noen dager er mørkere

Føler meg ganske nede idag.. Vet egentlig ikke hvorfor. Men jeg, som alle andre, klarer ikke alltid å spille iskald og ta imot uendelig mye drittslenging. Og noen dager så blir det litt for mye, slik som idag. Trøster meg med å ha litt homespa, altså jeg tar på meg ansiktsmasken som får meg til å se gal ut  mens jeg prøver å tenke på andre ting!

Vi får se hva jeg finner på idag. Vi skal spise taco her hjemme og for meg er det et STORT plaster på såret, haha. Og så må jeg bare fortelle her at jeg har den fineste kjæresten i verden som har en utrolig tålmodighet med meg, og som alltid prøver å trøste meg. Elsker den gutten! 

Føler meg sikkert bedre snart og blogger litt mer. Stor klem til dere, for om noen kan få meg til å føle meg bedre, så er det dere 

Haha jeg digger denne. Føler meg så. . bad-ass?

Nye kule solbriller som jeg har skjult meg litt bak idag. Fra romwe.com. 

41 kommentarer
    1. Alle har jo forskjellige meninger, så kan forstå det er delvis vanskelig å være blogg-kjendis der alle dine meninger kommer frem, og kanskje ikke alle er enige.
      Men du er jo et fantastisk menneske Sophie! Ikke glem det. Du står for ting som er riktige og inspirerer en rekke mennesker til å gjøre det samme. Etter jeg leste at du river ned plakater for sirkus så gjør jeg det samme! Bare husk og tenk på alt du har oppnådd, som er veldig mye til tross for at du er 18! Stå på Sophie, du er super flink. 🙂

    2. I morgen kommer du tilbake sterke vettu. Heldigvis er det bare en dårlig dag og ikke et dårlig liv 🙂 I blandt må man nesten ha slike dager, det er da du vet hva lykke er når du har vært der nede.
      Det der hørtes litt dumt ut, men jaja håper du skjønner hva jeg prøver å sii 🙂
      Kos deg med taco peneste Sophie!

    3. Haha, så ille søt du ble med den maska:-p hihi.. Skal du ut å rane en bank eller noe?:-p du må ikke ta til deg all driit, du er super pen, og en bra person uansett hva andre sier:-) herligheta!

    4. Har så lyst å bare gå å klemme deg når du skriver sånn! Du er UTROLIG sterk som klarer å opprettholde denne bloggen som ligger på 1. plass på blogg.no! Tenk alle de sjalue (inkludert meg) jentene/guttene som skulle ønske de hadde akkurat det du har. Jeg tror jeg hadde blitt revet i fillebiter av all drittslengingen og slettet bloggen med en gang! Du er så vanvittig sterk, og bloggen din er kanskje noe av det beste blogg.no har fått!!

    5. føler meg også litt nede i dag, så ble litt glad at jeg ikke er alene hehe :p du er en herlig person sophie!

    6. Håper du føler deg bedre <3
      leser bloggen din å støtter deg allti!
      noen dager er mørkere enn andre, så sant.

    7. håper du føler deg bedre snart, skjønneste deg!
      skjønner ikke hvordan noen mennesker kan være så utrolig slemme, og skrive ting som gjør andre triste..
      men prøv å kos deg masse, så skal du se at alt blir bedre snart<3

    8. Selv en toppblogger må få lov til å ha dårlige dager:)Prøv å slapp av,du mister ikke lesere fordi du viser deg som et helt vanlig menneske.Jeg antar at du har et veldig press på deg for å vise “hele verden” at du har et perfekt ytre til enhver tid.Selv når du tar bilde rett etter at du har stått opp:) Herlighet,vi alle har morratryner .Vi våkner ikke opp ferdigsminket…
      Jeg håper at du greier å slakke litt av på kravene du setter til deg selv,og som du muligens føler at leserne setter til deg.Greit,du har selv valgt å ekspondere deg selv,men det betyr ikke at du må “selge”deg.Greit,du har mange sponsorer,men ikke glem deg selv .Det kommer dager( og år) etter dette også og du skal leve med deg selv i fremtiden også.
      Bare prøv å slappe av litt er rådet mitt.
      Ikke mist DEG av syne.

    9. kjenner følelsen veldig godt! Men bare tenk på hvor mye bra du har i livet, og hvor SYKT mye du har oppnåd i forhold til ande på din alder. STAY STRONG<3 <3

    10. Ikkje bry deg om di folkene som er så sjalu på deg ! Du er perfekt ! Det er ikkje mangen som er perfekt ! Eg vet ingen svak side med deg !! Det er ein grunn til att du er på topplistene ! Du tåler kritikk og er deg selv ! <3 ståpå ! Eg vet er vanskelig <3 <3

    11. Ikke bry deg om det de sier, Sophie! Må du ha en stråålende dag/kveld videre<3 du er en stor inspirasjon for mange, og det er helt normalt å ikke tåle drittslenging hele tiden, du er sterk som holder ut til dette hver dag synes nå jeg! Bare vent, imorgen blir det bedre 🙂

    12. Du skaper deg selv og din verden med dine følelser, uansett om du forstår det eller ikke. For det er verken flaks, intelligens eller hardt arbeid som former livet ditt. Det er følelsene dine. De avgjør utfallet i enhver situasjon.
      Vi får alltid det vi ber om, og er vi ikke fornøyde med det vi har fått og får, må vi ta en nærmere titt ikke bare på ønskene våre, men på følelsene bak dem. Alt som er i livet ditt, har du selv tiltrukket deg ved hjelp av følelsesenergien din. Den energien du sender ut kommer tilbake til deg, for universets lov om tiltrekning er klar: Likt tiltrekker likt. Derfor er det viktig å lede tankene i retning av gode følelser, som velværefølelsen vi kjenner når vi forestiller oss at ønsket vårt oppfylles.
      Ja, når du ber om noe, får du det alltid. Men svingningene (følelsene) må være i harmoni med det du ber om (ønsker), før du kan slippe det inn i opplevelsen din (livet). Når du vet at du ønsker noe, og du legger merke til at du ikke har det, regner du med at det er noe utenfor deg selv som holder det vekk fra deg. Dette er aldri sant. Det eneste som noen gang hindrer deg i å motta noe du ønsker, er at tankemåten din er annerledes enn ønsket ditt. I stedenfor å tro på at ønsket ditt er på vei til å oppfylles, fokuserer du heller på at du ikke har det du ønsker, og da er ikke svingingene i harmoni med det du ber om.
      Når du blir klar over kraften i tankene dine og hvilken evne du har til å slippe inn de tingene du ønsker, har du skapende kontroll med opplevelsen din. Men er du først og fremst opptatt av resultatet av de konsentrerte tankene i stedenfor å føle deg frem inni tankene dine, er det lett å gå seg vill.
      Du kan være, gjøre og få hva du vil! Ikke glem hva du kom hit for.
      Går man rundt og er for eksempel irritert og frustrert, ja da tiltrekker man seg flere hendelser man blir irritert og frustrert over. Endrer man tankemåten og føler en indre styrke og glede – og stoler på at universet gir deg det du vil ha, da er man på god vei.
      Og til dere haters: Ikke hat, det går like mye utover dere selv. Bestem dere for å elske det rundt dere, og ting vil bli bedre. Det kjennes mye bedre å være glad på andres vegne, enn å være sjalu og ønske andre vondt. Ha tro på dere selv, alle sammen, og bry dere mer om dere selv.
      Lykke til Sophie!

    13. Kjære Sophie! Jeg har aldri kommentert på bloggen din før, men tenkte at i dag ble det kanskje nødvendig. Når det gjelder operasjonen og restylanen og det du har endret med utseendet, så er nok ikke det noe jeg i starten var særlig begeistret for. Men i etter tid så betyr det ingenting. For du er akkurat den samme smarte, vakre gode jenta du alltid har vært. Du er vakker, har kroppen til en modell, god klesstil og i tillegg et veldig sterkt menneske. Du har måtte tålt at andre har kritisert deg, dannet seg meninger om deg og slengt dritt om deg. Allikevel står du opp for det du sier og mener og er stolt av seg selv. Uansett hva du velger å gjøre med utseendet ditt, så er det ingen som kan si noe stygt om ditt gode vesen. Jeg har fulgt deg i noen år nå, og selv om vi aldri har hatt helt samme interesser og meninger, så har du alltid vært noen å sett opp til. Stå på, Sophie!

    14. Stå på ! <3 di er bare sjalu.... Eg trur du trenger ein lang pause ! ! Så er du på topp igjen etter på <3

    15. Det blir nok bedre! Er det pga alle de stygge kommentarene på det innlegget hvor du smilte med tennene? Skjønner ikke at folk kan være så slemme! Synes du var nydelig jeg og liker at du viser “deg” og ikke bare trutmunn. Ditt lille særpreg 🙂 klem

    16. Ikke bry deg om all dritten Sophie. Du er ei utrolig pen jente, og skriver en veldig bra blogg! Håper du føler deg bedre i morgen 🙂

    17. Ikke hør på dem sophie du er så mye bedre en dem!!!
      elsker bloggen din❤
      Ps:du er forbildet mitt❤

    18. Du er utrolig sterk og modig, de som skriver stygge komentarer er bare sjalu! kansje det hadde hjelpt me en pause, jeg vet ikke. Du må prøve å bare overse de stygge komentarene, det er ikke lett men det hjelper nok litt. håpte du koste deg mye. klem meg 🙂

    19. du er nydelig, og virker som en fantastisk person! føler på en måte at jeg kjenner deg gjennom bloggen, selv om jeg ikke gjør det.. hvis du skjønner:´)
      ha en fin dag videre søta!

    20. “Hater make you famous”
      Det finnes alltid folk som prøver å fucke opp livet ditt. Hvis det hjelper, prøv å tenke på oss som leser bloggen din hver dag, fordi du inspirerer og gjør dagen vår lysere <3

    21. Ok, er ikke meningen og være slem.. Men håper virkelig du vet at den hvite folien skal av når du putter en slik maske på annsiktet?
      serr ikke mening å være slem! måtte bare si det.
      no hate ellers…

    22. Hei<3!
      Håper du får en fin dag videre og glemmer kommentarene du får. Kos med taco, det skal jeg også ha! Føler meg heller ikke spesielt glad idag, men men. Livet går videre tenker jeg..
      Ellers ville jeg si at jeg ELSKER bloggen din, fav bloggen min♥!
      Klem xx♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg