hvordan bli brun?

Som dere sikkert har skjønt til nå, så er det ganske så viktig for meg å ha en fin brunfarge på kroppen, spessielt nå som vi begynner å nærme oss vinter. Da føles alt så grått og trist, og når de solbleka stripene i håret begynner å gå bort, og brunfarge plutselig begynner å koste en del, så går humøret mitt også ned. Det er jeg vel neppe helt alene om å føle? Det er ikke bare-bare, for man vil jo ikke ligge i solariummet hele tiden. Ikke bare er det dyrt, men også veldig farlig. Og selvbruning? Jeg tipper jeg ikke er den eneste tenåringen som har stått på badet og skrubbet av meg lag på lag med bilig selvbruning, bare for å se flekkete og enda mer blek ut enn hva jeg var i utgangspunktet. .

Jeg har anbefalt dere Sunspa selvbruning mange ganger før, og jeg vil gjerne anbefale den en gang til, spessielt til dere studenter med litt begrenset pengebruk. Jeg har min boks i ett par måneder før den er tom, iallfall når jeg har den store boksen på 250 ml.  Jeg vet uansett at med inntektene til studenter, som det fleste av dere faktisk er, så gjør ett par hundrelapper ganske vondt for pengeboka. Derfor kan dere få 15% på alt fra Sunspa ved å skrive koden “SE” når dere sjekker ut! Da blir det jo litt billigere for dere ♥ Alt fra Sunspa finner dere HER. Og det beste av alt? Det testes ikke på dyr!

Denne selvbruningen er den beste jeg har testet, og jeg kan jo ramse opp ett par jeg har brukt. Dove, Loreal, Garnier, Dior, St. Tropez, Tan Towel. . Mange flere også, men dette er den eneste jeg har blitt 100% fornøyd med. Den er laget slik at den ikke flekker av, så om du trener og svetter en del, så holder den seg like bra. Jeg har også brukt den i syden og måtte ikke ligge på “tørk” hele dagen, jeg kunne bade og alt mulig uten at den forsvant. Eller, den forsvinner jo gradvis, men ikke slik at man må stå i dusjen og skrubbe hele dagen. Man kan bruke den både i ansiktet og på kroppen.  Den inneholder også Alo Vera, derfor blir huden fuktig mens man bruker den. Den lukter heller ingenting. Jeg som har kjæreste vet hvor mye gutter hater når jenter stinker selvbruning, så da er denne perfekt! Så, SunSpa finner dere HER, og husk rabattkoden SE om dere skal kjøpe ♥

Ellers har jeg begynt å teste ut hårprodukter fra percy and reed, hårprodukter som heller ikke er så ille for en litt tynn pengebok. Jeg bruker tørrshampoen deres, hårsprayen deres og “fuktighetskremen” deres for hår. Sistenevnte er definitivt min favoritt nå som jeg har extensions, den både ser og føles ut som fuktighetskrem, og fikser opp i alle floker jeg har i håret (og det kan jeg love dere er mange!). Den gir håret mitt mye glans, og spesielt extensions trenger jo dette etter en stund. Jeg kommer nok til å skrive mer om dette produktet ved en senere anledning, men jeg ville likevel nevne det litt for dere nå! Disse produktene koster litt over hundrelappen, altså ikke så mye. Hårprodukter pleier jo å koste en del. . 

Etter å ha brukt tørrshampoen og flettet håret, får jeg slike lette, fine “beach” krøller. 

Så. . Liker dere når jeg har slike produktanbefalninger en gang i blandt? Jeg prøver å ta det litt sjeldent slik at det ikke blir for mye, men nå og da kommer det et produkt jeg virkelig vil vise dere. 

reklame

29 kommentarer
    1. det er jo reklame, du skriver hva som helst uansett om det er sant eller ikke fordi du får penger for det.. hvordan kan vi tro på deg da?

    2. Det er vel ikke så lurt å bruke håret ditt som “reklame” for hårprodukter, da håret ditt ser veldig skittent/fett ut for tiden?
      Er det produktene som gjør det?
      Har du fylt på leppe igjen?:)

    3. Nye produker du bare har fått i hendene nå som du skal reklamere for så du kan tjene enda mer på det du også! Pffffff

    4. Du har veldig fin hårfarge og alt dette Sophie, men tror kanskje du skal la vær å farge/stripe det på en stund. Håret ser veldig slitt og skittent ut for tiden, kan ha noe med hårprodukter du bruker? Du ser veldig bra ut generelt forresten!

    5. eg synes at du er virkelig flink, sophie elise! det er ikkje alle som hadde taklet å få slengt på seg så mykje dritt av dumme lesere så bra som du. stå på! du er vakker på både utsiden og innsiden 🙂

    6. Herregud, slutt å hakke ned sånn på Sophie da? Det er ikke akkurat så veldig ofte hun reklamerer for produkter sammenlignet med andre bloggere, og det er tvilsomt at hun driver og skryter av produkter hun ikke liker. Skjønner ikke at dere gidder å bry dere.
      JEG liker hvertfall når du produktanmelder ting, så bare fortsett med det for min del! 🙂

    7. Du har sikkert allerede fått tipset, men denne bloggen burde DU sjekke ut >http://tonjekvamme.blogg.no< omhandler dyr!

    8. Vi kan se at du har uren hud, Sophie, og at du har redigert og retusjert bildene dine. Det er ganske så tydelig hvis du ikke visste det allerede 😉

    9. anbefaler deg å ta vare på håret ditt. kanskje ta en pause fra retting, farging osv. det ser jo helt ødelagt ut. extentions sliter også på håret, så når du bruker det på daglig basis bør du vel droppe alt det andre

    10. Det er kjempefint og nyttig at du skriver så detaljert og ærlig. Det hjelper sikkert mange! Liker også at du har så kule bilder med 🙂

    11. Sophie, jeg digger deg og har alltid gjort det, men leppene dine.. Det begynner å bli for mye. Du minner om Negar som var med på paradise hotel i 2009 ellernoe.. Ikke fint med duckface!

    12. Du burde virkelig investere i et skikkelig redigeringsprogram, for det er VELDIG åpenbart at du har “redigert” vekk den kvisete pannen din hahaha

    13. Hvis du bruker tapeextensions, anbefaler jeg at du begynner med luxushair sine istedet for de du har nå. De ser så slitne og tynne ut 🙁 Er av kjempe god kvalitet, og jeg elsker håret. Men du har sikkert samme erfaring som meg med håret derfra, bare med clips! Syns hvertfall håret ditt så mye bedre ut når du brukte fra luxushair! 🙂 men for all del, bruk det du er fornøyd med!

    14. Synes det er kjempegreit å få litt anbefalinger en gang i blant 🙂 Du er vel en av de bloggerne som kommer med minst produktanbefalinger, i hvert fall rene reklameinnlegg 🙂 Liker det 🙂

    15. Å retusjere bort kviser i ansiktet er noe jeg syns alle burde ha rett til, jeg mener, man har ikke kvisene i ansiktet for alltid. Hvorfor skulle man forevige de på ett bilde som ville vert mye penere uten de? Idioter hele gjengen

    16. Til du over meg^ Er helt enig med deg, men man kan da i det minste skaffe seg et skikkelig redigeringsprogram. Slik at det ikke engang viser at man har redigert noe. Jeg mener, så mye som Sophie “skryter” over økonomien sin høres det ut som hun har råd. Photoshop er virkelig verdt den lille summen, speeesilt når trynet ser slik ut oioi lol

    17. Liker at du har produktanbefalinger! jeg pleier å se på ”kjente” youtube-brukere, mest fra usa osv, som legger ut hårvideoer hvos de lærer deg hvordan du kan lage fine, men enkle frisyrer med håret du ikke alltid ser, kan anbefale deg å se på ”foxyLocksExtension” på youtube, søk i ett ord å abboner på henne, hun legger ut månedlig hva hun liker best av feks sminke, hårprodukter osv osv! å jeg sm elsker å høre andres tips og råd, så bil jeg gjærne at du legger ut mere av feks hva slags sminke du bruker og hva du liker best, feks en videoblogg om det, hvor du viser produktene, eller evt et bilde av den om du ikke har produktet selv akkurat da, det samme med feks parfyme og hårprodukter 🙂 si ifra hva du synes om Imogan (hun som driver ”foxyLocksExtension”) jeg kjenner henne ikke altså, men liker videoene hun legegr ut 🙂

    18. Herre så mange ufyselige kommentarer fra folk!! Syntes du er flink og produktene du anbefaler er super bra! Har prøvd dem selv. IKKE bry deg om bitchy små jenter som hakker ned på deg fordi du har fått til noe og de ikke.
      STÅ PÅ søte deg.

    19. Hei. Super blogg du har, Sophie 🙂 Digger deg virkelig. Men jeg har et spørsmål jeg håper du vil svare på angående selvbruning. Hvordan får du sprayet deg på ryggen og på baksiden av føttene og slikt? Og hvor lang avstand holder du sprayflasken ca når du sprayer deg?
      Ha en eller fin uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg