dag 1 i Paris!

Nå er vi framme i herlige Paris! Selv om han som jobber i resepsjonen på hotellet er en drittsekk, så har vi det utrolig bra så langt. Belligenheten til hotellet kunne ikke ha vært stort bedre, vi kommer oss rundt til alle de store severdighetene uten problem og vi har en idyllisk utiskt fra rommet vårt. Kjærlighet ♥

Vi slapp rett og slett bare alt vi hadde i hendene med en gang vi kom på hotellrommet, og kom oss bort til eifeltårnet. Det var utrolig fint å sitte sammen med en person man er så glad i, mens man ser lysene skifte og ser en hel haug av forelska mennesker rundt seg. Det var et så fint øyeblikk, og jeg hadde en veldig rar, men god følelse i magen igjennom det hele. 

Fine min!


Haha viktig å pynte seg, ser dere! Jeg har en liten blåflekk på kinnet etter restylanen som dere kanskje ser. Men det går over etter et par dager!

Haha jeg synes dette bildet er så flaut å legge ut, det er alt for “turist”, om dere skjønner hva jeg mener! Men et koselig minne er det, så absolutt. 

 

49 kommentarer

Siste innlegg