurranse til dere igjen – 2 festival + camingpass til hove2014! De konkurransene har jo vært en stor suksess tidligere, regner med mange av dere har lyst? Jeg har alltid vært mye sammen med vinnerne på festivalen tidligere, det har vært kjempekoselig. Gi meg beskjed om det er noe dere vil, så får jeg nok fikset det!


Hvordan klarer folk å se fin ut når man reiser? Jeg ser alltid bakfull ut, haha. . . 




Slik går det når vi prøver å ta bilder sammen. . Vakkert? 


63 kommentarer

Siste innlegg