ut på tur

I ettermiddag dro jeg på tur sammen med pappa, lillesøster og de tre hundene våre såklart. Jeg er nesten aldri med på tur, selv om noen i familien går hver eneste dag. . Jeg får nesten starte med det, for det var jo så koselig! Og min lille hund må nesten være den skjønneste i verden, for en personlighet stappet inn i en liten kropp ♥ 

Nå skal jeg faktisk legge meg, selv om jeg ikke går på skole lengre og ikke jobber så føler jeg det er viktig å ha en normal døgnrytme, om man er våken hele natten og sover hele dagen tror jeg man kan bli deprimert. 

solbriller fra madlady som jeg klarte å miste.. første dagen jeg brukte dem og alt. 

59 kommentarer
    1. “ikke går skole eller jobber”
      Friåret ditt kommer til å se fantastisk ut på CVen!
      Lykke til i fremtiden, du tror du har et perfekt liv? Der har du kanskje nå, men du kommer til å angre å ha vært en slask barbie.
      takk for meg

    2. Hei sophie elise 🙂 jeg har aldri kommentert noen blogger. Men i dag vil jeg kommentere. Jeg leste bloggen din en gang og jeg trykket meg inn hele tiden fordi jeg likte så godt utsende ditt, du så ut som en prinsesse fra en disney film og var sååå søt. Det var den eneste grunnen til at jeg likte å lese bloggen din. Etterhvert så tok du silikon… Og det er greit nok, enda jeg syntes at dine så veldig bra ut fra før av. Så tok du restalyne i leppene, greit nok. Men så har du tatt enda mer og det ser ikke bra eller naturlig ut. Men du har tatt noen veldig veldig fine bilder og du ser perfekt ut selv fra rett frem vinkelen. Så ser jeg at du tar neseoperasjon og jeg slår meg selv i pannen….hvorfor…du hadde jo så fin nese!! Nå ser du ikke ut… Du har ødelagt deg selv og den jenta jeg syntes var sååå vakker er død for meg. Du er fortsatt sophie elise men i utsende har du sletta hu. Du ser ut som en helt annen person og tru meg… Du var en veldig vakker person uansett og du var naturlig pen. Om du er fornøyd nå så bra for deg, men du var veldig pen og søt før, du er bare 18 kjære deg. Jeg skulle ønske du hadde holdt deg med litt restalyne. kommer til å ikke klikke meg innom deg lenger pga jeg orker ikke å se deg ødelegge deg selv lenger. Lykke til videre og håper du blir lykkelig en gang i livet, rip til den gamle sophie elise. Hilsen jente 20 år

    3. Du ser bare skummel ut nå. Ser ulykkelig ut.. Og minner meg veldig om michael jackson. Han var jo så pen før men han var ikke fornøyd helt til han så ut som et monster, du er på god vei dit ser jeg. Triste saker, ble veldig veldig lei meg nå. Håper du tenker over det jeg sier til deg, se på deg selv fra før av, synes du at du er så fæl? Du var jo så nydelig, helt målløs jeg.

    4. Det er alt for mye drittslenging her! Hallo, jenta er i sin mest sårbare alder og har ikke gjort noen noe vondt, så hvorfor være så motbydelige? Går det an og bruke hodet? Tydeligvis ikke. Tipper de fleste av dere er mellom 13-14 år, håper det hvertfall for deres skyld!

    5. Du er så annerledes, du ligner ikke deg selv lengere?? Er d bare hovent enda eller? Også ser øynene dine så sjeløyde ut, har ikke sett d før.. Skulle ønske du innså at du ikke blir finere, bare rarere.. man skal ikke tulle med naturen..

    6. Pleier ikke kommentere blogger, men jeg leser din ganske ofte! ville bare si du er en kjempefin jente, og du må ikke fikse mer på deg selv nå, da kan det gå veldig galt, du er fin som du er! ikke la noen påvirke, eller bli presset, du er den du er 🙂 drit i drittkommentarer, du er fin nå, men IKKE gå lengre, eller operer deg selv noe mer nå! du ser ikke så happy ut lengre.. tror ikke dette er bra for deg..:/
      -Hilsen maaaliin som syntes du er kjempesøt og fin!

    7. WOW…må jeg bare si…..nesen din…WTF? Neseborene dine går serr nedover….og kinnene dine ser heeeelt jævlig ut.
      Og i videoen så vi alle at du hadde jævlig fett hår…men nå…daaamn du trenger en dusj for å si det sånn. Jaja skjønner at du har et friår siden du er slaske-barbie som vie sier i oslo….
      Ps; du fikk meg til å bli veggis, takk ♥:3

    8. Å herre gud, snakk om å henge seg opp i småting! Når man har operert så er det selvfølgelig lurt å følge tidene man får, men det er vanskelig å la vær! Når jeg opererte brystene mine så brukte jeg vanlig bh lenge før jeg egentlig fikk lov, fordi det frista så mye og jeg følte meg bra nok til det. Om sophie ikke har så vondt og ville prøve briller så gjør vel ikke det noe? Og det med at mange mener hun bare ser rar ut, husk at hun mest sansynlig fortsatt er hoven, og at man er litt hoven i et sted som ansiktet har mye å si for hele ansiktet. Slutt å kommenter dritt om utseendet til sophie, alle som har lest hva hun skriver vet at hun er så mye mer enn bare det ytre!

    9. Hun ER mye mer enn bare det ytre? Nei hun VAR mye mer enn bare det ytre.. Nå er hun blitt et skrekkeksempel for barn og unge helt ute av kontroll.. sophie trenger hjelp..

    10. Du har ødelagt trynet ditt. Det verste er at du ikke bryr deg om hva vi skriver til deg. Du tror du tar de beste valgene for deg selv, noe du IKKE gjør. Du ser jo snart ut som michael jackson, og det er NEGATIVT. Fy faen sjekk den stygge nesa di…. Faen gjorde du det for? IDIOT.

    11. Blir faktisk lei meg av å se at du ødelegger det flotte utseende du hadde. Greit med silikon, men når du oppererer deg mitt i ansiktet ødelegger du jo heile deg. Hvorfor opperere på en så perfekt nese som du hadde? Er skremmende å se bilder av deg nå, du ligner mer å mer på micheal jackson. Utrolig trist ! Håper du kommer ut av den lille bobblen du er i og faktisk ser hvor nydelig du er og hvor nydelig du var før alle disse operasjonene!

    12. Du vet det finnes så mange “haters” på nett som vil gjøre alt dem kan for å påpeke feil med nesa di? Hvis du tar en titt på kommentarfeltene opp igjennom tiden, så har det vært kommentert “små pupper” og vips..silikon…”små lepper” og vips..restylane..”Restylanen begynner å gå ut, små lepper igjenn” og vips..påfyll…kommentarer om nesa di..og vips..operasjon..”Lagt på deg” og vips..du går inn i en depresjon.. Du ser hva dem gjør med deg? De kommer aldri til å stoppe ..og jeg frykter at du heller ikke kommer til å klare å stoppe…Ikke gi etter Sophie! Hva blir det neste? Rumpeimplantat? Nye tenner? Øyelokksløft? De kommer til å kommmentere ALT, uansett om det er noe feil med deg eller ikke, bare for å framprovosere og mobbe.

    13. Oi oi! sikkelig sminka på tur. Må jo passe på å dyppe trynet i sminkeskåla så myggen ikke syns du er stygg. Fælt å se at du har endret så mye på deg selv. Synd at du har latt haters påvirke deg såpass at du har tydd til operasjoner, restylane og annet falske ting som du kan proppe i kroppen. Ødelegge seg slik…

    14. “Jeg liker å ha lagt på meg”
      -har lagt for mye på meg, så skal ned ett par kilo”
      “Jeg skal operere nesa mi dagen jeg blir 18”
      -det var fordi jeg måtte, så endret bare litt på den samtidig.
      Huff. Ble Mathias lei alt styret med deg?

    15. VELKOMMEN TIL NORGES NYE SLADDERBLOGG!
      Besøk oss gjerne for saftig gossip om blandt annet toppbloggerne Sophie Elise og TCMN.
      VÅRT NYESTE INNLEGG HANDLER OM SILIKON. Andrea Badendyck, Tuvaw, TCMN og Sophie sine silikonpupper er i fokus. LES MER PÅ BLOGGEN. ♥

    16. du er en veldig søt og pen jente, og det virker også som du har en HERLIG personlighet og bryr deg masse om mennesker rundt deg. men du skal vite at før du gjorde noe som helst med deg selv så var du nydelig akkurat som det du er. nesen ble bra, men det var finere før du opererte den 🙂 men uansett, du er nydelig!

    17. Uff,du har jo ikke lenger mimikk i ansiktet jente!
      Prøv å lytt til de av leserne dine som bare vil deg vel og som sier at nok er nok.Nå har du gjort nok med deg selv,og det er bare trist å se hvor forandret du har blitt.
      Og du.Du som er så for miljø og natur ,du går ikke engang tur med din egen hund?Bortsett fra denne ene turen selvfølgelig..
      Kanskje du skulle vært litt mer ute i denne naturen som du “brenner” så for.
      Kanskje du fikk litt andre perspektiver på ting.

    18. Du ser ikkje ut som deg selv lenger.. Du ser virkelig ut som michael jackson fra under øynene og til haken… Angrer du ikke?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg