litt for engasjert

Usch, dette har vært en sykt lang dag. En dag hvor det ikke passer for noen av venninne å finne på noe samtidig, en dag hvor vi ikke har noe god mat hjemme, og en dag hvor været er dårlig. Jeg kan oppsummere livet mitt slik: jeg gråt en liten tåre av the real housewives of beverly hills nå nettopp. . Da snakker vi at jeg har blitt LITT for engasjert! Jeg fikk forresten fikset det med barcelonaturen tidligere idag, pjuh. Halleluja! 

Tenkte jeg kanskje skulle videoblogge litt, om nettet sammarbeider her hjemme? Hva vil dere jeg skal snakke om? 

Litt random men anbefaler denne kremen! Den heter “skin food”; og jeg ane rikke hvor man får kjøpt den. . Er bare å google ivei! Jeg fant den innerst blandt sminken og tenkte at det sikkert var noe dritt, men den gjorde virkelig mirakler for huden min som vanligvis er dødstørr av alt solarium i ansiktet. Bare et lite tips! 

41 kommentarer
    1. kan du snakke litt om restylane? 🙂 tenker på å ta det selv, men lurer på:
      -hvor ofte må man ta det?
      -er det vondt?
      -hvor mye har du i leppene dine? og hvor mye kostet det?

    2. Her er noen tips :
      Du kan svare på ofte stilte spørsmål, fortelle om silikon/restylane (bare hvis du har lyst), treningstiiiiips , pliiis Sophie! Jeg elsket den forrige treningsvideoen din, du gir meg så mye motivasjon 🙂
      Hver dag når jeg er ute og jogger så ser jeg på bilder av deg og Andrea Badendyck haha. Dere to = super inspirasjon! <3
      Eller så kan du svare på de sprøeste ryktene som noengang har blitt satt ut om deg?
      Håper du likte noen av forslagene, gleder meg til videobloggen kommer ut, bare elsker å høre på deg snakke haha 🙂

    3. du kan jo snakke om hvordan det er med deg og venninner i forhold til bloggen og om du opplever mye spydighet blandt de du har gått på skole med på grunn av bloggen?

    4. Er ganske sikker på at du får mange spørsmål i kommentarfeltet som du ikke svarer på, så du kan jo samle de seriøse og ikke for personlige spørsmålene i et dokument og ha en sånn “svar på spørsmål”-video? Slike elsker i alle fall jeg!

    5. Hei Sophie!
      Skal du være med på festivalvoset på Hove i år? Og hvilken camp har du og vennene dine tenkt dere skal på? 🙂

    6. Du kan jo snakke om hvor stygg folk burde være før de legger seg under kniven , eller nei kanskje hvor lite falsk du er med silikon, Restylane, fake negler, extesion eller brunfargen din?!

    7. Du kan jo snakke om hvordan du forholder deg til den kritikken du blir utsatt for. Hvordan preger det deg?

    8. Fortell om ditt synspunkt i forhold til (dumme) mennesker som poster stygge, anonyme kommentarer over nettet til folk de egentlig ikke kjenner. Vet du får en del slike kommentarer, og du sier det ikke påvirker deg i så stor grad, men blir du ikke litt irrittert hvis du f. eks leser en annen sin blogg og du ser at folk slenger stygge, unødvendige kommentarer til denne personen? Syns det er interesant å høre om dypere tanker, for du har mange gode synspunkter, og det er mye mer interesant å høre om dine tanker og meninger, enn at du skal svare alle disse leserne på spørsmål og restylane.
      Du er en sterk og flott jente! 🙂 Stå på videre med bloggen!

    9. Du burde gå til noen andre å fylle leppene :S det er ikke meningen at det skal bule ut langt ovenfor forbi leppekanten. det ser jo ut som du har en GIGANTISK snus i munnen hele tiden! gå heller til Anne Kristin Hognestad på bygdøy allé! hun er superflink og bruker en helt ny type juvederm som varer i 4 år!

    10. Hallo dame. Tar du og fyller litt mindre i overleppa? Så blir du pen. Nå er du stygg. Men du har potensiale til å bli pen i hvert fall. Bare et råd. Du er tydeligvis blind. Hilsen gutt 21

    11. Husker du sa vi skulle si ifra når du tok for mye restylane, så nå sier i allefall jeg ifra.. du burde ikke ta så mye 🙂

    12. leppene dine BULER jo ut utenfor leppekanten. det ser IKKE bra ut nå, og du burde stoppe før det blir for sent. fordi du ser faen ikke ut i måneskinn med de der feite pølseleppene dine

    13. snakk om den egentlige historien om hvorfor du tok restylane og silikon. du forteller bae om det til vg, så hvorfor ikke
      fortelle det til oss og your real story

    14. Hei sophie!
      Æ har vældi løsst du ska snakke om ka du meine om lakseoppdrætte å all mediane såm senne ut falske rykta å jør alle opprørt, ka tænke du om det, å ka syns du om lakseoppdrett? Har du spørsmål om dettan før du årdne vidioen, så svar på denna kommentarn så kan æ je dæ emailn min 🙂

    15. kjøp deg ordentlig hudpleie. Du kommer til å få igjen for det senere, hvis du renser, peeler, masker, serum øyekrem o.l. Anbefaler Decleor, Matis, Bliss eller Elixir 🙂 IKKE kjøp på nett, masse falske varer, som gjør huden din verre.

    16. Kan du ikke lage en liste over for eksempel ti av yndlingsspillene(gjerne ulike konsoller)dine og snakke litt om dem ? 😀

    17. Kremen hun anbefaler selges hos alle sunkost butikker i landet. Den koster 119,-, og den er helt fantastisk mot eksem, rødhet i huden, utslett,solbrenthet, tørr/skadet hud. Den er helt naturlig, inneholder ikke noe kjemiske kjemikaler eller noen ting !
      ANBEFALES 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg