bursdag neste!

Nå for tiden har jeg en greie for kort hår – det er jo det fine med extensions, man kan variere frisyre. Så ikveld skal jeg i bursdag til en venninne, og for første gang i mitt liv har jeg naturlig lengde på håret når jeg drar ut. Det føles så herlig! Synes kort hår er sexy på en litt mer “badgirl” måte enn langt hår.

Temaet for bursdagen i kveld er “sommerkjole”, jeg bruker den jeg kjøpte på nelly sist uke. Den er så lett og luftig i stoffet, så selv om været er dårlig kler jeg meg for sommer.

Kjolen finner dere HER

74 kommentarer
    1. Designet er kjempefint! Og du er nydelig, men nå holder det med restylan (vet ikke hvordan det skrives haha), jeg syns sånn du har det nå er perfekt. <3 Kos deg i kveld

    2. Du kler kort hår så sykt mye bedre enn lagt. Det er jo fint med lagt, men du ser så mye mer voksen ut med kort. Min mening. 🙂 Have fun!

    3. Vet ikke om du har på bh nå Sophie, men må bare si at fyyyfader puppene dine var fine nå. Nå høres jeg ut som en pedo, hahah. Men seriøst, det er så sinnsykt fint når man ser puppene, men at det ikke er en sånn gedigen strek midt på brystet, syns ikke den “kløft-streken” er så fin, men det er veldig fint når puppene syns litt likevel. Sånn burde du gå oftere, det er såå mye finere enn push up! Håret ditt er forresten sinnsykt fint også, jeg har før sagt at du kler din naturlige lengde bedre enn extensions og jeg står fortsatt ved det jeg sa. Og grunnen til at kort hår ser bra ut spesielt på deg, er fordi du er lav. Har aldri sett deg, så vet ikke hvor lav du er, men du har jo selv sagt at du er 1.59 som er sånn ca 15 cm lavere enn meg. Langt hår på lave jenter får dem jo bare til å se enda lavere ut, så du ser fort et par cm høyere ut uten extensions altså! Uansett – kos deg i kveld!

    4. åh, du er så fin uten extensions! du burde stoppe med restylane nå, det går litt over streken nå.
      <3

    5. Slutt med det tullet i leppene dine, det ser stygt ut!! du er blind og ser det ikke selv, forstår ikke hvorfor dine nærme venner eller familie ikke setter deg og ned og setter deg på plass. Ditt eget hår er bedre enn det lange fake extentionen du setter på. mange jenter legger sin feminin følelse i håret derfor du får den følelsen av å måtte ha langt hår.

    6. Overleppe og underleppe skal ikke være like store. Synes du sånn måte å ta restylane på er normalt? Faens plastikkdukke.

    7. Uff, du er pen Sofie, men nå tar det litt av med restylan/botox eller hva du fyller leppene med….Det der er ikke pent, vet du hvem jeg synes tar akkurat passe i forhold til de leppene hun har? Andrea Badendyck. Det ser ikke sånn veldig oppblåst o kunstig ut, liksom. Just saying.

    8. Du ser ut som en sånn skikkelig vakker filmstjerne fra 50-tallet eller noe. Litt sånn Marilyn Monroe/Lana Del Rey ish, kjempe fin var du!

    9. Synes den nye headeren ble veldig fin! Du er veldig pen med kort hår også. Så venter vi bare på at du skal skjønne at restylane ikke alltid er like fint når det blir for mye. Litt er fint, men nå ser det ut som om du har fått juling. Ellers er du ei fin jente.

    10. Så fin du er!! Jeg kom nettop hjem fra en super bursdagsfeiring der vi hadde tema: galla! Så da stilte jentene opp med maxikjoler, køller i håret, røde lepper og høye hæler😊Skikkelig koselig! I love you!♥♥
      Kos og klem fra meg💋💋😊

    11. Er ikke restylane testet på dyr? Litt feil signal å sende ut for deg som skal være dyreforkjemper. Kanskje det hjelper deg å føle mer med dyrene ettersom du blir seende ut som en and.

    12. Så kjedelig når du får nytt design, å vi har sett bildene fra før 🙁 dette er jo tredjegang ;$ just sayiiin!

    13. Sophie, du er kjempevakker. Første gang jeg kommenterer selv om jeg har lest bloggen i flere år. Du ser så trist og tom ut i blikket på det siste bildet. Ta deg tid til å kjenne på det du går gjennom nå. Ikke gjem deg bort og grav deg selv ned med for mye å gjøre heller. Det er lov å ha det kjipt! Vil si du virker som ei fantastisk flott jente med bein i nesa og noe mellom øra! 🙂

    14. men alle sier jo du har ekstreeemt kort hår! typ bobb?
      ser ut som om du har noen slitte, eller gamle extensions i om du har klippet? for du har ikke så KORT hår nå som du egentlig har? eller?

    15. Du bruker jo extentione på disse bildene? Så blir jo fortsatt ikke naturlig. Å i noen tidligere innlegg var håret ditt minst 15 cm kortere og mye tynnere (selvom du brukte extentione på de bildene også) å så plutselig nå så har håret vokst så pass mye? Jeg bruker selv extention. Å alt dette her er bare løgn fra din side. Du er sikkert 1000 ganger penere når du ikke har så tjukt hår. Du burde bare ha litt av extentione i. For da får litt av håret ditt “fri” fra det. I stedefor å stappe det i så pass mye vær eneste dag

    16. Utrolig nydelig du er med kort hår og jeg likte kjolen veldig godt! Jeg syntes leppene dine er utrolig fine jeg, men jeg syntes det holder nå..De perfekte nå<3

    17. Jeg har lest bloggen din i flere år nå og syns du er en kjempeflink blogger, og ikke minst veldig pen! Du sa jo tidligere at vi måtte si ifra til deg om leppene ble litt for store. Du får jo velge helt selv hvordan du skal se ut i forhold til oprasjoner osv, men det er rett og slett ikke pent å ha så store lepper. Det kan se veldig falskt ut og du er mye finere naturlig uten restylane. Ikke frekt ment i det heletatt, ville bare si ifra 🙂

    18. Til alle dere som sier “er _det_ kort hår?”: Ja for noen er det det. Jeg ville sagt selv at det der er kort hår, i forhold til hårlengden når hun har lange extensions. Jeg har langt hår ned til navlen selv, så ja. Det der er kort hår for meg.

    19. Er det ditt naturlige? Trodde du hadde mye kortere…
      Men du kledde det hvertfall sykt godt! Meget fantastisk nydelig og sexy på samme tid

    20. Hun skrev jo heller aldri i innlegget at det faktisk var hennes naturlige hår, hun skrev at det var deilig å kunne variere frisyrer med hjelp av extensions. Alltid er det et eller annet som er feil eller som må pirkes på, skjønner ikke at folk ikke har annet å bedrive tiden sin med.

    21. jeg pleier å syntes at du har for mye utringning, litt for mye, og alt det derre du sikkert har hørt 1000 ganger, men jeg syntes du var kjempe fin i denne kjolen, rett og slett nydelig !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg