hvor mange kjoler har jeg?

Idag hadde jeg min siste skriftlige eksamen EVER! Det føles rimelig godt. . Det var nynorsk denne gangen, og det gikk mye bedre enn forventet for min del så nå er jeg happy! Dette “feiret” jeg sammen med Marte, Amanda og Anne-Sofie, vi satt oss ned i en park og snakket i sola. På Tirsdag får jeg vite om jeg kommer opp i muntlig eksamen denne uken eller om jeg må vente enda litt til, jeg krysser fingrene for at jeg kommer opp med en gang og er ferdig med det! Har mye å gjøre neste uke, så da er det best å bare gjøre alt med en gang føler jeg. .

Jeg må forresten være tidenes IDIOT! Jeg begynte å drikke av denne allerede før jeg hadde kommet ut av butikken, og tror dere ikke jeg angret eter første slurk. . Nei og nei, sjokomelk i stor pakke går bare ikke!

Marte har farget håret rødt, det er så fint og jeg er så sjalu. . I want! Men ingen extensions passer jo, haha.

Marte, Amanda og meg! Dere vet det er sommer når jeg begynner å dra fram de litt småspesielle kjolene mine som kunne kommet rett fra 60tallet. Dere vet jo jeg elsker sånt! Den er fra sheinside


Akkurat nå venter jeg mens pappa holder på å skru opp noe på klessrommet mitt slik at jeg endelig kan få system der. Derfor måtte jeg flytte alle kjolene og pynteskoene mine inn på soverommet for en liten stund, og det er kaos. Var usikker på om jeg skulle tørre å skrive her hvor mange festkjoler jeg har, men. . Det er 43. Er det mye? Haha, jeg føler det er en del, og hadde ikke peeeiling på at det var så mye.

 

 

50 kommentarer

Siste innlegg