HOVE DAG 1

Nå er vi framme på den herlige hovefestivalen, med fint vær og godt humør! Campingvogna vi har er helt fantastisk, den har god plass, vi har et stort partytelt, kjøleskap, micro, stekeovn, tv, internett. . Ja, alt mulig. Litt av en oppgradering fra i fjor når jeg sov i et telt som bare var litt større enn meg selv!

Her sitter jeg å blogger nå, i min egen seng i campingvogna.

Og her er senga til Marte og Anne-Sofie! Dere skjønner at det er en stor campingvogn. .?

Meg nå nettopp, jeg føler meg allerede litt “festivalstygg”, altså svett og småfeit, haha. Men det er vel en del av sjarmen! Tskjorten er fra sheinside.com 

 

Og til dere som lurer, jeg er her med Anne-Sofie og Marte, og NEI kjæresten min er ikke med. Man kan faktisk gjøre ting hver for seg selv om man har en kjæreste, selv om jeg savner han litt.
I kveld er det ingen spesielle artister som skal spille, selve festivalen starter vel egentlig i morgen. Derfor skal vi nå spise litt, kanskje vandre litt rundt å kjøpe nødvendige ting osv! Jeg har klart å glemme tannbørste, jeg glemmer ALLTID (!!!!) tannbørste. . Noen andre som også har den uvanen?

 

 

41 kommentarer

Siste innlegg