dag 2 i Barcelona

 

Jeg har ikke vært på fest siden Juli. I går skulle vi altså dra ut, og det var en utrolig morsom kveld, med en ganske tung etterfølgende morgen. Jeg var ikke fyllesyk, men vi måtte opp klokken 08:00. . Jeg var ikke i seng før 05! Men uansett, vi var på en club som heter Opium, den ligger på stranden her i Barcelona. Vi hadde V.I.P så satt bak djbordet på en slags scene, og fikk servert både stjernefyrstiker og champagne ut over kvelden. God musikk og veldig god stemning, så den plassen anbefales om dere tilfeldigvis befinner dere i byen! Jeg fikk ikke tatt noen bilder, men jeg fant ett (ekkelt og svett)bilde på nettsiden til utestedet.

 

Hehe, så kanskje litt mer brisen ut enn hva jeg selv trodde..  

 

 

 

 I dag startet vi dagen med å rydde leiligheten, ha ett møte (vi er som sagt de fire jentene fra babeadventure her, manager, noen som filmer, noen som har kontroll på lyd, økonomi osv), og så dro vi inn til byen for å ta en slags heis-bane som gikk over vannet og litt over byen – perfekt om man vil nyte utsikten, helt grusomt om man har høydeskrekk slik som jeg har, haha. Jeg har på en måte litt “god” høydeskrekk, jeg liker følelsen. Er jeg forresten den eneste som får tvangstanker når jeg står høyt oppe? Får plutselig lyst til å kaste kameraet og alt mulig utenfor kanten, haha. Innkludert meg selv, jeg blir jo nesten litt redd av mine egne tanker!

 

Her har dere dagens antrekk. Og vet dere hva? Jeg frøys som en gal! Kald i Barcelona på denne tiden av året. . Skjorten er fra sheinside, skjørtet er fra romwe

 

 

 

Jeg var litt redd hver gang vognen knirket, så da vi kom fram til det lille “huset” dere ser her var jeg så lettet – helt til jeg innså at vi var under halvveis, og skulle helt bort til ett fjell. .

 

 

 

 

 

Lunsj med fin utsikt. Riktignok verste maten jeg har fått servert noen gang.

 

 

¨

 

Pcen slår seg vrang, og jeg slår pcen. Denne gangen er det altså ett enkelt bilde den nekter å rotere. Dere får bare snu litt på hodet for å se bildet av meg og fine (brune!) Thea!

 

Vi får se hva kvelden bringer, kanskje vi tar noen flere bilder? I morgen har vi iallfall full dag med photoshoots, så da får dere bedre oppdateringer på akkurat det området. Tusen takk for alle fine kommentarer om bildene vi tok i går, forresten. Det varmer! Flere spurte om hvor kjolen på bildene er fra, da må jeg nok bare skuffe dere å si at det er en nattkjole som neppe passer seg i offentlig sammenheng, hehe. Men til kjærestekos kan den passe – kjøpt på en liten undertøysbutikk her!

 

46 kommentarer
    1. Du har en veldig fin blogg! Syntes det er kjempefint at en av dine hjertesaker er dyrevern!! Du er et forbilde for mange, inkludert meg 🙂

    2. Du sophie jeg lurer på en ting.. Hvor står størrelsene på klærne på sheinside.com?? Forstår det ikke.. Det står liksom onezize på ALLE klæra!

    3. Det du snakker om er ikke tvangstanker, det er bare tanker som kanskje er litt ekle.
      Du må passe litt på hvordan du formulerer deg, det finnes mennesker som sliter veldig med tvangstanker. Værså snill å les deg litt opp hvis du skal bruke slike ord

    4. Vær så snill svar på dette, skal kjøpe meg jakke nå snart!
      Jeg har sett litt rundt, og jeg lurer på hvordan nye pelsen på svea jakker er? Har ALLE sveajakkene syntetisk/fake pels nå? Synes du det er greit å kjøpe det? Er selv i mot pels så er litt vanskelig når det står så mye forskjellig 🙁

    5. hei! Du er så vakker! Og jeg syntes det er så utrolig trist at folk skal hate på deg for hva du gjør med utseende ditt, når du støtter så mange bra ting! Jeg fikk en veldig “tvangstanke” (hehe) om å takke deg, fordi du har så mye innflytelse på folk! Mens alle de andre toppbloggerne hopper rundt i pelsjakkene sine, så dumme som de er, kommer du :))) Leste nettopp om canada goose, parajumpers osv.. Begynner å gråte, mamma tror jo at det går dårlig med meg! haha 😀 Men ja, fortsett med sånn du er, og stå på!! Håper du ser denne kommentaren :))

    6. Fine bilder fra en fin by! Skal snart til Barcelona, og gruer meg sykt til den taubanen. Har høydeskrekk selv – men det er vel bare å “Hoppe i det” [sic]

    7. Hei på deg!!!!!! Alt bra? Før jeg sier noe annet at dena websiden er den meste originale blogen på heile blogg.no, uten et sekunds tvil! Unnskyld virkelig at jeg ikke har postet kommentarer de andre gangene jeg har vært å lest her men noe ganger så er man berre litegrann lat så ender man opp med å glemme det. Fordi det er latterlig munge slemme som lager og kommenterer. Jeg har flere ganger nemlig selv slemme komentarer før når jeg hadde blogg. Det var dypt ubehagelig. Jeg håpper dypt at du ikkje får noen frekkje kommenterer og at du får utrolig mange flere søte kommentarer. Da jeg har lagt ned bloggg tykjet jeg at jeg skulle poste ein link til 1 konkurranse som jeg nettopp har meldt meg påsignert opp påblitt med pådeltatt på. Premmien er et gave kort. Jeg håper kjempe sterkt at jeg viner, men flaksen med meg så håper jeg at du skal! Det hadde vært koselig om du meldte deg på!

    8. Jeg har ett lite spørsmål til deg. Ikke ta det feil! Jeg leser bloggen din hver dag og liker alt du har å komme men. Og har absolutt ikke noe imot deg! Men du er vegitarianer ikke sant? Har du tenkt på da at istedenfor at du spiser dyrene, spiser du faktisk maten deres istedenfor? 🙂

    9. Haha ja æ har også sånne tvangstanga. Får så lyst til å bare kaste mobilen utfor, å hoppe sjøl.

    10. Hei!
      Du er 18-19, ikke sant? Bare lurer på om du har friår nå, og hva du eventuelt har planer om å studere? 🙂
      Klemz meg!

    11. Fant en video på nette som jeg tenkte du kanskje hadde lyst å vise på bloggen: http://retardo.dk/videos.php?id=6500
      Videon viser et godt eksempel på hvorfor dyr ikke skal være i fangenskap, spesielt når det kommer til sirkus, og hvor galt det kan gå. Stakker dyr, og stakker barn som faktisk var vitne til det.

    12. Kjære sophieelise! Det som jeg skal si nå mener jeg: jeg er så glad i bloggen din! Jeg respekterer deg, jeg ser opp til deg! Det er på grunn av deg jeg begynte å blogge! Du er virkelig vakker! Du har et fantastisk hår og et vakkert ansikt, elsker at med deg! Du kler å være modell, i love you💕 du har vært mitt forbilde veldig lenge! Alt dette mener jeg fra hele mitt hjerte! Det hadde vært så gøy å få kommentarer fra deg!!

    13. Jeg kommenterer aldri blogger, men haha! Jeg trodde jeg var det eneste halvspesielle mennesket som fikk sånne tanker! Har ALLTID lyst å hive telefonen utfor når jeg går over en bro, haha 🙂 også må jeg bare få legge til at du virker så jordnær i motsetning til mange andre “rosabloggere”:)

    14. Jeg synes du var så mye penere før, pass på så du ikke ender opp som kattekvinnen! du er jo bare 18 år- men bra at du engasjerer deg i viktige ting!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg