svar på spørsmål

 

Hva er best av 50 cm extensions og 65 cm?
Jeg er så lav, så jeg synes 50 cm er best. Det ser mye tykkere ut da, og det blir ikke like raskt slitt i tuppene. Det ser også mer ekte ut! Men, smak og behag. Før likte jeg 65 cm best 🙂 Dere kan kjøpe 50 cm HER og 65 cm HER – jeg bruker farge #2. 

Hvordan behandler du extensionene for å holde dem så glatte og fine?
Greier de ikke unødvendig mye, men om morgenen og kvelden – altså når jeg tar dem på, når jeg tar dem av. . Ha en god hårbørste, ikke bruke masse produkter som hårspray osv, ikke rette extensionene, ikke dusje extensionene (og om du absolutt må det, bruk kun hårkur)

Hva gjør du med extensions på ferie?
Jeg bytter til tapehair eller keratin når jeg drar på ferie, så tar jeg det ut etter ferie. Kanskje litt tungvindt men jeg er avhengig av at det skal se fint ut hele tiden. Dere kan kjøpe keratin og tapehår HER 

Hva sliter mest på extensions?`
En “hard” sannhet det her, men å ha sex, haha.

Kommer du til å farge håret blondt igjen?
Ja, etter sommerferien skal jeg farge håret blondt 🙂  

Noe mer dere lurer på? 

 

 

70 kommentarer
    1. Sliter keratin mye på håret? Har veldig lyst på det, men er redd for at det skal ødelegge mitt eget hår (jeg sparer til langt). 🙂

    2. Haha, føler med deg med den “sex” delen. Er så utrolig vrient. Alt håret blir knutete og ekkelt. Hater det.

    3. Når man bestiller extentisons på nettet er det ikke vanskelig å finne ut akkurat hvilken farge som er lik håret ditt? åssen fant du ut hvilken som passa til deg? <3

    4. Vær så snill og ikke farg håret ditt blondt igjen. Ikke for at det var stygt, men du er så nydelig med det mørke!

    5. hei! luxushair sa at du bruker to pakker med 180 gram. Jeg har en pakke 180 gram men får ikke plass til alle festene, så da lurer jeg på hvordan du får plass til hele 16 fester på hodet? Og særlig uten at festene vises? For håret ditt er nydelig og du kler fargen utrolig bra! Håper du kan svare meg!

    6. Jævla hore, fyfaen. Hvor mange ganger har du hatt sex egentlig? 100 ganger? Er foreldrene dine stolt?

    7. Til du som kaller Sophie jævla hore fordi hun har sex: sex er en 110% naturlig greie, og alle har det før eller siden. Er du i et fast forhold – som Sophie er – så er sex en helt naturlig ting som bare skjer. Jeg er selv i et fast forhold, har sex i alle fall 3 ganger i uka å føler meg ikke som en hore. Sex er like naturlig som å kysse. Du forstår det nok den dagen du begynner å ha sex. 🙂

    8. EMMA
      Du kan sende Mail til luxus hair med bilde av hårfargen din så får du svar etter noen dager på hvilket farge nr du trenger børr ha..;;;)

    9. Herregud… sykt frekke kommentarer her da.. hu er vel ikke ei hore, herregud !
      Du er kjempefin Sophie Elise 😀 ikke bry deg om hva de andre sier!
      Jeg har også lyst til å begynne med extentions, fordi føler aldri at håret mitt blir noe særlig lengre..
      Ha brunt hår!! du kler det enda bedre, selv om du er kjempepen med blondt også 🙂

    10. Jeg har akkurat bestilt hår ifra luxushair 😉 jeg bestilte farge #7 180 gram. Gleder meg sykt til jeg får det 🙂 du er den som fikk meg til å bestemme meg for å kjøpe håret og jeg er sykt glad for at jeg kjøpte det 🙂 jeg har snakket med folk lenge om å muligens kjøpe det, men jeg får alltid bare dårlige eller frekke kommentarer tilbake. De sier at det er noe av det mest egoistiske noen kan gjøre, og at barn faktisk sulter. Jeg kjønner ingen ting, ja barn sulter, men å kjøpe hair extensions gjør ikke at de sulter mer. Jeg har lenge ønsket meg dette og folk har bare dratt meg ned pågrunn av det. De har kalt meg egoistisk og teit og blond og godtroende som tror at å få lengre hår vil gjøre meg lykkeligere. Det som er tingen er at jeg tror at jeg vil bli lykkeligere. Jeg kommer til å føle meg finere og når man føler seg fin, er man lykkerlig. Så ja jeg holdt på å gi opp drømmen helt til i dag når du postet dette, det første jeg gjorde var å dra på luxushair å bestille håret som jeg har ønsket meg lenge nå. Då tusen takk for at du bare rett og slett er deg, som fikk meg til å innse at det ikke skader og gjøre ting som får man til å føle seg finere og som øker selvtilitten. Du er perfekt og jeg elsker deg.<3
      En email eller en kommentar på instagram hadde bare gjort dagen min 🙂
      Instagram: siljesvendsen1

    11. Hahaha, det første jeg tenkte nå, var at om sex sliter mest på håret, så må du ligge jævlig mye på rygg! 😉

    12. Jeg vet at du er sykt kjent og kjempepen!! en kan du plis ta titt på bloggen vår og skrive en hilsen? Da hadde vi blitt så glad at vi gråt!
      iihihh
      lurer på:
      når kjøpte du fin første bh?
      <3

    13. Jeg lurer på noe, godtar gutten din alt av bilder du legger ut?
      Er han redd for at du finner en annen?
      Åssen gutt liker du?
      Har du tips til folk med MYE KVISER?

    14. Hva gjør du om pc’n din streiker totalt og ikke kan fixes/ er på reperasjon i flere uker, kjøper du bare ny? Fordi du tjener så godt:)) eller bruker du bare en annen sin? Hva om ting gikk skikkelig dålig og du faktisk ikke fikk blogga på ei go stund, taper du mye penger? Lr gjør d ikke så stor forskjell?

    15. Jeg lure på om du er fornøyd med den nye telefonen din?
      Så lurte jeg på om du snuser? hviken da i såfal?

    16. Ja, sex-delen er sant! jeg har så å si sex nesten hver kveld, og jeg bruker extension! alt bir flokete, bustete og ja- IRRITERENDE!

    17. Syns du ikke det er litt vel ekkelt å (helst) ikke vaske clipsene dine når du bruker de hver dag? Hva er vitsen med å vaske sitt eget da når du fester alt løshåret på igjen som er møkkete? :p

    18. Du har sagt at du kan spise så mye du vil og magen blir aldrig større!! Hva er hemligheten?! Trener du mye, spiser du lite?
      Kan du fortelle hva du spiser og hvor mye du spiser? Kan du fortelle om kostholde ditt? Og om du er veldig aktiv? Har lyst på sånn mage som deg!! Den er dritfin <33

    19. Hei!
      Dette er ikke no spørsmål om extension men.. 🙂
      Du har den kroppen! Trener du mye? I så fall hva? 🙂
      Hvor høy er du?
      Hvor mye veier du?
      Er du fortsatt gravid? 🙂

    20. trenger svart fort ! hvor mye betalte du i toll da du bestilte fra madlady.se ? å er det fast tollpris uansett hvor mye du handler for ?

    21. Til Sara: Jeg begynner ihvertfall ikke å ha sex mer og mer bare fordi jeg ble voldtatt og likte følelsen… Derfor jeg kaller henne hore. Hun har jo hatt sex som 15 åring også, og det er jo under aldersgrensen! Det er sikkert mange gutter der ute som kan si “jeg har pult Sophie Elise” fordi hun ligger med hver eneste gutt hun ser…

    22. Anonym: Sophie er langt fra hore. Selv om du kanskje bøe voldtatt betyr ikke det at alle som har sex og liker det er hore. Det er MANGE som har sex før de blir 16, det gjør dem ikke til en hore. En hore er en prostituert – en som tar betalt for sex. Å kalle sophie for hore er som å kalle en kaktus for dust – du kommer absolutt ingen vei med det. Vist bestevennina di sa til deg at hun hadde sex regelmessig, ville du da kalt henne hore? Eller mammaen din? Tviler på det. Selv om sophie er populær og har flere tusen lesere og du er veldig sjalu, som jeg vet at du innerst inne er, har du absolutt ingen grunn for å kalle Sophie hore. Amen.

    23. Jeg har også hår fra luxushair og er veldig fornøyd. Men det jeg lurer på er at jeg pleier å ta alt håret på siden fordi at visst jeg lar håret henge nedover på ryggen ser du skikkelig godt forskjellen på mitt hår og extentionet pluss at extentionet blir UTROLIG fort flokete. Har du noen tips til hvordan jeg kan unngå dette og hvorfor ditt er så pent når du har ditt hår hengene langs ryggen? Et annet spørsmål jeg har er om man absolutt bør unngå sjampo og balsam og kunn Kure det? Blir det skikkelig rent da?
      -håper du svarer på disse spørsmålene i et innlegg selvom det kanskje er litt mye å be om. Visst ikke, om du kunne svart meg på Mail. Uansett tusen takk 🙂

    24. Åhhh, lol Mats!!! Veit ikke kem du e, men du e syyyykt dom som spør om dt! OMG!! Digge dæ Sophieelise<3 Så dæg i russetåget utanfør heggen/Bibilioteket!!!

    25. Hvor gammel er kjæresten din?
      Har dere hatt sex?
      Hvorfor tok du silikon?
      Har du et “press” om å være fin?
      Hender det at du går ut med venner uten sminke?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg