tv2 og oslo neste uke!

På onsdag drar jeg til oslo på dagstur for å være gjest på Ettermiddagen på tv2, for fjerde gang! Jeg er så glad og takknemlig for at jeg blir spurt om å være med flere ganger, det betyr jo at jeg har gjort en god jobb når jeg har vært der tidligere. I tillegg til å gjeste showet tre ganger før, fulgte de meg også en dag i oslo som ble delt opp i to episoder. Det var ikke så veldig gøy å se på i ettertid, ettersom at når vi spilte inn det hadde jeg ikke sovet på nesten to døgn og var heeeeelt fjern (og ikke minst stygg, haha). Så gleder meg til å komme på tv nå, ettersom jeg føler meg bedre og er litt mer selvsikker :) Det er jo tross alt ganske skummelt å bli sendt på landsdekkende tv direkte, flaks at jeg aldri blir nervøs! 

Jeg kommer tilbake med klokkeslett senere, men jeg håper såklart mange av dere vil se på ♥ Har noen av dere sett på før? 

Sist gang jeg var der, i Mars tror jeg det var. Ser på denne og er damn happy for visse ting jeg har fikset på, haha. .  Trist men sant! (dårlig lyd, så skru opp lyden på max og ha på headset).  Tusen takk til dere som filmer slikt og legger ut, jeg elsker å søke opp meg selv på youtube! 

20 kommentarer
    1. Jeg har sett deg der før, det var der jeg oppdaget deg <3 og ble forelska <3 Lykke til selv om du ikke trenger det du som ikke blir nervøs <3 hehe. Du er dritpen så bare vær selvsikker, norge er stolt over deg, og du er så nydelig, vis deg frem! Du kommer til å bli enda mer berømt, så håper du ikke glemmer meg din store fan, og crush <3

    2. var jo fette stygg der, er det fortsatt og. norge er faen meg ikke stolte over henne, vi skjemmes! rett og slett

    3. Nå må du stå fram å fortelle om neseoperasjonen akkurat slik du tidligere måtte snakke ut leppened ine og brystoperasjonen. Skjønner du ikke at TV2 utnytter deg? Du er desperat og selger deg selv for et billig hotellrom.

    4. Klart de vil ha tilbake bimboer. Og i tillegg er det jo topp underholdning når det du snakker om er helt høl i hue og 🙂

    5. Har du egentlig så dårlig selvtillit når du elsker å søke deg opp på youtube. Du er jo egentlig bare oppmerksomhetssyk da!

    6. Det sier vel sitt når hun fra Paradise virker mer oppegående og hyggelig enn deg, du som inntil flere ganger har gjort narr av Paradise Hotel og de som melder seg på. Litt av et paradoks om jeg får si det selv.

    7. Et tips er å kanskje fokusere på samtalen, selv om det ikke er deg de snakker med. Nå er det fjerde gang du er med, og som du ser mange gang i dette klippet så sitter du å ser i taket og overalt lol. Og ja, media utnytter deg nok. Jeg tror ikke nødvendigvis det er fordi folk gjør en “god jobb”, men fordi det er så latterlig det de sier, eller mener, at det burde komme på tv. Men du er bedre å snakke for deg enn Ariel allefall!

    8. dere er så jævlige hærregud! hun var ironisk da hun sa “elsker å søke opp meg selv på youtube” ..
      blir så frustrert, ååh fy faen, sophie drit i dem, du er kjempe fin å du vil klare deg kjempe bra, ha det gøy!

    9. Det tristeste er at jeg alltid syns du hadde så store og fine pupper før du opererte de! Nå har de blitt veldig store i forhold til kroppen, så jeg er veldig enig i det Ariel sier. Men det viktigste er jo at du er fornøyd 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg