danmark – new in

For en stund siden bestilte jeg masse nytt undertøy fra nelly, og jeg ba til gud om at det skulle komme fram før jeg dro til danmark – vel, den gang ei, det kom dagen etter jeg dro, men jeg vil likevel klikke hjem noen nye plagg. Det er en god følelse å ha noe på posten som venter på meg! Spesielt når det er klær jeg virkelig liker, og kan se for meg andledniger hvor jeg kan bruke dem inni hodet mitt. 

For øyeblikket blogger jeg på en mac, og jeg kan jo ingenting. Jeg er sånn “hvor finner jeg bildene?”, haha. Proff blogger, sa du? Vi har igjen flyttet sted å bo, så nå bor vi i et fint strandhus. Bilder kommer i løpet av dagen, da kan dere også få stemme på hva jeg skal bruke som header. 

Idag har jeg litt tid til overs på morgenen i danmark, så da klikket jeg gjerne hjem dette! Hva synes dere? Min favoritt er den blå singletten, jeg har lik i svart og den sitter utrolig fint på kroppen. 

(ad) Øverst: Clutch 299 kr HER // Blå singlett 169 kr HER
Nederst :  Kjole 239 kr HER // Kjole 218 HER 

 

13 kommentarer

Siste innlegg