rosabloggeren

På en måte er det litt koselig at høsten begynner å komme, for som dere kanskje husker fra i vinter elsker jeg å bruke kåper og frakker! Jeg eier ikke en en eneste parkas eller boblejakke lengre, så satser på at jeg får tatt meg masser ferier til vinteren, om ikke fryser jeg vel ihjel mens jeg prøver å se fin ut, haha. . Men, til poenget! I dag har jeg på meg min nye, rosa jakke, og jeg elsker den. Jeg er den eneste jeg kjenner som kunne gått i noe slik, noe jeg elsker enda mer, for det viser godt hvem jeg er. Oppmerksomhetsyk og litt i meste laget, med andre ord. Haha, selvironi må man ha! ;) Har dere fått kjøpt inn jakker til høsten, da? Vet dere noen butikker som har noe jeg kanskje vil like? 

Nå blir det en tur til solariumet, og så får jeg besøk av en venninne jeg ikke har vært sammen med på lenge. Vi snakkes senere! 

Jakke fra sheinside.com, smykke fra nelly er utsolgt, skjørt fra nelly HER, topp fra bikbok (ad)

Rosa mobildeksel har jeg også fått! Det er så vanskelig å finne fint tilbehør til samsung, men jammen fant jeg ikke ett når jeg lette rundt på internett. HER fant jeg det! 

Litt ladeutstyr ble det også, fra samme nettside. 

 

47 kommentarer

Siste innlegg