ber om dårlig selvtilitt

Jeg bleket tennene nå nettopp, denne gangen med den BESTE tannblekingen jeg har prøvd. Jeg fikk hvite tenner på 20 minutter, og det er ganske sykt, vanligvis må man bleke om og om igjen et par ganger før man ser resultater. Jeg har prøvd mange bra, men nå prøvde jeg fra hvitetenner.net . . Dere bør også prøve! (ingen reklame det her, bare ærlig erfaring fra en gal tannbleker!).

De har mange forsjellige tannblekingssett, den eneste jeg har rukket å prøve så langt er Nightbright. Dette var veldig fancy ettersom man har LED-lys, og blekningsgele. Ser nå at det står på nettsiden at den gir ekstremt raskt resultat, og det er sant. Koster litt over 400 kr HER, og jeg viser dere resultatet senere.

Nå er humøret litt bedre, for jeg fikk viljen min med jentene idag og vi skal se den filmen jeg ville se på kino, nemlig ” now you see me”!. Jeg følte absolutt ikke for å se noe actionfilm, men denne tror jeg passer meg perfekt. For hvem elsker ikke magi? Hvem elsker ikke fine gutter og fine jenter? Dette kan ikke bli annet enn bra! 

Jeg ga webkameraet mitt på pcen enda en sjangse, foresten. Og det er rett og slett som å be om å få dårlig selvtilitt, haha! Orange lys og det hele. Husker når jeg var 13 år og kjøpte meg et webkamera for 1000 kr, fordi da var webkamera hele livet mitt. Jeg måtte jo ha noe med høy kvalitet om jeg skulle være populær på nettby eller. . snakke med gutter på webkamera via msn eller noe. 

49 kommentarer

Siste innlegg