“videoblogg”

Nå er jeg hjemme i Harstad, og det er faktisk litt godt. Været er nydelig og det skal holde seg slik et par dager, så de neste dagene skal jeg bare slappe av og pakke til Hovefestivalen! Det har vært en utrolig fin ferie, ingen tvil, og jeg har ikke blitt lei av å gå rundt Mathias hver dag i over en uke. Jeg savner alt allerede. . Men, nok om han, nå skal det bli godt å gi jentegjengen en stor klem når vi møtes!

Forresten, som de aller fleste har fått med seg kan man nå filme på instagram, jeg digger det! Selv om jeg synes videoer hvor folk prøver å være morsomme er så kleine at jeg får vondt i alle ledd i kroppen, haha. Iallfall når jeg ser folk jeg kjenner kommer med utrolig dårlige videoer som liksom skal være morsom. . Men, jeg og Mathias testet ut dette litt fort når vi først oppdaget det, så dere kan sjekke det ut på instagramprofilen min : therealsophieelise. Har noen av dere en morsom video jeg bør sjekke ut? Som faktisk ER morsom. 

17 kommentarer
    1. e de sant at tattoveringen din på foten har blitt stygg, å at du ikke tørr å gjør nåkka me den? Å æ har hørt at du har du har gått imot foreldran dine bere førr å få velja di, å at du har løgge mye tel dem og at du e dom som et brø.. Å når du har møtt folk så e de einaste du gjør å flørte me dæm…å btw.. du bor no i Brokvik, å ikke i Harstad?

    2. hahah joda selvfølgelig bor Sophie i Brokvik om du sier det Johanne, du vet jo mye bedre enn henne om hun bor der eller i Harstad

    3. åh gud som jeg hater den nye instagram… film er for VINE – der kan alle de som prøver FOR HARDT å være morsomme samles, så kan instagram forbli magisk og fri for kleine forsøk på humor – for der er jeg SÅ enig med deg, det er til å få magesår av!

    4. Velkommen hjem 🙂 Jeg synes det var mye bedre med kun bilder. Kan bli litt slitsomt med all denne filmingen synes jeg. Mye rart! Men i disse moderne tider så var det vel kun et tidsspørsmål :p

    5. Så litt rundt på nettet og oppdaget at hunden din ligner veldig på en blanding av jack russel og chihuahua. Har lest du ikke er helt sikker på hva den er selv, men synes Rigmor(?) var skremmende lik noen av hundene som var blanding av jack russel og chihuahua 🙂

    6. Den nye instagram e såå stygg! Hatee at det e komt video dit, det e liksom en jæævlig dårlig etterligning av vine!
      men eg elske vine!
      VINE <3

    7. Hvor mange ml med Restylane har du i leppene dine? Bare lurer fordi jeg skal ta Restylane selv.
      Kunne du hatt en spørsmålsrunde om det?

    8. Jeg og min søster har laget noen morsomme videoer (syns iallfall jeg) der vi finner teite videoer på instagram og gjør dem litt morsomme. Det hadde vert gøy om du hadde sjekket dem ut. På instagram heter jeg : majaso98 😄😄

    9. Sjekk ut den første(??)videoen til Justn Bieber, om den ikke er morsom er den iallefall supersøt!
      Klem :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg