svar på spørsmål

Farger du håret hjemme eller går du til frisør?
Jeg går ikke til frisør lengre, jeg gjorde det da jeg var blond for å få en finest mulig farge. Nå som jeg er mørk synes jeg det er like lett og ikke minst billigere å farge det hjemme, men når jeg skal stripe håret lysere igjen må jeg begynne å gå til frisør. Hun jeg gikk hos før heter Sabrina og har nå åpnet en egen salong som heter Sabrina’s som jeg kommer til å gå til da. Hun anbefales i høyeste grad, hun er så snill, god og flink! Hun har et veldig godt øye for farger og vet hva som fungerer, jeg tar alltid med meg extensionene mine til henne først, så farger hun håret mit så likt som mulig. Ikke farg håret først om dere skal bytte farge og bruker extensions, bestill håret, ta det med til frisør og vis dem!
Jeg vil egentlig bli blond så fort som mulig, men på grunn av en kontrakt jeg har kan jeg ikke gjøre det enda. Spennende? Haha, gjett hva liksom! 

 Hva slags extensions har du i håret?
Jeg bruker fra luxushair, og holder meg til clips-systemet deres. Jeg bruker det fordi det er det letteste, og jeg kan variere enkelt mellom kort og langt hår. Det blir heller ikke like fort slitt som f.eks keratin eller tapehair, nettopp fordi man ikke bruker det døgnet rundt.

Sliter ikke clips på håret?
Nei, eller isåfall i svært liten grad. Håret mitt har vokst mens jeg bruker clips, og jeg har heller aldri mistet noe hår.

Hvor lang tid bruker du når du fester på clips?  
Toppen 15 minutter, men til vanlig 5-10 minutter. Jeg har gjort det i mange år, da. Så jeg er litt rutinert på området.

Hvor lang tid har du extensions før du bytter?
2-3 måneder, men da tar jeg alltid vare på den gamle pakken slik at jeg kan bruke det gamle håret på f.eks festival, på stranden, når jeg krøller og slike ting.

Kan du fortelle litt om fargen på håret ditt?
Mørk brun..? Hehe. Som har blitt stripet ltit etter diverse turer til varmere strøk. Egentlig er jeg brun i håret, bare vanlig brun. Er farge 2 i extensions iallfall 🙂 

 

11 kommentarer
    1. Jeg farger også håret hjemme. Pga det er mye billigere. Men hvis jeg skal stripe det da går jeg til frisør. Du har fint hår og pen utseende. 🙂

    2. hei, hvordan får man alt designet til og være så fint? liksom sånn at alt er rosa?
      kunne du kanskje hjelpe meg og lage en blogg? 😀 med designet og headeren?♥ ville blitt taknemmelig!
      Nummeret mitt er: 45164160 😉
      er 13 år! 😀 btw. STOOR FAN LESER BLOGGEN DIN HELE TIDEN! ;)♥
      klem Malin på 13år♥ 😀

    3. Spurte om du fortsatt var veggis. Kan du svare på det og skrive noe om det? Hva du pleier å spise og sånt

    4. Jeg har lyst til å farge håret mitt brunt, men er redd for at jeg kommer til å angre. Er jo liksom blondine! Samtidig som jeg ønsker forandring, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre… Du er ihvertfall dødsfin uansett hvilken farge du har!

    5. Vist du noen gang har sett bakhodet ditt så har du kanskje fått me deg det att man ser remsene utrolig godt? Det ser iallfall ikke bra ut å veldig amatørmessig spør du meg. Gå til en frisørsalong å be de vise deg hvordan man skal feste de på best mulig måte. Å clip on extensions sliter faktisk mer på håret enn det tape gjør. Men man får best resultat av å bruke keratin og perle metoden. Clips er det billigste og enkleste, men du som har så masse penger har vell råd til å fikse på utseende ditt på en skikkelig måte? Har også vært borti luxushair sine extensions som ikke er i nerheten av samme kvalitet som frisørextensions som hair2hair og hairtalk. Mvh en som kan yrke sitt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg