short hair dont care

Pokker. . Jeg kom ikke opp i eksamen idag, noe jeg hadde håpet på fordi da ville det vært overstått om et par dager. Nå må jeg dra på skolen å sjekke om jeg har kommet opp ofte, og nå er det faktisk 30% sjangse for at jeg kommer opp i tysk. Jeg vet helt seriøst ikke om jeg skal møte opp da, så dårlig er jeg i faget. 

Idag kjørte jeg på med min naturlige hårlengde på skolen og en stor tskjorte med shorts under, det føltes godt å for en gangs skyld ikke bry seg så mye om utseendet!

Liker best når jeg har kort hår, at jeg har det oppsatt slik som dette. VOILA! 

Tskjorte fra JFR 
 

Når jeg kom hjem spilte jeg på min nye PSVITA som jeg ELSKER! Anbefales om dere liker å spille spill slik som jeg – man kan være på internett på den, legge inn filmer, tvserier, musikk osv fra pcen, den har kamera både bake og framme, man kan bruke facebook. . Og såklart spille, da. 

Mathias sov hos meg natt til idag, og han kommer hit senere! Jeg har laget brownies og smørbrød som vi kan spise, er litt stolt over meg selv som aldri lager noe som helst, hihi 🙂 

73 kommentarer

Siste innlegg