på tv i kveld!

 

Wæh, jeg er faktisk litt nervøs for å se meg selv på tv idag, ettersom det er så personlig.. Kathrine Sørland var jo hjemme hos meg, på mitt rom, og snakket med meg om ting som jeg vanligvis ikke snakker offentlig om. Hun var veldig lett å åpne seg for, så jeg tror det kommer til å bli ett fint og naturlig innslag på tv. Hun snakket også med pappa, er spent på om de tar det med! Klokken 21:00 starter programmet på TLC iallfall ♥ Håper noen av dere tenker å se på? 

 

Kosing med min lille baby mens vi venter! Som dere kanskje ser spreller hun noe sinnsykt hele tiden, og vil ikke være med på bilder. hehe. . Kjolen er fra sheinside.com! 


 

 

 

Tenkte å avslutte dette lille innlegget med et tips til dere som i likhet med meg, sliter med uren hud. . Jeg byttet alt av renseprodukter som gjorde situasjonen littbedre, men det handler også en hel del om hvilken sminke man bruker. Jeg har byttet ut det jeg hadde av “tung” sminke, og startet med mineralsminke. Nå er det mye bedre! Enda ikke perfekt, men bedre. Og det beste? Det er ikke testet på dyr, og merket mineralfusion har fokus på dyrevern og miljøvern – de er altså 100% veganiske. De er også allergivennlige, mange reagerer på sminken sin uten å vite det, og får derfor urenheter. Nettsiden til mineralfusion kan dere besøke HER 

 

 

 

51 kommentarer
    1. SJEKK UT KLASSEBLOGGEN!!!!!
      Hver så snill å hjelpe oss til å komme oss til Tanzania! Du trenger bare å svare på ett par spørsmål.. Og det er helt gratis å støtte klassen min!
      Pliiiiiiiis, da er du en engel!
      Sjekk ut bloggen, der finner du mer informasjon!

    2. Hei Sophie!
      Får desverre ikke sett på det, men går det noe reprise av det? Eller kan du filme det og legge det ut på bloggen?
      Klem og suss

    3. Har ikke TLC 🙁 (Bare TV2 og Nrk her..) Har du mulighet til å filme delen der du er med og legge ut på Youtube, eller om noen andre som ser denne kommentaren gjøre det?

    4. Hei! du har tidligere sagt at du sliter med “oljete” hud, det gjør jeg også og det er veldig plagsomt! har du noen tips for at det ikke skal ødelegge sminken helt utover dagen?

    5. Spiser man usunn mat, får man kviser 🙂 ikke bare sminken som kan til det. Har selv slitt med det, men når jeg sluttet med usunn mat som junk og godteri kom kvisene automatisk bort. Just sayin’

    6. Du vet vell at du må klippa klørene til rigmor?! Det er faktisk dyreplageri når du ikke gjør det, fordi når hun går blir de trykket inn i huden, noe som gjør veldig vondt. Mamma er vetrinær, bare så du vet at det jeg snakker om er sant. Så du burde vel kanskje passe på dine egne dyr før du prøver å være en helt og redde resten av verdens dyr 😉 Men, du er jo flinkere enn de fleste nordmenn til å passe på hvilke merker du bruker, og sjekker om alt du bruker er testa på dyr før du bruker det som feks restylane, ikke sant????? (restylane er testa på dyr, sånn fyi)
      Sorry om jeg fremstår som frekk, men du irriterer meg veldig med mye du sier. Jeg er VELDIG glad og stolt av deg for at du står såpas sterkt for dyrenes rettigheter og at du faktisk gjør noe med det i steden for å bare sitte i sofaen og syte. Men du MÅ virkelig sjekke hva du selv gjør før du kritiserer hva andre gjør. Og ja, jeg er også veldig opptatt av dyrenes rettigheter, og gjør alt som står i min makt for å stoppe folk som misbruker dem, både i pelsindustrien og dyretestingen ++ 🙂

    7. jeg så deg på tv! jeg bare å herregud det er jo sophieelise! og mamma og pappa bare huh hvem er det? jeg bare hehe en toppblogger!
      digger bloggen din
      !

    8. Du er nydelig! du trenger ikke å forandre på noe. jeg kunne gjort nesten hva som helst for å se ut som deg

    9. Så på deg, du er helt fantastisk, nesa di var utrolig fin før du gjorde noe med den, men du er like perfekt nå, jeg er utrolig stor fan av deg! Kunne gjort veldig mye for å være som deg, du er kjempe pen og utrolig vakker!

    10. Veldig spennende å se deg på tv. Jeg fikk faktisk litt vondt av deg, for du så miserabel ut der du satt, og så usikker ut.. Å det er jo noe jeg skjønner veldig godt, alle jenter er jo det, å vil jo se best mulig ut. Syntes det var trist å høre at det var kommentarer som fikk deg til å tenke på det du kaller “dine feil”. Syntes du er veldig sterk da, for jeg kunne aldri hatt en blogg å lagt ut bilder av meg selv i f.eks bikini og andre bilder og der jeg hadde sett så selvsikker ut. Hadde nok ikke taklet presset.. Men husk du er akkurat sånn du burde være, og selv om utseende betyr mye for jenter og deg da, så leser jeg blogger din for dine sterke meninger og hva du sier.

    11. Veganiske..? 😛 Sophie, jeg liker deg – ja faktisk! Men du kan ikke drive og finne på ord… Spesielt ikke når du prøver å skrive om noe du påstår at du engasjerer deg for… Da forventer leserne at du faktisk skal vite hva du snakker om…

    12. Vet du om programmet går i reprise? Hadde så lyst å se det! Men der satt jeg da…med de tv uten kanaler:-(

    13. Kathrine Sørland hadde VELDIG MYE bra å si om og til deg Sophie. Håper du tar noe av det til deg, for du er en flott jente absolutt! Men du innrømmet jo faktisk at det var kommentarene på bloggen som “dyttet deg over kanten” så du gikk og opererte deg. Hør på frk. Sørland – hun er en smart dame!

    14. Jeg vil gjerne bruke sminke som ikke er testet på dyr. Men prisen ligger en god del over de merkene jeg bruker nå. Som student som har flyttet hjemmefra har jeg ikke råd til å kjøpe noe annet enn det helt billigste. Du kan ikke komme med noen forslag til hva som ikke er testet på dyr men som allikevel ikke koster all verden da jeg må prioritere mat.

    15. Du så veldig trist og ulykkelig ut… Var bare trist å se på… Et godt eksempel på at ingen blir lykkeligere av å kun fikse på utsiden…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg