siste dag i Barcelona

 

Jeg er klar over at dette muligens både er barnslig og teit, men dere jenter skjønner kanskje hvor dette kommer fra – når håret er feil, er alt feil. Da blir ingen klær fine, man klarer ikke å sminke seg fint, livet suger og alt er depp, haha. Jeg har sagt sikkert en milliard ganger at jeg ikke kan ha varm farge i håret, og nå er den varm. Eller, rettelse: den er orange. Jeg er her på en photshoot-jobb. og jeg føler meg som en idiot som ikke klarer å levere fordi jeg føler meg så forbanna stygg. Jeg har ikke lyst å ta bilder til min egen blogg engang. Men, som sagt, luggen min er orange-gul, og det er en annen nyanse enn i extensionene. Og jeg drar på kjæresteferie i overimorgen, da er det ikke så gøy å føle seg stygg. Dette er overhode ikke frisøren min, Hendrix, sin feil. Dette er håret mitt sin feil som ikke klarer å holde på fargen worth a damn shit. Slik har det vært i alle de år, haha. . 

 

Drar til oslo i kveld, harstad i morgen, tyrkia i overimorgen. Den tiden jeg har hjemme skal jeg prøve å føle meg litt fin, skal fikse brynene iallfall så blir vel humøret litt bedre. Vi snakkes i morgen fra jenterommet ♥ Da kommer det bedre og forhåpentligvis litt gladere oppdatering! 

 

 

 

 

45 kommentarer
    1. For en gangs skyld er jeg enig. Er håret mitt stygt og fett så vil jeg heller ikke bruke de fineste klærne eller noe. ~ De sparer man til etter man har dusja. cx

    2. Du kler og ha lugg.ikke for og være vemmelig,men du har litt stort hode/panne og når du har lugg ser det mye mindre ut.du er så liten i kroppen at det får hodet ditt til og se ekstra stort ut.

    3. Halooooooo??? dere som driver å snakker dritt om Sophie, er dere så jæævla mye penere eller bedre da? Hva faen? Se dere for faen med i deres eget speilbilde, dere er heller ikke så jææævla perfekte! Fy faen! Å SOPHIE ER FOR FAEN IKKE STYGG! hun er penere enn de fleste! Så hold kjeft for faen, å se dere selv i speilet før dere kommenterer andre! Kanskje dere har litt selvutlitter her å der… Dere er bare noen sjalue drittonger som prøver å hakke ned på andre for å få hoverpersonen deppa! Noe som er vanskelig i følge Sophie! Fy faen

    4. Å reise til sterk sol, varme og saltvann rett etter farging er dårlig idé. Da bør du dekke til håret evt for kombinasjonen ødelegger håret. Snakker av erfaring 🙂

    5. Ser for mg at du hadde passet lysebrunt:) Dere som kommenterer negativt. Hva tror dere livet handler om? Å gjøre andre mest mulig vondt? Hvis det er tilfelle, an dere finne en løsning å grave ut det onde i dere elller delete dere selv:)

    6. Ja, jævlig stygg på håret har jeg merket. Men det var ikke fargen jeg reagerte på, tenkte hvis du jobber med “proffe” stylister kan de i det minste gi deg en skikkelig frisyre. Og du burde heller fokusere på noe som ødelegger utseendet ditt LITT mer enn håret, de gedigne leppene

    7. Kjenner til den følelsen.
      Føler man seg ikke fin på håret, så føler man seg ikke vell uansett hva man gjør. Uansett hvordan man kler seg/sminker seg. Dårlig hår dag = Dårlig humør.
      Håret betyr så mye!
      Men du? Jeg synes du er så utrolig fin med blondt hår, det lyser ansiktet ditt mer opp , føler også det er mer deg, ettersom at du er naturlig blond/mørkblond(?).
      Men du er fin med brunt hår også altså. 🙂

    8. Skjønner så absolutt hva du mener!! Jeg prøver å bli blond og er midt inni overgangen fra mørk til blond, og nå er håret mitt faen meg helt hakkete og dritkort, pluss at fargen er oransje-gull-svart-blondt stripa med flekker…IKKE gøy med andre ord. Jeg klarer ikke å fungere nå som håret mitt er så forferdelig stygt, uff..Tørr ikke vise meg offentlig engang, haha..Tragisk, men sånn er det bare. Er håret stygt, eller som i mitt tilfelle, dritstygt, er alt stygt..

    9. Men så er du vakker uansett da, Sophie. Men jeg forstår veldig godt hva du mener – tror alle har det sånn i blant. Et lite tips: prøv og legg skillen din annerledes enn hva du er vant med. Jeg hadde en skikkelig hårkrise for noen år tilbake, da håret mitt ble altfor, altfor lyst. Jeg klarte så vidt å se meg selv i speilet, men etter noen forsøk og triksing med skillen min, ble det overkommelig. Man må rett og slett bare vende seg til det, for det er jo – selv om man aldri vil innse det – mest sannsynlig bare du som ser det! 🙂 God klem til deg!

    10. Du er nydelig uansett hva Sophie og det skal du ha! Jeg eeeeelsker bloggen din og hater når det kommer stygge komentarer av deg! Jeg så deg forresten på tv igår og jeg fikk ett helt annet syn på deg, jeg trodde du var sånn jente som bare brydde om seg selv og alle de dritt tingene der, men du er langt ifra det! du er ett godt menneske, og for å si det..myyyye bedre menneske enn hun dere tcmn! Du er så ekte i forhold til henne! 🙂

    11. Men kjære deg da! Kjøp en lilla shampoo hos frisør, og bruk denne et par ganger i uka. Da vil håret holde seg kjølig. Eventuelt kan en glansvask brukes. Kjøp i tillegg en god shampoo og balsam som holder på hårfargen. Det finnes også shampoo/balsam som tilfører fargepigmenter. Skjønner godt hvordan du har det, har det ofte slik selv!
      Lykke til:)

    12. Herregud så tragisk innlegg å tragiske kommentarer. Dyr lider, mennesker lider, de dør å flere her i verden lever helt for jævelig. Å dere er deppa fordi dere har en dårlig hårdag. Vær meg vennelig. Dere hadde hatt grunn til å deppe hvis dere i en alder av 20 år enten hadde hatt en sykdom eller satt i rullestol og ikke hadde hatt et tilsynelatende normalt liv. Det er grunn til å ” syte “.. våks da opp! Jeg synes det er jævlig dårlig at du skriver om hvor stygg du er når du vet hvor bra du ser ut. Det eneste du oppnår med det er å få de som ser opp til deg til å føle seg som drittnå enda styggere. Tenk litt over hvordan påvirkning du har for unge jenter. Å til alle som leser denne kommentaren.99% av alle manfolk der ute elsker jenter for sin naturlige sjarm. Dere trenger ikke få silikon og botox for å bli akseptert.

    13. åååh, jeg gleder meg sånn til å lese om hvordan det går i Japan når du skal dit!! Jeg har selv sett dokumentaren the cove, og synes det er mildt sagt helt helt forferdelig det de driver med der nede. Synes du er veldig modig og ønsker jeg masse lykke til! du burde være stolt over deg selv!

    14. Seriøst bumpet innom bloggen din igjen. Har ikke vært her på bare under noen uker men sykt pen du har blitt (har alltid vært)<3
      Men serr det siste outfit bilde ahhgad hvordor ser jeg kkke ut som deg?? Du er en så fantastisk person også! Du er et stort forbilde og du har all grunn til å være forbøyd ved å vise deg frem!
      Lovu

    15. ikke tull, du er jo drit fin på alle bildene av deg uansett hvordan håret ditt ser ut!! du hadde sett like fin ut skallat! <3

    16. men vet det at du er barnslig og teit og har enten veldig dårlig selvtillit eller fiske etter komplimenter , siden du alltid gnåle om at du føle deg kje pen nok osv , så gå til psykolog eller no , hjelpe da kje bare å operere alt

    17. ó ikke grin da…
      hvet du hvor dorlig jeg főler meg nor DU sier at du ikke ser ut??…………..de er kjempe pen, det er ikke jeg og só sier du at fu ikke er peb, hva for det til ó synes om meg selv? jeg blir helt dorlig…takk:(….kjönner ikke hvorfos pene jenter mó si son, jeg bare kjönner ikke?? hvli de ha er oppmerksomhet? eller hőre: “óó nei slutt ó tul du er vakker”
      eller at folk skal snyes sind pó deg at du ikke “hvet” hvor pen du er….
      főőlermegstyggnó..

    18. Off da, så trist du har det. Må også le litt av at du tar opp kroppspress noen ganger, men er med på å lage programmer hvor det meste handler om kropp. Hurra for deg!

    19. Gud å overfladisk du er. Hvis en liten feil med håret ditt gjør at du føler deg stygg, må du ha et vrengt bilde av deg selv. Blir lei meg når jeg skjønner du har så dårlig selvtillit. Er sikkert ingen som legger merke til det en gang.

    20. Kjenner mg så igjen. Når du har en off dag så stemmer ingenting utseendemessig.. Selv om håret er likedan, så hjelper det ikke når du har en crapp dag:)

    21. Blir så sint av å høre deg sutre av det fine håret ditt, når jeg sitter her og ikke har nå hår pga cellegift… Heller være glad for at du faktisk har så fint hår, og være fornøyd med deg selv. Jeg derimot, skjønner ikke at jeg noenganger syntes at håre mitt så stygt ut, når jeg hadde det… At jeg tenkte hvor stygt det var på dårlige hårdager.. Alle har jo d.. Men du vet ikke hvor mye det betyr før det er borte,,,

    22. wowowow… jeg blir litt overrasket over hvordan visse personer kan reagere på at du synes at håret ditt føles styggt. Det er jo en ganske normal følelse og føle dette… Jeg føler selvfølgelig med hun som ikke har pga. av cellegift! Det er jo ufattelig trist! Men altså alle har jo forskjellig “problemer” eller ting de synes er trist. Noen synes det er drit dersom håret ikke er samarbeidsvillig og noen er kanskje mer som meg og synes det er drit dersom tven ikke får signal. Og skal jeg da ta meg selv i nakken og tenke at dette kan jeg vel ikke ha hjerte til å sutre over en tv som ikke virker når barn i andre land ikke har tv engang?… det blir jo feil, kanskje ikke helt det samme, men allikevel er det en likhet
      Jeg synes hvertfall du har et utrolig fint hår, og håper du føler deg fin med det igjen snart!

    23. Du er ALDRI stygg, du er jo så nydelig!
      Helt enig med Emilie over her, sykt hvordan folk reagerer… Alle sammenligner seg selv med nettopp seg selv, og det er ingen som ikke klager på uviktige ting av og til. Det finnes alltid noen som har det verre! Dette innlegget handler ikke om noen som har kreft, kreft har jo ingenting som helst med dette å gjøre. Det er forøvrig en forferdelig sykdom og ønsker Lene alt godt og håper hun blir frisk!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg