apekatten

Idag har jeg hatt en skikkelig ” ta-vare-på-meg-selv-dag”, noe jeg dessverre er veldig dårlig på.. Men det er jo så utrolig koselig! Ta på litt avslappende musikk, stearinlys, god mat og ansiktsmaske. Jeg har også sett på kjærlighetsfilmer, love actually og valentines day. Så søte, og jeg ble i supergodt humør ♥

Om dere lurer på hva jeg mener med “god mat”, så er det kirsebæryoghurt. Det er noe av det beste jeg vet!

Er ikke dette den sykeste ansiktsmasken dere har sett? Jeg føler meg som en morder når jeg har den på! Men den er faktisk utrolig bra, fra merket Dind Belle

En annen ting som gjorde meg glad var en overasskelse jeg fikk i posten fra romwe.com – et bilde av meg som takk for at jeg har blogget om klærne deres! Tro meg, gleden er på min side ettersom jeg elsker klærne i den nettbutikken :) 

Slik ser jeg ut nå, koseklær som passer perfekt på en søndag. Nå skal jeg møte Mathias, vi skal ut og spise for å feire noe kooselig som faktisk er hemmelig for bloggen, enn så lenge! Mest fordi jeg vil holde det hemmelig for alle en stund. Men vi har fått noe nytt og fantastisk fint å se fram til, om bare to uker. Genseren jeg har på meg er fra romwe den også, og jeg misstenker at kjæresten min enten kommer til å si at jeg ser idiotisk ut, eller så blir han å få spørre om å låne den. Jeg venter i spenning . . .

 

43 kommentarer
    1. Enten så har du fått lappen, en leilighet eller så skal dere flytte sammen 😀 Kan ikke vente med å høre det!

    2. Du ser veldig bra ut for tiden! Flink til å sminke deg og leppene dine ser fantastisk ut nå! Håper du ikke fyller så mye mer i dem nå for nå ser de veldig fine ut! 🙂

    3. Er du gravid?
      Skal dere flytte sammen? Åååå….❤❤
      Jeg er såå spent på å få vite hva dere holder hemmelig❤
      Håper vi får vite det så snart som mulig❤ kos deg!❤
      Du er suuuuuuuuuuuuuuuuuuuupersøt!!!!!

    4. skal helt sikkert flytte sammen. om hun har oppkjøring om to uker, blir det for dumt å feire nå, i tilfelle hun stryker. Hun kan ikke være gravid, for da hadde vi sett det på henne, og hun kan heller ikke være synsk om at hun blir det om to uker. Hvis hun hadde vært gravid og skulle sagt det på bloggen om to uker, så hadde hun nok ikke vært ute å drukket alkohol i går. Tror heller ikke hun er dum nok til å gifte seg som 18 åring, etter hun bare har vært sammen med kjæresten i 8-9 mnd. Jeg går for at di har funnet en leilighet å leie, eller kjøpt en, og så skal di flytte inn sammen. Enten det blir i Harstad eller en annen plass i verden 🙂 Spent på hva det er 🙂

    5. Utseende messig (du vet, det forbanna førsteinntrykket man dessverre ikke kommer foruten) var (!) ikke du min type person, trodde jeg. For å være helt ærlig tenkte jeg: “Oi, hun så ikke ut som min type, en jeg kunne blitt venn med” Men så startet jeg å lese bloggen din, og; you proved me wrong! Du virker veldig smart og oppegående, skriver bedre enn de fleste i dette landet vil jeg påstå, og ikke minst: Står 100 % for det du bryr deg om.
      Tenkte bare jeg skulle si at selv om har et veldig pent og jålete utseende, så virker det i hvert fall ikke som om personligheten din er jålete, tvert i mot 🙂
      Ha en fin dag videre!

    6. Digger genseren! Tipper dere skal flytte sammen jeg, eller noe i den gata 🙂 Hvorfor skriver alle i kommentarfeltet, som om de snakker til alle andre, og ikke til Sophie? “Hun er sikkert gravid, er ikke sikkert hun drakk igår” Det er jo til Sophie dere kommenterer, snakk til henne.

    7. hahaha ! første termin om 2 uker? er det mulig å bli så dum? Tror kanskje vi hadde merket om hun hadde gått gravid i 9 mnd allerede!

    8. Beccie: 1. termin er fullført tre måneder ut i graviditeten, og det er altså heelt normalt å ikke vise noe så tidlig. Elsker hvordan du driter deg selv på leggen, “er det mulig å bli så dum?”
      Og Sophie, lykke til med uansett hva det er<3 Gleder meg til å få vite!

    9. Kan du vise ansiktsminken du bruker daglig?
      Syns du er veldig flink til å markere den fine ansiktformen du har. Du har markerte kinn og kjeveben fra før, men syns du er spesielt flink til å få en “skygge” mellom dem, slik at ansiktet ser spe og markert ut. Hadde vært veldig fint om du kunne fortelle hva du bruker og komme med tips.

    10. Første termin? Haha……. Termin er datoen man er forventet å føde. De første 3 mnd heter første trimester…
      Dessuten er hun vel ikke gravid da idioter..
      Mest sannsynlig skal hun og kjæresten flytte sammen..

    11. Slike masker er veldig vanlig i Korea, og der pleier de å ta av det laget som ikke er stoff. Tenkte bare å si ifra, for jeg tror du bruker den feil, men kan jo hende at det merket kan brukes sånn!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg