HOVE DAG 4

Nå ligger jeg her ensom i campingvogna, jeg sendte Marte og Anne-Sofie til byen fordi jeg personlig ikke gidder å være med, haha. . Bruker det som unnskyldning at jeg må blogge. Men nei seriøst, fra spøk til alvor! Det tar jo faktsik litt tid, så ikke bli sure på meg når dere leser dette. . ♥ 

Jeg har nesten ikke stemme igjen etter gårdagen. Trenger jeg å si noe mer enn at vi så the script? Vokalisten sang surere enn meg i dusjen, men det brydde jeg meg ikke om i øyeblikket. Det var så fantastisk (bortsett fra stalkeren vi hadde på slep) og jeg kunne ha stått der i en evighet. Ahh. . Men nok om det, vi oppsumerer dagen!

Vi startet dagen med å kle oss opp, klare for regnvær. Jeg var den eneste i gjengen som var smart nok til å ta meg bukse. . Så de andre var veeldig kalde utover kvelden, mohahaha.

Så startet vi å drikke i campingvognen! Litt info: om du er under 18 år ( og over, såklart) kan du drikke på campen, altså der teltene er. Siden vi bor i campingvogn får vi ha glassflasker, men om dere bor i telt på campen kan dere kun ha plastflasker. Når man kommer inn på festivalen får man ikke ta med seg drikke inn uansett hvor gammel man er, men man kan få skjenkebånd inne på festivalen slik at man kan kjøpe alkohol der. Jeg skulle få mitt sjenkebånd i går, men de trodde ikke på at det var meg på min egen legitimasjon..????? Så, jeg må få andre til å kjøpe for meg. Jeg føler meg 15 år igjen.

Vi sto å ventet på the lumineers, og når de endelig kom og spilte “ho hey” var jeg så lykkelig. Fullstendig lykke på innsiden av kroppen som spredte seg helt rundt, fantastisk følelse! Etterhvert gikk også vokalisten ut i publikumet for å spille, se bare under hvor nært vi kom! Jeg kunne ta på han, men jeg ville ikke fordi jeg følte meg. . Rar? Haha, hvorfor skal man ta på han liksom? Mennesker er litt rare som absolutt skal TA på kjendiser, haha. 

Haha, hva skjedde her?

Etter det spiste vi dagens middag, som for min del ble pommes frites. Jeg angret heftig på den majonesen etterpå, i hodet så jeg for meg hamburgerdressing og det er jo SÅ godt på pommes frites. Men nope. .

Anyways, vi gikk litt fram og tilbake før vi så Cee lo Green som var kjempegøy, og Stone Sour som også var gøy å få med seg. Til sist. . the script! De hadde et fantastisk show og jeg ble småforelsket i vokalisten, men det gikk over når han rapet i microfonen. Da ble han plutselig mer Anne-Sofie sin type. Idag kjører vi full guffe og skal se utrolig mange artister, jeg oppdaterer dere imorgen!  

Og så litt “info” til dere som leser bloggen min/ vet hvem jeg er / ikke vet hvem jeg er men vil ta bilde likevel når dere møter meg her på hove (ja, mange er sånn ” vet ikke hvem du er, ingen bryr seg om deg men kan vi ta bilde likevel?”). Jeg synes det er kjempehyggelig når folk kommer bort, OM dere er hyggelige så er jeg hyggelig. Man kan ikke komme bort til meg å dytte, være spydig og så forvente at jeg skal ta tid ut av min dag for å ta masse bilder, fordi jeg har ting her jeg også skal rekke, venner som venter på meg. . Ja, dere skjønner. Jeg sier aldri nei ti bilde med mindre jeg må løpe for å rekke noe, eller menneskene som spør om bilde er spydige. Så da vet dere det. Jeg blir kjempeglad for å møte dere, og mange av dere er så søte og kommer med komplimenter som gjør meg SÅ glad og takknemlig! Men jeg er ikke en sånn jente som ikke sier ifra når jeg mener jeg blir urettferdig behandlet. Folk har sagt her “åja, du er sophie elise, ingen bryr seg jo egentlig om deg”, og da svarer jeg “nei, og jeg ANER ikke hvem du er, så.. hvem vinner?”. Jeg sier ifra, og det bør alle gjøre!

 

45 kommentarer
    1. haha, det er ikke lov å drikke på festivalen i det hele tatt (inkludert campen) hvis du er under 18 år. Ser vaktene deg blir båndet klippet 😉

    2. Enig i at man burde si i fra, ingen burde finne seg i å bli behandlet dårlig når man ikke fortjener det.

    3. Synes det er bra at du sier i fra! Selv om du har tatt silikon,og liker å stelle deg, akkurat som meg selv! Så burde ikke folk behandle deg annerledes, som om du er mindre vært!! For det er du ikke!! Hviss folk hadde sagt noe stygt til meg pga bloggen, så hadde jeg klaska til dem!!Haha<3 U og girl!!
      Bare stikk innom bloggen min visst du har tid til det en gang;)

    4. bare så du ikke missforstår, jeg har ikke tatt silikon, allså<3 Hahahaa! men mener det med å stelle seg , at jeg også liker det,haha!!! Virker sikkert litt teit nå, men du skjønner sikkert hva jeg mener,haha! haha!!!

    5. Jeg syns vokalisten i the script var kjempeflink, sang ikke surt i det hele tatt i mine ører:) kanskje jeg ikke hørte det fordi jeg er in love med han, haha!

    6. Patetiske folk som drittslenger, og bra du ikke er redd for å si ifra. Sjalue mennesker overalt, de hadde ikke sagt det hvis de ikke hadde hvert sjalue.
      Synd at ikke alle klarer å være glad på andre sine vegner og suksess.
      Du er ei utrolig vakker jente 🙂

    7. kan du hværsåsnill, filme OFWGKTA opptre?? de skal opptre idag, men jeg kunne ikke komme :C JEG VILLE SÅ GJERNE SE TYLER, THE CREATOR! 🙁

    8. Du er en den bloggeren jeg faktisk orker å lese bloggen til. Du er den som skriver utrolig bra, og det at folk klager om du ikke blogger en dag er patetisk. Er så fint å lese at du har det bra, fordi det fortjener du utrolig mye, søta!

    9. Man ser jo at du har uren hud i ansiktet, med tanke på at du måtte redigere pannen din på bildene i forrige innlegg, hahah

    10. Jeg digger deg!! Ikke bry deg om teite kommentarer av sjalue mennesker. Stå på Sophie, du er fantastisk!!! Kos deg masse videre beauty <3

    11. Er ikke egentlig hamburgerdressing full av animalske proteiner? Altså dyreproteiner. Du er ikke mye til vegetarianer. haha.

    12. Høres kanskje litt rart ut, men kunne du skrevet litt om kamra ditt? Jeg skal kjøpe meg speilrefleks, men er veldig usikker på hvordan. Hadde vært litt bra om du hadde kunne gjort det, og kanskje legge til et par bilder som er tatt med det kamra!
      Elsker å lese bloggen din, sjekker den hver dag! Du blogger skikkelig bra, og du er nydelig. Får å være ærlig: FUCK DOKKER SOM IKKE SYNES SOPHIE ER PEN, ELLER HAR EN SUPER PERSONLIGHET! Er rett og slett bare tragisk at folk kommer bort å slenger dritt til deg på Hove, du er jo der får å kose deg med venner, ha det gøy, se på artister osv.. Så er det noen som er så hjerneskada å ikke klarer å la vær å slenge dritt! Du er hvertfall en hærlig jente, ettersom jeg har lest bloggen din!

    13. Fikk plekteret til Corey Taylor (vokalisten i Stone Sour) :DDD Har sett deg et par ganger oppe med tribunene på fotballbanen + har stått bak deg i do-kø av alle ting haha..så syyykt lav du er, fikk helt sjokk 😮 Trodde du var sånn 165 ellerno, følte meg som en jævla skyskraper der jeg stod lol. SØTT

    14. Du var kjempe søt når jeg spurte om å ta et bilde 🙂 selvom jeg føler at det blir litt dumt, fordi det er sikkert dritt slitsomt for deg! Uansett du var super søt mot meg 🙂

    15. Haha, der er meg jo, i den turkise jakken 🙂 du var kjempe hyggelig og søt når vi spurte om bilde 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg