koselig kveld

Det er så utrolig koselig på kveldene nå som det endelig begynner å bli mørkt her i nord! Jeg og Mathias skal se ferdig sesong 5 av frustrerte fruer i kveld, og bare kose oss masse. Store mengder godteri er også kjøpt inn! I morgen skal jeg gå på fjelltur med en venninne, så jeg tenker å hoppe til sengs litt ekstra tidlig slik at jeg får sovet ut. De siste nettene har jeg sovet veldig dårlig og våknet hele tiden, så når morgenen melder sin ankomst føler jeg at jeg ikke har sovet et sekund. Så litt ekstra søvn inatt passer meg ypperlig!

Jeg må bare få legge til hvor fantastiske jeg synes dere lesere er. Spessielt nå den siste tiden, hvor jeg har følt meg ganske dårlig, men likevel har fått fine og oppmuntrende kommentarer fra dere! Håper dere vet at humøret blir mye bedre  

 

46 kommentarer

Siste innlegg