på gardemoen

Hei dere! Nå sitter jeg på gardemoen sammen med kjæresten min og venter på flyet som først skal ta oss til München i Tyskland, og deretter til Barcelona. Vi har allerede vært på flyplassen i tre timer og jeg begynner å bli litt. . sliten, kan man vel si. Men, det er så godt å være her sammen med Mathias å tenke på alt vi har å se fram til denne kommende uken! 

Vi har fordrevet tiden med å spise lunsj først, så spiste vi litt ben & jerry, etterfulgt av en powernap og frustrerte fruer. Tiden går sakte, men jeg tenker alltid at man må nyte tiden før man drar ettersom man kommer til å lengte tilbake til nettopp dette når hele turen er over. Nå må jeg løpe bort på handikapptoalettet (klarer ikke å gå på do sammen med andre så jeg står heller i kø for handikappdoet i tre timer omså, haha), og så regner jeg med vi går til gaten. Vi blogges i morgen fra BARCELONA ♥ 

Toppen jeg har på meg er sinnsykt fin, men desverre utsolgt i hvit. . men i svart finner dere den HER, buksa er fra dr.denim

 

43 kommentarer

Siste innlegg