konkurranse!

På torsdag, altså i morgen, er det ett event på Ringen Kino i oslo for filmen ” å begrave en hund”, og jeg hadde egentlig tenkt til å dra selv men må være hjemme akkurat den dagen. . noe som suger, for det er kjempegøy å være på eventer! Man møter folk man kanskje kjenner igjen fra før av, det er litt eksklusiv stemning. Men ja, jeg lodder iallfall ut biletter til eventet i oslo, så om du bor i oslo og vil ta med deg.. wait for it.. opptil 9 venner på kino imorgen for å se filmen! Det høres kjempekoselig ut, og skulle ønske jeg kunne ta med meg venninne mine på en gratis kinokveld 🙂 

Alt du må gjøre for å vinne til sammen 10 biletter er å legge igjen en kommentar i dette innlegget! Den som vinner blir kontaktet før i morgen ettermiddag av produsentene bak filmen.

 

98 kommentarer

Siste innlegg