trenger fotoassistent

Ingen i familien min kan “kunsten å ta bilder”. De har ikke helt øye for hva som funker med vinkler, lys og for å få fram detaljer, jeg blir helt gal hver eneste gang vi skal ut for å ha en liten “bloggphotoshoot”, haha.. Jeg er så klart glad for at de prøver å hjelpe meg. . Tror jeg må flytte inn sammen med Stine Mari, hun er nok den eneste jeg kjenner som virkelig forstår hva jeg vil med bildene. Eller, lillesøster er helt ærlig ikke så verst. 

Ellers har jeg vondt i nesa, jeg selv har slått meg i søvne igjen. Det er en uvane, fordi jeg har jo så lyst til å pirke bort all ruren fra der stingene satt, men det tillater man jo ikke – men når jeg sover, da er alt lovt, haha.

Ett av mine mange nei-kan-du-ta-bilde-fra-der-borte-poseringer. Haha, mamma lærer aldri.

HAHAHA! “nei jeg vil ha SÅ mye med på bildet!!!” Dette var så stygt at jeg ler!

Så, det eneste bildet som ble brukbart. .

Jakke og vest fra sheinside.com – de hører til i samme sett! Ringene er fra nelly

Skoene er fra nelly HER. Om dere har tenkt å bestille de så ta en størrelse større enn dere vanligvis bruker! De var litt trange i min vanlige størrelse, men jeg byttet de inn mot en størrelse større og da satt de bra (ad)

37 kommentarer
    1. Hadde gjerne stilt opp, Men Er ikke noe Proff på og ta bilder dessverre, Så lite det skjer. Ser ganske stygg de bildene jeg tar og ser stygg ut på mine bilder 🙂
      Ha en fin kveld Sophie <3

    2. Jeg er englemamma og gravid på nytt!
      Les bloggen min om meg som er gravid med termin i februar med ett lite nurk. Jeg mistet ett barn for to år siden i magen, var 8 uker på vei. Nå er jeg gravid på nytt. Les om min hverdag om som gravid på bloggen min. Blogger om alt fra graviditetet til hverdagen og outfits. Mest om graviditetet og englen min.

    3. HEIHEI!! Jeg håper du ser meg. Jeg har kommet over en blogg. Bloggen handler om dyremishandling, og jeg tror virkelig du kommer til å interessere deg for den. Den heter http://tonjekvamme.blogg.no/
      Anbefales på det varmeste. Håper du ser dette

    4. Åhh, elsker bloggen din! <3 Og dette kommer fra en 18 år gammel jente som ikke er fjortis og som kan reflektere litt rundt hva som er bra og ikke! 🙂
      Fortsett å blogg slik som du gjør nå, du kommer med så mye saftig og lese. Jeg liker at du skriver om dine personlige tanker og følelser! Stå på <3

    5. Hei! Jeg ville bare si at du en er så utrolig fin person! Har egentlig aldri lest bloggen din før, bare sett forsiden og tenkt at det her blir for overfladisk, men idag har jeg tatt tiden og lest masse, spesielt innleggene dine om dyrevern. Du er et fantastisk forbilde og jeg synes du er en helt nydelig person, ikke bare på utsiden. Du er virkelig et eksempel og en lærepenge for at man ikke skal dømme folk med en gang. Nok en gang, du er fantastisk!

    6. Flott at du som toppblogger er så opptatt av dyrevern, da når det ut til maaange!
      Hadde vært flott om du kunne skrive en del om dette nå før valget, om hvilket parti man bør stemme på om man er oppriktig glad i dyr. Dessverre er det mange som tror at et parti er “dyrevennlig” bare fordi det vil opprette dyrepoliti i de største byene. Det samme partiet er kanskje for pelsdyroppdrett og vil ha mer industrilandbruk (dvs mer lidelse for dyra). Derfor må man se på alle punktene i partiets program, og ikke la seg lure av valgflesket!

    7. Flott at du som toppblogger er så opptatt av dyrevern, da når det ut til maaange!
      Hadde vært flott om du kunne skrive en del om dette nå før valget, om hvilket parti man bør stemme på om man er oppriktig glad i dyr. Dessverre er det mange som tror at et parti er “dyrevennlig” bare fordi det vil opprette dyrepoliti i de største byene. Det samme partiet er kanskje for pelsdyroppdrett og vil ha mer industrilandbruk (dvs mer lidelse for dyra). Derfor må man se på alle punktene i partiets program, og ikke la seg lure av valgflesket!

    8. DAMN…. du har ødelagt deg sel i en alder av 18 år. Lykke til videre i livet. BTW, hadde jeg vært deg hadde jeg gitt faen i unødvendige operasjoner og injeksjoner og HELLER FIKSA DE STØGGE KANINTENNENE… Du ser ut som en 40 år gammel housewife fra beverly hills. gratulerer.

    9. Ikke engang verdens beste fotograf kan fjerne det tomme utrykket du har.Når jeg ser bilder av deg så får jeg lyst til å “riste i deg” og spørre,Hallo,finnes det et menneske der inne?
      Jeg forstår at det er viktig for deg å bli tatt bilder av i rett vinkel osv,men har du tenkt over viktigheten av bilder når du er naturlig? Rett og slett bare blid og glad,uten å tenke på at du “må” se sexy ( og dum) ut?
      Ikke engang når du er ute på en liten tur med hundene tør du slippe deg løs på bilder.
      Hva er du så redd for?
      For sannheten er at du er mer enn bra nok som du er.
      Du mister ikke lesere( inntekten) selv om du fremstår som DEG.
      Sant og si syntes jeg synd på deg.For et press om å være perfekt du lever under.Intet menneske på denne jord er perfekt,selv om mange prøver å motbevise akkurat det.

    10. Jeg kan være din fotograf, hvis du er min tilbake! haha:)
      Jeg er mest glad i stativ jeg, for da blir det som jeg vil. Mamma og broren min skjønner ikke kameraet så godt, så alt blir uklart eller så tar de fra rare vinkler. Men det går jo sykt mye fortere når andre tar bilder av en, hvis bildene blir bra hvertfall!:)

    11. Det er en ting som jeg har lagt merke til: Hvorfor er løshår så tynnt og pistrete?Og det kan jo virke som om at det ikke er mulig å forandre litt på frisyren.Når ble det “ut” med oppsatt hår,flette,hestehale osv?Men det er mulig at en ikke kan bruke fake hår til det.Jeg har sett bilder av deg med ditt naturlige hår,og lengde,og det var så mye ,mye finere enn disse “skolissene” du har nå.
      Men du bestemmer:)

    12. Jeg er ikke profesjonel fotograf, men skjønner meg godt på det og er en “hobbyfotograf” og tar fine bilder! Si ifra hvis du skal til Trondheim en gang, så kan jeg hjelpe deg =)

    13. Kom tell Sortland så kan eg vær fotografen din! 😉 eventuellt ta me deg stativ og fjærnkontrollen ut, det jør eg allti når samboaren ikke gidd å ta bilda av meg x)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg