i VG (i bikini)

Idag er jeg i VG HELG, men denne gangen er faktisk to jeg kjenner med i samme sak! Kjempegøy! Marte, som er en av mine beste venner har også blitt intervjuet, og en gutt jeg kjenner som heter Kristoffer (som er veldig kjekk og singel, hint hint) Saken handler om hvordan man forbereder seg til sommerkroppen, og jeg synes det var sykt spennende å lese om de jeg kjenner. Med en gang jeg fikk vg bladde jeg rett opp for å lese om dem, ikke om meg selv haha! Så jeg gleder meg virkelig på andre sine vegne har jeg merket! Jeg tenkte bare “åååh så fine de er” og så ble jeg litt stolt, kanskje jeg er litt sær.

Nå skal jeg dra å møte tremenningene mine som er i harstad, de bor til vanlig på svalbard så gleder meg til å se de igjen. Blogges senere! 

Når vi skulle ta disse bildene snødde det faktisk litt, det var iskaldt og kjempemye vind. .Etter det tenkte jeg at “aldri kommer noe til å føles kaldt igjen!”

 

52 kommentarer
    1. Hahah så latterlig at du sa “jeg hadde ikke gått i bikini hvis ikke jeg hadde hatt sillikon” du har da gått mange ganger i bikini før du fikk sillikon, attentionwhore. Du burde virkelig tenke før du snakker

    2. Ro ned folkens, Sophie er søt og snill. Greit at hun har gått i bikini før hun fikk silikon, men tenker dere ikke over om hun virkelig trivdes med det?

    3. Hei!
      Dette er vel den første gangen jeg kommenterer bloggen din, selvom jeg har vært fast leser utrolig lenge.
      Jeg syns det er synd at du får så masse dritt i kommentarfeltet ditt. At folk ikke kan være mer voksen enn som så er trist. At folk ikke bare kan passe sine egne saker enn å rakke ned på andre. Å skylde på at du må tåle såpass fordi du er kjendis er bare tull. Ingen skulle fått tatt i mot dritt fra andre.
      Det jeg skulle frem til er at du virker som en utrolig flott jente. Med eller uten silikon. Jeg må likevel si at jeg skjønner at du tok det. Jeg skal selv ta det etter jeg er ferdig med graviditeten.
      Selvom alle sier en er flott så er det til syvende og sist deg selv som skal være fornøyd.
      Jeg syns ihvertfall du virker som en positiv og oppegåendes jente.
      🙂

    4. hadde du ikke gått i bikini uten silikon? Hva?!
      mener du at man ikke burde gå på stranda vi som ikke har silikon?

    5. Kan du lage sang video som du gjorde når du startet denne bloggen? 🙂 Syns du var kjempe flink når du sant The Climb av Miley Cyrus! ^^

    6. “Hadde ikke gått i bikini hadde jeg ikke hatt silikon” … Den var litt drøy, tenk på alle jentene som ser opp til deg og de som har lav selvtillit, jeg tror ikke de har lyst til å gå i bikini nå …
      Kan du ikke lage et nytt blogg innlegg der du forklarer at det ikke er sånn at man MÅ ha silikon for å gå i bikini?
      Du er en veldig snill og søt jente, så vet du ikke mente noe slemt og sånn <3 -Stor bamseklem fra meg 🙂

    7. hør på deg selv da”jeg hadde ikke gått i bikini hvis ikke jeg hadde silikon, det er mange toppbloggere so tar silikon. hva faen??

    8. Har ikke vært innom bloggen din på lenge og scrolla meg nedover, FANTASTISK!!! Jeg å hadde tenkt og demonstrere når Cirkus Arnardo kom til bygda, jeg har selv sett med egne øyner hvordan elefanter blir trent, jeg gikk cirkus linja og ble med cirkus agora på turnè i ca 2 uker, det er ikke bare de eksotiske dyrene som blir behandlet dårlig, også hestene, hundene… vi endte opp med og melde fra til dyrevernet, og siden har jeg boikottet cirkus etter den turen, heldigvis så fikk ikke agora drive med dyr mer.
      NEI TIL CIRKUS MED DYR!!!

    9. “Jeg hadde ikke gått i bikini, hadde jeg ikke hatt silikon”. Jøss, du må ha dårlig selvtillit. Og så prøver du vel å provosere i håp om at det blir lagt merke til så du blir mer “kjent”.
      Dere som sier at hun gikk i bikini før hun tok silikon tar litt feil. Hun gikk i en bh med innlegg som skulle få det til å se ut som at hun hadde pupper.

    10. Sykt dårlig forbilde, må ikke si at du ikke ville ha gått i bikini om du ikke hadde hatt silikon! Veldig mange unge jenter leser boggen din å ser idiotisk nok opp til deg! Det må du få inn i det lille overfladiske hodet ditt!!!

    11. Vil ikke si at artikkelen handlet om hvordan man gjør seg klar til sommerkroppen, vil heller påstå at det handler om ungdommer som er usikre på seg selv og sitt utseende, og som gjør alt for å få det “perfekte” utseende…

    12. Gikk du ikke i bikini før silikonen? Har du ikke sagt at at du har slitt med selvbildet pga puppene lenge? Hvorfor hadde du nå nektet å gå på stranden uten silikon? Ser du hvordan uttalelsene du kommer med ikke henger sammen?

    13. leppene dine er bare ekle! hvem er det som vill ha så store pølser på munnen? sikkert godt å suge med, sikkert det eneste posetive

    14. Fy faen du er så ubeskrivelig dum!
      Latterlig at jenter faktisk ser opp til deg! Håper den dag du blir gammel, puppene henger og leppene sprekker , at du sitter aleine og fortvilet. Uten penger og håp.

    15. SÅ DU MENER AT DE SOM IKKE HAR SILIKON IKKE BURDE GÅ I BIKINI FORDI DE IKKE ER BRA NOK SOM DE ER FRA FØR? Du må seriøst tenke deg om før! du har alt for mange lesere som faktisk ser opp til deg og tror på det du sier! Du kan ikke mene at silikon gjør deg “penere” og at kroppen ser bedre ut med silikon. Det er helt latterlig og du burde skamme deg. Når jeg leser sånn som dette her så mister jeg lysten til leve, det er bare for tragisk.

    16. Hei! Jeg vet at du er veldig opptatt av dyrevern og at dyr skal ha det bra, så jeg har et forslag til noe du kan gjøre som helt klart vil gjøre en stor forskjell.
      Tusenvis av forskjelige dyrearter verden over holder på å dø ut på grunn av menneskene. det er vår egoisme som er grunnen. Vi ødelegger leveområdenen dems og jakter dem for å få tak i elfenben eller pels. Global oppvarming er også en grunn til at de dør ut. I gamle dager fantes det f. eks. løver i hellas, india, midtøsten og hele afrika, mens idag er det bare veldig små områder i afrika de finnes. I 2020 kan det hende at det ikke finnes en eneste en løve igjen i verden.
      Jeg er selv vegetarianer, støtter organisasjoner som hjelper dyr, bruker ikke pels eller sminke testet på dyr, og gjør alt jeg kan for å hjelpe. Men jeg er bare 13 år og det er ikke stort mer jeg kan gjøre en å få foreldrene mine til å gi penger til organisasjoner, og la være å gjøre ting som er dårlig for dyr. men du, som har en av norges mest leste blogger kan inspirere tusenvis av ungdommer til å gjøre noe. Jeg vet at du har hatt innlegg om dyrevern før. Å slutte å spise kjøtt, er det bare de mest egasjerte som gidder. Så jeg har et forslag til et innlegg du kan ha, som virkelig kan gjøre en forskjell!
      På WWF går det an å bli fadder for et dyr som er utryddingstruet. det går an å bli fadder for tiger, neshorn, isbjørn, panda, eller elefant. Når du er fadder gir du litt penger i måneden, som går til å hjelpe det dyret du har valgt å være fadder for. Du kan velge å gi opp til 1000 kr, men det vanligste er nok å gi 200 kr. Hvis du har et innlegg om dette, kan du insirere mange til å bli fadder. langt ifra alle leserne dine selfølgelig, men la oss si 1000 velger å bli fadder og gir i gjennomsnitt 200 kr hver i måneden. da blir det 20 tusen kr i måneden, noe som virkelig kunne hjort en forskjell! du har faktisk muligheten til å gjøre en sååå stor forandring!
      grunnen til at jeg skrev denne kommentaren er at jeg synes det er så utrolig trist at alle de fantastiske dyreartene blir utryddet, mange før de en gang er blitt oppdaget. Jeg blir litt fortvilet når jeg ser hvor mange som gir totalt blaffen i naturen og dyrene. Vi må stå sammen og i det minste gjøre noe for naturen, før det er for sent for alltid, og vi aldr kan få tilbake det vi hadde! Dette har du muligheten til å gjøre. jeg håper virkelig at du kan lage et innlegg hvor du inspirerer ungdommer til å bli fadder i WWF. Du aner ikke hvor glad jeg ville blitt!
      Hilsen Eline <3

    17. Haha, du er så sykt overfladisk. Først og fremst burde du kanskje lære deg å bruke hodet før du snakker. Når du kommer med sånt synes jeg du er et ræva forbilde.Hvis du synes det er så viktig å være et godt forbilde, burde du faen meg skjerpe deg. “Ville aldri gått i bikini om jeg ikke hadde silikon” ER DU DUM?!? Hva tror du jenter tenker om dette? Du sier at du ikke oppfordrer noen til noe, men det gjør du!! Det er sånne som deg som skaper kroppspress og usikkerhet blant jenter. BLIR KVALM! Så klapp igjen det jævla restylanenebbet ditt og tenk. Skulle tro silikonen hadde rent opp i hodet på deg..

    18. Du burde tenke deg hvordan det utsagnet kan oppfattes av dine yngre lesere, de kan fort få tanker om at de også må skaffe silikon siden det store forbildet sier at hun ikke ville gått i bikini hvis hun ikke hadde hatt silikon. Når det skal sies har jeg sett en god del bikini og bh-bilder på bloggen før de fikk silikon, så helt sant er det nok ikke 😉
      Skjønner heller ikke hvordan du klarer å ta såpass dårlig bilde med speilrefleks, til og med telefonen min gir bedre bildekvalitet enn bilde over!

    19. Hehe enig med hun over myndig hva betyr vel det de fleste 18 åringer er barn derav oppførselen… Jeg for min del hadde ikke gått i bikini med silikon for liker ikke store pupper ville heller hatt a cup… Men alle ønsker vel det de ikke har…voksen blir man ikke når man er 18 men rundt 30 er. Man litt voksen …. I dag….

    20. Hør her, hun sier at hun selv ikke følte seg komfortabel før hun fikk silikon. Hun oppmuntrer ingen til å gjøre det, og hun sier ikke at du ikke skal gå på stranden hvis du ikke har silikon. Noen har misforstått kraftig her.

    21. Vi som er litt eldre skjønner hva hun mener ja, men det gjør ikke nødvendigvis en jente på 10-12 år, hun vil dessverre risikere å lese det anderledes…

    22. Ser ut til at dere over må lese dette om igjen. Selvfølgelig vil det ha følger når en jente leser at forbilde hennes ikke likte å gå med bikini uten store pupper.Det er sånne ting som dette som bidrar til kroppspresset vi har nå. kanskje en jente på 18 ikke lar seg påvirke, men så er det nok flest 12-14 åringer som faktisk ser opp til henne?

    23. Denne bloggen stinker av narsissisme, nesten på kanten med psykelig. Ikke nok med det, men du virker til å være ett dårlig forbilde for yngre personer mtp. at du glorifiserer bruk av silikon og andre saker på kanten med loven. Voks opp.

    24. Du satte deg ikke i et bra lys i den artikkelen der. Hvis du ønsker å bli tatt seriøst var dette et tilbakeslag.

    25. Syntes at du virker som en grei person altså, selv om jeg ikke kjenner deg. Men tror du har misforstått litt, silikonpupper og lepper som står rett ut er rett og slett harry! Vær fornøyd med den man er, man trenger ikke å endre på alt man har komplekser for. Blir veldig falskt når man er syltynn ellers og har gigantiske pupper 🙂

    26. Merkelig at du sier du ikke hadde vist deg på stranda i bikini uten silikon- jeg har da sett hundrevis av bilder av deg med push up bh/bikini på bloggen før du tok silikon? Er det noen som må ha verdens rekord i bh/bikini bilder må jo det være deg! Det er så latterlig når du prøver å fremstå som sjenert og misfornøyd med kroppen din, du har ikke annet enn leddkledde push up bilder, med absolutt ALL fokus på kroppen din. Jenter med liten selvtillit og issues med kroppsbildet sitt viser ikke tusenvis av lesere hver eneste dag kroppen sin. Du elsker det, og det er helt greit. Bare ikke kall deg selv usikker osv- det blir for dumt. Du elsker oppmerksomheten, og du elsker kroppen din:)

    27. Skal holde meg inne hele sommeren, jeg har jo veldig små pupper, og ingen har lyst til å se en flatbrytstet person på stranda. Takk for at du ødela selvtilliten min helt.

    28. For et par innlegg siden spurte du om du var et dårlig forbilde som oppfordrer til anoreksia fordi du legger ut undertøysbilder av deg selv. Du hevdet da at du ikke var et dårlig forbilde. Du har nå bevist at du er et dårlig forbilde. Du er kanskje den mest selvmotsigende personen jeg vet om. Hykler.

    29. Ønsket du kunne se mer i de indre verdiene. Utalelsen din om at du ikke kunne gå i bikini uten silikon, høres jo veldig overflatisk ut, og for meg helt fjernt. Er det virkelig så viktig å ha store pupper. Jeg mener, du har jo egentlig bare puttet inn to ballonger omtrent, inn i kroppen din, for meg er det helt sprøtt at folk holder på og gjør slikt med kroppen sin. Man burde ikke tukle for mye med kroppen sin, men heller verdsette det man har. Det hjelper ikke så mye at du forteller at du ikke oppfordrer unge jenter til å ta inn brystimplantater, når du står frem med slike utalelser som at du ikke kunne vise deg i bikini uten dem. Jeg håper og tror at en dag vil du innse at dette var veldig feil måte å gå frem på.

    30. Er du klar over at når du prøver å få deg en skikkelig jobb, så kommer din eventuelle arbeidsgiver til å lese bloggen din og tenke “ikke faen”? Meeen, du er jo bare ett lite null fra ett bøgdehøl, så mer er det vel ikke å forvente. Det sprøeste du kan gjøre nå, er å bli nonne…

    31. “Hadde ikke gått i bikini hadde jeg ikke hatt silikon” … Den var litt drøy, jeg har lest artikkelen og jeg er enig med hva du har sakt i interjuvet..Men og komme med det?..når du kanskje har lesere med dårlig selvbilde eller lesere fra 13+ hva tenkte du?…Neste gang burde du kanskje vurdere og tenke på hvem som kanskje leser bloggen din osv.
      Jeg elsker bloggen din, så er ingen hater..men skal innrømme at det stakk inni meg når jeg så overskriften på artikkelen!!!!…Hadde jeg vært en som ikke hadde lest bloggen din og bare lest overskriften og kanskje bare det øverste så hadde jeg tenkt med en gang at du var en dårlig forbilde for barn og unge.
      Men jeg leser bloggen din og har lest artikkelen din så jeg vet hva du står for og hva du står for.
      Men tenk over litt hva du sier før du snakker!..ellers likte jeg bildene i avisen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg