siste dag i paris

I går var vi i Disneyd Paris, og jeg har bare en ting å si – IKKE dra til disney land med mindre du, i likhet med meg, hadde et brennende ønske om å se askepott sitt slott før du dør. Vi brukte seks timer på å stå i kø, og kom oss på hele den tiden i to karuseller. Riktignok var karussellene der de beste jeg har tatt, men det var nesten ikke verdt all ventingen. De hadde så mye tekniske problemer, og i den ene karusselen slo jeg hodet så hardt at jeg enda har vondt, haha. Er det ikke typisk min flaks..? Men det var fint å se slottet, og gøy å se paraden med disneyfiugurene. Jeg ble starstruck av å se buzz lightyear. .

Grunnen til at jeg ikke blogget i går, var altså på grunn av hodet. Jeg kastet opp flere ganger fordi jeg hadde så vondt, og tanken på å stirre inn i en skjerm var mer enn jeg klarte. . Nå er vi på flyplassen, og i kveld går turen til norge igjen! 

Før 79 euro per person får du inngang til begge parkene – walt disney studios, som vi gikk til først, og eurodisney. Walt disney studios stenger først, så derfor kan det være lurt å starte dagen med denne, slik som vi gjorde.

 

Sliten etter 3 timer i kø, for en eneste karusell.

Denne karusellen var den beste vi tok, crush coaster! Fikk helt sjokk da vi satt oss inn, de fleste andre i køen var jo 5-6 år, så at den var så skummel var en positiv overasskelse. 

 

Dette kartet ville vi ikke ha klart oss uten! 

 

Ser dere hvor mange folk det er? Syke tilstander!

Det var i denne jeg slo hodet, haha.. 


verdens finesteee


Mitt framtidlige hus! Jeg har hintet litt diskret til om vi kan gifte oss der,en jente kan vel alltids bare håpe. .

Vi blogges mer på flyet hjem, da har jeg internett! 

 



32 kommentarer
    1. Haha! Disneyland har utrolig mye feil ass! Sånn rundt alle steder det er! For når vi var i USA, var nesten alle karusselene vi stod i kø til, noe feil med!!! Men det er bra karusseler! Men unødvendig mye venting og tekniske problemer!
      Digger deg♥♥♥♥♥

    2. Nå må du huske at du er der i fellesferien til “hele” europa.. Så det er kanskje ikke så rart at det sugde! 😛 Jeg var der i april(er 20 år gammel) og det var dritgøy!
      Dra når det ikke er høysesong og dersom du ikke liker det da, så kan du kritisere det. MEN ikke før 😉 Hvis du virkelig er disney-elsker, som du gir deg ut for å være, bør du prøve en gang til 😉

    3. Håper du har kost deg mye i Paris! Så ut som om du har hatt en flott tur 🙂
      Det som er lurt når man reiser til Disney Land, er å kjøpe sånn walkthrough pass elns, da slipper man å stå i kø og kan gå forbi alle i køen haha 🙂

    4. Jeg og familien min var i Paris og Disneyland for litt over 3 år siden! det er utrolig fint og koselig der, men dessverre hadde vi litt dårlig vær den dagen vi var i disneyland, så det ble mest gåing for å se på ting og litt spising før vi dro igjen. Elsker Paris og elsker disneyland! <3
      kjempefine bilder 🙂

    5. Jeg var der i påskeferien i fjord, da var det ikke mye folk der i det hele tatt:) den karusellen du slo hodet ditt i, gjorde je det å! Du får sykt vondt i hodet av å kjørenden!

    6. eg e ikkje einig med deg her! om ein vil få med seg disneyland = ikkje reis i høgsesongen! vi har der i vinterferien og fekk vel med oss omtrent alt i begge parkane + minst sju ulike karusella 🙂 eg syns disneyland e nåke av da beste eg har opplevd; fantastisk gjennomført, koslig musikk og nydelig! e du ein disneyelskar, så vil ein elske disneyland om da så e mykje eller like folk! reis til disneyland alle!!!

    7. Siden du slo hodet så hardt, og kastet opp, høres det ut som du kan ha fått hjernerystelse kanskje? Ville tatt en tur til legen når jeg kom hjem var jeg deg, bare ett lite tips;-) Ellers håper jeg formen er bedre, og at det ikke blir så alt-for-kjipt å komme hjem igjen.. LoveYourBlogCinderella<3

    8. Åå hadde vært gørrgøy og vært inni selve slottet. Vet ikke om det går, men hadde vært såååå spennende!

    9. Jeg var i DisneyLand Paris uken før høstferien og da var det absolutt ingen kø på karusellene, så HVIS du skal dra til DisneyLand igjen så anbefaler jeg å dra utenom ferien sånn at du slipper kø 🙂

    10. Haha, jeg fikk ikke vondt i hode av den karusellen, elsket den. Var der for noen uker siden, var virkelig vært å dra dit. <3

    11. Ikke noe frekt ment eller noe, men klarer ikke du å ha på deg klæra dine som normale folk? 🙂 du har ikke på deg stroppen på klesplagget ditt på et eneste bilde, så jeg regner med at du gikk sånn hele dagen. Du ser rett og slett nypult og ufiksa ut, haha sorry.

    12. Jeg var i Disneyland Paris i starten av juli. Utrolig lite køståing, og alt var ekstremt fort. Du burde kanskje dra når det ikke er høysesong, hvis du synes det var dårlig. For dårlig er det absolutt ikke!

    13. Haha, åå, jeg var også i Paris samme tid som deg. Prøvde faktisk å lete etter deg da jeg var i det kjøpesenteret du var i, haha <3
      Vi var også i Disneyland, men det var dagen etter at dere var der 🙁
      Håpet på et bildet 😛

    14. Jeg var der i 2009 og hadde en helt annen opplevelse.. Vi slapp køer nesten og alt, bare at vi dro andre uken i juli tror jeg. Vi hadde ihvertfall en kjempe opplevelse med ingen problemer :/. Synd du hadde en dårlig tur dit da men:p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg