hårfin?

Solen skinner, og vi skal snart gå oss en liten tur rundt i Paris å se oss om. Jeg gleder meg ♥

Ellers er det mange av dere som har spurt om jeg skal slutte med extensions fra luxushair ettersom jeg nå har tapehår, og nei, det skal jeg ikke. Det er greit å ha clips om jeg skal pynte meg litt ekstra nå! For eksempel når jeg krøller håret, da blir det automatisk litt kortere og noen ekstra cm lengde kommer godt med. Dessuten er clips et godt alternativ om man ikke vil bruke så mye penger på å få lengre hår, derfor føler jeg at jeg likevel kan ta meg den gleden å anbefale dette videre til dere 🙂

Farge #2

Om dere vil ha lik farge som det jeg har på håret nå, må dere velge farge 613/4. De blander seg godt inn i fargen jeg har nå. 

Fargen jeg har nå, i bedre bilde


Nå har luxushair tilbud, clip on maxi 65 cm til 1299 kr, OG gratis frakt fram til 25.08! Perfekt å få langt hår til skolestart, eller? Man kan betale med postopprak, klarna faktura eller med en gang.

 

Reklame for luxushair

27 kommentarer

Siste innlegg