jenteproblemer

 

I går da jeg kom fram til oslo var det så utrolig godt bare å være alene. Ikke noe snakking, ikke noe jeg måtte gjøre, og jeg kunne ligge å være stygg alene, hehe. Jeg hater håret mitt så mye akkurat nå at jeg hadde ett lite sammenbrudd i sta, jeg har dusjet to ganger idag fordi jeg føler det ser så fett og ekkelt ut. . Dette er kanskje 2 much information for noen av leserne mine, men jeg har mensen for første gang på flere måneder og hadde nesten glemt hvordan det var. Er det vanlig at man føler seg litt ekstra stygg da? Jeg gjør det! Kanskje det egentlig bare er det som er problemet, og at jeg ikke er så ille likevel. Gutter skulle bare ha visst! 

 

 

I dag har jeg brukt dagen på å komme meg hjem fra oslo, og så dro jeg rett til SpaSpa for å farge vippene mine, og forme og farge brynene. Det var flinke Kristin som gjorde det på meg idag, og hun forsto veldig godt hvordan jeg ville ha det! Jeg følte meg litt bedre etter den behandlingen, og brynene mine ser hundre ganger bedre ut enn hva de gjorde før. Mange av dere har jo klaget på at brynene mine ikke er de fineste, så da håper jeg dere er fornøyde nå. Det ble iallfall jeg! Det kan jo være litt greit nå som jeg dra på ferie, dukker jeg under vannet kan jeg se litt ut som samme person når jeg kommer opp igjen, haha..  

 

Mathias er hos meg, så jeg skal bare pakke ferdig så må vi neste sove – lang dag med masse reising imorgen, og da har vi faktisk vært sammen i ett helt år ♥ 

 

Genser fra sheinside.com 


 

 

37 kommentarer
    1. Ja, det er ganske vanlig. Min mensen var en gang utsatt i over en måned og når jeg fikk den hadde jeg så store smerter at jeg måtte spy 3 ganger. Jeg er en sånn person som egentlig ikke liker å ta tabletter, men den gangen MÅTTE jeg faktisk ta smertestillende fordi jeg hadde så store smerter. Fy faen, minne for livet. Det har nok med p-piller å gjøre, hvis du lurte. Vanlig at mensen blir forstyrret når man går på slike hormonpiller.
      Anyway, jeg pleier alltid å føle meg stygg og ekkel når jeg har mensen. Et ganske vanlig problem tror jeg. Men det hjelper å trene.. 🙂

    2. Jah, når det gjelder å synest at man ser stygg ut når man har “tanterød”, så er vi 2. Hadde det nettopp og var ikke fornøyd med NOE. Hah, 6 dager med “åhh jeg er så stygg”.. det er noe alle damer har.

    3. Jeg føler meg også stygg og ekkel når jeg har mensen, så du er ikke alene der. Gutter skulle bare visst hvordan det er! Haha

    4. Og jeg føler meg også ekstra stygg når jeg har mensen. Selvom det sikkert ikke er så ille som det virker, er det ikke halt uten grunn at du stresser litt ekstra ut, fordi man svetter gjerne mer enn vanlig når man har perioden.

    5. Hei! Vil bare si at dere bør pakke med dere litt tykke klær også (en jakke, litt gensere og bukser) til tyrkia.. Er nemlig ganske kaldt der nede om kveldene nå, og veldig kaldt å gå i fks korte sommerkjoler – dessverre :/ men om dagene er været skikkelig deilig da 🙂 dere må kose dere masse!

    6. Helt Jævla normalt å ha det sånn når du har mensen, kunne høvla av hår å tryne når den e på tur!! Tell gjengjeld da føle man sæ som gudinne når den e over fordi man har følt sæ så jævlig!! Men e nokk bare i hodet ingen andre ser det .

    7. Jeg føler meg også stygg og ekkel når jeg har mensen, så du er ikke alene :p Men du trenger ikke å føle deg stygg, fordi det er du ikke!

    8. Vet hvordan du har det, den perioden er ganske slitsom. Når det endelig er over føler man seg “fri” igjen, og det er så herlig, hehe! Ellers ville jeg bare si at jeg så programmet du var med i på TLC Norge. Jeg synes du virker helt annerledes på tv enn du fremstiller deg på bloggen. Du virket mye yngre og usikker på deg selv. Det er veldig dumt at du er misfornøyd med nesen din og vil endre på ting med deg selv, det er en grunn til at du er skapt slik du er naturlig og jeg synes absolutt ikke du skal endre på det. Du er mer enn bra nok som du er, husk det før du endrer på noe mer. Ha en fin kveld 🙂

    9. Føler meg også stygg og ekkel når jeg har mensen, åååh:( men det gjør at man setter mer pris på hvordan man føler seg når man ikke har det 😀 gratulerer til deg og shæsten <3

    10. Side har den absolutt beste stranden og beste bade mulighetene, etter min smak. Ellers synes jeg Side er et ganske kjedelig sted 🙂 Men når man er på kjæreste ferie så er det kanskje greit. Håper dere koser dere masse 🙂

    11. du er heldig som bare føler deg stygg 1 gang på mange måneder. føler meg stygg 99% av tiden, men ja det er vanlig. ikke noe spesielt med deg

    12. Jeg er og sånn som føler meg stygg, og fryktelig ekkel, til og med “skyldig” hvis man kan si det sånn. Jeg føler at jeg svetter konstant osv,. Men jeg pleier alltid å ha et lite hjemmespa med litt skrubber og at jeg barberer leggene supernøye, og litt forskjellig. Bruker også å sminke meg når jeg har mensen, noe jeg aldri gidder ellers:) håper du koser deg masse på ferieog at du klarer å se hvor vakker du er!:) har forresten også vært i Side for et par år siden, men så dessverre ikke så mye av plassen. Og forresten, siden det er så sjeldent jeg gidder å kommentere, så har du vært – og er fortsatt en stor inspirasjonskilde når det gjelder dyrevern og jeg vurderer faktisk å bli vegetariener etter hvert, når jeg er ferdig utvokst!:) Du har virkelig fått øynene mine opp, og lært meg så mye. Tusen takk. Takk for at du er deg, takk for at du gjør det som er rett for deg, og takk for at du hever deg over alle barn og voksne (er det mulig..?) som prøver å ødelegge for deg.

    13. Litt merkelig spørsmål, men: hvordan p-piller går du på? Hvis du ikke har hatt mensen på mange måneder, så må du jo ha brae piller! 😛 Når jeg tar p-piller så får jeg mensen.. 🙁 Plis svar på mail (du ser den når du leser kommentaren)

    14. Hei Sophie !
      Vil bare si at jeg beundrer deg veldig, du er så ung! men alikavell så virker du veldig fornuftig, koselig og snill!
      Jeg er selv 24, men har fulgt bloggen din i et par år. synes du har blitt til ei så flott jente, ikke minst veldig pen.
      Jeg har selv gått gjennom et par plastiske operasjoner, og vet hvordan det er å ikke være så veldig fornøyd med ansiktet/kroppen som møter deg i speilet på mårran. De som ikke har gjort det samme vet ikke hva de prater om. Dette er bare et komplement, og jeg syns var fin før, men du ble utrolig mye penere av de små endringene du har gjort 🙂
      Ville bare sende deg en melding å fortelle deg at du har ei jente som følger deg hver dag, selv om jeg ikke er den ivrigste komentatoren så er jeg ihvertfall her 🙂
      Stå på Sophie, du rocker 😀

    15. Eeeh, hallo?? Jenter, selv om dere går på p-piller så skal dere jo få mensen! Seriøst, nå må dere undersøke litt bedre før dere begynner å bruke ting.
      Hvis du har mistet mensen over flere mnd og den plutselig er kommet tilbake har dette ofte med VEKT å gjøre, ikke p-piller! Ærlig talt…
      Hilsen sykepleier

    16. har det også nå og har bare hoppet over det flere ganger nå, hehe. men føler meg så stygg at jeg bare vil ligge hjemme, og har virkelig null motivasjon for skolen. Hater det, men men, må nesten prøve å øve på prøver osv. likevell.

    17. æ så dæ på flyplassen på Evenes, men torte ikkje å gå bort til dæ:s skulle ønska æ gjor det!!:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg